/norgetråden/

Nynorsk utgave

Forrige

Other urls found in this thread:

mementomorii.blogg.no/1487454481_is_there_a_prince_charming.html
ssb.no/300132/folkemengde-per-1.januar-fodte-dode-flyttinger-og-folketilvekst-sa-48
twitter.com/NSFWRedditGif

tar den forste jeg

ruller og röyker, röyker og ruller

>dfn kan ikke rulle

Hugh eating heads is quit common in nordic countries? It's called "bouzelouf" here, pretty tasty.

firetjue fyr opp

mementomorii.blogg.no/1487454481_is_there_a_prince_charming.html

for norske kvalitets-jenter

bare fortsett å öv, jeg var noob först men nå kan jeg lage fine feitinger

sesh mand

så klart elsker hun negerpikk, typisk for norske jenter

runker akkurat nå. Legg ut noen Nordlandsberter

noen som blir med å være japanske ungdomsskoletoffinger daze

forste gang jeg rullet var det mesterverk
har klart det perfekt siden starten

Lager meg litt kaffe

Og

Slurker den i meg!

ssb.no/300132/folkemengde-per-1.januar-fodte-dode-flyttinger-og-folketilvekst-sa-48

Hvem /grillkonge/ her?

Jeg forstår ikke hvor det kommer fra, men jeg syns morkhudede menn er utrolig kjekke. De virker mer velstelte, og generelt mer opptatte av hvordan de ser ut, jeg elsker skjegg og syntes et tett, velstelt skjegg er det mest sexye ever på det motsatte kjonn. Jeg elsker mork hud, og brune oyne å dromme meg bort i. Eller brun hud og lyse oyne........... Haha jeg kjenner jeg sliter med å skrive dette uten å le. Men mest av alt merker jeg at disse guttene/mannfolka har en storre respekt for kvinner, og har et heeelt annet syn på kvinner enn norske gutter. For utviklingen norske gutter har, er seriost til å bli kvalm av. Nesten som at de tror det er trendy å være en cocky ass? aahh. Jeg har bare morkhudede (er det lov å skrive det egentlig?) venner av det motsatte kjonn, og de datene jeg har vært på det siste året har kun vært med ikke-etnisk norske gutter. Jeg bryr meg ikke om hvor de kommer fra opprinnelig, men det er bare noe med dette utseendet som gjor meg helt mo i knærne, om de så er lysbrune eller svarte. Det spiller ingen rolle. Haha, ler av meg selv.. igjen. Jeg må bare legge til at jeg ikke helt vet hva som er akseptabelt å skrive og ikke uten at det blir lettere rasistisk, but I love that brown sugah så jeg går vel ikke under kategorien uansett.

takk

har ingen venner

jeg har store fingre jeg, men nå går det fint

>Alt jeg finner attraktivt på menn i dag, er stikk motsatt av hva jeg falt for tidligere. Tror jeg har blitt svært forandret etter jeg flyttet til Oslo generelt? Sannheten er at jeg ikke lenger finner det typisk skandinaviske utseendet attraktivt lenger. Jeg syntes hvite, norske gutter er kjedelige, frekke, ufyselige og behandler jenter dårlig. Er sikkert bare jeg som har hatt uflaks på den fronten, og så klart drar jeg ikke alle under en og samme kam - men jeg har kun oynene mine på utenlandske gutter/ikke etnisk norske. Damn.

Hva gikk galt?

faen fikk lyst på litt gronning nå

du har meg OwO

bare en svart sau
ingenting å bry seg om

ble wake n bake for meg i dag
men godnattis er bedre

/grillkonge/

Hun er fra Oslo og ser svensk ut. Så klart hun liker svart tissefant.

>ser svensk ut
fordi det er helt umulig at hun er norsk
nordmenn og svensker er av samme etnisitet også

Konge

>nordmenn og svensker er av samme etnisitet også

kvelds joint er best

Jeg lagde denne.

...

Hva faen er ABB 2011?

Anders behring breivik, såklart.

Du må være over 18 for å breve i denne tråden.

Hva i helvete skjedde med Sverige i 2007?

Hvem?

Det skal stå FH 2011

jan eggum har svensk oldefar ;-)

Det vet jeg faktisk ikke.

Derfor han er skaphomo. Normale folk ville ikke ha reagert sånn. De ville hatet fyren. Men her har du en som sugde kuk i 5 timer og syns synd på mannen etterpå. Hores ut som klassisk homse som gjor noe homo, fornekter det og kaller det voldtekt, og så prover å dekke det over, uten tanker om konsekvenser i senere tid når han ser alvoret i sine beskyldninger.

tror han tenker på den "hvem er abb? han heter fjotolf" megmegen

NEI FAEN JEG BLE LURT TRILL RUNDT
Å SǾǾǾǾǾRRRREEEENNNN ALTSÅ

Dette
FY SǾǾǾREN!

bare nevnte det, ingen grunn til å slippe ut autismen

sverige er germansk

de er også ganske slavisk vis jeg husker riktig

>nordmenn og svensker er av samme etnisitet også

Nei fy fasan, nå var du frekk altså.!!! Gå på rommet ditt og kom ikke tilbake for du har lært deg folkeskikk

Har alltid lurt på hvorfor han er så stygg, det forklarer saken

.............

Gutta, nå ser jeg Disturbia. Håper ikke denne filmen skremmer vettet av meg nå da. Grǿss og gru.

>Brever min helt syke grilling
>Ingen svar
HVA FAEN GUTTA???

Jeg kommer til å bli diagnosert på autismespekteret etter ferien gutta, hva gjör jeg?

Da er jeg på vei hjem.
Onsk meg lykke til gutta

La ikke merke til det fǿr nå. Ser deilig ut. Skal breve min pizza om en stund.

Ha en fin tur anonsen!

her én (deg) spesielt for deg min lille grillkonge!

...

drittsekker! dra til helvete

>Shopping In Sweden
>knuller negre

Så fint at hun henter inspirasjon fra opprinnelse landet sitt

Hjelp

Hvorfor?
Du kan jo få litt navstotte pga det

bare spǿr meg hva som helst om norrǿnt.

lurer på hva barnet faktisk tenker når mamma stopper helt plutselig finner fram mobilen og tar hundre bilder av "shopping" for å deretter laste et par av dem opp på fjesboka eller lignende portaler bare for å få en automatisk beskjed fra en eller annen spambot i tilbakemelding hmmmm

Fåvæ, om jenter var som norgetråden så hadde jeg glatt dratt på negerjenter selv. Gutta her i huset er fordobbelse av alt negativt med norske karer.

Nei, hun blir ikke tent av å se deg framfore Hitler's tale fra Munich 1939, og hun syns ikke du er spennende når du hyller drapsmenn som ABB mens du antyder at hun skal skytes om hun snakker med en utlending som spor om veibeskrivelser.

>Gutta her i huset er fordobbelse av alt negativt med norske karer
flaks at jeg ikke er norsk da ellers hadde jeg folt meg nesten fornærmet

Satan nå blir det fyll med horer og kokain
Skattepengene deres kom inn

Fyfaen.

>skryter om skattepenger
>på bussen

Ja kan soke uforetrygd. Har ikke lyst å snylte skattebetalernes penger men får ikke hjelpa jeg trenger for å komme ut i jobb

privatiser trygda?

Hva er norront for ung uforetrygd?

Hjem? Dette her er en gate på utland.

>666
Vik fra meg, djevelen

De sier det at i kveld så kommer


Regnet

Brev oynene deres da gutåååååååååååååå!

kanskje jeg skal bli prest

...

Hvem er dette, og når ble hun et nytt megmeg?

...

haha jeg vet hva du gjorde der

fantes selvsagt ikke den gangen, men hvis jeg skal oversette 'bakover' fra norsk kan jeg si «úng ófœritrygð», tror jeg. på islandsk kaller de det „örorkulífeyrir“.

>Munich

Tror du klarer å ta et bedre bilde kompis, orker du?

Ser ut som han der Pred

Pred?

Hvis du tar bilde andre veien, oyet ditt mot lyset, så blir det bedre fåvæ

Gutta
Lavkarbosjokolade
Hjemmelaget

...

Spiste pizza og drakk brus i dag.. Faen altså, nå vet jeg ikke hvor mange kalorier jeg har fått i meg, men jeg kunne jo ikke si nei til pizza når mormor kom med den..

...

ser litterært ut som hundebæsj, ta også kjop deg no' ordentlig no' fra freia

skal på burger king, noen som vil ha noe?

>Inn for "en big mac fåvæ "

Det gjor jo ikke det, ser ut som legoklosser

>orker du?
Ikke egentlig
Får du benner nå

Kom igjen da, brev ekte oye

gi meg en whooper fåvæ

så hyggelig at du spor anonsen
kjop meg en jv da

Nesten litt benner, ja, men hvis du vil at jeg skal ejakulere så må du få med fargene. Bruk lyset fra vinduet eller noe kompis

PST plis

hvorfor er du skalla, har du kreft eller aids?