/mämmi/

Häjyt -painos

youtube.com/watch?v=hSQQIKYW8hc

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=10zKAGkfypo
youtube.com/watch?v=WQx5ItLjx-o
youtube.com/watch?v=31qKW7Hyz6o
youtube.com/watch?v=lXTpAcpYSyk
youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE
youtube.com/watch?v=vXhhlYdySqQ
youtube.com/watch?v=m7UVRlyH36A
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

Mul on pissaa pippelissä

hello

Viime päivinä on tuntunu lähes koko ajan siltä, että muna "vuotaa", eli ois virtsaa tai spermaa tai jotain juttua tulossa ulos, mut ei kuitenkaan sit tule. Kusella käyminen ei muuta tuntemusta ollenkaan.

TJ lomaan 3

Häijyt on muuten vitun hyvä leffa.

kaakao & maksapasteija kunnohyvät mutta loput aika meh

Siellä on virtsaputkimato. Pakko amputoida.

Tääl mun prikaatissa on ainakin vitun hyvä safka, hk toimittaa lihat niib se ei oo ihan kouluruokaa

miksei nyymit oo ollu tänä kesällä festareilla hommaamas helppoo teini pilluu?

>kissanruoka
>kuuma ja keltainen
>paska carbonara

perus böndepoika, sillä vaan ei ole mitään mielenkiintoa tai asiaa ja kotona ei opetettu ihmisten mieliksi olemista.

oon homo

Se kyl vaikuttaa vähän siltä että pitäisi varmaan vähän olla huolissaan siitä

jaa mää kun luulin et noi denot ois niitä pks juttuja

muita en tunnista mutta carbonara oli paskin safka ikinä

hello guvna

Oon alkanu miettiä että ehkä mua on huijattu. Vähän päälle 28 vuotta itsenä olemista ja suihkussa käymistä, eikä vieläkään tötöä. Sit mietin että näissähän pitää seurata rahaa. Kuka hyötyy tästä?

VESILAITOS

giggeli :----DD

Mähän oon. Kiitän joka päivä siitä että synnyin komeaksi

Oon HK:lla töissä ja meiltä kyllä menee ainakin kanaviillokkia kouluruokaloihin.

yritin, en saanu

parii jätkää tuli kyl pussattuu joista yks oli ihan oikee homo

kissanruoka oli sellasta kalamureke settiä. kuuma ja keltainen sitä puolikypsää kanakeittoa

how do I get a finnish gf?

Tää on nyt inttilanka, opin eilen että kranaatti painaa 61g

kök än bälls :DDD

be yourself (black)

Kahe kuukauden päästä kertaan

se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Ite peseydin ukona vain sateella.

Singosta lentää ulos 196m/s

Eiksni että perus tollolla on 0% mahis joutua aukkiin? Meen sivariin heti jos kävisi

tälleen perhekodin ja vankilan vaikutuspiirissä asujana vituttaa nuo häjyt.
tarpeeksi niitä tosielämän palikoita tullu vastaan samoilla luuloilla.

Yksikön ennustetut tappiot raskaassa taistelussa on 20%, josta puolestaan 20% on kaatuneita

>stk c-paperit

Virtsaputkentulehdus.

vekaralla ainakin kanakeitto oli hyvää

ne helvetin kalapihvit vaimitäoli meni mukessa alas hyvin mut pakista aivan hirveetä saissee kun sai sen metallisen sivumaun (lisukkeena vissiin perunamuusi?)

lmao

juuri perustollothan sinne aukiin laitetaan

juokset 1600 cooperissa ja vedät 0 leukaa ja 5 punnerrusta, nii et joudu auk

riippuu haarasta

tykimiehien johtajat varmaan arvotaan kun siellä on niin tunaria porukkaa ja nolla motivaatiota

Siis ne teki kirjaimellisesti animen minusta.

Paitsi etten oo tyttö.

aukki oli mun elämän paskinta aikaa

t. vääpeli res.

Kun kerrot luteille et oot vakkaripostaaja 4chanissa niin saat varman AUK-paikan

Onko upseerit kuumottavia? Pystyisikö kapteeni tappamaan vihaisella katseella?

Jos nyymillä olis virtsatientulehdus, se kipu olisi jotain suoraan seitsemännestä helvetistä

No hyvä, juoksin sen 2000 ja vedän joku 2-3 leukaa ja ehkä joku oikeeta punnerrusta, pällitesti1 meni ihan vituilleen koska ne laittoi mut tekemään sen ruotsiksi vaikken osaa ruotsia melkein ollenkaan

ilmeeni kun EHK:n ja jääkärikompanian au oppilaat

No this is Scottie, What are some other fantastic Finnish chunes in the same vein as MC KOO and that juumala bloke pekka?

pakista nyt kaikki pitkälti maistui paskalta. lopus meni setit ihan avaruusgonailun tasolle kun otettiin ruokaa vaan pakkipussiin, leikattiin kulma auki ja ruutattiin töhnää kidasta alas. niin ja ne ruuat oli ihan vehkeestä koska porpr ja kukaan ei osaa mitään

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

No siis mä katon animee ja painoin 110kg ja jouduin aukkii. Peilaile siihen.

mä oikeella

Niin siis viisi punnerrusta luokkaa

Kertokaa kaikki kivat muistelonne KvKK:sta
youtube.com/watch?v=10zKAGkfypo

youtube.com/watch?v=WQx5ItLjx-o

youtube.com/watch?v=31qKW7Hyz6o

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

...

>mene armeijaan
>kotona huudetaan enemmän ja komentelu aamusta yöhön jatkuvasti
>joka asiasta sähistään ikuisesti tai riehutaan
>armeija onkin hermoloma ilman mitään todellisia rangaistuksia
lieväksi perseilyksihän se meni. ja en käyny ku pakkolomilla jouluna

HÄIRIÖ
Ä
I
R
I
Ö

juu mut perunamuusi oli aivan omaa luokkaansa pakista kun se suorastaan imi itseensä sitä vitun metallinmakua

sain siitä traumat ja en tänä päivänäkään syö perunamuusia t. 2/11

youtube.com/watch?v=lXTpAcpYSyk

Vittu jos johonkin hajoaa niin siihen että tuotä aseen irvikuvaa sai kantaa ympäri metsiä.

Oon noussu varasijalla yhdeksänneltä viidenneksi, mietin että olisikohan mahdollista onkia muutaman ihmisen osoitteet ja turvautua johonkin paloittelysurma-tyyliseen ratkaisuun.

>stk mun serkun mies on Rannanjärven sukua.

Oon lukenut liikaa mahjonki mangoja ja nyt tekee mieli opetella itsekkin pelaamaan.
Perskule.

en käsitellyt ku based peekooämmää / peekooteetä :D

Olisit käyttänyt pakkipusseja

ei mulla se maku niin käyny päälle mutta se vitun metallin karhea kahina kun tongit luhalla paskaa pakista aiheuttaa semmosia vastemmielisiä väreitä kun edes kuvittelen sitä

youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE

Siellä on joku joka on noussut kymmenenneltä varasijalta kuudenneksi kyseisen menettelytavan avulla.

>stk hickok45 kuolee ennenkun kerkee tekee videon rk:sta

pkm on kyl ihana

Oon uudenmaan prikaatissa ja komentojen piti olla suomeksi mutta joku 70% on silti ruotsiksi.

youtube.com/watch?v=vXhhlYdySqQ

no kelpais jos Jake vaikka ampuis lonkalta kahella Rklla

Muute oonko luuseri jos meen rannikkojääkäriksi? Se on se isoin nippu täällä.

vittu tuota romua. lataat puoli tuntia nauhoja ja hernepyssy sylkee sarjaa veltosti hetken kaks, etkä tunne mitään piipun hinkkaamisen arvoista jännää

oot luuseri jos et hommaa c-paprui

Kysy mikkihiirikysymyksiä venäjäksi

ite olin spollena lapin rennostossa ja en oo koskaan saanut turpaan sen takia että ekköhän sie selviä

Olet

Nää oli kyllä ihan hauskoja

Speaks to me, reminds me of that 13 year old boy's finnish rap, can't remember its name though.
cute
are they furries or just a gimmick

...

Meidän uus mullivitsi on aina kysyä että saako ajaa tankilla kun joku ylempi kysyy että onko vielä kysyttävää. Syy on että yksi kehari yhtäkkiä oikein innolla kysyi että saako ajaa tankilla tyypeiltä jotka oli just pitänyt esitelmän graaffisesta suunnittelusta puolustusvoimalle, vittu kaikki nauroi

its just metal for kids

...

>Rovalla loppui pakkipussit koko ryhmältä ja jouduit syömään useamman päivän ajan pakista, joka oli väsyneesti pesty lumella ja täynnä useamman päivän jäätyneitä ruuantähteitä

Ei enää koskaan uudestaan

...

youtube.com/watch?v=m7UVRlyH36A
PAKA inttilangun kunniaksi

...

ainakin teillä oli lunta

>kesä
>huolto kusee
>jos käytät juomavesiä pesuun et vittu juo

...

Rovalla oli talvella noin 30min auringonpaistetta pilvien läpi ja valopeteä ei ollut yhtään viimeisinä 3 päivänä koska huolto

oon nyymi *nyymeilee*

talviRova on just paras ja rento, ku skapparit ei jaksa lähtä pimeässä heilumaan.
mutta ei vittu sitä kesän ötökkämäärää

*hyppää nyymiä kohti*

en voi hyvin

ketä muita rovalle menee ku tykimiehet?

meidän vastaava harjoitus oli niinisalon aavikkosota

kuri kass :3

tunnistettu