/norgetråden/

Nasjonalromantikk-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

twitter.com/whoopthatsme/status/883254006176460800/video/1
youtube.com/watch?v=AD4M02fIIlI
twitter.com/SFWRedditVideos

Forst for flink molboer

Forste for makrell

Han gjor det gratis

Vår konge!

>hei blir du med ut på en kaffe
>jeg har type
>hvem da
>hemmelig ;)

Er det noen som trenger en togbilett fra trondheim til hǿnefoss på mandag?

jeg...

Hva mente statens vegvesen med dette?

:(

Hvem i allverden vil dra til Hǿnefoss frivillig?

vær litt kul, da!

"privatiser oss"

Er det noko gale med Honefoss da? Eg skal flytte dit om ein stund, og det virket som ein grei plass å bu

Sikkert ålreit å bo der men ser ikke for meg at det er mye til ferieplass/tur destinasjon

eg e jo ein höne eg då

Bra brev

hvem jenter er fine og runke til da

Piateed

bokmål(well norwegian in general) is kinda hard, could you please help anons
Uh...Bokmål er vanskelig...Vennligst hjelp

Egg og bacon til middag gutta

...

Det eneste å se i Honefoss er fossen, og den er for tiden stengt.

twitter.com/whoopthatsme/status/883254006176460800/video/1

>tyskland
lmao

hva er det du sliter med?
verb?

har du lyst på togbiletten?

Kanskje det, men det er lov å prǿve å finne noen som vil ha biletten

tyskland er germa--

nå igjen?

...

Nei, Uttalen.

Bokmål er et skriftspråk

Hvorfor skal du flytte dit?

noen spesielle lyder du sliter med?

mekk norge greit igjen

Nei takk. Eg bur ikkje i nærleiken av Trondheim.

Fordi eg skal jobbe og studere der

nei

Hva er det folk har mot joder egentlig? Vi vil ingen noe vondt.

nei

Tror jeg skal slutte med anime, manga, doujins og brett som har med japansk kultur å gjore på 4kanalen sånn helt jeg.
Får ikke noen gode tanker og ideer ut av det rett og slett.

hortes sunt ut anonsen

dette fåvæ

sugoi

Jeg... jeg får det ikke til....

Da var maten klar gutta

gi meg en Big Mac fåvæ

Tror jeg skal spokelse henne gutta

hvem /a-anti-anti kapitalister/ her?

Grisemat

>Norgetråden
>oppe i nesten 2 timer, 48 brev

>Sverigetråden
>oppe i 10 minutter, nesten 50 brev

Forklar

hvor kald skal ol være

Kreftsvulster vokser raskere enn sunt vev.

Bildetekst. Sletter jeg profilen min nå og lever på godfolelsen noen uker fremover eller hvordan fungerer dette her?

flere svensker enn nordmenn

Det er flere dansker enn nordmenn men det finnes ingen dansk tråd. Forklar.

Han mener flere svensker på int. Det er ikke flere dansker på int enn nordmenn.

Hva faen skjedde nå gutta?

danskene vil ikke prate med hverandre på 4kanalen, evt de har ett eller annet alternativ forum/bildebrett jeg ikke vet om

det hadde nok vært flaut å ha en "danske"tråd hvor de bare skriver til hverandre på engelsk

oi for en kjekkas oppe til hoyre

>Det går ned

så du er pro-kapitalist?
Du innser at ingen av de to systemene er perfekte sant?
Det er bare Kapitalisme som ser bedre ut fordi det er enklere å distansere folk som dǿr av det fra selv systemet enn det er i komunisme

>folk sulter ihjel under komunistisk styre
>"Bevis på at det ikke funker"
>folk dǿr av sykdommer fordi de ikke har råd til helseforsikringen som dekker den sykdommen
>"Jaja, systemet må bare tilpasse seg litt bedre"

VI VAR PAPIRPRODUSENTER OG AVFÖRING

en ymmärrä :DDD

Kaster meg ned på gulvet, og krabber febrilsk til kjokkenkrokene hvor jeg leter etter noen gamle brodsmuler og andre små-rester
Loper ut i hagen til en botte med noe lunkent regnvann fra i går som jeg heller i meg

>så du er pro-kapitalist?
Tror jeg plasserer meg midt i sentrum sdm

>Du innser at ingen av de to systemene er perfekte sant?
Ja, å forvente at noe er perfekt er litt teit i utgangspunktet sdm

>Det er bare Kapitalisme som ser bedre ut fordi det er enklere å distansere folk som dǿr av det fra selv systemet enn det er i komunisme
>folk sulter ihjel under komunistisk styre
>"Bevis på at det ikke funker"
>folk dǿr av sykdommer fordi de ikke har råd til helseforsikringen som dekker den sykdommen
>"Jaja, systemet må bare tilpasse seg litt bedre"

I kommunisme er det myndighetene sin manglende kompetanse som resulterer i at folk dor og i kapitalisme er det individet i eksempelet ditt over, så jeg tror jeg foretrekker kapitalisme ettersom jeg har mere tillit til meg selv enn at myndighetene skal passe på meg.

Ein tysker frå dagens Kaliningrad som flytta til Noreg
Spitzy

>dfn ingen svensk russisk jv

>å jeg tror jeg foretrekker kapitalisme ettersom jeg har mere tillit til meg selv enn at myndighetene skal passe på meg.
Joda, jeg er vel enig i det, men er så plagsomt å se folk som virkelig ser ut til å tro at kapitalisme er en lǿsning på alt.
Spesielt siden null regulering betyr at organisasjoner kan i noen tilfeller vokse seg så store at det blir umulig å skape en ny konkurent mot dem, og de får til slutt total kontroll over markedet.

sentrum, ja...
hverken höyre eller venstre, nei...
haha, fy faen.

tror du hun der suger kuk?

Vi er visst ganske enige :^)

youtube.com/watch?v=AD4M02fIIlI

Hva syns tråden om denne dialekten?

Går det noe på fjernsynet ikveld?

Koselig å se. Hold på skepsisen din, for det ser ut som verden kommer til å trenge den, nå som den politiske vinden snur mot hǿyre igjen

Ut av tråden, bestemor.

syns ikke ǿl smaker no godt jeg

er svaret på dette noen gang noe annet enn "nei"?

Syntes det virker som det blåser mer mot hoyre på sosiale sporsmål enn okonomiske sdm

Det er derfor jeg er en nasjonalsosialist :-)

>dkn du hadde talt eit slik stadsmål dersom du ikkje las för du kunne snakke
heng meg

Du har du drukket feil ol. Er det bare billig skandinavisk butikkol du har smakt? Det finnes så utrolig mange typer ol at det nesten må eksistere noe ol du synes er godt.

det er bare ǿl

ERRU HOMO ELLER? JÆVLA KUKKSUGER!

>Det er derfor jeg er en nasjonalsosialist :-)
Nasjonalsosialist ala "alle må fokusere på sitt eget land" eller "Mitt folk er mesterrasen"?

Du har fornærmet min religion. Nå må du do.

hva faen

Hva slags video er det denne typen var fra igjen?

hva er galt med bare

Gutta, jeg har gitt opp trua på at det finnes trolldom og vil herved ikke lenger spare meg selv.

Så sporsmålet mitt er; hvordan forklare til en eskorte at man vil ha opplæring i initimitet uten å framstå som en totalt skrulling?

Videoen er gjort privat på DegRoret, så husker ikke helt men mener det var noen som filma at en autist-aktig fyr ble vist ut av en forelesning og for han gikk så kranglet han i 10 minutter om hvor viktig han var eller noe i den duren, for han gikk

Nå må du gi deg, å kjope horer er IKKE lov i Norge, Staten vil IKKE at du skal ha sex.

>"for han gikk" to ganger i samme setning
henger meg nå

Takk.

Hvem /AUF/ her?

Si at du er jomfru og onsker å lære. Trenger ikke si mer enn det.

>Undomspartier genrelt
nei takk du

>ungdom
nei takk du

Jeg hater ungdomspolitikken jeg også, men er egentlig den eneste måten å komme ordentlig inn i partipolitikken nåtildags.

>Nasjonalsosialist ala "alle må fokusere på sitt eget land" eller "Mitt folk er mesterrasen"?

Må vel begynne med å si at jeg er en ganske slapp nasjonalsosialist hvis tankene jeg besitter i det hele tatt kan oppsummeres med den tilttelen, det var halvveis ment som spok.

Jeg syntes det er viktig å bevare vestlig kultur og jeg syntes det gjores best med vestlige hvite barn og færrest mulige mulismer/afrikanere. Muslimer fordi islam bringer et konkurrerende tanksett/filosofi og svarte pga de jeg mistenker at de ikke er så smarte/har ikke lykkes særlig med sivilisasjonbygging på deres kontinent så er skeptisk til den gjengen fåvæ.

Optimal quickfix-losning hadde vært hvis EU ble litt mindre feministisk, LGBT+++++, multikulturell, islam, flykting-vennlig og mer for kjernefamilien, snakke åpenlyst om at for få hvite barn fodes og at det må fikses. Finnes sikkert mer jeg kan irritere meg over, men jeg kommer ikke på det nå.

Hor på min venn folkens!

>kommenterer det
>fra Oslo