/mämmi/

viikon loppu painos

Other urls found in this thread:

gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=3636518
youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8
youtube.com/watch?v=U_h3PRaWrlo
youtube.com/watch?v=l4ihLgWxRqg
youtube.com/watch?v=nUyFg9xoPKk
twitter.com/SFWRedditGifs

Prnöö pruut

gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=3636518
Juu, aivan, kyllä

Kaapissa ei ollut muuta kuin pullollinen helvetin makeaa suklaaglögiä niin vetäsin sen.

Olo on aika paska. Eikä tästä edes känniin päässyt. voi juku mikä lauantai.

Mitä iltapalaa ostan kaupasta?

t. kohta kauppaan nyymi

Tell me about moomins.

Kaljaa ja chilipähkinöitä

Fantasy of a Lesbian anarchist fennoswede.

youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8

kaljaa, roiskeläppä, jäätelöä

Tsörö pöbö

Niillä ei ole perseenreikää

Dr Pepperiä ja chilipähkinöitä

maksamakkaraa, lauantaimakkaraa, gotlermakkaraa, meetwurstia ja pistät kaikki uunin 5min.
ja kaveriksi t*rkkilaista tai kreikkalaista jugurttia

Söpö törö

Taitaa mennä chilipähkinähommiksi. Kaljaa on jo kaapissa.

Onnea matkaan

Do you have comedy stuff like this?
youtube.com/watch?v=U_h3PRaWrlo

piti lähteä kauppaan ostamaan pelkkää leivinpaperia niin ostin sitten kolme litraa kokista samalla

kohta aamupalaa

ootko joku kokiksen juoja mies?

thank u finlan for apu, i really love him.
can you tell me what this picture is about?

Söin 4 pullaa heti lämpimänä.
Pistän varmaan loput pakkaseen.

youtube.com/watch?v=l4ihLgWxRqg

Jaa W10 sitte asens nää asetukset vaikka väkisin.

Heräsin neljältä ja pidin tossa äsken tunnin päiväunet

Nyt jaksaa taas valvoa koko yön!

It says that if you like apustaja meme, you're a retard

i am that's why i adore it so

...

Maybe you two should marry and make babbies, then we'd have a turbo retard on our hands.

vois ostaa litran jäätelöä.
minttu tai mango-lakritsa. tai rommirusina.

Salmiakki

oiski, mutta pitäs ajaa böndeltä vähintään 40km että löytyis suoraan hyllystä

Kumpi on kevyempi, Chrome vai Firefox? Entä onko jotain vielä kevyempiä vaihtoehtoja kuin nää kaks?

Oletko kirjaimellisesti vittu hullu?

Opera on kevyin. varsinki jos askartelet Opera Minin koneelle

Miksi et asenna W7?

Taitaa olla jo aika turboböndeä

Minttu sitten

Katon uimahyppyjen MM-kisoja.
Upeita kroppia ja hyviä pyllyjä

Juuh netscape vaan

Vitoset

käynpä samantien katsomassa onko yleensäkään mitään näin lauantaikesäiltana jäljellä

Koska tää on mun eka kannettava koskaan ja pelkään et jos joku menee vituiks asennukses nii sit ei sais palautettuu tota W10 takas.

Rommirusina

Asutko jossain Hurissalossa?

...

söin parisataa grammaa fileenugetteja, muutaman pekoniin käärityn parsan ja ison keon oliiviöljyssä uitettua salaattia, jälkiruoaksi pari palaa tummaa appelsiinisuklaata

ähky olo mutta korkkasin kokiksen

oispa kaljaa

Hyi vittu miten mauttomia tomaatteja. Olispa aurinkoinen parveke millä kasvattaa niitä itse.

En tahdo tappaa itseäni enkä ketään muutakaan.

Böndeltä kuulee vaan kauhutarinoita. Hyi vittu.

Mutta ei äbäläwäbälää tai ugabugaa saati homoparaateja :DD

Miten tomaattini liittyy böndeen?

Joo itteä vituttaa eniten asua böndellä se ku täällä on liian valkoista :( Eikä huomioda seksuaalivähemmistöjen alistettua asemaa

Täällä tomaatit on ainakin ihan hyviä.

Mitä mieltä olette velhoista?

läski t. läski

Älä viitti. Pari kilometriä kehä kolmosesta ulospäin ja ainoat "kahvilat" ovat tuhnuisia huoltoasemia ja vielä tuhnuisempia kyläkievareita, joista saa vain +12h hautunutta juhlakakkaa.

Tähän liittyen, voisko joku nörtti kertoo et mitä käy jos kone menee sekasin jos yritän asentaa tähän tikulta piraatti W7, onko tässä jotain tsydeemiä millä saa palautettua W10/tehdasasetukset?

Hese kuulostais ihan sun paikalta

jtp en oo läski ja tossa oli ehkä 600 kaloria

kohta treeni ja saunaan

Oon itäsuomalainen mongooli niin en sovi sinne hesan arjalaisten joukkoon

Ei näköjään ole.

>Windows 10
>"Networking Research"
>"Nönnönnöö optimoimiseksi"

Kirjaimellisesti yritti vakoilla koko verkkoa.

Juuh, haluisin asentaa W7. Mut mitä käy jos se menee vituiks?

Onko arjalaisuuden määritelmä muuttunut mun huomaamatta?

itä tai pohjosesta tai mistä vitusta te tuuttekaan jotka näytätte niiltä meemu mongoleilta ootte kyl rumia lmao

Käytä hakkeriohjelmat, saa krakkeriongelmat.

Se on voi voi sitten. Kopsaa ne filut mitä haluat säilyttää ulkoiselle ja ala sorkkia vasta sitten. Jostain syystä win7 asentuu mukavammin dvd:ltä kans

ei ollu ku perus marjamaut ja vanilja ja suklaa nii ei innostanu maksaa

Miksi edes lataat jotain venäläiskräkkejä kun win7 pro avaimet maksaa sen 5-15e netistä?

I wanted more comedy about your own kind not making fun of others :(

Siis kyllä mulla on ulkonen kovo, mutta meinasin et jos se asennus menis vituiks. Esim. kaverilla kävi niin et meni vituiks kun yritti W10 -> W7 sen kannettavalle ja siihen et sen korjaa niin ois tarttenu taas toisen koneen ja sit sellasen jutun jol voi lukee kovalevyä et voi asentaaa sen W10 uusiks siihen kovolle ja sit pistää takas kannettavaa.
Niin juuh tosta tuli mieleen et saisin ilmatteeks koulul kautta kun en muista omaa salasanaa sinne koulun jutskaan mut koulu jatkuu vasta kuukauden päästä niin taidan sitten oottaa siihen.

Suklaa ja vanilja on kyllä molemmat ihan OK, saatana.

Juuh elikkä pyysin äitiä tuomaan siideriä kaupasta mutta se toikin jotain vitun maustettua kaljaa hyi saatana

Ai radler vai? Huutista hintille joka ei pysty juomaan kaliaa

Miks siihen olis muka tarvinnut toista konetta?
Jos laitteisto on kunnossa niin ei muutakuin asennusmediaa sisälle ja asentamaan.

Koska se asennus meni jotenki pieleen niin aina kun sen yritti käynnistää niin siin ei päässy mihinkään, vaan tuli jotain erroria ja "press del to reboot". Ois pitäny ottaa se kovo irti siitä koneesta ja asentaa siihen puhas windows ja pistää kovo takas.

>pistä levy levyasemaan/usb tikku usb porttiin
>boottaa levyltä/tikulta
>asenna windows
Missä kohtaa tossa tarvitaan toista konetta?

youtube.com/watch?v=nUyFg9xoPKk

Thanks!

Tuskin se niin vituiks meni ettei usbltä voi bootata.

OK on ok mutta samaan hintaan saa premium vesimelonia

Koska se Windows asennettiin usbilta, se alko asentaa sitä ihan normaalisti mut sit se asennus meni ittestään jotenkin vituiks ja sen jälkeen tuli aina tota erroria eikä voinu asentaa uusiks tai mitään.

how do I get a finnish gf?

asennuta liikkeessä niin asentavat takuuseen uudestaan jos heti kusee.
huikeat 20-50e

Asenna Gentoo GNU/Linux.

Jos et osaa käyttää tietokonetta niin palkkaa joku osaava hoitamaan hommasi puolestasi.

No jos se tietokone kerta käynnistyi ihan normaalisti niin ei sille uudelleenasunnekselle pitäisi olla mitään estettä.
Taidatte vain molemmat olla vähän kalluja.

Lähin tietokoneliike joka tekis mulle ton maksais 50-70e (olin siel työharjottelus). Aattelin kyl lataa legitin w7 tuolta koulun sivuilta. Mun vaan pitäis löytää se sivu, en nyt muista mistä se saatanan sivu löyty niin joudun oottaa et koulut jatkuu et voin kysellä.
En mä sitä asentanu sen koneelle vaan se ite ja se meni vituiks. Kyl mä tiiän miten se tehdään, mut en haluu ottaa ite riskiä et se menis samanlaina vituiks kun mulla on vaan tää yks kannettava käytössä.
Mitä meinaat että käynnistyi ihan normaalisti? Siin pääs vaan biosiin mut ei siitä eteenpäin.

>Mitä meinaat että käynnistyi ihan normaalisti? Siin pääs vaan biosiin mut ei siitä eteenpäin.
No tuohan on ihan normaalia jos ei käyttöjärjestelmää ole. Biosista laitat boottaamaan levyltä/tikulta kovalevyn sijaan ja sitten asennat windowsin.

>lataa legit win7 asennustiedosto piraattilahdesta (tarkista tiiviste)
>lataa daz loader (älä googlen ekoista linkeistä (tarkista tiiviste))
>asenna
>???
>liikevoittoa

Että voi olla vaikeeta

>Biosista laitat boottaamaan levyltä/tikulta kovalevyn sijaan ja sitten asennat windowsin.
Niin, miten aattelit että en tienny tätä jos alunperin sanoin että usbilta se asens sen? Siis se meni näin. Siinä oli aluks w10. Se pisti et se kone boottaa siltä usbilta millä on se w7. Se asentu johonki asti normaalisti sit tuli jotain häikkää ja se joutu käynnistää koneen uusiks ja sit se ei suostunu käynnistää ees usbilta vaan tuli aina sama error. Mut siit on jo semi kauan, nyt kun muistelen niin siin oli ongelmia myös sen kanssa et esim sen näppis ei toiminu siinä USB portissa mut hiiri toimi, eli saatto olla vaan et siin oli emossa jo häikkää valmiiks ja sen takii meni jotenkin vituiks. emmä tiiä ihsama.

Sanoinkin tossa aikasemmin et olin unohtanu et koululta saa ilmasen legit w7. Pitää vaan oottaa se kuukaus.

Asenna siihen vaan joku Ubuntu. Et sä sillä läppärillä kuitenkaan mitään video_pelejä pelaa.

Onko kaikki normoilemassa ja panemassa pillua kun on taas näin hiljasta?

Pelaan WoWia. Asennan W7 takas kuhan mahollista. Mulla oli tos aikasemmas pöytäkoneessa piraatti W7 joku 5 vuotta ja pelitti täydellisesti. Nyt tää kannettava on ollu joku 6kk käytös ja täs on W10 ja vitusti kaikkee paskaa tullu sen takia.

En voi postata tiheästi koska mun tasoiset runkkaajat tekee sen kahdella kädellä.

WoW pyörii vissiin aika nätisti winellä.

niin no siin on riskinsä jos lataa jonku piraatti winukan et se ei toimi syystä tai toisesta ja siihen ei saa enää uutta käyttistä asennettuu paitsi oikean windowsin joka sit taas maksaa

ite tulin just pilluhommista kotiin, nyt kalia kauppaan ja sit torille kattelee animehirmuja kun on joku animecon Kuopiossa

tai jonkun muun piraatin