/mämmi/

/mämmi/

Tässä kuvassa on You. Sanokaa jotain mukavaa hänestä.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oV1rN0mQRWM
twitter.com/SFWRedditImages

Spottasko kukaan tytynyymiä siellä teidän paskassa tapahtumassa?

Miten vitussa sieltä pitäisi spotata joku tytynyymi kun 80% kävijösitä on naisia ja ei ole mitään tuntomerkkejä.

Meen marrakuussa Viipuriin

Sheeiit

katot silmiin, sanot moi ja puristat kunnolla kädestä

how do I get a finnish gf?

Minä olen joskus leikkinyt banaanin kanssa vaippaan kakkaasmista.
ensin puhdistetaan pylly sisäisesti kunnolla pideen ja kunnon sauvan kanssa. sitten asetetaan valmiiksi litimäräksi pissattu vaippa ja nepparimuovihousut auki sängylle poikkarisuojalakanalle, sen jälkeen märän vaipan päälle 1-2 litraa haaleaa jäykkää kaurapuuroa, sitten mennään kontalleen petiin niin että puurovaippa on haarojen välissä. Sen jäleen sauvaa peppuun ja sitten puolikas kuorittu banaani, työnnetään se sauvalla syvälle ja uusi puolikas. Minun peppuun menee 6 puolikasta. Sen jälkeen kova supistaminen että tuote pysyy pepussa. Nyt äkkiä tämä puurovaippa haaroihin mutta älä istu sen päälle vaan kiinnitä niin että se roikkuu kevyesti haaroissa niin että puurokeko pysyy jokseenkin kasassa.
Äkkiä housua jalkaan ja olkainkurikset päällimäiseksi,,,ai että on kova hätä..peilin eteen ja kevyt haara-asento ja kyykky...sitten anna tulla se housuun valmiin puurokasan sekaan..
Ai että se on autuas rutsahdus kun pylly tyhjenee vaippaan mutta se ei ole haisevaa kakkaa.
Sen jälkeen istu jonnekin,,voi hyvä jumala kun tuntuu autuaalta kun iso tuotemäärä märäsässä vaipassa lähtee liikkeelle, nousee nivusiin ja valtaa pippelin alueen, nousee peppuvakoa ylös kohti ristiselkää, muovihousut ovat korkemaa mallia joten tuote pysyy plastikkihousuissa.
Nyt on vielä kova pissahätä ja sitten tosi pitkä pissa tänne valmiiksi jo märkään vaippaan, jumalauta että se on kaunista, ette voi kuvitella jotka ette tällaisesta tykkää.

taskuvarkaita, joka paikassa.
pidä lompakko tiukassa tallessa

youtube.com/watch?v=oV1rN0mQRWM

No onhan tytynyymi postannu tänne pari kuvaa, eli on tuntomerkkejä.

Mites näihin coneihin/tapahtumiin oikein mennään ja milloin niitä on?

Ajattelin että vois käydä käppäilemässä sellaisessa kun nyt niin kiinnostavia ovat.

suolakurkut ja silli käy näköjään totta vieköön hyvin yhteen votkan kanssa

Tuun nappaamaan sun lusikkaan siellä

No ostat lipun, otat pari kaveria kainaloon ja menette sinne pöllöilemään ja ottamaan huikkaa. Ei tonne yksin kannata mennä.

Lähinnä siellä tulee vaan katseltua muiden animepsykooseja ja cossitytyjen tissejä. Ite oon desuconissa pari kertaa käynyt ja ihan 4/5 kokemus, vois sitä paskemminkin viikonlopun viettää.

I don't know about Finnish inner politics, but I hope you guys get back the territories you lost to Russia and I hope you guys join Nato

/mämmi/ miitti milloin?

Juu, siitä vaan. Mulla on sit pieni raiskausfetissi, et älä välitä vaikka vähän pyristelen vastaan tai huudan apua

>mene tapahtumaan
>nolaa itsesi
>poistu tapahtumasta

>Sodan jälkeen Viipurissa ei asunut suomalaista väestöä, vaan sinne siirrettiin asukkaita muualta Neuvostoliitosta
eli ei ole kotoisa paikka. valmistaudu venäjänmatkaan.

Jos menen coniin pukeutuneena johonkin miehekkääseen hahmoon jolla yläruumis paljaana, saanko pillua?

t. autistinen salimake 6-pack pro

>Ei tonne yksin kannata mennä
se siitä sitten

Only Karelian fags want those lands back

And joining Nato would only fuck our relationship with Russia

Kyllä juu vaikuttaa helpolta.

Väsymystyttää. Väsymystyttääkö teitä? Mua väsymystyttää aina.

vois leikkiä normoa ja mennä elokuvateatteriin.
ostas vaan syömistä ja juomista ja menis johonki paskaleffaan yksin naureskelemaan.

Täh? Mä menen aina yksin ja parhaat kokemukset tulee just niin kun kukaan ei oo hidastamassa sua mukana. Mee johonkin lattiamajotukseen niin saat 100% varmasti juttuseuraa.

Et.

Tähän joku /fit/ editti siitä peruskuvasta jossa bodari seisoo juhlassa yksin nurkassa

sut käännytettäis ovelta koska satuit menemään ei-sinkkuja-iltana
maksaa myös mässyt helvetisti eivätkä salli muualta tuotuja

Mee viimeisiin näytöksiin niin sali saattaa olla kokonaan sun. Mä oon muutaman kerran kahtonut leffaa ihan yksin siellä ja mä päädyn valtaamaan sit sata penkkiä.

>eivätkä salli muualta tuotuja
mitä vittua?
oon aina menny ihan ölövinä omat limpparit ja karkkipussit esillä saliin, ja koskaan ei oo kukaan pysäyttänyt eikä sanonut mitään

>Menee koskaan ikinä milloinkaan mihinkään
Juuh, normot vois taas painua vittuun.

Kiitti vitusti

Tottakai saa vitun kallu. Välillä ihmettelen että miten kallua porukkaa täällä on.

Jaahas jaahas...Tohtorista tuli sitte ämmä. VOI VITUN VITTU tuntuu cuckilta.

Ei miulla kyllä kavereita ole, juuh.
Ei kai sitten kannata.

Kuka on tohtori?

tohtori huu

Ketä /evo2k17/ täällä?

Voi mennä yksin. Suosittelen menemään ennemminkin yksin kun vituttaa jos joku raahautuu sun mukana taakkana

selitä. en oo katsonut pitkään aikaan.

Taidan pitää asian mielessä, pikaisella googletuksella vaikuttaakin kuitenkin siltä että suurimmaksi osin kaikki conit ovat olleet jo.

Taas myöhässä!

Seuraava Tohtori on nainen, koska neekeripalvelija ei ollut tarpeeksi ja nyt BBC on päättänyt tappaa sarjan lopullisesti. Tähän mennessä Peter Capaldi ollut yksi parhaista imo.

>stk kavereita, on ollu rönttönen, en oo NEET mut silti turbo omega

>Katsoo tumblr paskaa
Miksi kidutat itseäsi näin?

Prööt prnuit :DDD

Koska pentuna tuli vanhoja kausia katottua faijan kanssa ja nyt ainoa yhteys faijaan (rip) on tohtori huu.

No voihan kakka. Katoin sarjaa viimeksi Tennantin aikaan, pitää varmaan kattoo noi Capaldin aikaiset jaksot kans joskus.

selkärangaton lattiamattonormo on silti normo

Onko tuo Tohtori Ketä katsomisen arvoinen vai onko se paskaa?

ketä on tohtori?

mitä sä täällä kitiset

Mikä onpi häntänä?

Mitäpä luulet jos suurin osa sarjaa katsovista ovat jotain tumbl-valaita?

aika perus höttöä.
mutta jos haluat lipastossa tohtoria fanittavaan runkkurinkiin nii sitten kannattaa katsoa

En ole katsonut, mutta paskaa.

Se on semmosta perusviihdyttävää höttöä

Vitustako minä tiedän

Tykkään scifistä mutta nuo brittien tekeleet harvoin vakuuttaa

En oo normo. Miten normo muka luokitellaan? Ollaan kaikki normoja sit.
Juuh.

oon normo

diilatkaa sen kanssa rotat

>on saanut pillua = normo
Ei todellakaan olla kaikki normoja.

Normoillaanko yhdessä?

Mikä vittua tabahtu? :DDDDDD

Youlla on hyvä kroppa ja kaunis hymy.

...

Voitkin sit painua vittuun samantien, täällä ei mitään kylpijöitä suvaita

Kumpi haisee pahemmalle pilluhiki vai pallihiki?

aika jännä et on hiekkaneekerijutkuja, jutkuthan ei hirveesti sekoitu

En tiedä mitä tapahtuu.

Pilluhiki
t.ei homo

riippuu räpläämisen määrästä kumpikin

Jutkut just on vitun sekarotusta sakkia.

Introvertti kaveriton paska täs, menin yksin, en puhunut kenellekkää, nukuin lattialla, tuhlasin rahaa ja koko ajan ahdisti iha perkeleesti. 5/5 en mene uudestaan.

entä saunojia?

Ei pyyhkeissä ainakaan

*pomf*

*istuu nyymin naamalle*

Mitä vittua ollaanko noissa yötä jossain katastrofi majoituksessa miljoonan muun seassa?

mut pyyhkeetöntä versiota ei saa postata tai joku suuttuu

oon nyt suihkun raikas. ottaispa joku nyymi mut lusikkaan.

voi juma

*tukehtuu metaanipäästöihin*

Siinä tapauksessa tiedät missä ovi on

Kaiken maailman kylpijää ja pyyhesaunojaa voi voi tätä nykyaikaa

Lattiamajoitukset on just parasta kun viettää illanistujaisia muiden kanssa.

Tarinan moraali on että ota kaveri mukaan ja varaa hotelli. Muuten vituttaa.

sauna on just parasta kylpytakissa tai märkä college paita+housucombossa.
toimii samalla pesurättinä nii voi hinkata itsensä puhtaaksi lauteilla

Meillä on varmaan vähän eri näkemys parhaudesta

En oo tommosiin muutenkaan menossa, yllätti vaan tuo juttu

Etkö oo koskaan ollu esim. assemblyillä tai dreamhackissa, edes jonnena? Luulis että /mämmi/:n turboautistit ois ollu ainakin viidessä eri.

Aika homoa

oispa nyymi

Voi vittu nyt taas näitä normoja

miten täältä pääsee pois

En oo mikään coniammattilainen, oon käynyt desussa kahesti, mutta kyllä se on mun mielestä ihan sama kun joku urheilutapahtumaan meno yksin. Voihan sinne mennä, mutta kenelle sä juttelet siitä miten paska teidän tiimin maalivahti on jos olet siellä yksin?

Typerää paskaa tommonen pelaaminen. Jonnena kävin jossain voimailumiiteissä kavereiden kanssa ja sillonkin nukuttiin ihan hotellissa perkele.

Me nukuttiin hartwall areenalla kun oltiin 8 kaverin porukalla assyillä niin joko niillä paikoilla tai sit designoiduilla nukkumapaikoilla.

En

Tää, tekosyy juoda viinaahan tuo on. Ja tytöille tekosyy esitellä tissejä.

hotellit on vitun kallista siihe hyötyyn nähden.
aina on menty joko tutun lattialle tai pakuun nukkumaan jos hortoillaan jonnekin

Miten usein nyymit käy baareisaa, yökerhoissa jne? Ite kävin vielä viime kesänä vähintään joka viiikonloppu mut nykyään käyn tosi harvoin.

En juo Pirun alakomahooli myrkkyä hyi yäk

ei todellakaan ole semmoseen rahaa
t. muuhun tuhlaaja

Totuus