/norgetråden/

Marinen-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw
youtube.com/watch?v=WA-wRAN-V4I
youtube.com/watch?v=IUdteyGzPaU
youtube.com/watch?v=RxoJnY_uNQY
vg.no/nyheter/utenriks/tsjetsjenia/tsjetsjenias-president-kadyrov-vi-har-ingen-homofile-her/a/24097467/
en.wikipedia.org/wiki/Immigration_and_Nationality_Act_of_1965
twitter.com/NSFWRedditVideo

Forst for Sigrid

Andre for frihet

Brev oynene deres, gutta!

>marinen
youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw

Alle vet at HÆREN er der det skjer.

Skal inn i forstegangstjeneste nå i starten av august, lol. be for meg, pls.

kanskje jeg skal stå opp tidlig, dra på butikken og kjöpe öl, og sitte ute i solen i morgen på formiddagen

dreamy

...men jeg tror at jeg sover ut til jeg våkner, på ettermiddagen, og sitter etter det ved pcen til sent på kvelden da jeg legger meg igjen.

Tvær vikur til Ólavsöku!!!!

youtube.com/watch?v=WA-wRAN-V4I

Her er et kvade som siger, hvis du er doeden nær og har intet som kan hjælpe dig. Så stil dig ned på knæ og bed til Olaf II den Hellige. Hann kann hjælpe dig, ligsom han har hjæplet de gamle færinger gemmen flere hundred år i kampen mod trollene.

Ej nogen levende sjæl kom hjem, som kunne sin landsmand fortælle,
hvor farligt det er at besoge dem, der bor iblandt Norriges fjælde.

Hvilken avdeling skal du til?

ArtBatt, batteri Nils.

youtube.com/watch?v=IUdteyGzPaU
youtube.com/watch?v=RxoJnY_uNQY
Har det noensinne vært et storre hevnmoment i Norges historie?

Nattevakten har gjort en dårlig jobb hvis tråden har fått 12 brev på 6 timer, må jeg si.

Hmm

får vell stå opp jeg da

Bra. Hva skal vi snakke om?

ingenting, jeg må spise frokost å sånt

Fort deg da.

Hvordan er det å leve med autisme?

God morgen, lever dere enda?

Morn

Ffyfaen

Nice try fbi, bare en halv dum oy for du

Sniker meg til en aldri så liten dusj jeg da, men ikke si det til noen

Hva faen, var dette det beste du fikk til?

Vil du ha bedre?

Hvorfor poster du dette hver jævla dag?

Ja, gjerne det.

Det gjor jeg jo ikke.

Nesten.

Nei, for 2 dager siden var det sikkert 30 dager siden sist.
Det hjelper om dere brever oynene deres. Stopper ikke for dere gjor det.

Hvorfor er du så interessert?

Oyne er spennende fåvæ. Har du lest om oyner? Jeg er vel bare litt for interessert i de. Men når det gjelder tråden, så er det bare en morsom greie synes jeg å se hva slags oyne dere har. Kall det gjerne et megmeg om du vil, men jeg synes det er genuint kjent å se dem.

Han er fbi. Han vil ha min oyene og vil tå min barner. MIN BARNER!!

Dere blir mine slaver når jeg får puttet oynene deres inn i registeret og kjort dem opp mot softwaret mitt som skal styre dere.

Suge min kuk pedonord

vg.no/nyheter/utenriks/tsjetsjenia/tsjetsjenias-president-kadyrov-vi-har-ingen-homofile-her/a/24097467/

Er han...tor jeg si det, vår kar?

Nei. Homofober har vi ingenting til overs for.

Homser er ekle, men de fortjener ikke behandling som ryktes i det landet der. Å skamme dem til å holde jokkingen bak lukkede dörer holder.

>Send dem til Canada

Kek

>Å skamme dem til å holde jokkingen bak lukkede dörer holder.
Alt vi får lov til å gjǿre med våres, skal de få lov til å gjǿre med deres. Det holder.

Homser burde ikke få adoptere barn.

dette

...

Lol, fyfaen for noen edgy tenåringer.

For et flott oye, anonsen. Får du komplimenter fra jentene?

Ikke enig med dette
Joda, det er sikker konsekvenser med unger som vokser opp med to foreldre av samme kjǿnn, men tror egentlig konsekvenser av aleneforeldre er værre

En gang iblant, ja. Får mange kommentarer på at pupillene mine er veldig store eller veldig små også.

Homofile er stort sett normale mennesker, men de kan ikke oppdra barn.

Som sier er alenemodre minst like ille.

Typisk nettopp-fyllt-20 å si.

>men tror egentlig konsekvenser av aleneforeldre er værre
og? Skal vi forby alenemödre og sende barna til barnevernet?

gutta ej he fått /svt/ til "at gilla rullestoltv"

Jeg tror barn av alenemǿdre har det mye bedre enn du tror. Kan på ingen måte forestille meg at det er verre med alenemǿdre enn med homofile. Barn med homofile foreldre får jo mobbingen på barneskolen og ungdomskolen å håndtere.

Diare user her

Har fortsatt diare

Nei, men om noe slikt som aleneforeldre skal liksom være helt greit selv om det er konsekvenser er det litt merkelig å si at homoforeldre ikke skal godtas på grunn av konsekvenser.

og barn med en forelder får mindre oppmerksomhet. foreldrene blir ganske lett utslitt og frustrerte når de må håndtere en liten tass som helt ærlig ikke forstår noenting helt alene.

Dessuten, når homser adopterer så gir de jo et hjem til noen som trenger det. Er ikke det bedre enn å la dem leve på barnehjem eller lignende?

Kjöp imodium

Vil heller vokse opp på barnehjem enn å bli oppdratt av noen som er i nærheten av dette bildet.

Barn blir uansett ikke værende på barnehjem lenge i Norge med mindre de er helt psyko, de aller fleste får fosterforeldre.

>Er ikke det bedre enn å la dem leve på barnehjem eller lignende?
Jo, jeg stǿtter jo homofile som er foreldre jeg da. Jeg bare sier at alenemǿdre har oppfostret barn i alle herrens år, og det går som regel bra. Å snakke om alenemǿdre som om det er skadelig for barn er å ta litt vel i. Det er ikke optimalt, men det går greit i nesten alle tilfeller.

De er jo ikke alle slik, bare idiotene det der.
Så lenge de er sunne og oppfǿrer seg som folk heller enn noen tullete oppmerksomhetssjuke påfugler er det vel ingen problemer å ha homofile foreldre.

Nja, det finnes da uendelig mange saker om unger som oppfǿrer seg som skikkelig drittsekker fordi de ikke har noen far.
Selvfǿlgelig har det skjedd i en hver tidsalder, og det er jo uungåelig. men jeg tror ikke det er noen som virkelig ǿnsker å oppdra en unge alene.

dodsstraff for homofile fåvæ

Homofile har i snitt mye mer psykiske problemer, overgrep i barndommen, og knuller vilt mange hele livet. (Kildene mine er biased og konservative så gidder ikke linke en gang, men det er påfallende at ingen "unbiased" instutisjoner våger å röre det temaet)

>fordi de ikke har noen far.
Hvorfor noen oppfǿrer seg som drittsekker er uendelig mer komplisert enn å bare skylde på at han kun har én forelder. Det er kun én av mange flere faktorer.

Skjönner ikke hvorfor homohat samsvarer så jævlig med å være NatSoc.

germansk morskap er nǿkkelen til vårt folks overlevelse.

>Homofile har i snitt
og hva så?* Så du det jeg sa?
"Så lenge de er sunne og oppfǿrer seg som folk"
må man ikke igjennom en grundig verifiseringsprosess fǿr man får adoptere?
I så fall burde vel slike tullinger som du snakker om ikke bli godkjent, eller hva?

Kanskje det, men det er nok en viktig del.
moren blir mer utsltt, mindre penger å kjǿpe mat med, ikke tid til både ungen og arbeid.

er vel fordi Nazis vil ta kontroll over hele livet til folk

>I så fall burde vel slike tullinger som du snakker om ikke bli godkjent, eller hva?
Mener du man skal bli ekskludert bare for å ha deltatt i feiringen av deres egen frigjöring?!

Fordi alle som er NS vet at homser ol. tar en mil hvis du gir dem en centimeter

Fordi det er degenerert. En sunn familie er ideelt en mikrokosmos av helheten.

IDT

da går jeg da

Forstår dere ikke at utopier ikke finnes?

fikk meg virkelig til å tenke

De fleste "verdiene" som oppstod etter 50-tallet er jödiske verdier, ikke vestlige.

...

jǿdedom er germansk

Det betyr ikke at man skal slutte strebe etter idealer. Ting blir aldri oppnådd i absolutt forstand, men i varierende grader.
Det er egentlig en refleksjon av virkeligheten selv og menneskets, noen vil si fåfengte, forsok på å bli bedre.

Nei, jeg syns bare ikke at folk skal oppfǿre seg i en parade som de oppfǿrer seg på soverommet.

Men nei, ikke det at de er i en parade i seg selv, men om et hetero parr hadde deltatt i en BDSM parade så hadde nok en saksbehandler for adopsjon vært litt skeptisk til å la dem adoptere

>hadde sex med ei negresse i natt
>den beste sexen jeg har hatt
Vet ikke om det bare var kjemi eller at hun var flink, men tror faktisk alle de Sup Forums megmeger hjalp. Var liksom litt forbudt og tabu i hodet mitt, som gjorde det ekstra spennende og deilig. Da har jeg lært at å tvinge sine meninger på andre gjor dem bare mer sannsynlig til å bryte dem.

Faen så lei jeg er den sirkelrunkinga av Sup Forums her. Tråden har tapt seg noe jævlig den siste tida.

Men dere tror jo at utopier er mulig, og at det er mulig å bruke politisk makt for å nå det, e.g hvis man bare fjerner alle "degenererte" elementer i samfunnet, så blir samfunnet perfekt.

Sannsynligheten derimot er det motsatte, dere hadde bare endt opp med å drepe masse mennesker for en psykologisk myte.

Trodde det var kristne verdier jeg da.

Pappa vær så snill å godta venneinvitasjonen min på facebook

kanskje hvis jeg brever noen skaldedikt...?

Mulig det. Men i det minste får jeg drepe folk, som er en naturlig del av manndommen.

bestefaren min ga meg venneinvitasjon for en stund siden
Har ikke hatt noen kontakt med ham på over 15 år, så jeg bare sa nei, men så sendte ham igjen og igjen, helt til jeg blokkerte ham

Det har jo alltid vært bred enighet her om at innvandring er negativt. Det har alltid vært noen få som drar dette litt lengre. Det har alltid vært spesielle tilfeller av merkelige ideer og meninger. Det har alltid vært noen som både henger her og på Sup Forums. Det er vel egentlig ikke noe nytt at det er sånn som nå, er det?

>når folk prater om militæret og aksjer er det god stemning og interessant debatt
>mfn normisstemaer forbedrer tråden
Men er jo helg, så da må folk lufte frustrasjon fordi de ikke fikk seg noe i natt.

>Men i det minste får jeg drepe folk

Akkurat ja. Så det er egentlig det som er målet ditt, du bruker bare ideologien som en unnskyldning.

Hæ?

fytti kringlepingle.

Han false-flagger eller troller.

Håper du agner. Om han ikke misbrukte deg da

skaldedikt er germansk

facebook er germansk

normissteamer er germansk

Jeg syns ikke *all* innvandring er negativt. Jeg syns bare vi skal ha samme type innvandring som USA har hatt de siste 30 åra.

Ergo lage et geni-visum og stjele alle de smarte folka fra andre land, men ikke slippe inn folk uten höy utdanning og höy IQ.

>alle som er enten mer ekstrem eller mindre ekstrem en meg må trolle og falskflagge!
Trodde vi var forbi ekte skottemenn

Ja takk


Jo, men de har ikke vrælt opp og ned hyssingen her for, gang etter gang etter gang. Det er alltid et troll eller to som trekker av noen, og så har vi den samme praten gående her som alle andre steder. Det dreper litt gleden ved en generell norgetråd

Og ingen muslimer, håper jeg.

en.wikipedia.org/wiki/Immigration_and_Nationality_Act_of_1965

USA hadde ok innvandring frem til 1965.

en.wikipedia.org/wiki/Immigration_and_Nationality_Act_of_1965
>The 1965 Act marked a change from past U.S. policy which had discriminated against non-northern Europeans. In removing national barriers the Act would significantly alter the demographic mix in the U.S.

Hele familien har kuttet kontakt med ham fordi han var en drittsekk
Jeg har ikke sett ham siden jeg var kanskje 7 år, så han er jo bare en fremmed til meg. Og jeg gidder ikke ta kontakt med noen jeg ikke kjenner igjen bare for å finne ut om han virkelig er så dust som jeg har hört