/Norgetråden/

Sommerfuglpatrulje-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zSz4BItxYl8
aftenposten.no/osloby/Fodselstallene-blant-ikke-vestlige-innvandrere-i-Oslo-gar-kraftig-ned-114464b.html
i.4cdn.org/gif/1499711618430.webm
dagen.no/Nyheter/FRP/Listhaug-–-Derfor-støtter-jeg-Israel-386655
twitter.com/NSFWRedditImage

Da går jeg da

Og da fikk vi TRE tråder, ja.

Godt jobba gutta.

Fy fasan.

Gjor det du.

RETTMESIEG

Så lenge vi ikke bruker den degenererte hanrei-utgaven er alt greit.

Rettmessig utgave.

Skyld på han jævla mongoen som lagde den forste.

Jeg vil att rnorge skal UT

Alle gode ting er tre, dette er altså den rettmessige tråden.

Heisann, gutta
Hvordan går det, gutta?
Slurker i meg litt kaffe, gutta

...

Hahaha, tre tråder fordi vi ikke tåler litt selvironi om en fiktiv og uansett veldig urealistisk film laget av NRK.

Hvilken skal vi bruke da, blir det denne?

jævla fucka rasist, ingen liker deg

fuck norge og fuck hvite folk

det betyr at vi hvertfall har 2 oppegående medlemmer av tråden som reagerer når de ser urett i verden.

t. op av den tredje tråden

Kanskje jeg også skulle slurket i meg litt kaffe?

>Hvilken skal vi bruke da, blir det denne?
Se

det syns jeg du burde gjǿre

>Trippel trådkrig
Flotte greire, karar.

Da er det avgjort, mekker kaffe.

anmeldt

mekker meg litt brǿdskiver med gulost på da

det er ingen trådkrig, din autist

>trådautisme igjen

Ser ut som denne tråden er akseptert som rettmessig, så da går det bra.

bedre?

Dette er godkjent som senere trådstarter så lenge det blir "Hvit makt, negerslakt-utgaven"

hahaha neste trådbilde lett

Sånn, NÅ er den godkjent.

ikke anmeld en anmelder

>ikke versjonen med Ribba

De kan jo begge være der fåvæ.

youtube.com/watch?v=zSz4BItxYl8
syk sjeldne klipp gutta, er klipp og taler fra norske, danske, nederlanske og flanderske SS divisjoner

JA VI ELSKER-

ingen bryr seg om nazipropagandaen din.
ideologien din dode ut for mange mange år siden.

Ytterst få her bryr seg om nazismen din fåvæ

er jo litt kåt jeg da

at de europeiske rasene må bevares er jeg sikker på værtfall 80% av tråden er enige i. resten av doktrinene til nazismen kan diskuteres, det jeg nevnte först er 90% av det uansett.

Det er sånn som dette det foles å være meg

DETTE LANDET

...

>GameCube med en Game Boy Player under seg
nå gir du meg litt vel mye nostalgia, user.

"Sjokkerende" at en nazze kommer inn i tråden vår også viser det seg at han ikke engang kan å skrive norsk.

>at de europeiske rasene må bevares er jeg sikker på værtfall 80% av tråden er enige i

Det klarer de fint av seg selv fåvæ, man trenger ikke en totalitær stat for det.

Det gjör det ikke. Har du sett födelsratene våres??

>de europeiske rasene må bevares
Hvorfor det? Om de må holdes kunstig i live ser jeg ikke helt at de har livets rett.
Med den globale oppvarmingen og hull i ozonlaget må det da være greit å være litt brun.

>Om de må holdes kunstig i live ser jeg ikke helt at de har livets rett.
Å innföre rase-lover er ikke å holde dem kunstig i live. Hvis det er noen som holdes kunstig i live er det negere. Med all u-hjelpen de får, lmao.

>doktorgrad
>hunder
>katter
privatiser og atter privatiser.

Jojo, men födselsrater forandrer seg i tid og rom.

Hvordan vet du at födselsratene kommer til å være de samme for evig?

Hvis de fortsetter å være det samme i bare 50 år til er vi irreversibelt knullet.

hva betyr vel demokrati eller en totalitær stat for disse internasjonale hyenene?

Og hva får deg til å tro at de kommer til å være helt like i 50 år?

Fordi så langt er det bare blitt verre og verre og jeg ser absolutt ingen grunn til at det skal snu.

Jeg vil heller se fodselsratene til innvandrerne fåvæ. Har ssb gjort en slik undersokelse? Stoler ikke på megmeger.

Tror jeg blir nödt til å dele ut noen sommerfugler i denne tråden altså, mye hatprat som bobler...

#sommerfuglpatruljen

Brev oyner fåvæ

si hei...

>somaliske kvinner i alderen 35–49 år i gjennomsnitt hadde 3,81 barn.
aftenposten.no/osloby/Fodselstallene-blant-ikke-vestlige-innvandrere-i-Oslo-gar-kraftig-ned-114464b.html
drit i resten. vi har allerede tapt.

ALLE ER LIKE!

fodselsratene til innvandrerne er nesten irrelevant når vi selv er under erstatningsnivået. vi dor ut selv uten negre.

i.4cdn.org/gif/1499711618430.webm

dette

Ser ikke helt problemet. Folk stemmer jo bare på de samme politikerne hele tiden, så det er jo sånn vi vil ha det. Er jo ikke som om innvandringen er noe som startet for 5 år siden liksom. Har da vært pakkiser og svartinger her i årevis, og det har aldri blitt færre.

Det faktum at vi har flere muslimer villige til å gå i tog for "Norge er islamsk" enn nordmenn for "Norge for nordmenn" er nok bevis.

er hun blitt sortnet ennå? skulle gjerne likt å se det.

>ser ikke helt problemet
jeg klarer ikke å se hvordan noen IKKE kan se problemet

hva sier folk til deg når du snakker om dette irl?

hva soren? Jeg er kristen selv men elsker muslimer, de er drit trofaste og hyggelige mennesker! De har dems tradisjoner som de kan få lov til og ha! Noen gang hort om KKK? Du skylder vel ikke kristendommen for det. IS og sånn er gale folk som tolker ting feil og ikke har lyst til og inse at de gjor ting feil så de later som at de folger koranen. Vis respekt mot andre mennesker! Det er du som er naiv når du ikke godtar dagens norge! Takk for meg!

Lol. Husker du ikke for 10 år siden? Avisene snakka om FRP som de gjör om Trump i dag. "Vi kan ikke la disse galningene inn på Stortinget" osv.

Alle som stemmer AP og til höyre önsker mindre innvandring. Og det betyr egentlig at de også önsker at det ville vært bedre om vi aldri slapp inn mange av de som er her.

de fleste er ganske enige de få gangene jeg prater om det. det er ingen som faktisk er ekstatiske over at negre er her slik som alle tror.

Ikke han, men i mitt tilfelle var det ingen som brydde seg för jeg uironisk begynte å sitere Hitler.

når som helst nå

>hva er 17-mai
Denne posten var idiotisk, anonsen.

ment for han

Mora mi klagde på at det var så mange utlendinger som drev med ugang for ikke så lenge siden. Jeg spurte henne hva hu skulle stemme til hösten
"AP, som jeg pleier"

Dette er holdningen til de fleste Nordmenn. Klage klage klage. Men når tiden kommer hvor man faktisk kan gjöre noe med det, så bare fortsetter man i gamle tralten.
Nordmenn er fortsatt i flertall, men om det fortsetter sånn som det gjör nå er vi ikke det om 30-40 år. Og siden vi lever i et demokrati må man bare godta det flertallet vil.

er du sikker på det?

bedre

Men herregud...

Ment for HAN HER

Dette er foreldra mine 100%. Men fikk heldigvis morra mi til å stemme H i det minste sist valg. Hun kommer ofte hjem og sier ting som "i dag var jeg den eneste norske i bakre halvdel av bussen"
faen meg trist

>17. mai = norge for nordmenn
du er jo uendelig dum

>Og siden vi lever i et demokrati må man bare godta det flertallet vil.
Men flertallet er faktisk ikke for masseinnvandring, det er gjort sporreundersokelser over hele Europa og det er et flertall som onsker å stoppe all innvandring umiddelbart. Problemet er som du sier demokratiet, hvor det eneste valget vi har for å sinke innvandringen er tullepartiet FrP, så når du stemmer mot innvandring stemmer du også på masse annet piss som folk ikke er så gira på som f.eks overvåkning og barnedrapsmissiler til Israel. Hvorfor har vi bare ikke et referendum som Brexit hvor vi alle sier ja eller nei til innvandring sånn som de gjorde i Ungarn? Fordi de vet at svaret blir nei, og da forsvinner den billige arbeidskraften og de trofaste venstrevelgerne deres.

Er det noe parti med realistisk sjanse til å oppnå noe makt som onsker å drepe alle
>flyktningene
?

Dette. Hvordan tbinger vi vrem noe slikt?

FRP, i fölge venstresiden.
Stemmer uansett på Bård jeg.

Jeg vet bare at det ikke kommer til å skje gjennom demokrati.

jeg...

Ikke han jeg heller, men jeg erfarer selv at de aller fleste er imot innvandring. Jeg prater aldri åpenlyst om innvandring uten at noen andre begynner å snakke om det fǿrst, men det er jo alltid noen som prater om det nå for tiden. Jeg snakker med mange folk i hverdagen min, og jeg erfarer i hvert fall ytterst sjeldent at noen snakker positivt om utviklingen her i landet.

Du ser jo også i nettavisen som ofte vedlegger en poll når de har en artikkel om innvandring og asyl-politikken. Har dere lagt merke til det? Hvis ikke kan dere begynne å lese nettavisen og klikke inn på slike artikler. Det er som regel en eller annen poll som er relatert til innvandring. Du vil da typisk se at over 90% av stemmene vil falle på det svaret som er tilsvarende for negativ holdning til innvandring. For meg er det tydelig at de aller fleste i Norge vil ha mindre innvandring, om ikke stoppe den helt. Men det er bare mitt inntrykk fåvæ.

Jepp, en stor forandring har skjedd de siste få årene bare. HVER gang jeg er på byen stötter jeg på en som holder en rant om tilstandene i Europa. Klapper han på ryggen og sier at jeg er enig men pass på at ikke noen niggere hörer han

>tullepartiet FrP
Hva er egentlig Listhaugs forhold til Israel? Har aldri funnet noe konkret svar på det.
Kan ikke fordra Siv fåvæ. Gi meg gode gamle Karl I Hagen tilbake.

Men da er det jo egentlig ikke demokratisk, det vil jo bare være byråkratisk da så vi lever jo ikke i et demokrati til å begynne med en gang. Ser ut som våpen er eneste losning.

Må passe på ham da, hjelpe om de prover å ta ham.

Hvis jeg går nedover gågata eller på kjopesenteret i min lille by på 30.000 innbyggere så kan jeg se over 100 muslimer og afrikanere og rumenere på under en time, det er ikke rart folk begynner å reagere nå.

tipper hu er kristensionist fåvæ

>stem frp så ordner alt seg go- err, gutt ;)

Det finnes ikke en politisk losning dere blåpilla idioter

Noen som husker da Stǿre ville ha inn 5000 flyktninger, og flertallet stemte på pollene for at de ikke ville ha så mange? Husker selv at det var over 80 som sa nei på den pollen jeg fulgte litt med på. Norge slapp likevel inn 30k. Ikke særlig demokratisk.

80% altså.

dagen.no/Nyheter/FRP/Listhaug-–-Derfor-støtter-jeg-Israel-386655
vi må få en user til å kjope seg inn i denne artikkelen og sakselime det inn i tråden

Nå ble det jævlig kantete i tråden her fåvæ. Ta dere en bolle.

...

...

...

ta deg en bolle sjæl, vi har en god samtale her.

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...