I want to move away from de randstad...

I want to move away from de randstad, what's the most white homogeneous city in The Netherlands which will stay that way long after I die?

Other urls found in this thread:

st3.fileurl.link/file/MjAxNjAyMjEyMy9jaGF0dXJiYXRlX2xhbmFfcmFpbl9nZW5kZXJmZW1hbGVfYWdlMjBfMjAxNjAyMjEyMzUzMDI3NQ==/
youtube.com/watch?v=Q_2auYMS-VM
youtu.be/OQb9QaOXNK0?t=30s
twitter.com/lana_rain?lang=en
twitter.com/SFWRedditImages

Maak een Nederdraad kanker newfag. Lurk more

what was the name of that webcam girl again?

Nieuw Zeeland, mijn makker.

Je bent in de Nederdraad sletje, thinly veiled alleen.

yo where is that pic from bruh

Absolutely gorgeous.

Sup Forums

South Africa

Is that a man or a woman?

boy

Rosendaal :^)

Wss Zeeland of Friesland. Hier in Gelderland zijn we ook nog niet zo cultureel verrijkt op de meeste plekken.

Meer nationalistische anime-meisjes alsjeblieft.

Terug naar Sup Forums mogool

Waar in Friesland kan een Randstadflikker zich makkelijk aanpassen en een huis en werk vinden?
Ik ben het echt zat hier in Amstelveen, indiërs die je constant bellen om je te scammen, moslims die de hele wijk ruïneren en de hele tram vol met luide negers in de ochtend.
Hier

Lana Rain I think

Klinkt als Amsterdam(bul)

Zuid-limburg is top. Alleen Maastricht vermijden.

Move to Urk. I've heard it's a Christian paradise with qt traditional waifus where everyone vote SGP and there are no immigrants.

Incestuous town.

Thanks potato man

Vriend van me woont in het Nederlandse deel van Limburg, zegt dat het helemaal vol zit met negers daar en raad me Limburg enorm af.
Is het dominant Christelijk daar?

HOMOOOOO's

Zeg dat nog eens Belg

Ik ben op vakantie hier in nep frankrijk

OPs pic is lana rain

video

st3.fileurl.link/file/MjAxNjAyMjEyMy9jaGF0dXJiYXRlX2xhbmFfcmFpbl9nZW5kZXJmZW1hbGVfYWdlMjBfMjAxNjAyMjEyMzUzMDI3NQ==/

NAME OF THIS SEMEN DEMON

Dat ben je zeker, al sinds 1830, wanneer kom je weer thuis?

Based, confirmed for real bros.

somebody post flemish qts

Please give me the name

It's Lana Rain I already said it ;_;

muh dickkk

MOre like her dickkk

In de buurt van Zwolle valt het allemaal nog reuze mee. Ik zou zelf alleen eerder opten voor de veluwe als je tegen saksen kunt. Rustig en mooi.

sacue?

Best gezellig hier in Spakenburg. Erg blank. Tevens is er veel werk en er zijn veel woningen de grond uitgestampt.

Oja, wel een ding. Veel meisjes hier zijn nogal dik.

Woon zelf in Amstelveen, we zijn nog niet zo cucked als Amsterdam maar het wordt wel erg, ik schat zo'n 30% is allochtoon hier... Ik ga maar naar Gelderland verhuizen na m'n studie

Gelderland hier, ik schat zo'n 40% is sandnigger hier, geen aanrader

mhm
But if im not mistaken that flag sugest she is fron South Africa...that means she will be brutaly raped and murdered at some point.
Lucky niggers.

What the fuck is this dolphin-language faggotry?

Friesland it is, zie jullie daar?
Dutch, it's Anglofied German.

Sure, ik kom zo nu en dan wel even langs. Pas wel op waar in Friesland, ik hoor dat Stellingwervers puur onvolk zijn.

stellingwervers?

>video
thanks for the virus

Any city in the Achterhoek. Also Overijssel is not so bad either.

Lana Rain

Neem een huisje in de polder, genoeg polders in NH.

Negers en moslims komen niet in polders, alleen flats en stadscentrums

Ik wil wel in een echte Nederlandse stad wonen maar zonder negers en moslims, niet in de boerenpolder met een stel tokkies.

Verhuis wel naar friesland, mijn vriendin is toch een halve Fries.

Fuck me there's just too much gook speak in here. U Dutch are literally Kanker

Nederland is verloren. Ik vertrek in 2 maand naar de Verenigde Staten omdat ik mijn bedrijf daar naar toe heb ik verplaatst. Trump moet maar beter President worden

Verdammt... Liebe auf den ersten Blick! Wie heißt sie?

better ride your bike to slavic lands jon your doomed

i wonder what the parents/close friends of camwhoring sluts like that think about them

i mean no way you can whore yourself like that without any of your parents/friends noticing... right?

she actually talks about her mom finding out about it in one of her profiles

>Malaysian jungle asian
>Shitting on Germanic people

Amerika is nog meer verloren en word alleen maar erger, Nederland is nog te redden als er nieuwe wetten doorgevoert worden want wij hebben nog wat leverage omdat wij ooit homogeen waren, in Amerika kun je niet zeggen dat je het land homogeen wilt want het is een land van immigratie.

Blijf hier en vecht met ons, vergeet niet dat Nederland langer onder bezet geweest onder de Spanjaarden en die hebben we er ook weten uit te schoppen, zelfde geld voor de Fransen, de Engelsen en de Moffen, de Nederlandse geschiedenis is een geschiedenis van rebelleren tegen bezetting, en we doen het weer als de tijd rijp is.

youtube.com/watch?v=Q_2auYMS-VM

We'll only tell if you promise to occupy us again daddy.

Got a Serb/Frisian cutie already senpai, slavic women are truly redpilled traditionalists.

Nederland is eerlijk gezegd een kutland op veel gebieden, veels te links. Ik heb hier geen toekomst.

>zegt dat het helemaal vol zit met negers daar

oh wow
wonder what she'll do in 10 years when shes old and ugly

prob marry some of her richer viewers

Sweet jebuz

Ik vind het ook een links kutland, maar Geert Wilders is tenminste een lichtpuntje in de langzaam groeiende SJW zee van linkse moslim en neger knuffelpolitiek, het kan nog best wel eens interessant gaan worden de komende jaren.

Ik wil ook liever vluchten naar oost-Europa en daar wat opbouwen, maar ik blijf omdat Nederland jonge mannen nodig heeft en omdat dit land van mij, ik ga liever met onder met een broodje kaas in mijn handen dan dat ik ergens in het buitenland op het internet toekijk hoe mijn vaderland in een opvangcentrum verandert.
En ik kan altijd mensen ervan overtuigen dat immigratie de BNP mischien wel verhoogt maar dat de normatieve problemen veel groter zijn en dat de geschiedenis ons leert dat een land erdoor opbreekt en ondergaat.
Mijn vriendin is sinds kort een PVV aanhanger geworden en wil minstens 4 kinderen om goed rechts en beschaafd op te voeden, het idee om hier kinderen op te voeden in mijn geboorteland is voor mij genoeg reden om te blijven en te vechten.

youtu.be/OQb9QaOXNK0?t=30s

>polder met tokkies

lmao waar heb je het over
Je hebt in NH polders letterlijk aan steden. Daar wonen geen tokkies, tokkies wonen in rijtjes huizen. Daar wonen meesten middenklasse slimme mensen die niet in de buurt van moslims willen wonen

Als je echt midden in een grote stad wil wonen, dan zit je sowieso tussen de negers en turken

Zuidenaar hier. Al het vuil is geconcentreed in teerputten als Sittard en Heerlen. Als je oude mensen kan tollereren en de hordes kebab wilt vermijden zijn wij een goede keus.

Woon op dit moment in tilburg het is niet zo erg als de randstad

I promise and God wills it!

Der kostbarste Besitz aber, ist das eigene Volk! Und um dieses Volk und für dieses Volk da wollen wir kämpfen und wollen wir ringen!

stop posting this trap

>Sees girl
>Imagines penis anyway
It's not a trap you dickwishing closet faggot

None. There's ALREADY more practitioners of Islam than of Christianity in your country, for all intents and purposes you are a Islamic country now.

My city has over 50 churches and one mosque tucked away on the ouskirts. Don't take fucking Amsterdam as a representation of our country.

shes a trap she justs post op , he used to post on chan loong time ago , got some rich dude to pay for the surgery now he is on chaturbate under female lol most beta fags dont even know

twitter.com/lana_rain?lang=en

How retarded do you think we are