Alkoholismitietoisuus painos
/mämmi/
Tulkaa pelaamaan RuneScapea kanssani!
Ja taas animepainos 38 postia liian aikaisin.
Finn girls are very nice
Häh? Et ole koskaan nähnyt rintaparia? Ja olit kuinka vanha?! Jestas! Ahahahah! N-no meidän on parasta korjata tämä sitten! Sulje vain silmäsi hetkeksi, jaaaaaaa...
Tässä! (Boing!)
Ahahahaha! Olisitpa nähnyt ilmeesi! Je-jessus, user! N-n-ne ovat vain ihrasäkkejä rinnassani, tiedäthän? Innostavatko ne sinua oikeasti noin paljon? Ka-katsohan tätä sitten! Näe, miten ne hyppelevät alas ja ylös! Heiluta, heiluta! Lyön vetoa, että haluat puristella niitä, etkö vain, herra Perverssoitunut Neitsytpoju user?! O-ole hyvä vaan! Tööttää näitä töötin tööttejä niin paljon kuin haluat! Ota aikasi! Hitto, i-ime niitä myös! Tiedän sinun halajavan sitä ~! Ole kuitenkin varovainen; nännini ovat nyt todella kovat juuri nyt! E-en tiedä miksiiiiii...~!
Ly-ly-ly-lyön vetoa sinun haluavan nähdä myös vaginani! Senkin pervo! N-n-no olemmehan jo näin pitkällä! Voisimme vain jatkaa! E-enhän minä ole edes pukenut pi-pikkuhousuja!
J-j-j-joten mitäs pidät? ...No, arvaan housuissasi raivoavan erektion vastaavan kysymykseen! Hahahahaha! Olet täysin säälittävä pervo, user! Ly-ly-ly-lyön vetoa sen olevan ensimmäinen näkemäsi sitten äitisi! Ka-ka-katso kuinka märkä se myös on! Jeesuksen vitun Kristukset, kuinka märkä se onkaan! E-en ole ennen nähnyt sitä näin märkänä! Katso mitä teet minulle, hemmetin pervo! Si-sinä todella tiedät kuinka saada nainen kuumaksi ja välittäväksi! Voi luojani! Kristus! Sinun on paras ottaa vastuuta tästä! Si-sitä paitsi näin märkänä sinne on paljon helpompi tunkea jotain! Ja minä vuodan kuin seula! Sinun on paras tu-tu-tukkia se HETI!
*mastur boi*
pelaan mielumi classika runescape eika mita uuta paska
do you want to get one as a gf?
no I have proof
tämä neekeri tietää mistä puhuu, kuunnelkaa häntä sillä hän ompi minun neekerini