/mämmi/

/mämmi/

sukkahousut.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=utI4MxMWaGk
youtu.be/jhn5kRQGIiM
twitter.com/SFWRedditImages

Oispa kaljaa.

anime is gay

...

Miten saadaan Suomi taas pärjäämään olympialaisissa?

Runkkaan töipakan vessassa :-)

samalla konstilla mitä viimeksi, eli hankitaan lama ja puoli miljoonaa työtöntä köyhää ilman urheilua parempaa tekemistä.

Valitaan välimeren uppoavista laivoista ne nopeimmat neekerit

Prnuut

Syön makkaramestarin pataa.

kävin heittämässä talviturkin.
vesi oli kylmää ja märkää
1/5

>"Emme voi tuomita väkivaltaa koska emme olleet vastuussa siitä" -Vasemmistonuoret
Miksi vasemmistolainen väkivalta on vain parempaa?

suomi

Suomi cute :3

kommunismi on uskonto, ja uskonnon nimissä saa tappaa ja pahoinpidellä.
t. kaikki ääriliikkeet ja fundamentalistit

Mun mielestä mikään väkivalta ei ole hyväksyttävää mutta jtp niin kyllä "vasemmistolainen väkivalta" on sitä parempaa, jos se kohdistuu siis uusnatseihin ja hommohopoihin.

Tämä mysteeri tulee askarruttamaan tiedemiehiä vuosikymmenet

kyllä saatanaa vastaan taistelu on hyvää, vie meitä lähemmäs jumalaa

Tarvitsemme lisää rasismia

voi vitun sammakko minkä teit, oisnyt sammunu vielä noin lähellä

>ilmeeni kun juustomakkara ampuu kuumat mällit suuhuni

olikohan tämä soihdun näyttävimmän stadiumosion sammakolle antaminen joku älymystön juoni jolla sai rasistisesti viitattua että urheilu on vammaista hommaa.

Jännä kyl seurata miten toi youtube sensuroi vääriä mielipiteitä, tohonkaan ei voi enää kukaan vastata ja vaikka se on suosituin kommentti on se hukutettu sivun alas muiden joukkoon

Hyvä painos

voispa kaikki vaan elää omaa elämäänsä omissa maissaan ympäri maailmaa eikä tuoda niitä niiden vitun kehitysmaa ongelmia tänne sivistystykseen

Lopetetaan huippu-urheilun julkinen tukeminen ja ostetaan siltä säästyvällä rahalla viinaa niin ei haittaa.

En tule ikinä ymmärtämään tätä logiikkaa. Tottakai hädässä olevia ihmisiä pitää auttaa, varsinkin rikkaiden pohjoismaiden ja muiden euroopan maiden. Kyllä ne tuo lisää työvoimaa ja on se katukuvassa tylsän näköstä kun näkee vaan pelkästään suomalaisia kasvoja. Puhumattakaan kaikesta siitä ruoasta mitä maahanmuuttajat/pakolaiset tänne tuo.

Miksei tänne voinut tulla söpöjä ukrainalaisia tyttöjä, eikä Lähi-Idän karvalapsia?

no tämä. siis eihän poliittinen väkivalta kivaa ole, mutta ei vaan jaksa suuttua siittä, että joku natsi saa dunkkuun

NYT VITTU NIMEÄ JA OSOTETTA KEHIIN NII NTUUN VETÄÄN SUA VITTUS SAATAN ATURPAAN ETTÄ LEUKALÄHTEE NAAMASTA IRTI PERKEELE!!!!!!!!!!!!

Kertyykö mämmi luonnostaan täyteen ihmisiä joilla on hyvä maku vai kehittyykö mämmiläisille hyvä maku mämmäilyn myötä? Se on suuri mysteeri kaikille.

Miten täällä on yhtäkkiä näin paljon takkuja? Onko ne niitä uushomoja ylilaudalta?

ryhmäpaine purkautuu nyymien pöksyistä onnenorgasmina :3

>ja on se katukuvassa tylsän näköstä kun näkee vaan pelkästään suomalaisia kasvoja
Jaa.

>Puhumattakaan kaikesta siitä ruoasta mitä maahanmuuttajat/pakolaiset tänne tuo.
>ruoasta
Siis viittaaks sä tässä nyt turkkilaisten kebab-pizzerioihin, vai mihin?

Syökö karhut päästä jos nukun ens yön riippumatossa?

Mämmiin tullaan pelleilemään.

Se on toi yks ja sama tyyppi. Ei sekään varmaan tosissaan.

Ja etnisestä värinästä kun nakkikiskalla voi moran saamisen lisäksi myös räjähtää allahin nimeen.

Haha. Tyypillästä hommahopolta tollanen setti.

you masturbate to cartoons while Syrian refugees are fucking your girls

hommat vois taas painua vittuun mämmistä

Postaa lisää pelleä.

good then, everyone is happy

>Syrian refugees
We have like 5 of those shits here. Majority of newcomer crisis refugees are iranians or africans looking for welfare.

There's barely any Syrians here. When the flood came in 2015 it was mostly Iraqis.
And since we've had less babies since like 150 years back, I think the men are just fucking each other.

Well somebody has to fuck the Syrian refugees and sure as hell I won't do it.

Ja homot

Oispa tämmönen pelle.

...

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Hyvä maku on synnynnäistä

Ei

tbc oispattaa, rollaan alluille mageks

mua lähinnä vituttaa

sukkahousut on oikeasti tosi likaset ja vastenmieliset, ei niitä pestä vaan aina pidetään hikisissä jaloissa koko päivän
ihan karmeaa

Plussat on siis:
>hyvä ruoka (?)
>hyvä mieli kun ei tarvii katella vain suomalaisia suomessa (nyymin mukaan, ei tule välttämättä kaikille)

Miinukset on siis:
>taloudellinen taakka
>rikollisuuden kasvu (etenkin väkivaltarikosten)
>tällä hetkellä täysin toimimaton systeemi jossa isoin osa rahoista menee siihen kun arvotaan kuka lennätetään finnairin koneella pois JOS ITSE HALUAA LÄHTEÄ
>paha miel(i jos ei tykkää yleisestä apinoinnista mut tää on taas et jotkut saattaa tykätä)

Niitä ei kuulukaan käyttää useaa kertaa

Ne kuuluu käyttää kaksi kertaa. Ensin käyttää jaloissa ja sitten "käyttää".

oispa loli
ps. ei vittu tää lanka saa mun kyrpäni kovaksi ei mitä helvettiä LOPETTAKAA MÄ EN VOI RUNKATA JUST NYT

Kerro lisää

Elämässä kaikki ei mene aina suunnitelmien mukaan.

Tämä on se loppu jonka me kaikki ansaitsimme.

Ota minut, olen valmis ja esi-isäni hymyilevät minulle taivaista.

...

Oot aika hyvä vakkarimädättäjä, jatka samaan malliin

Tapa ittes.

Tähän on tultu

Historiassa on ennakkotapauksia mitä käy kun yhden linjan mielipiteitä aletaan sensuroida mielivaltaisesti ja yritetään pakottaa kaikki ajattelemaan samalla lailla

Ihan helvetin paska lanka. Inttiblög, alikessut, varsinkin yksi on ihan vitun vihanen kun kaikki on niin saamattomia ja ei osaa muodostelmassa seistä hiljaa tai katso eteenpäin.

Toi mun pedinviereinen vieläkin piiloutuu kaappin kun pitää mennä tuvasta ulos, kohta sanon että skarppaa vittu

ja noin susta tuli armeijassa jo viikossa alfa make

Tässä (you) piste

Syrian refugees are more productive than the people who post in mämmi.

>Puhumattakaan kaikesta siitä ruoasta mitä maahanmuuttajat/pakolaiset tänne tuo.
Paikallinen kebabbi ravintola on suoraan sanoen aika hirveä. Pakaste kebabbeja ja ranskalaisia lämmitetty mikrossa, täysin mautonta paskaa.

Luuletko tosissasi että homma tulee muuttumaan tulevaisuudessa yhtään paremmaksi?

menes nyt helvettiin siitä

Pane sitä. Intissä se ei ole edes homoa vaan veljeyttä.

Pakko haistaa Yuin peppua!

It is wrong kind of productive though with crimes and rapes.

XD MENE TÖIHIN SAATANA

Missä tampereella hyvää kebabbia?

Ja tässä, hyvät naiset ja herrat, aikuinen mies purkaa ahdistustaan kun huomaa kiihottuvansa piirretyistä kuvista.

Ite purat neitsytahdistusta. Ja tääl ei oo naisii tai herroja vaan lepakoita ja rottia, jou jou lamoon mään.

Katotteko te sukkahousujen postaajat Kagekuruita? Varmaan tykkäisitte.

youtube.com/watch?v=utI4MxMWaGk

t. mahmud bin al-ahmed

>aikuinen
ikä on vaan numero

t. grillijonon pete

En harrasta juonellisia piirrettyjä.

Tietenkin katson

Tämmönen projekti pitäs jaksaa askarrella
youtu.be/jhn5kRQGIiM
plus öljysuodattimen vaihto mutta se on 5min ku pitää hihnapaskomisen takia päästää öljyt muutenkin.

>kuva liittyy merkin ja auton arvon puolesta

ISO TISSISIÄ TEINI TYTTÖJÄ!!!!

Tuplilla en tee yhtään mitään.

Enkä singeillä.

Rollings.

oispa grillijonon pete joka tarjois mul kaljaa

Varmaan paskin lanka koko vuonna.

WHAT THE FUG

Paska vehje.

the little wheels are for running over shorter guys like asians

>mene töihin
>summa tilillä vaan pienenee
kallista tämä TYÖnteko

hähähä TOS EI OO MITÄÄN LOGIKKAA VITUN APINA SÄ MEET SEN RENKAAN ALLE NIIN KOOLLAEI OLE VÄLIÄ et vitun tyhmästi sanottu

Masentaa. Masnetaako teitä? Mua masenta aina.

psykiantres väittää et mua masentaa mut ei mua masenna oikeesti.

Käski myös syödä lääkkeitä mut en syöny lälläspöö

sama, mut noi on ihan turhia tätejä muutenkin, ei ne tiedä asiasta paskaakaan

Emmä oikeen kanssa tiiä mitense pääty siihen tulokseen. Katto jostain vitun lapusta et joo liikaa rasteja tää on hullu.