/mämmi/

Suur Suomi painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UNNlCVxBhTQ
twitter.com/SFWRedditImages

esimene eestile

neekerit vittuun

Ei oo poliisit vieläkää tullu kyselee tai soittelee :-)

Mitäs teit?

En menny armeijaan.

Bilepaku on jo tulossa.

Semmonen säälittävä nössykkä animehintti.

Oispa Plutia.

samaa mieltä, sau nan taakse tollaset kuu luu kjeh kjöh räh

hieno maalaus nyymi

kovin on kiiltävää, lieneekö himoa vai pakokauhua

Ei siellä tarvi olla kuin 6kk

huomenta. heräsin just ilman nyymiä lusikassa.

sjis doesn't work here baka

Krapula-aamun kolmas runkku ja olo ei helpota.

Voi saatana.

Tuli hyvä idea. Seuraavan kerran kun alotan EU4, pelaan Muscovylla, teen Venäjän, teen Ruotsista itsenäisen Tanskan vallan alta, sitten petän sen ja vapautan Suomen ja anna sille nuo rajat ja pidän kilttinä vasallina.

Runkkasin eilen kolme kertaa tunnin sisään ilman krapulaa. Kolmas kerta aiheutti kyl vähän hikoilua, koska piti jännittää jalkoja niin paljon.

Oispa You-yde.

...

Tiesittekö että suomea ei olisi ilman neekereitä? Me ollaan velkaa niille kaikesta.

Mikä on rehellinen mielipiteenne uusista Primaris avaruusjalkaväen sotilaista?

Neekerit on ihan neekereitä

Vittu voisko tää alkoholi alkaa jo potkia

neekeri
neekeri
neekeri
ja neekeri

Nautin chadmariinien aiheuttamasta peppukivusta.

Samoilla linjoilla ollaan. Tarkotus oli tehdä noista verisuonten näköisiä, mutta ei ollut hajua miten sen voisi toteuttaa. Musta valkoisena tuollainen kuvio onnistui ihan helposti. Kuva liittyy.

Valkoisen sijaan voisi käyttää vaaleanpunaista.

Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.

Syön nakkimestarin pataa.

Niin. Puoli vuotta pois sun elämästä.

Se on ihan helvetin iso osa, vaikkei puhuttaisikaan tyypillisen nyymin 30v elinajanodotteesta.

Syön karkkia ja juon red bullia

näytät vain nuoruuden typeryytes kun sanot tommosta roskaa, ei 6kk ole mitään ihmiselämässä ja armeista opit enemmän kuin 5 vuodesta ulkopuolella

Oisit vaan hommannu ne c-paperit. Nyt joudut linnaan tai vähintään saat pannan jalkaan ja sun elämä vaikeutuu huomattavasti.

Ei nyymeillä olis kuitenkaan mitään muutakaan sisälyöä elämässä sen 6kk:n aikana. Runkkaisivat vaan komerossa ja sinne hujahtais huomaamatta puol vuotta.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Tää. Pitää olla kyllä turbo kallu jos ei hommannu c-papruja niinku muut järkevät ihmiset.

>armeista opit enemmän kuin 5 vuodesta ulkopuolella
Tappakaa mut etten saa tälläsiltä jotain idioottipöpöjä.

t. eri ja tyki mies

Itel on hujahtanu täs melkein 10v ihan huomaamatta

lue
ja sit voitkin tappaa ittes

Onneks mulla oli. t. c-mies

No en nyt tiiä, en usko että olisin ulkopuolella noin nopeasti oppinut että mulla on nelinkertainen määrä henkistä kestävyyttä verrattuna siihen mitä luulin.

t. myös eri ja myös tyki herra

Paskapuhetta mutta uskon.

Paljon kavereita niin paljon tekemistä.

Aika tsaigedeelisia t.eri

Tosi hienoja, ite tykkään kans leikkiä mustilla (siis väreillä) tosin itse vetelen tusseilla enemmän.

Tulee mieleen tyyliin joku Gouya.

Taaskin oli paskapuhetta mutta taaskin uskon.

masentaa

Ymmärrän että sua vituttaa että sulla ei ole koskaan ollu kavereita ja siks pidät tota armeija niin spessuna kokemuksena kun pääse kommunikoimaan muiden ihmisten kanssa.

pierustaa

käy hakemassa samisetit, sit runkkaat, käyt paskalla ja päikkäreille

Siis vitun vittu kun ei oo rahaa ja kraanavesi on vitun pahaa. Juoko muut täällä kraanavettä milloinkaan? Hyi vittu.

ite olin vuoden ja sain CE kortin ja ammattipätevyyden ilmatteeks. kyllä sen ajan saa siellä hyvin tuhlattua jos ei osaa menna oikeille koulutushaaroille.

Joo juon, iha hyvää

entä jos mun elämän sisältö ON komerossa runkkaaminen
sillon sen keskeyttäminen suomen auschwitzilla ois suuri loukkaus
t. eri

Ite runkkaisin ennen syömistä jtp

Alkaa oksettaa. Pakko varmaan ottaa 10e vippi ja hakee koko rahalla vissyä.

oot pilannut sun makuaistit kaikella sokeri litkulla, ite juon vaan kraanavettä niin vihannekset maistuu makeita ja ihan kuin karkkia söis

Miks yhtäkkiä niin hyökkäävä?

En tiiä. Nukuin huonosti viime yönä.

tunteet pinnassa kun todistettiin että se on väärässä
tää on se ongelma mikä seuraa siitä että rakentaa tunnesiteen mielipiteisiinsä

Mun psykiatri kysy mitä uutta mulle on tapahtunu 2 viikon aikana nii kerroin sille et mun halityyny tuli postissa. Sit se tenttas mua hirveen tarkkaan ku se luuli varmaa että oon hullu ku mulla on tyyny jossa on Hikarin kuva. Se sit kyseli et uskonko mä että se tyyny on joku mun vaimo (tuli semmonen olo etten oo eka joka sille tämmöstä on sanonu) ja sitku sanoin että en vaan musta on kiva halia sitä ku seo niin ilonen hahmo ja siitä tulee ilonen mieli. Siitähän tenttauskierre alkoi sitten uudestaan kun sanoin et se on iloinen että ymmärränhän mä että se on tyyny.

Joskus aina mietin että miks noi pitää aina potilasta ihan idioottina. En mä mikään penaalin terävin kynä ole mutta kyllä mä nyt tajuan että mun tyyny ei oo oikee eikä Hikarii oo oikeesti olemassa!

Tos kuva mun tyynyn kuosista. Mul on viel liian pieni sisustyyny (joku 20cm liian lyhyt) mut postissa on tulossa oikeen kokonen ku höselsin niinkuin mulla on tapana vähän joka käänteessä.

hyvä maku ja juu, ite oon jättänyt noi käynnit pois kun kaikki aika menee niiden sivistämiseen kun ei ne tiedä mistään mitään

Mitäköhän sun hulluustohtori sanois jos kerrot sille ettet kelpaa naisille koska olet ruma autisti

Missä olin väärässä? Mitähän sä nyt sekoilet.

Musta tuntuu että se on sanomattakin selvää.

>5 min päästä töihin
>22.30 takaisin kotona rättiväsyneenä
>yöunet venyy taas ja vapaa-aika sen kuin vähenee

Noh pari kk ja takaisin kortistoon kjeh kjeh.

ite oisin heittäny kyssärin että onko psykiatritantalla muumi mukeja ja sitten kysynyt että tiedostaako hän että muumit eivät ole olemassa?

Ei kuskiks pääse jos ei oo ennestään ajokorttia.
t. yritin koska se olis ollu ainoo mahollinen hyöty siitä paskasta, mutten kelvannu koska ei mitään korttia ennestään

siinä ettei armeijassa muka opi paljon nopeammin uutta kuin siviilissä

...

Ei kun mua kiinnostaa oikeesti mitä se yrittäis siihen sanoa. Yrittäiskö jotain normolatteuksia että kunhan vain uskot ja yrität tarpeeksi, saat 40v yh-mamman tyytymään suhun. Vai sanoisko suoraan että sulla ei ole toivoa, säästä egosi rippeet ja käy huorissa

En oo kyllä koskaan väittäny mitään tollasta. Sanoin vaan että mulla oli muutakin tekemistä kuin "runkata kotona" sinä aikana. Se oli toi armeijan käynyt joka sano ettei siellä opi mitään.

[citation needed]

Todennäköisesti alkaisi jutella siitä että jos haluaisin parisuhteeseen mun pitäisi korjata asioita elämässäni, mitä me toisaalta tehdään koko ajan. Mulla ei ole mitään hinkua oikeasti koskaan olla parisuhteessa, tavallinen työssä käyvä ihminen ois siistiä olla mutta tarvihen sitten sen jälkeen ihan varmasti jokaisen minuutin itselleni joten ihan vitun turha edes haluta mitään naisia.

>ei mitään korttia ennestään
onks tää joku vässykkä meemi vai onko täällä oikeasti porukkaa jolla ei ole henkilöautokorttia ja autoa?

>nelostupluurit

minä

Mulla ei ole muuta kuin mopokortti.

Voisitte oikeesti jo lopettaa tolle mädättäjälle vastailut kun jo ties monesko päivä menossa pilalle kun sen kanssa yritätte keskstella ja se vaan röllää teitä.

Juuh, ei oo korttia mullakaan. Maksaa ihan helvetisti, ja porukat ei oo porvareita.

Eikä siitä oo ees kauaa kun tästä viimeks puhuttiin täällä, ehkä jotain viikko tai pari

lempi energiajuomanne? itel varmaa toi red bull

Volt Power Cola

Mut kai sä tajuat että se on vaan tyyny?

Nyymi on kuin veneerakennus.
Pitää jyystää ja paukuttaa ja sitten tervata köli.

Miks mua ei oo ikinä anime kiinnostanu vittuakaan? Oikeet naiset on aina ollu paljon parempia ja kiihottavampia. Oonko ainoa täällä /mämmi/:ssä joka tuntee näin?

juuh

Hehe juuh, k-kukapa niitä 2d tyttöjä jaksaisi katsella...

Tää ei oo oikee paikka sulle, arvon normo.

En ole koskaan katsonut animea.

Näyttää tyhmältä.

Mä oon jostain telkkarista joskus jonnena mut eihän sitä nyt lasketa. Tai no, en tiiä edes oliko se animea.

Oot vaan autistinen.

No joo, olen mäkin nähnyt pokemonia joskus. En tiedä lasketaanko.

>Miks mua ei oo ikinä anime kiinnostanu vittuakaan?
>Oikeet naiset on aina ollu paljon parempia ja kiihottavampia

En ymmärrä miten nämä kaksi liittyvät toisiinsa.

No huomannu et 90% teistä jotka katsotte animea runkkaatte niille animetytyöille ettekä pane/runkkaa 3D naisille ja valitatte miten 3D naiset on oksettavan näkösiä.

Suurinosa noista nyt on vaan paskaa baittia

Ei, kyllä me (tai mä ainakin runkkaaminen pelkälle) 2D:lle. t. eri

Jaa juuh niih. No hyvä sitten jos kukaan ei täällä runkkaa piirretyille pikkutytöille. Ei ole siis mielessä vikaa. :^)

Oispa ______.

Muinaiset keisarit ja kuninkaat käyttivät eri kansojen palkkasotureita heidän omana henkivartijoinaan koska he olivat omien maittensa poliittisen juonittelun ulkopuolella.

Oisko toi fox and the grapes

Splatoon kakkosessa on hyvä musiikki.
youtube.com/watch?v=UNNlCVxBhTQ