Sverigetråden - autismupplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?time_continue=8&v=JFqYby58PjA
exhentai.org/g/673161/712eb91105/
exhentai.org/g/1079645/16a0e3d343/
exhentai.org/g/642168/1771e3ccb3/
exhentai.org/g/631443/3c2d2ac474/
archive.is/9DMJH
twitter.com/SFWRedditGifs

...

Herregud Sup Forums er full av autister.

*hotar en bögjävel*

Når vi snakker om autister, sjekk ut autisten i /norgetråden/

>kjell blev bannad igen

H-haha ja...Sup Forums ja h-haha.............

han har sambögat tråden tre gånger och ingen har svarat.

godnatt tråden.

>exakt hur vi blev av med Latvia ikväll

Vinnande taktik tydligen

Jag är en stabil 6:a enligt /soc/'s rate trådar. Vissa säger 5, vissa 7 men de flesta tycker 6/10. Ändå får jag INGA matchningar på Tinder i Stockholm.

Jag vet, 6/10 är ingen fotomodell precis, men ändå. Tycker ju jag borde matcha med andra 6or och lägre, men alas!

Finns det en minimigräns för hur attraktiv man måste va på tinder eller? Några andra "averages" som testat tinder? Hur har det gått för er?

...

Han gjorde inget fel favä

*lägger mig brevid dig*

Gnatt

youtube.com/watch?v=qmf9JkedPR8
vad lyssnar ni på?

Du fikk med deg at denne jenta var en totalt fremmed, sant?

Allt handlar om dina bilder, när du är kille måste de se genuina ut för att tjejer ska vilja matcha med dig på tinder. Del två är att skriva till henne, finns hur många slampor som helst på tinder om du spelar dina kort rätt.

Jag är 8-9 enligt många källor, och tränar varje dag så har bra kropp, men om dina bilder inte är bra hjälper det inget. Har vänner som ser betydligt sämre ut som träffat tonvis med tjejer genom tinder.

Varför skulle en kvinna välja att matcha med dig? 2/10 brudar blir översvämmade av 9/10 killar.

>tinder

trådstart-tan är ledsen!

Är det sant eller är det bara en meme? Aldrig fattat.
Har typ inga bilder på mig själv, 1:a är en selfie (där jag ser bättre ut än i bilder tagna av andra utomhus), 2:a är en hyfsat skämtsam/rolig bild, 3:e helkroppsbild där jag ler (bild tagen utan att jag såg, aka ser genuin ut). Och 4:e är en aktivitetsbild.

Spelar bilderna verkligen super stor roll? Asså tar de mig från 0% till 5% match rate? Ser ju lika snygg/ful ut i alla bilder

>trådstart-tan är ledsen!

Jaha, och? Hade user sett ut såhär så hade hon halsat hans qk

What are you laughing about idiot?
youtube.com/watch?time_continue=8&v=JFqYby58PjA

Nej det är ingen meme, könsration är otroligt skev i Sverige, även med en 1:1 könsratio så badar kvinnor i 9/10 män.

>fnöskecucken

Selfies kommer inte ge dig något. Du kommer vilja visa något för könet som målar om sitt ansikte dagligen för att se bra ut, dom är vana vid framkameran och instafilter, selfies är tjejers spel inte killars.

Skämtbilder/kulbilder kommer ta dig mycket längre. Den perfekta bilden för killar är den som ser ut som att en kompis ville ta den på dig, utan att det ser påtvingat ut. Av någon anledning ger detta oftast bäst resultat, om du inte har chansen att ta bilder i med proffs.

>mamma, hur träffades du och pappa?
>jo, jag använde en app som kallas Tinder, och där skickade din pappa ett meddelande till mig, "ey wallah gäri vill du ha kuk, vill bazza din gött", och nio månader senare kom du :)

>dkn detta har antagligen redan hänt

>dkn brudar faktiskt skaffar appen just för såna killar

Om du inte kommer lära dig svenska är det fan på tiden att du lämnar våran tråd

お休みなさい

Säg det till l*banon

離れる

Han kan ju åtminstone svenska

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
*andas in*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHHAHAHHAHAAHAHAH

> dkn ingen extremsadist bdsm femdom fv att binda fast en i taket medans hon smiskar en på rumpan, kallar en en äcklig nörd och sticker nålar genom ens chipstuttar

vad fan

>"afrosvensk" är nu ett ord
vilka tider vi lever i

Kanske vill du helst lära sig lettiska?

sannerligen spännande tider

ok boys roasta/whatever min tinder profil. Kommer svara på detta svar med en till bild med en annan förstabild. Vilken av dem 2 ska jag ha?

Eller är jag för average för tinder och borde satsa enbart på irl raggning dvs avinstallera?

Det här är inte Lettlandstråden

Fina siffror där

>dibbes farsa har en afrosvensk pv

är coleman photoshopped rolig eller töntig btw? Själv tycker jag den är skitkul men jag är lite udda så vetefan

Tas vīrietis esi tu?Tu neizskaties pēc zviedra.....

>dibbes farsa har en afrosvensk pv som trycker upp dildos i dibbes farsas rumpa

Ja, men vill du inte lära dig lite lettiska?
:)

Skulle låta henne kannibalisera mina underlemmar och ta ut mig på alla fyra med koppel som en hund och låta schäfrar i hundparken para sig med min pf

håll käft din latvia jävel jag är fan svensk.
Latvia är ett skitland förresten

mann1 fnöske brudar är alla horor
försök hitta en fv på biblioteket istället eller fvförmedlingen

>Shut up your latvia damn i'm fan swedish.
Latvia is a ski country by the way

Nolādētais google translate neiztulkoja pareizi!
Ko tas nozīmē?

Inte han men ideella fnöskeresultatet skulle väl vara att hitta en skön kk

LATVIA IS A SHIT COUNTRY

Om du ska ha tinder så är det enbart för hookups. Kom på en kul beskrivning, du kommer antagligen inte komma undan med att verka för "seriös".

Ha bilderna i ordning 1 - 3 - 5 - 2 först och främst. Men kom ihåg att 90% av jobbet ligger i att verka rolig, charmig och ha självförtroende genom att texta med en främling. Detta är den svåra delen.

Drīz lomas mainīsies zviedr.
:))))

Tror du din pappa letar negrer på fnöske?

Let's try being nice here for once.

Please leave.
You don't belong here.
Your Swedish sucks and your English is cringeworthly broken.
There are plenty of boards here, this one is not for you.

Så jag ska inte ha den första profilbilden jag visa, utan den där jag har skjorta?
Vad tycks om bion: "Farsgubben är 2m lång, halvsegt att man bara blev 182. Sänker gärna en 7-8 pripps med nån"
hahaha visst mannen.

>Detta är den svåra delen.
hur lär man sig att tala med tjejer?

fina! :3

NĒ zviedrs es palikšu!
:)

Låter bajsnödigt att nämna långd favä

tycker jag också men någon sa att jag såg kort ut så ville ta med det på något smidigt sätt

>dibbe hatar kvinnor
>kräver uppmärksamhet konstant
>skyller på allt och alla utom sig själv
>låtsas vara söt
>dryg mot alla som inte avgudar honom
Är dibbe egentligen en kvinna??

Selfie bilden måste ut, resten av bilderna var okej. Både studentbilden och skjortbilden duger bra som första, men bion måste fixas. Det låter som att du söker en playdate och inte en "ball kväll ;))".

LÄR
DIG
SVENSKA

>dkn sjunker in i Dasein och förstår att allting bara handlar om att vara, vara sig själv autentiskt och att avskilja sig så lång det går från das Thot

låt mig vila likt en sten

alright tack

tack

vad är din åsikt om dildos?

Som att lära sig simma. I början är det som att sjunka och inte kunna andas, men efter ha blivit tvingad till det tillräckligt länge börjar man vänja sig. Sen blir det mer av en personlig utmaning ju längre du kommer, men du kommer sakta märka hur du får mer förtroende i vad du gör.

> dkn skulle kunna vinna mot libbe i en ättävling
Det vrålande hålet inom mig är varför jag är så spinkig

>>vrålande hålet
>dkn min första tanke var en vidöppen fitta

Så man måste prata med tjejer för att kunna bli bra på det?
Låter rimligt nog.

vad är din åsikt om dildos?

Har inte libbe lidit nog?

vill veta

Jag vet, men det är samma sak som paradoxen med att hitta jobb.
>måste ha erfarenhet för att få jobb
>måste ha jobb för att få erfarenhet

Har själv inte "träffat" en tjej på ungefär två år nu. Saknar inte sex så mycket som jag trodde, men börjar långsamt bli mer och mer pinsam när jag ska prata med dem.

Labi

av med proxyn murad

God natt tråd1

fixade en av dem

>men börjar långsamt bli mer och mer pinsam när jag ska prata med dem.
Kan inte ens kolla folk i ansiktet favä

Vill framföra en motion om att döpa om chirre med dirre till chibbe med dibbe favä

Sov gott.

Jag är på god väg dit, har alltid haft svårt att titta folk i ögonen. Ensamhet hjälper inte heller tro mig.

>lågtest
>kåt hela tiden
vad göra?

exhentai.org/g/673161/712eb91105/
exhentai.org/g/1079645/16a0e3d343/
exhentai.org/g/642168/1771e3ccb3/
exhentai.org/g/631443/3c2d2ac474/
runka

> dkn ingen fv med större muskler än mig som styr och ställer över en på ett beskyddande vis

Hittade sällsynt bild på dibbe

>(((The Independent)))
archive.is/9DMJH

Var kommer din släkt ifrån favä?

gonatt! :3

Godnatt:3
Sov gott

UNIX TID 1500000000 NU

Gonatt user.

Tror jag behöver en sån här favä.

Här är jag igen.