Sverigetråden - Sista chansen för sedlar och mynt-upplagan nummer 2

!!! IDAG FREDAG ÄR DEN SISTA DAGEN !!! då de gamla silverfärgade en och femkronorna samt hundra/femhundralapparna är giltiga i handeln! Kom ihåg att handla upp dem innan dagen är slut!

Kom ihåg att de flesta butiker har en gräns på 25st mynt per köp då de har svårt att hantera jättestora mängder mynt.
Däremot kan ni oftast betala en del kontant och resten med kort ifall ni inte har exakt växel!

Om ni inte hinner göra er av med mynten innan de går ut så har ni fram tills 31 augusti att sätta in mynten på er bank.
Kom ihåg att inte alla banker har mynt/kontanthantering, kolla myntkartan.se för att hitta närmaste bankkontor med mynt/kontanthantering.

Sedlarna kan ni sätta in fram till 30 juni 2018!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tzuzvFnvGNM
theguardian.com/world/2017/jun/28/canadian-sniper-kill-shot-record-iraq-justin-trudeau
my.mixtape.moe/ckhads.zip
aftonbladet.se/nyheter/krim/a/GV0W9/elev-atalas-for-att-ha-smygfilmat-pa-lundsberg
expressen.se/nyheter/migrationsverket-backar-bossa-far-stanna-i-sverige/
store.steampowered.com/app/639438/H1Z1_King_of_the_Kill__Sweden_Hoodie/
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Påminnelse om att ((((dom)))) vill få bort sedlar och mynt så vi förlorar ännu mer frihet och alla blir slavar till jobb.

Är det fel att tortera fiender J/N?

Ja, det är även fel att döda dina fiender.

youtube.com/watch?v=tzuzvFnvGNM

Episkt

90tal psa vibbar över videon favä

kanada...

BE OM URSÄKT

gonatt! :3

Gonatt!

Varför brevar du falska nyheter?

>Sniper's record kill shot in Iraq 'should be celebrated', Trudeau says

>The prime minister began by addressing the kill shot. “What happened there is, first of all, something to be celebrated for the excellence of the Canadian forces in their training, in the performance of their duties,” he said. “But it’s also something to be understood as being entirely consistent with what Canada is expected – and Canadians expect our forces – to be doing as part of the coalition against Daesh.”

theguardian.com/world/2017/jun/28/canadian-sniper-kill-shot-record-iraq-justin-trudeau

Någon annan här som känner mer empati för djur än människor?

>sven känner mer gemenskap med en kossa i slakteriet än ett vitt barn som blir torterat
Emelie för helvete rannsaka dig själv.

>sven
>emelie
Alltså inte djur, men blev mer ledsen när katten dog än mormor.

Det är för att du är uppfostrad av ett sjukt samhälle där bestar värderas mer än människoliv., där djur får mänskliga egenskaper.
En människa, framförallt av ditt eget kött och blod, kommer alltid vara tusen gånger viktigare än ett djur. Har du gått ifrån detta så är du knappt ens en människa längre.

>sitter i en jävla källare klockan 5 på natten
>anklagar andra för att "inte vara människor"
mm strax

>asgeir dampar i tråden klockan fem på morgonen

lol

>dyrkar livlösa dockor över sin egen familj kl 5 på natten
>tror han är människa
Du är en äcklig jävla hädelse mot allt liv på jorden.

VILL HA EN FUTA FV AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

>Du är en äcklig jävla hädelse mot allt liv på jorden
ja du det var ingen överraskning klockan är 05:02 och jag sitter i en källare och brevar på kanalen och tittar på 2d omväxlande
>dkn ingen mysig nattråd

löneslavande om 30 min

my.mixtape.moe/ckhads.zip
Samlar ni på något kanalrelaterat?
t. mike pence-namn och dessa jagjagen

Vad symboliserar den här bilden?

>dkn ingen mammafv att pussa på läpparna

borde gått och lagt mig senast för 4 timmar sen
go"natt"

EN RAPPORTERING!

Bilden är okej, rannsaka dig själv.

>Bilden är okej, rannsaka dig själv
Bilden är en teckning på en flicka i 16-17 års åldern.

Bara för att nipplarna har halvdant redusherats bort så betyder det inte att den fortfarande inte bryter mot reglerna.

Samt så borde du inte be någon rannsaka sig själva då du brevar 2dporr och förmodligen endast går igång på liknande bilder.

Jag tog snabbt bort dem i fotobutik. Det finns ingenting sexualiserat med bilden över huvud taget, den ligger i morgonkaffemappen av oklara skäl.

God morgon

vill inte vakna kväää

>dkn man är för kiss/bajsnödig för att somna om och drar därför till löneslaveriet tidigare så man kan dra tidigare

VÄCK MIG INTE

aftonbladet.se/nyheter/krim/a/GV0W9/elev-atalas-for-att-ha-smygfilmat-pa-lundsberg

>två bögar knullar i duschen
>det filmas och delas i snapchat

KVÄÄÄ BREVA

Även "if you kill your enemies they win" är påhittat

Ra di

>dkn inget driv

Jag har orsakat alla mina problem genom det här. Jag skulle kunna lösa alla mina problem genom att bara anstränga mig.

Jag vill helst undvika självmord, finns det några andra alternativ?

Skaffa en tjatig fv

expressen.se/nyheter/migrationsverket-backar-bossa-far-stanna-i-sverige/

HALLELUJAH! HAN FÅR STANNA!

godnatt

Mummy Ingrid Carlquist is discussing the JQ on Red Ice with the Golden One O.o

F1h1

mm, vill så gärna knulla någon i duschen.

>dkn huvudvärk

Låt mig puckla på dig så försvinner huvudvärken

rövknull i duschen är jättedålig idé då rumpan inte producerar något nämnvärt sekret. man måste ha mycket olje- eller silikonbaserat glidmedel och det är jobbigt att tvätta bort

>Gömmer mig i en vrå för att undvika hantverkarna hemma
>de har blockerat min flyktväg i två timmar nu
Hjälp

m-men jag vill knulla en söt i rumpan medans man duschar tillsammans ;_;

vart bor du?

låter väldigt mycket som ett du- och väldigt lite som ett jag-problem

Bra facking brev

;_;

Bara en gång ;_;

>tror att någon vill ha en topp som sitter och skriver som en liten flicka
hahah mm

min stjärt får du inte
inte för att jag inte gillar homosex, tvärtom
men den där smileyn du använder är så jävla bögig

Finns killar som gillar vanliga sötisar, jag har mys med sådana :3
Gör inget :3

>söta vuxna män
Hahaha

Jag har gjort lite efterforskningar och kommit fram till att det där med att få fv om man flyttar till Asien stämmer.
Jag skulle kunna flytta dit om jag hade tillräckligt med driv för att skaffa en utbildning eller lära mig nåt på egen hand.
Jag kan komma in på allt utom nån enstaka grej tack vare 1.85 på HP men jag har redan slösat över 5 år på att misslyckas med studier.
Jag har mycket fritid där jag skulle kunna försöka hålla på med nåt med det kräver skitmycket driv.

Men du, alla som är runt 19-21 är inte gamla gubbar som du farfar.

fattar den

jag var nära på att sjuka mig från jobbet idag för att jag inte kunde sova då jag tänkte på kuk. herrejistanes vad jag behöver få ett bra skjut, börjar bli så jävla trött på att knulla fitta

Hpcucken...

God Morgon Svea

Discover weekly på Spotify har hjälpt mig hitta så många bra låtar, mycket bra funktion.

Har ju inget men ålder att göra, gri vi när vuxna män oironiskt leker små flickor.

>leker små flickor

Ledsen, är inte en flicka. Är en söt kille.

Haha aa

...

>dkn man är en söt kille men inte skryter om det för idioter på internet som säkert inte har lika många vänner som en själv fast säkert bättre och mer pålitliga då de gick i samma grundskola och aldrig riktigt tappade kontakten tack vare spel som WoW eller dylikt och nu så är de bästaste bästisar som skulle ställa upp för varandra oavsetthur läget såg ut
>dkn kompisarna inte svarar

Orwell hade rätt

>dkn man inte behöver sitta och rollspela med autister för att känna sig söt

Ja, tydligen är det inte särskilt bra på att mäta ens potential för studier.
Om jag kan gå tillräckligt bra resultat för att komma in på nästan vad som helst så är det nog för lätt.

>gick in och handlade hos Nestlé medans Palestinierna sitter utanför affären och försöker få folk att bojkotta den

Busig

duktig goy

Var det värt då ?

>starcraft remastered
Judar alltså...

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VAR ÄR STARCRAFT 3

...

aa
Deras ansikte när jag kom ut ur affären var värt det
De såg ut att vara väldigt arga

>dkn detta är på top sellers på ånga
store.steampowered.com/app/639438/H1Z1_King_of_the_Kill__Sweden_Hoodie/

Grabbar, om jag ska lämna in min mobil för lagning, hur vet jag om stället jag lämnar in den på är bra eller inte?

Duschen är en dålig idé ja men de gånger pvn har knullat mig utan glid så blir det lagom halt efter ett tag ändå. Vet inte varför, svett?

Kolla om de är invandrare eller inte

Googla, kolla Google Maps kanske finns recensioner om stället

Detta

alltså, det bildas en del sekret, men inte tillräckligt mycket för folk som inte gillar att bli torrknullade

>scrollar igenom nattråden

Kolla upp dina testosteronnivåer på vårdcentralen

Sant, blev mer öm efter de gångerna även om det gick.

jontar ska också hängas på repets dag

Jvdk

>antyder att man får en tid på vårdcentralen för det med dagens svenska läkar"vård"
Lycka till. Sen finns det även betalaalternativ. Prisa kapitalismen!

såna som du är anledningen till att jag aldrig kommer bli homo på heltid, finns så jävla många värdelösa snubbar
precis. men smaken är som baken, vissas är fräsch och andras är knullad

>dkn svenska män är lika skit som svenska kvinnor

2 positiva, en negativ. De hade svarat på den negativa och sa att han kunde komma tillbaka och de kunde kolla på hans mobil igen kostnadsfritt.

Behöver bara byta batteriet, tror inte det är något problem

Är du iphonecucken från igår?

>när ens chef blev ett meme

sant iofs

att bero på något helt annat så sa min kompis att han ville träffa en "psykiskt stabil rejvarbrud"

rader

inte ett meme om det bara är jag som brevar den :^)

Då verkar dom reko :)