Sverigetråden - sommarupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=pbZMcKEyPDY
svenskaturistforeningen.se/fjalluffa/
psychedelic-library.org/staf5.htm
youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50
twitter.com/NSFWRedditImage

>dkn ensam och ledsen varje kväll

...

K

>UTW är tillbaka

En sjuktlig perversion emot all natur - Kåta på små pojkar och försvarslösa djur
Bögarna dom är omöjliga att förstå - Osäkra småpojkar får kuken att stå

I varje stad och i varje land anordnas en helig brand
Något vidrigt, sjukt och fel - Slutliga lösningen på ett stort problem
Radas nu och tvingas in - DÖD ÅT ASEN - BRINN! BÖGJÄVEL BRINN!

Hets mot folkgrupp att plåga dessa svin
Bögarnas rötter fast i demokratin
Deras mediaprat - Medias gullegris
Smittade bögar en nationell kris

I en enad nation ska ni sparkas ihjäl
Utrotas för nationens väl
Jagas och förföljas ut ur vårat land
Blod och Ära - Vi slåss till sista man!

>dkn hade inte varit flytande i svenska omd et inte var för tråden

youtube.com/watch?v=pbZMcKEyPDY

ta en cigg, stirra ut i regnet över stan och känn med mig, user

skaffa en tjej user

>dkn hade bögsex med en vän
>"är vi bögar nu?"
>"haha nej user"
>han smeker min röv dagen efter när jag ska hem

HELL FUCKING SEGER

varför är afrikapajer så vackra

klart ni är bögar. Vad fan är det ens för logik?

Du gosar med din pojkvän i din rosa säng, dörren sparkas in och nu ska du ha däng!
Vi hatar dig och vi tror att du förstod, när dagen är slut får du sminka bort blod!
Straffa bögar, straffa dem rått! Att mörda kräk är inget brott!

Bögar på väg hem från sin klubb, klädda i läder, latex och nubb
Går och fnittrar som töser små, på vägen folk kuk i röven få
Stackarna har ingen aning om, att kampgrupp 5 står och väntar på dom...

Du trodde du var säker i din lilla värld, men för oss är du ingenting värd!
Det sista du såg innan du dog var en natsoc, och han sparka och slog!

>hah neeej user~ :3

det är bara lite manbanter

Okej, jag köper ilskan. Men varför känner de att de måste ta ut sin ilska på främmande människor i ett andetag, och i andra andetaget gnälla över att ingen gillar dem och att de är ensamma? Är genuint nyfiken, har aldrig förstått poängen att ha "förbannad" som standardläge i någon interaktion, även om det är poänglöst kanal-käbbel.

häng dig, jävla weebcuck

>Men varför känner de att de måste ta ut sin ilska på främmande människor i ett andetag, och i andra andetaget gnälla över att ingen gillar dem och att de är ensamma?

För det här är den enda plats de kan göra det på. IVL är de maktlösa och svaga som alla andra.

Någon mer som ska fjälluffa i sommar?
svenskaturistforeningen.se/fjalluffa/

hehe mm. Ni är mer i garderoben än katolska präster

de har väl inte mycket annat att fylla tiden med och är frustrerade.. ligger nog inte mycket tanke i det. sen är väl vissa LOLKANTIGA

Stämmer det att man kan lära sig språk flytande på extremt kort tid med LSD?
> It was a week before registration and it depressed me tremendously that I had not spent the summer learning German, as I had planned. I had intended to give myself a crash course so I could take second-year German, which I needed for my study in physics. I had heard of a woman who had learned enough Spanish in a few days, via LSD, to speak it fluently when she had to go to Mexico on business. I had taken LSD before, and while I couldn't see how she did this, I decided it was worth a try.
> I hadn't even gotten around to picking up a textbook, but I did have a close friend who knew German well and who said he was willing to "sit in" while I took the drug and try to teach me the language. Fortunately, I knew something about conjugation and declension, so I wasn't completely at sea.
> I wanted to get worked up and feel involved with the language, as it seemed that this must be at least part of the key to the problem, so I asked my friend to tell me about Schiller and Goethe, and why the verb came at the end. Almost immediately, after just a story or two, I knew I had been missing a lot in ignoring the Germans, and I really got excited.
> The thing that impressed me at first was the delicacy of the language (he was now giving me some simple words and phrases), and though I really messed it up, I was trying hard to imitate his pronunciation as I had never tried to mimic anything before. For most people German may be "guttural," but for me it was light and lacey. Before long, I was catching on even to the umlauts. Things were speeding up like mad, and there were floods of associations. My friend had only to give me a German word, and almost immediately I knew what it was through cognates. It turned out that it wasn't even necessary for him to ask me what it sounded like.
(1/2)

>han fokuserar sin illska på några bögar istället för dom riktiga hoten
duktig... duktig...

vet den känslan

Jag börjar på allvar fundera på om alla vita män är bögar och feminister. Jag kan inte ens se mina vita vänner i ögonen längre för jag blir bara äcklad och vill slå dom.

(2/2)
> Memory, of course, is a matter of association, and boy, was I ever linking up to things! I had no difficulty recalling words he had given me—in fact, I was eager to string them together. In a couple of hours after that I was reading even some simple German, and it all made sense.
> The whole experience was an explosion of discoveries. Normally, when you've been working on something for a long time and finally discover a solution, you get excited, and you can see implications everywhere. Much more than if you heard someone else discovering the same-thing. Now this discovery thing, that's what was happening with me—but all the time. The threshold of understanding was extremely low, so that with every new phrase I felt I was making major discoveries. When I was reading, it was as though I had discovered the Rosetta Stone and the world was waiting for my translation. Really wild!
>After "Falling in love with German," on the basis of this one LSD session this student then went on the following day to read Mann'sDr. Faustus.He had both the original text and an English translation. By the time he had finished the novel, he found that he was scarcely referring to the English version. He also discovered that in having read that much German, he had developed a feeling for grammar structure and word endings that was almost intuitive. When his friend questioned him, he said he could not readily explain what the third-person singular past-tense ending was, but he demonstrated that he could use it. In this sense, he had learned the language asachild learns it, not as it is taught in formal instruction. When he registered for German 210, an intensive reading course, the following week, the instructor expressed skepticism when he heard the student was self-taught. Upon testing him, however, it was soon evident that his German reading comprehension was well above average.
psychedelic-library.org/staf5.htm

>Jag kan inte ens se mina vita vänner i ögonen längre för jag blir bara äcklad och vill slå dom.
duktig... duktig...

flub flab

Fin pasta. Knark är bajs.

Tillbaks till jobbet imorgon grabbar!
Kan knappt behärska mig

Jag skäms när jag blir sedd offentligt med mina svenska vänner för dom pratar alltid om sex och alla filmer dom har sett. Det är som dom inte har en egen hjärna dom tänker med kuken.

Inte ett argument. LSD har gett stora framsteg för forskningen, det är knappast rekreationellt bruk vi pratar om.
Ping HPcucken, du tar väl LSD ibland?

nån breva en fedora åt detta brev

Antar att jag kan förstå det. Har bara aldrig känt att vara arg på någon är produktivt, än mindre främlingar...
Känns ärligt talat mest som att det är lolkantigheten som manar folk till det. "Lol jag kallade honom för bög/weebcuck/jude/stormsnorre/vad som helst, roligt va?"

du är en mysig okantig brevare i alla fall :3

Tänk dig själv att du sitter på en resturang och din kompis börjar prata om sex mitt i maten. Det är motbjudande vem fan gör ens så?
Högt också så att alla andra också hör det och blir äcklade. Nu har jag också börjat tro att han säkert är bög.

...

Inte han men jag har käkat en hel del LSD och svamp, kan absolut tänka mig att det kan hjälpa en att lära sig ett nytt språk, även om det inte är en mirakelkur. Vet att det experimenterades en del med LSD på den tiden när psykologi var roligt, användes för att forskare som bankat huvudet i väggen på ett problem under längre tid skulle ha möjlighet att se saker utanför lådan.
Om ni verkligen vill lära er ett språk och har möjlighet att bli lärd det medan ni trippar kan det nog hjälpa, men att ha en lärare är nog obligatoriskt, man brukar få väldigt svårt att fokusera, och ännu svårare att läsa när bokstäverna dansar runt på sidan.

>för dom pratar alltid om sex och alla filmer dom har sett. Det är som dom inte har en egen hjärna dom tänker med kuken.
och du pratar om vad?

Jag är ofta tyst för jag tycker inte om att prata med dom egentligen.

>denna etiska syn
>jag undrar (((vem))) som kan vara bakom detta brev
Trodde Avpixlat inte var som KD med att trolla på betald arbetstid inför valet 2018

>tar allt på bildbrädor på allvar
LOL

Hade planer på det, men kommer istället segla runt i norra bohusläns skärgård i några dagar

youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50

youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50

youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50

*kastar dig från ett hustak*

any swedish grandmother-tier nicks and tricks to get rid of a sore throat?

läs en bok istället

jag till vänster

>när Muhammeds fru var judinna från början innan de gifte sig (t. historiker)
K V E T C H A D
V
E
T
C
H
A
D

drink whisky
drink tea with honey

0-4 gymma
5-9 sova

låter som att du är socialt inkompetent

Ingen bryr sig.

har redan läst en del i dag pontus. vad har du själv läst?

börjar bli riktigt jävla trött på denna narcissist. nu är han teolog också?

sov

Pimsleur-kurserna är tydligen bra, de är ljudfiler så man behöver inte läsa något och de är inte så inriktade på att memorisera saker.

Kör hårt!

om dubletter gäller mina siffror

haha visst, pelle

>dkn ingen segelbåt

Nej jag kan prata bra med rätt personer men mina svenska vänner blir mer och mer äckliga och sexuella (bögiga).
Jag borde nog sluta umgås med dom, Hela tiden jag umgås med dom så skäms jag och vill bort därifrån.

jadåååååååååååååååå

Åk hem, mahmoud.

Då låter det som att du behöver skaffa nya vänner, user.

Trevligt

sade ingen med rasblandade barn någonsin lmao

>Öppen Svenskhet
>Jimmie gifter sig med en negress
>blandad Neger/Sydsvensk unge
>"Kom igen nu Sverigevänner kämpa för vår överlevnad emot globalisterna" (som även dom pushar rasblandning som ett spännande inslag av kulturberikandet)
om du inte själv skulle börja tvivla på JÅ som ledare så rannsaka dig själv min man

Då låter det som att du behöver inte kan anpassa dig till olika människor, user.

Vad säger de mer specifikt då?

Häng dig.
Jag behöver bara sluta umgås med dom som jag inte gillar.
Jag har massor med vänner.

>Slut D

Bilal, stick.

vad är kamelsvans för något?

har läst ur massutmaning idag. jag frågar igen pontus, vad har du själv läst, du som uppmanar andra att läsa?

Ja men varför fortsätter du umgås med dom då?

>han vet inte att muslimer knullar
>han vet inte att afrikaner knullar (se statistiken för spridd AIDS bland Man-Kvinna sex)
åh pojke

>Jag behöver bara sluta umgås med dom som jag inte gillar.
>Jag har massor med vänner.
okej ta det lugnt nu
vi är väldigt imponerade

Mina minnen är som körsbär i punsch
och det rinner som en flod i min inre värld
låt mig gråta, låt mig vara i fred
och bränna mina böcker som ved

Jag ser framåt, jag ser uppåt, jag är varm
det förflutna tornar upp som en ouvertyr
våra liv blir till sist i harmoni
med den värld vi har ett leva i

Får jag se, låt mig känna, kan jag tro
har jag mod att försvinna i en tyst minut
Jag ser fyrar blinka här från min balkong
Tänk på mig nån enstaka gång

>mer och mer äckliga och sexuella (bögiga)
men kör på då?

döda mig

>Program på SVT2 nu om Yttrandefrihet!!!
FY FAN vad baserade amerikaner är. Alla hon frågar säger att jo de störs sig på den galne kristne predikanten men de respekterar hans rätt att säga det han står gör.

>dkn man inte växte upp i USA istället för åsiktskorridoren Sverige

>dkn Åke Green fick fängelse för att han predikade att homosexuella var perversa

Fy fan vad patetisk du är Asgeir, det är jävligt sorgligt.

>Petersonyoutubevideolänk.html
>Petersonyoutubevideolänk.html
>Petersonyoutubevideolänk.html
>Petersonyoutubevideolänk.html
>Petersonyoutubevideolänk.html

>har läst ur massutmaning idag. jag frågar igen pontus, vad har du själv läst, du som uppmanar andra att läsa?

>till och med den tjocka kvinnan som står upp för bögars rättigheter och började gråta av det han sa stod ändå upp för hans yttrandefrihet medan svenska reportern tyckte att han gick för långt.

Vilket jävla baserat folk de är därborta

fy fan för Sverige jag ska flytta till USA

Ska du vandra ensam?

youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50

youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50

youtube.com/watch?v=44f3mxcsI50

kvä jag gör något annat tills myset i nattråden börjar

be din sista gång idag mashallah

Tips på en bra anime

Sluta tillbe en falsk gud muslimdjävul.

bra pepe, sparad

Jobb imorgon då, gubbar

Ichigo Mashimaro

detta mashAllah

>dokumentären just nu

Kina gör bokstavligen inget fel

*salat*

den med gymnasietjejer

*nån pedofilserie om småtjejer *