herkuttelu -painos
/mämmi/
support Transylvanian independence
t. dracula
>kato videota jossa joku lihava ukko puhuu suomen kielen rikkaudesta
>youtube.com
>suositelluissa videoissa on joku kimittävä pikkutyttö opettamassa sivuspagaatin tekoa
>youtube.com
juuh
Mitä harrastuksia nyymeilllä on?
ei ole
ihan vitun laitonta
miksi mulle tulee pillua tarjoon aina pari kymppiset haaskat eikä koskaan 10v prinsessat
mämmeily
koskettelen itseäni
>suositelluissa videoissa on joku kimittävä pikkutyttö opettamassa sivuspagaatin tekoa
Ei mulla vaan. Mitäs videoita sitä on tullutkaan katseltua?
vittu perkele
Ville bara be om ursäkt för sverige utsatte ert folk för.
En mitään vitun laitonta.
Nyt näis suositelluissa videoissa on jotain Papananaaman videoita kanssa, josta joku nyymi mainitsi äsken.
youtube.com
Minkä takia tällä on melkein 140k tilaajaa?
...
Solid list, but you forgot SquidMod and ShackaPvPMod.
hyi vittu älä enää ikinä postaa ton videoita
istum taikna kävelem pylyn soittaa sävelem
pröt prut prööt
söt svenska pojkar
naiset ja lapset ovat yhteiskunnan tyhmimpiä jäseniä, heillä on myös eniten vapaa-aikaa
Thanks, Sven. Hope you are rolling alliance as well.
Sillä on ilmeisesti joku lontookanava kanssa.
youtube.com
Naisista kiihottuminen on kyllä aika homoa, kun ne näyttää ihan perseeltä ilman meikkiä useemmin kuin miehet.
juuh itellä on kyl omat tulpat kehitteillä jo, odotan vaan näiden tekoälyjen kehitystä että pääsen hänet luomaan
But I want to do arenas...
Mua tuleekin aina iskemään pelkät 14- vuotiaat tupakoivat jonnat eikä ihanat 17- vuotiaat urheilevat lukiorönttöset
oisimpa miekin 160cm miehikäinen joka ui teini pillussa
I don't want to raid queue, also I'm bored of always being horde.
Im going horde on cresftfall so to balance it out Im going alliance now, also queues
Oon 183 senaa (eli senttimetriä junteille) pitkä mut näytän 16 kesäiseltä vaikka oonki 24
osanottoni, ootko semmonen karvaton pullaposki luuranko?
Mitä helvettiä miks lanka on täynnä normoja? Onko ylis alhaalla?
youtu.be
>suomen kielen vaikeus on myytti
ei aina jaksa esittää sitä samaa sammakkoa
tulin just panemasta tytyä
Taidat olla langan ainoa ihminen jolla ei ole 22 senttinen kyrpä, 3 tyttöystävää ja 5 kausiwaifua.
Join sen energiajuoman vaille klo 13 ja edelleen on sellanen vitun "virittynyt" olo ja pitää käydä monta kertaa tunnin aikana kävelemässä ympyrää tossa, koska en meinaa kestää paikallani. Hikoiluttaa kans edelleen vähän.
Mitä vittua en mä mun panoja tyttöystäviksi kutsu :D
No nyt ei kyllä kinostanut.
>karvaton pullaposki
Tää
>luuranko
Ei tää
Taidan törmätä tuurilla aina niihin pahimpiin munahaukkoihin kun en ole mitenkään erityisen komea mutta silti niitä tulee vähän väliä juttelemaan.
No mitä helvettiä? Vedän aika usein 3-5 energiajuomaa päivässä ilman ongelmia. t. ikijonne
No ei jotain panojen määrää oo mitään järkee laskeekkaa. Mut tyttöystävilt voi aina pummata parisataa sillo tällö
Oon kai herkkä kofeiinille tai jotain. Kaljaa voi kyl vetää kontin ihan hyvin.
Muistutus että tämä on /mämmi/, ei /autismi/
Eiku ainiin joo, keksin mikä täs on.
en.wikipedia.org
>Disulfiram disrupts metabolism of several other compounds, including paracetamol (acetaminophen),[18] theophylline[19] and caffeine.[20] However, in most cases, this disruption is mild and presents itself as a 20–40% increase in the half-life of the compound at typical dosages of disulfiram.
>caffeine
Normaalisti antabusta otettas päivittäin 200mg, mutku mun pitää ottaa se klinikalla niin saan 600mg kahdesti viikossa ja kävin hakee just antabuksen ennen tota enerkia_juomaa.
>esittää
antabi
amamab
Meinasin kans et lopettasin antabuksen ottamisen tos elokuun alussa, koska mulla on pään MRI tän kuun lopussa ja se haastattelu on tehty ja sit lääkärikäynti on elokuun alussa, niin periaattees ei pitäs olla mitään haittaa siitä et juon kännit elokuun lopussa. Se kuitenkin kestää joku 2vk se vaikutus säännöllisen käytön loputtua.
Hyvä palata vanhaan elemäntyyliin just kun päässy kuiville ja painokin alkanu tippumaan suht nopeesti. :^)
Onko ketälläkään jotain archivea noista antabus / apustaja-sarjiksista? Jos ei itse tekijällä niin jollain muulla?
Meinasin tällä kertaa rajottaa juomisen perjantaihin, sekä ehkä sit joskus iltasin pari kaljaa just ennen ysiä, et ei tuu sit ostettua enempää. Perjantaisin kyl mäyris tai enemmän.
No sen takiahan tässä on oltu ilman että voi taas tulevaisuudessa juoda.
Minkä takia tollaset vammaset saa kaikki mahdolliset hoidot ilmaseks ei perkele
koska suomessa valtio on vastuussa kansalaisista
Haha.
kolme päivää juomatta
Ite olin kaks viikkoa ja sit mua pyydettiin ryyppäämään. Meni ihan vituiks, kahessa viikossa oli toleranssi ehtiny laskea niin paljon et en muista mitään, avaimet jäi kotiin sisään jne. Mut varmaa hauskaa oli.
Oikeestaan vituttaa vieläkin kun just eilen tuli 60e lasku siitä et olin joutunu soitta keskellä yötä huoltomiehet avaamaan oven mulle taas eikä mitään muistikuvaa.
Kolme minuuttia juomatta.
Itellä sama mut ne on poikia. Johtuu varmaan siitä pituudesta kun satun olemaan niin pikkunen.
how do i get a finnish gf?
Oispa sellanen tosi nuori palvelija tyty joka kävisi pitämässä huolta minusta ja laittelis ruokaa. Mut se olis vaan paijaus tarkoitukseen kun en haluu mitään poliisitapausta.
Ite kaipaan hieman vanhempaa jota voisi sitten rankaista piiskaamalla lempikurkkuni vahingossa lattialle pudottamisesta ym. jutuista.
Minkä mustaihoiset ovat niin paljon parempia urheilussa kuin valkoihoiset (myös huipputasolla)?
Minkä takia tummaihoisilla on kovempaa vientiä naisten keskuudessa?
Minkä takia mustien luoma populaarikulttuuri on niin paljon suositumpaa kuin valkolaisten?
Pistää todellakin miettimään
1/5 mutta eiköhän tähän kymmenen vastausta saada ja hyvä vänkäys käyntiin.
Mikä vitun "lempikurkku" ?
tämän takia olen itsekkin suunnittelemassa itsemurha, se on eettisesti se ainoa oikea ratkaisu
>Minkä mustaihoiset ovat niin paljon parempia urheilussa kuin valkoihoiset (myös huipputasolla)?
Niistä jalostettiin vahingossa aggressiivisia ihmiseläimiä
>Minkä takia tummaihoisilla on kovempaa vientiä naisten keskuudessa?
Naisten pariutumisvietti on eläinten tasolla
>Minkä takia mustien luoma populaarikulttuuri on niin paljon suositumpaa kuin valkolaisten?
Heh
Totuus: Ei Ole.
Hommat vois taas painua vittuun mämmistä
be black
Ne argumentit taisi unohtua
Tässä viestissä kun ei ole taas vitunkaan järkeä
No viimein napsahti se /tg/ bänni
lel
MOI NYYMIT HIMOITSEN TEITÄ!!!!!
*levittää pyllyreikää*
Laitoin astianpesukoneen päälle.
naapurit kiittää
Korkkasin ilta- Red Bullin.
En vieläkään ymmärrä bitcoineja
Olkaa hyvä. No ei, toi on hiljanen.
Ite korkkaan pian tällaisen
mitä energiajuomaa tilaan felmystin launchia varten?
Meinasin ostaa tuollaisenkin, mutta siinä oli liikaa kaloreita.
Onneksi en ostanut, koska luulin että Blue on vain joku kiva mainosjuttu eikä tarkoita blueberryä.
Mitä et ymmärrä niistä?
What is this pink sauce?
...
mitään
mistä tota saa? ei ainakaan verkkokaupasta.
punajuurisalaatti
vitun hyvää!
Kalevan S-Market
Oletko kallu?
250ml on noin 110 kaloria
en oo nähny noita vantaalla pitkään aikaan. ei edes saiturinpörssissä myydä enää.
Liikaa.
>wheat tortilla with toothpaste, sausages and ketchup
Volt Cola on 5/5 energiajuoma
Rockstar cola on myös hyvä
joo rockstar cola on hyvää, sitäkään en oo nähny täällä vuosiin. mihin vittuun noi on kadonnu?
Katoin Reiketsun, tykkäsin.
taitaa olla jotain juutalaisten juonia taas
oli kiva "sarja" kyllä, varsinkin näin anime tissien suurena fanina
ITS ALIVE!