Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

werlabs.se/vara-tester/halsokontroll-large
youtube.com/watch?v=GixDXD44_yA
twitter.com/SFWRedditImages

qk

>dkn jag aldrig fick uppleva tonårskärlek

!!! IMORGON ÄR DEN SISTA DAGEN !!! (Fredag) då de gamla silverfärgade en och femkronorna samt hundra/femhundralapparna är giltiga i handeln! Kom ihåg att handla upp dem innan dess!

Kom ihåg att de flesta butiker har en gräns på 25st mynt per köp då de har svårt att hantera jättestora mängder mynt.
Däremot kan ni oftast betala en del kontant och resten med kort ifall ni inte har exakt växel!

Om ni inte hinner göra er av med mynten innan de går ut så har ni fram tills 31 augusti att sätta in mynten på er bank.
Kom ihåg att inte alla banker har mynt/kontanthantering, kolla myntkartan.se för att hitta närmaste bankkontor med mynt/kontanthantering.

Sedlarna kan ni sätta in fram till 30 juni 2018!

köpte en snickersglass för mina en och femkronor favä

sluta vara en självömkande bög

Du behöver inte en psykolog, du har Google.
Ifall du inte kan använda Google så borde du hänga dig.

Baslinjeångesten beror på att du vet att det är judarnas fel att du inte har en fv.

Du har ångest för att dina naturliga instinkter vill att du ska halshugga judar på gatorna och se rännstenarna sköljas med judeblod, men du är programmerad emot det.
Kognitiv dissonans dödar dig.

>dkn ingen ultrariven muskel fv som matar dig magiska steroider för att göra dig till en hennes enorma lydiga muskelbest

Tårar vällde upp i Libanons ögon, vad fan skulle han göra? Att skada Divi var ju det sista han ville men ändå så verkade det som att han inte hade något annat val. Han tittade sakta upp mot den skakande lilla killen som stod framför honom, blodet rinnandes från näsan från där slaget tidigare träffat. HEEMA BÖGJÄVELN DÅ!! Skriket från Hagberg slet Libanon från sina tankar och han började sakta stappla fram mot Divi. M-murad... s-snälla... sa pojken med ett snyft och Libanon frös till igen. Det gick inte, Divi var ju hans allt. Något kallt trycktes mot Libanons öra och han såg Hagberg i ögonvinkeln. "heema bögjäveln nu din dumma blatte, eller så blåser jag skallen av dig, du får 10 sekunder". Fan, fan FAN tänkte Libanon innan skräcken tog över och han drämde sig rätt in i Divi, tårarna flödande medan han såg bögen ramla ihop i en liten hög. Stormbögarna skratt runt om lät som ekon någonstans långt därifrån, Libanon brydde sig knappt längre, vad spelar det för roll, inget spelar någon roll längre. "sätt"... vadå sitt tänkte Libanon innan han hörde det igen, "sätt dig på honom fetto". Stormbögarna hade slutat skratta och nu hånlog de medan Saxlind pratade. "Hör du dåligt eller svartskalle, sätt dig på fjollbögen". N-nej tänkte Libanon, Divis späda kropp skulle aldrig klara av hans massiva kroppshydda. S-snälla stammade Murad fram men stormbögarna bara skrattade och Saxlinds blick var is, "sätt dig på honom nu". Libanon snyftade till men Libanon satt. Divis tjut ljöd över hela skogen.

Vad i helvete?
Men ja, judepsykiatrikerna ska man hålla sig borta ifrån.

Sök mental hjälp.

*blockerar din väg*

>dkn ingen som håller om en

Turkar
Berber
Judar
Araber
Afghaner
Perser

Vilka är bäst och vilka är värst?

Fortsätter du så här kommer du aldrig att få uppleva kärlek!

>dkn ingen fv som tar en i strypgrepp och stockar en där bak tills man grinar

Bästa diviheemet.

>vadå, jag svälter inte just nu, så vad är problemet!
>vadå, hur är riktiga svältkrig som drar undan skynket för miljarder människors sanna överlevnadsnatur i kärnvapenländer något problem? Ingen skillnad från en glesbefolkad medeltiden med svärd ju lol!

Har man den kioskmongo standarden på vad ett "problem" är så ligger vi ju gott till.

Perser är bäst.

Alla andra är så mycket mänsklig avföring att jag kan inte välja en som är sämst.

Är den här texten från en Stephen King bok eller? Någon /lit/bög som vet var den är ifrån?

>dkn ingen att ta nattpromenad med just nu

Turkar>Perser>Judar>Araber>Afghaner

perser > araber > turkar >>>> judar > berber > afghaner

>snickersglass
helvete, varför köpte jag inte det? godaste glassen favä

Jag vet den känslan user.

skjuter huvudet av folkförrädaren

varför vill jag ha kille så himla mycket? är det för att pappa var frånvarande? för att jag föddes lågtest/högöst?

hur slutar jag ha haft den uppväxten där han var frånvarande? hur slutar jag vara född lågtest/högöst?

>inte köpa lidls kopior av snickersglass
Kostar 2kr styck tror jag, extremt billigt.

Gå själv

>äta tyska kemikalier
denevigegermanen.jpg

vad har han nu gjort?

perser bäst judar värst
özil gürman

>dkn ingen japansk fv

>dkn det bara blir mindre och mindre tid tills jag måste börja löneslava

på måndag grabbar, då händer det.

omg hej narcissus!

Så jävla pinsamt med korkade ungar på kanalen som aldrig åstadkommit ett skit i sitt liv men som trackar ned på välutbildade, framgångsrika och intelligenta kvinnor och försvarar det med pseudovetenskaplig evolutionspsykologi, brodersvetenskap och en förvriden förståelse av historia och samhällsfunktioner.

>är det för att pappa var frånvarande? för att jag föddes lågtest/högöst?
Ja, vilket betyder att det inte är genetiskt.
Du gör en ansträngning för att höja dina testosteronnivåer. Detta kan du göra genom att ändra din kost, börja träna, och eliminera skadliga kemikalier som BPA/bisfenol a och EE2/etylöstradiol.

Du betar men du har helt rätt.

Assyrier >>>>>>>>>>>>> Cancer > Resten

Häng dig

Persermanens själ är mer genomgående österländsk.Detta reflekteras i hans andliga natur då han är mindre exoteriskt lagt än Araben, vilket är tydligt i Sufismens och Salafismens meningsskiljaktigheter i Sunnivärlden. Även politiskt är han mer Europé och Asiat än Araben, då han föredrar monarken och blodsarvet över den teokratmilitäristiska Iqta.

Gabriel?

>måste börja löneslava
>måste
vf? vad händer annars?

Jibril?

>dkn ingen futa muslim fv att göra dig till sin fru(hane) och konvertera dig till islam och pumpa dig full med barn

hur ny?

>öppna gränsen döda svensken

låter de bekant, eller att hans parti är stolta sponsorer av afa och inskränkandet av yttrandefriheten. Hans parti har ett mål och det är att ta död på den svenska befolkningen.

user...

På riktigt nu, hur vet man om man har lågt tesosteron?

Varit orolig över det sen tonåren. Det känns som min kropp är typ pre-pubertal fast jag är över 20.

annars kommer (((staten))) och tvingar i dig psykfallsmediciner

De är tillverkade i Sverige tror jag, bara att kolla innehållsförteckningen om du undrar.
Turkar är mer eller mindre vita, särskilt om du räknar in kurder (100% vita).

Fast kvinnor är ganska värdelösa

>k*rder
lol

Inga pengar, hatad av alla osv
lmao de tar jag redan vilket gör det ännu mer spännande att se om man får psykbryt på måndag.

>svennecuckar sitter och bråkar om vilka tjurar som är bäst på att knulla deras kvinnor kl ett på natten

Låter ju rimligt eftersom det är staten som försörjer dig.

Feminint tankesätt ("beta")
Avsaknad av kroppshår, särskilt på magen
Låg sexualdrift

>t. misaka

Hej Görkem Küçük!

>Feminint tankesätt
Vet inte vad det är
>avsknad av kroppshår, särskilt på magen
Ja
>Låg sexualdrift
Ja

även dålig skäggväxt, ganska känslig osv

>arabs over turks
i can understand iranians but this, wow

Och du sitter och cuckbrevar/rollspelar blatte.

Får en verkligen att tänka.

>dkn magen ser ut som en matta
>dkn kåt hela tiden och är nära på att våldta om jag inte runkar på 2 dagar
>dkn ingen fv och börjar stamma när jag kommer nära en tjej

är jag lågtest?

>staten som försörjer dig

hur generera staten dessa pengar? Eller är det så att det är skattebetalarna som försörjer honom?

Ät mängder av soja. Soja innehåller fytoöstrogener vilka tas emot av samma synapser som östrogen men har en svagare verkan, du kommer alltså uppnå en lägre relativ östrogennivå än i vanliga fall.

Lita på mig, jag hittade på detta här om dagen.

Hej. Stig upp ditt brevande.

werlabs.se/vara-tester/halsokontroll-large

Om du har lägre än referens så kan du antingen fixa det genom att öka din egna produktion med hcg eller köpa steroider

är det här pasta? du stavar sista ämnet fel igen.

ändra min kost? mer kött eller vadå? hur mycket behöver jag träna och vad menar du med att eliminera kemikalier? ska jag sluta handla på affären och jaga maten direkt i skogen? förklara vad du menar

dds kommunist

har ni ingen "baserad babbe" att dyrka istället för att sitta och ge min (Du)n.

Gå till vårdcentralen och säg att du tror att du har låg testosteron är nog ännu enklare när jag tänker efter. Det är ganska enkelt åtgärdat.

>>dkn kåt hela tiden och är nära på att våldta om jag inte runkar på 2 dagar
nej, du är en autistisk tonåring

Detta.

the only good thing about you is your government

Mer rött kött, ägg, avokado. Mindre soja. Sök på "testosterone raising foods" så hittar du en massa länkar.
Styrketräning, fråga /fit/ eller något, jag har ingen aning.
Ha koll på vilka plastflaskor du dricker ur, är du riktigt oroad kan du skaffa vattenfilter men jag tror att BPA är värre.

How did you come here and see this?

sana meydan okuyorum

jag är 27

>gillar islamistregeringar
åk hem

detta, enda landet där ledarna verkar bry sig om folket

Anledningen till din sexuella störning kan nog bara en psykolog avgöra. Många föds med störningen men den kan även utvecklas av ett trauma. Många som lider av homofili har blivit antastade som små men även testosteronbrist kan leda till att folk utvecklar homofili.

Jag tror att en andel av mänskligheten föds med anlag för att utveckla störningen men att så länge det inte främjas så kommer ytterst få göra det. Sunda testosteronnivåer bör hålla bögen inom dig. Mitt tips är att du börjar träna, äta och sova ordentligt, kanske till och med försöka ordna så du kan ta testosterontillskott. Tyvärr så betraktas ej homofili som en sjukdom man kan få hjälp för längre i Sverige.

>skaffa vattenfilter

I think you meant to say 'bad'
I had never browsed a sverigetraden thread before and felt like looking

zandra...
precis
why? he will make the empire great again

haha jo en islamistisk maktgalen semi-diktator som snabbt förstör alla demokratiska och liberala framgångar landet löpt sedan Ataturk bryr sig verkligen om folket.

>han blir så avtryckt av bögar att han spenderar 10 minuter av sitt liv på att skriva ihop en vägg av text mitt i natten

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

BARA RENT ASGARV...HAHAHA VILKEN DUM JÄVLA TJOMME!!!!

>M-MEN DE ÄR BARA BRICKOR I SPELET!!!!
>J-AG ÄR EN UPPLYST GENTLEMAN!!!!

Hur jävla autistisk kan du BLI? Varför i HELVETE försöker du vara "stolt" över faktumet att du känner till "judepsykiatrin"? Rött piller: INTE EN ENDA NORMAL JÄVLA MÄNNISKA VET ENS VAD DU SNACKAR OM. ASG.

Vill du veta vad rödpillrad EGENTLIGEN innebär? Inse att all detta "minah vanföreställningar" är INTETSÄGANDE.

Här är det RIKTIGA rödpillret: medan du spenderade din ungdom med att läsa .jpg filer på Sup Forums om "judarnas ondska" och "icke-aggressions principen", spelade dota och gymcellade, försökte övertyga dig själva om att bli "en riktig man" (APTJUTSSKRATT) KNULLADE ERIK DIN HON.

Allt ditt "strävande mot nobla mål" och "att bli stark" gör inte ett skit emot Alfa Jespers 24 centimeters handleder, 65 centimeters skalle och genetiskt välsignade handhastighet + horisontella slagkraft.

Eriks liv är OÄNDLIGT mycket mer värt än ditt. Fick DIN KUK den DAGLIGA behandlingen under dina VIKTIGA UTVECKLINGS ÅR från en topp, förstklassig-röv, len tonårs aura glödande hud, läckra läppar, full-av-liv, söt-röv-sexig-röv-stor-bröstad-men-ändå-fasta GUDINNA?

JAG FRÅGAR DIG DIN JÄVLA OSKYSSTA HANDHÅLLNINGSLÖSA OSKULD: HAR DU NÅGONSIN KNULLAT 2 ELLER MER 7+/10 FÄNGELSEBETEN SAMTIDIGT FÖR ATT DE TYCKTE ATT DU ÄR SEXIG OCH VILLE CITAT EXPERIMENTERA MED SINA SEXLIV SLUTCITAT? BLEV DE SÅ KÅTA AV DIG ATT DE BLEV BI-NYFIKNA BARA FÖR ATT BEHAGA DIG SÅ SOM DU BEHAGADE DEM GENOM ATT GE DEM EN NATURLIG BERUSNING?

Jo, det är roligt. Du är REDAN död.

tumblerpedofilbögen.....

>som snabbt förstör alla demokratiska och liberala framgångar
Låter som en dröm som blir sann. Tänk om vi hade haft den turen här i Sverige.

>är du riktigt oroad

>SvT STÖTTAR ISLAMISTER

VAD HAR HÄNT MED TRÅDEN?

fan snart gillar ni väl Iran och Saudiarabien också.

youtube.com/watch?v=GixDXD44_yA

H-HELL S-SEGER G-G-GRABBAR??

ödlan...
har du inga klisterlappar att sprida?

Jag ser att den där är en dåligt översatt pasta första meningen in, ra di sj

>inte gilla iran
dds

>lol han e autoriktär :PP då e hann bra!!

Väx upp.

>jag är en svag och misslyckad förlorare som behöver en bokstavlig slav till fru för att kunna känna mig som en man

lmao

så de också kan få njuta av stor svart och judisk degeneration precis som i Sverige?

bokstavligen inget fel med iran

psykfallsanon.....

hur mycket påverkar det egentligen om man äter lite mer kött och ägg och sånt?
har inte använt plastflaskor på flera år

>testosteronbrist kan leda till att folk utvecklar homofili.
>Sunda testosteronnivåer bör hålla bögen inom dig.
källa på det?