/norgetråden/

Sykkeltur-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=bJOvo_TbgUg
youtube.com/watch?v=ZX0v1Y1Qp4g
youtube.com/watch?v=hbDxZfn_9o4
youtube.com/watch?v=idx_qHloCn0
twitter.com/NSFWRedditImage

...

Hjelp, hun er tilbake!

Sykkeltråd altså. Noen som har schwalbe g-one på sykkelen sin? Ser bakdekket mitt er slitt ned og vurderer å kjope et sånt siden de er lettere enn marathon plus som jeg vanligvis bruker, men litt redd for at det blir utslitt veldig fort og blir uokonomisk.

Faen dette er nostalgi fåvæ.

Skrekk og gru!
Værsågod, anonsen

>Sykkel
>ikkje farhjul

Brev syklene deres.

Det er ikke noe galt med Marathon Plus fåvæ. Når Edith Wolf-Hunkeler bruker dem, må de være bra nok for deg.

Japan var eit mistak.

faen asså bois eg kom tebage fra joggeturen min faen så nais boooiiiiiisssss fuuuu faneeeeeeeeeeeeeeee BOOOOOOISSSSSSSSSSSS

Hvorfor tar norske media det for gitt at hele Norge har så utrolig mye imot Trump? Jeg syntes å huske at norske medier har klart å holde seg veldig objektive, kanskje spesielt mtp utenriks, helt frem til Trump vant valget.

dette

Så ut som hun hadde tryna på tommelneglen.

Ba jeg om nostalgi? Ba jeg om folelser?!

NEI! Jeg gjorde ikke det!

Og hva i alle dager skjedde egentlig med NRK?

heng deg

Joda, Marathon Plus er gode dekk, men de veier jo over dobbelt så mye som G-ONE. Ingen tvil om at de vil vare lengre og være bedre sikret mot punktering, men de har ikke like godt grep på grus og har hoyere rullemotstand på asfalt. Er enklere å risikere livet når man sykler fort vet du.

>lengre
Er du en muslim?

Værsågod

Hva synes dere om pizza på ananas gutta?

Hun gjorde det i Beijing i 2008.

youtube.com/watch?v=bJOvo_TbgUg

e isje du muslim? faen då jævla noldus pell deg ud av muslimtråden faens log eg banke deg te du blir te ei sielengsfitta jævla kodd eg e en galen bajass isje mess me meg elle kalifate

Jeg er bare en mann

Lengre er jamförsforma av skildreordet "lang". Både "lenger" og "lengre" er rette.

Han skrev ikke om distanse men om tid. Og når han skriver om tid så er "lengre" feil.
Nå kommer han til å hevde at han snakket om distanse, men det gjorde han neppe. MUSLIM.

nynorsk

>Han skrev ikke om distanse men om tid.
Nei? Hvem faen regner levetiden til et dekk i timer? Det er snakk om antall tusen kilometer dekket varer for er utslitt. Dekkene mine slites av å rulle lange avstander, ikke av å stå stille i garasjen for lenge.

Legg et lite egg
Legg et lite egg
Kanskje det blir av gull

samisk

ser deg på krautchan :)

Gutta
Fikk i meg motorolje/bensin
Diare siden 10 tiden

...

>dfn ingen sorsamisk jv

Jeg visste du kom til å gjore dette.

Synes du virkelig det er rimelig å omtale levetiden til et dekk i timer Prover du bare å være vanskelig nå siden det viste seg at "lengre" faktisk er et norsk ord?

>levetiden
Du snakket om levetiden. Tid.
>det viste seg at "lengre" faktisk er et norsk ord?
Lol, hva faen. Såklart er ordet norsk, men du brukte det feil.

Du skal ikke sutre over resten av skrivefeilene mine også da? Er mye mer å ta tak i.

Kaller du meg autist?

>dfn ingen jv som bekymrer seg for levetid på dekk

Jeg trenger vel ikke kalle deg autist da du allerede har bevist det for tråden?

...

HENG DERE HELE GJENGEN

Hvorfor brever ingen syklene sine?

Af hverju ertu ekki á gatebil?

>tror at noen gidder gå ut og ta bilde av sykkelen sin midt på natta fordi en eller annen skrytepave ber om å breve sykler

Greit, men har ikke dere syklene deres i gangen eller i kjelleren da?
>skrytepave
Hva mente han med dette. Dere har jo egne sykler alle mann.

Eg... E.. Berr..e e..i..n

>Dere har jo egne sykler alle mann.

Nei? Har ikke syklet siden jeg gikk i 8. klasse fåvæ

Hvorfor ikke? Ikke glad i å sykle om sommeren?

nå drepte hun bill

Nei, har ikke noe imot å sykle, men jeg liker bedre å gå fåvæ.

Liker heller ikke sommeren fåvæ

Hvorfor liker ikke du sommeren da? Ikke så glad i å gå lettkledd? Eller er det varmen bare?

Hvem hadde vunnet i ren nevekamp mellom Audun Lysbakken og Bjornar Moxnes?

får vell sove litt jeg da

Moxnes helt klart
Lysbakken er en veik revisjonistpudding

Vi hadde vunnet om de drepte hverandre.

Moxnes er fra vestkanten mens Lysbakken er fra Bergen, mao vestlandet. Han har sikkert bestått åletesten til og med. Tror Lysbakken ville sveipet gulvet med Moxnes.

...

>lol hva faen, har ikke fatter'n sponsa ny sykkel på deg i anledning Le Tour De France så du kan ove på vestkanten, haha er fattigdom ekte eller, lol, bare gå ut i garasjen og ta bilde av den da, står jo trygt der ved siden av Lamboen

Ikke alle som bare kan kjope hva de vil Preben. Heng deg.

Er du helt gjok eller, Lysbakken er en flotepus med mindre troverdighet i en slåsskamp enn Kristin Halvorsen
Formann Moxnes vil få Stalin til å se ut som en jævla anarkist!

Fy faen, er det i det hele tatt et sporsmål. Moxmann ville brukt den rå muskelkraften sin, perfeksjonert gjennom et liv som ekte arbeider, til å lage mos av hanreien Lysbakken, som aldri har rort en muskel i sitt liv, utenom når han har sugd St*ltenberg og St*re.

Stem Rodt til hosten gutta, Moxnes befaler

youtube.com/watch?v=ZX0v1Y1Qp4g

Takk, kamerat
Nå ble det bra tråd

>Moxnes er fra vestkanten
Ikke geografisk i alle fall. Han er dog oppvokst i villa på nordstrand så kan gå med på den

Det er varmen fåvæ. Sommeren hadde vært greit hvis det ikke ble mer enn 17 grader (i sola)

beautiful norwegian couples

...

nattadult

hva er det som foregår her?

Tyske soldater etter en hard gatekamp i Novorossiysk, Russland, 1943.

kanskje jeg skal kanskje må dere nå

ok...?

J E G

Dersom ein lagar ei seng med vinylon, sover ein på ein stein då?

Innafor å ha en 8/10 jv fra India?

innafor og kle meg ut som Sephiroth resten av livet?

Innafor å date ei alenemor?

nei, aldri i livet.

Pule henne da?

Jeg gikk og la meg fåvæ. Greit nok, men en sykkel er ikke noe jeg tenkte over at folk ikke har råd til. Sykler koster jo tross alt så lite som 1500,- hvis en har nǿdt til å gå for de billigste.

Skjǿnner den.

Hvis hun er villig til å ha flere barn så burde ikke det være et stort problem. Det er litt kjipt å ha en gjökeunge i redet ditt, men den ungen lærer du å bli glad i, og det blir en veldig liten pris for å finne deg en kvinne du kan elske og ha egne barn med. Er du barnehagepedagoganon?

Nei er ikke han. Matchet bare med ei alenemor på Tinder for andre gang og det er tydelig at hun vil mote meg. Pen er hun også.

...

Gjör det da. Hvis du viser at du kan være pålitelig og hjelpsom så er slikt akkurat hva hun ser etter, bevisst eller underbevisst.

...

Det er hun jeg ikke stoler på da. Faren stakk av for barnet hadde rukket å bli 1 år.

Det kan være hundrevis av grunner til det da. Det kan hende han ikke var moden nok til å være en far. Hvis du er redd for at han ble drevet ut av forholdet og bort fra sin egen unge med halen mellom beina av en psykotisk bitch, så får du bare ha det i bakhodet mens du blir kjent med henne. Jeg tror sannsynligvis at det var hans umodenhet. Hvem faen stikker av ungen sin liksom?

youtube.com/watch?v=hbDxZfn_9o4

hvem tegneserie er best gutta

>hvem faen stikker av fra ungen sin?

Kanskje hun ble S V A R T E T

Har egentlig bare likt simpsons, men det er veldig mange år siden jeg orket å se noe på det.

Det vil user se på ungen isåfall. Han har sikkert sett bilder av den.

jævla drittsekker.

Nei nå må du faktisk gi deg. Har du tenkt til å drive bort oss, dine siste venner?

gratulerer med dagen, anonsen

Definitivt ikke tilfelle. Har ingen negervenner heller.

Sommerferie om 1 uke gutta. Målet mitt er å skaffe meg ei JV.

På med Tinder boosten!

bra goj

Morn, morn, guttaaaa!

Har ferie nå jeg, fåvæ. Herlig.

Koster å være kar.

>svensk
>kaller meg goj

youtube.com/watch?v=idx_qHloCn0

lmao

Levler perks på drepegulv 2 gutta

dobbel erfaringshelg