/mämmi/

lemunstaa hyi prööt

Other urls found in this thread:

mtv.fi/uutiset/huomentasuomi
youtube.com/watch?v=jv1yYDzvFtQ
twitter.com/NSFWRedditGif

Yö on vasta aluillaan, lisää animea

Yö on ohi. Nyt on aamu.

ps. anime on paskaa

Sellanen lammasmentaliteetti, yö loppuu vasta kun menen nukkumaan eli aamu yhdeksältä

Rupean nyt katsomaan Kizumonoa

how do I get a finnish gf?

Kumpi voittas?

1000 astetta kuuma loli vai hydraulic press?

oispa loli

1000 astetta kuuma loli ois pieni kasa tuhkaa, kai sitä voi tuhkaaki prässätä eli varmaanki toi prässi

t. tietäjä

Söin purkillisen papuja päivän aikana ja nyt pierustuttaa

Kai sä oot menossa TÖI? Siellä saa ja pitääki haista pahalle

Tulin töistä ja menen kohta nukkumaan

Ite olin joskus jutkujen synagoogassa yövahtina, oli aika lepposta hommaa

Oikee syy miks en kehannu oli ku sängyssä oli loli dakimakura ja kämppä hais palaneelle ruualle. Liekkö siinä meni ainut chanss ikinä sitten.
Tuntu oudolta kun nainen/tyttö tunti kiinnostusta minuun. Vielä semmonen pieni petite tyyppinen eli just mun makuun.

ai oot bedophiili

Oisit menny tytyn kämpille panemaan

kuva dakimakurasta

Ehkä semmone hebebiili
Sillä oli kämppis ja asu ihan perseessä

Tää

5/5

Oisit saanu pillua kämppikseltäki, 2v1 erikoistilanne ja jäbä burgeroi koko homman

...

noice

Based

Olisit ottanut tytyn sisälle ja kysynyt sen mielipidettä

>goy yövahdiksi
>"natsin" heittämä polttopullo tappaa goyn ja saa miljardin lisää avustusta

hmmmmm

Liian ylilewd

Fug.
Kyllä se sen kämppiski roikku kädessä jossain vaiheessa iltaa ja oli surullisella ilmeellö "pettynyt" hostain syystä, kun se alk.per tyttö yritti saada meitä kahta mun luokse

Siis toi tyynyhä o nii söpö et se tyty ois varmaa ollu kahta kauheemmassa kiimassa lol.

Mitä vitun helvettiä mulla oli finni kyrvässä. Pari päivää kelasin et mikähän vitun syöpä se on ja tänää siihe oli tullu valkonen pää ja otin äske varovasti kiinni nii se vaa poksahti ulos sieltä.

Juuh, kaikkee sitä.

Lähden nyt nukkumaan, hyvää yötä nyymit

MENE VITTU TÖI

pela ko kukaan TBC niinko se tule pari viinkon paasta?

yhdysvallat

no niin

Huomenta suomi

mtv.fi/uutiset/huomentasuomi

native finns you like anime too much guys!

Oonkohan mä psykoosissa

oot sä

>Ruuassa oli "parasta ennen" päiväys 10.7. mutta päätinkin valmistaa sen tänään enkä ennemmin vaikka se olisi ollut silloin parasta.
Tykkään elää reunalla, älkää kertoko äiteelle.

REUNALLA

Vietin viikonlopun mökillä.
Olen nyt palannut paskapostaamaan /mämmiin/.

Miks pallihiki haisee muovailuvahalta

Kyllä. Pari nyymiä täällä aikoo pelata.

HUOMENTA!

*yrjöää*

Meen ny naimisiin.

Tuli jotenkin hyvä olo tässä, mietin että jotkut kärvistelee armeijassa ja mulla alkaa loma viikon päästä

Vaimos on ehtinyt "matkustella paljon ympäriinsä", jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Voi vittu oon kipee. Kummatkin sieraimet ihan tukossa ja kurkkukipee.

Joo, petoviilinä oleminen on sairaus, ei rikos.

Onnea vampyyrilolinyymi. Kuka on miehesi?

En ole petoviili.

heräsin just ilman nyymiä lusikassa ;_;

Hanki dakimakura ja pistä siihen printti nyymistä.

PIRULLISTA!

Kävin ekaa kertaa pariin viikkoon salilla.

Mä en oo käyny salilla 10 vuoteen

Kotona on kivempaa. Ja halvempaa.

Itsemurhayksiössä on paha vetää maasta jtp.

Masuttaa.

No tolla asenteella juu

>raitapantsut
Huomaa kyl et varmaan ton sarjan paras tyttö, juu

Tästä tuli mieleen. Eilen ratiossa kuulin, että jonkun toimittajan nimi oli Pekka Pantsu. Hassu nimi.

Mä oon käyny tänään 3 kertaa animella

Oliko hyvä sarja?

Alkuun oli aika tiukkaa mutta viimeisimmällä kerralla oli aika löysää

kuinka moni täällä ajatteli sitä tbc:tä pelata

Voitte yrittää kiistää sitä, mutta ette pysty.

Shinmyoumaru on paras Töhö-antagonisti.

Resetoin hupelimen ja mitään ei tuntunut menevän vikaan. On olevinaan kuin uusi taas. Huolettaa.

Onkohan apokalypsi edessä?

En tajunnut mitään tästä viestistä, mutta hienot tuplat.

Eihän se edes ollut tarinan oikea pahis

Mul loppus retailiin subi tos just pari päivää ennen sitä, mut juuh hmm...

Sillä on tosi hyvä musiikki.

youtube.com/watch?v=jv1yYDzvFtQ

PIENI

Oispa Nep.

juuh

Ehkä mahdollisesti

Reimu paras antagonisti

vitun normo, käy jossain baarissa

Onko meil ketään kuka pelais tankkia siel TBC servul? Meinasin et koittasin tankkaamista, JOS nyt siis alan pelaamaan.

En tiedä. Jos nyt alan pelaan, ajattelin varmaan sen shamaanin tehdä. Sitten täällä oli se joku locki.

luultavasti joo, ehkä

Resto shamaani kai, vai? Ja alliancellehan me ollaan menos?

En, kokeilin vanillaa tossa ja eipä mua enää kiinnosta.
Oikeastaan ne asiat mitä missaan noista vanhoista versioista on ne kaikki mysteerit ja kun ei vaan tienny kaikkea.

En oikein tykkää privaservuista kun sun saavutukset niissä ei oo niinkuin "virallisia" ja sun kova työ voi hetkessä kadota ilmaan jos servun ylläpitäjä päättää lyödä pillit pussiin tai saa cease and desist käskyn blizzulta.

mä en voi enää pelata tankkeja koska liikaa työtä/vastuuta

Resto ainakin sitten kun oon 70. Levutus varmaankin enhana niin menee nopeammin. Ja juu alliance.

raidasin tankilla nostalriuksella. emt jaksanko samaa paskaa vai vaihanko rogueen tai johonki muuhun vahinkomuumiin

luin eka et
>kokeilin vanillaa töissä

>En oikein tykkää privaservuista kun sun saavutukset niissä ei oo niinkuin "virallisia"
Juuh, tää on hiertäny monesti ennenkin itteeni.

Saa nähdä mitä päätän ton suhteen.

Tiesittekö, että Lego group on niin vainoharhainen tavaramerkkinsä menetyksensä suhteen, että ne menevät aika pitkälle sen suojelussa? Legon alkuperäiset patentit vanhenivat jo vuosia sitten, mutta tavaramerkkiä voi pitää voimassa periaatteessa ikuisesti. Yksi esimerkki tästä pitkälle menneestä suojelusta on se, kuinka lego haluaa, että ihmiset eivät käytä monikkoa "legos" tuotteista, vaan kutsuvat niitä esimerkiksi nimellä "lego bricks". Lego jopa rekisteröi verkkotunnuksen legos.com, jossa käyttäjä saisi lukea seuraavan tekstin ennen kuin hänet ohjattaisiin lego.com sivustolle.

>The word LEGO is a brand name, and is very special to all of us in the LEGO Group Companies. We would sincerely like your help in keeping it special. Please always refer to our products as “LEGO bricks or toys” and not “LEGOS.” By doing so, you will be helping to protect and preserve a brand of which we are very proud, and that stands for quality the world over. Thank you!

>kova työ
tää on ongelma vaan jos sun elämä pyörii videopelisaavutusten ympärillä. itelle on ihan paskan hailee saako näistä hattaralandia seikkailuista papukaijamerkin vihkoon vai ei kuhan on hauskaa ja haastavaa ajanvietettä niin olen tyytyväinen.

Mielem kimtoista

ite lähinnä haluan vaan mainetta, sit kun samat nimet eri servuilla niin fanien määrä vaan kasvaa servusta toiseen

Toisinsanoen on oikeastaan normaalia että ei halua menettää asioita joita on ajan kanssa hankkinut

jos on kova hinku oikeuttaa ajan tuhlaustaan niin tietty.

On se monelle aika tärkeä osa kun morpeista on kyse, eihän nää pelit nyt pelattavuudeltaan ole oikeasti kovin hyviä.

Painoin aamulla 94,9kg. Päivän kalorit tulee olemaan vähän vajaa 1550kcal, ellen sit keksi syödä jotain ylimäärästä.

Itse olisin jo alkossa

Olotilat oli suht järkyttävät sen kaljaepisodin jälkeen vajaa kuukaus sit, niin en uskalla juoda viinaa (enkä kyllä kaljaakaan enää kokeile)