/norgetråden/

Håper Anonsen kom trygt hjem til Bådåddjo-utgaven

Forrige

Rettelse:
Forrige

Jeg vil putte tissen min i dette dyret.

va er bændikut på norsk egentlig

Voe ser ut som en "baltid-nordid" som kunne fint passet inn i hele Skandinavia, Finland, Estland og deler av Russland.

Greit, men så lenge du ikke brever et bilde av henne så tror jeg ikke på deg fåvæ.

Ville dere, gutta?

Syns du ikke hun her skiller seg litt ut fra de fleste norske jenter?

Hva er TYPISK norsk, gutta?

Skriv din mening HER:

>juridisk kjonn

Dette er faktisk et begrep.

Jo, men denne jenta er helt klart helt slavisk. Hvis du kommer til meg og sier at ei halvt norsk/halvt russisk jente ser sånn ut så ville jeg blitt skeptisk.

polse i lompe

norrǿnt er germansk

Ja? Akkurat som hvit og svart er juridiske begrep i USA.

FUCK lover og begrep. Tatt over av langnesene...

typisk norsk er å være en apatisk, naiv, svak hanrei som lar landet hans falle til negere og muslimer

Minner om at eliten er pedofile jöder.

(((jeg)))...

Sleger ut snöret igjen
Noen i tråden som har tjeneste gjort i Panserbataljonen? Vurderer å soke meg in dit til neste år

Brev oynene deres, guttååååå

>han har ikke lagt fra seg denne Sup Forums falskflagginga enda

wew

Kompis av meg var der i 7 måneder. Det var visstnok ikke göy i det hele tatt, for han. Ekstremt mye "hazing" og slosskamper.

>fremmedgjoring av etnisk norske folk i tråden ved å si at bare de som er blond og blå oyna er norske

Er dette et jodetriks? Hvor mye betaler de dere?

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud kan dere holde kjeft om de jævla jodene snart.

Er jo helt klart en eller annen splitt og hersk-falskflaggende homse som drittbrever.

tjuge sjekkels

dette fåvæ

>for han
Er han en liten pyse eller? Har han en historie med mobbing fra for?

Du har tydeligvis aldri vært i militæret för ser jeg.

Ikke han men gjerne utdyp. Hva gjorde de mot kompisen din?

>Du har tydeligvis aldri vært i militæret
Sier jo at jeg skal soke til neste år. Men for all del fortell mer

Det fortalte han aldri, men han fortalte at som det typiske militæret, hvis du gjorde noe feil, så gikk det utover hele troppen, og så fikk folk juling etterpå, eller fikk dritt i skoa, folk putta sand i löpet på börsa etc.

Slik föles det å være meg.

Har Rullestolmannen endelig sluttet å breve?

Jeg har vært i forsvaret. Spǿr meg om hva som helst, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Var på Setermoen en del år tilbake så vet ikke om det er sånn i dag, men befalet deres på den tiden dyrket et "oss mot dem" mentalitet og oppfordret guttene til å sloss med artilleristene (som var rolige ellers) på byen. Flere episoder hvor stormhomsene slo ned tilfeldige folk fra andre avdelinger og fikk ikke en smekk på fingeren av sine befal. Regner med det har roet seg nå etter forsvaret begynte å ta tak i det.

Ja, dyrke hat mellom avdelinger vil jo ikke gå galt i reell situasjoner når folk står med skarpt i våpenet og han som slo deg ned for å være toff står forran deg med ryggen til..

Blir folk mobba?

LOL, fyfaen. Opplevelsen min i marinen er noe helt annet.

Er Marinen den greinen som fremdeles har disiplin og gode sunne holdninger, kanskje?

Ja, noen blir mobbet og baksnakket. Helst baksnakket.

Jeg glemte å spesifisere at jeg var i Marinen, så kulturen er nok noe annerledes enn i Hæren. Men jeg var også på rekruttskole. På rekruttskole har du ekstremt mye baksnakking, noen blir mobbet, men det er sjeldent sånn at det er åpenlyst. Som sagt, mest baksnakking.

Når du ender opp på båt et sted så er alt mye bedre. Hvis du er helt turboautist eller har på en eller annen måte klart å få mannskapet i mot deg, så håper jeg du klarer å flytte til et annet fartǿy. Men sånn opplevde ikke jeg det. Det var jævlig bra kultur der spǿr du meg.

Resten av hæren er ganske stabile. Men panser var unikt pga dette. Ble storsak til slutt hvor de fleste befalene ble kastet ut.

Men igjen, ikke hele panser var sånn. Var spesielt guttene i storm. Var jo også et par art-jegere som lagde bråk på byen, men det ble kraftig slått ned på, og var ikke på oppmuntring fra befal.

Jobber i HV og her er alle flotte folk. Men så er jo alderen noe hoyere enn gronne rekrutter rett fra videregående og da.

Er vel lettere å holde orden når man er kansje et dusin folk i en båt, enn hormonfylte 3-400 unggutter da.

>dfn alle dine venner, akademikere og ufaglærte, er alle sammen innvandringskritiske og vil ha en slutt på medias hesteskitt.
Fǿles godt at jeg slipper å sitte på et kantete brett for å oppleve at folk er såkalt "rǿdpillet".

Mange av vennene mine er innvandringskritiske også, men en del av de er også pro-innvandring.

Det blir interessante diskusjoner ut av det spör du meg, og ingen kommer med lavpanna argumenter heller.

Deilig å ha interessante diskusjoner. I mitt tilfelle blir det ikke så veldig dype diskusjoner fordi alle er jo igrunn enige.

Tar også slurker litt

t. slurke gutten

Folk må få gjore hva f de vil, problemet er når disse folka skal fortelle meg hva jeg skal tenke og mene om det.

hallo?

Panser hores goy ut jo. tror sanneling jeg soker panser

Hvorfor er tråden så dod? Kan vi ikke diskutere noe?

Ja. Hva skal vi diskutere?

har vi ikke snakket oss ferdig snart

...

Norge er ikke germansk

Vil du at tråden skal være en tråd med kun mems og animebilder da?

knasker i meg en ispinne for sommerstemningens skyld
for å kompensere for regnet

>germansk breving
>nazi breving
>jöde breving
>anime breving
>rollestol breving
værste tråden på brettet fåvæ
slurper i meg en boks Urge

Jeg er han ene som var villig til å diskutere noe, og når jeg sier ja til å diskutere så mener jeg gjerne noe annet enn det med jǿder og nazisme fåvæ.

Hvorfor er det bare et parti som er i mot kommune/fylkessammenslåing fåvæ?

Det irriterer meg noe grenselöst fordi jeg har ikke lyst til å stemme på SP.

Kanskje jeg skal bli litt jöde og spare så mye som mulig og investere en god del av det jeg har til gode

Hva er en god, sunn frokost?
Pröver å få struktur på ting her

er egentlig crossfitt et megmeg? eller er det ganske bra og noe jeg burde starte kanskje? bare noe jeg lurte på da

Ikke han men hvilket formål har du? Opp i vekt? Ned i vekt? Opprettholde og spise "sunt"? Få mer energi i hverdagen?

Forslag til andre emner som tråden kan finne interessante å drǿfte?
Jeg liker for eksempel astronomi. Jeg har til og med et teleskop. Jeg bruker det dog altfor lite.

Hva synes dere om at mennesket burde kolonisere andre planeter for å sikre menneskets eksistens i fremtiden? Det å legge egg i flere kurver, mao.

Hmm, jeg leste en gang på iform.no at havregryn og egg visstnok er den perfekte kombinasjon, med tanke på næringsstoffer, og det at proteinene i disse er av ypperste kvalitet.

Det er bra, ja. Men ikke til så mye annet enn å skade seg selv og å brenne mye kalorier

*sprer skinkene foran ansiktet ditt
hng...hnnng HNNNNNNNNNNGGG
*splooosh
*bæsj spruter utover ansiktet ditt

Opp i vekt og sunt, dvs ikke gir meg diabetes på sikt. Jeg liker sardiner, så sardiner på knekkebrod, havregryn og kokte egg på siden for ekstra protein er vel optimalt

merkelig tråd

Gå da, er det du som hele tiden sier noe negativt om tråden og det som blir brevet her?
Kan ikke du heller starte noen interessante emner selv da. Folk trenger noen som tar initiativet til bedre diskusjoner. Når alt media forer oss med er innvandring og slikt, så blir dette go-to-temaet.

det var ikke jeg som klaget, det jeg tenkte på var merkelig, var hvordan tråden var dod i en halvtime, plutselig tyve brev, så steindaud igjen
derfor merkelig tråd

Ah, jeg skjǿnner. Ja, enig.

Jeg foreslår at dere prǿver å tegne Norge, evt Skandinavia fra hukommelsen.

merkelig liv

Jeg foreslår at du henger deg

Hvis du tegner fǿrst, så skal jeg vurdere ǿnsket ditt nærmere.

har hår på tissen fåvæ

ble grandis idag igjen

t. "patetisk" nordmann

Jobbintervju neste uke da :^)

Spiser selv havregrot med ferske bær til frokost hver eneste dag

nam nam

merkelig dag

>det er faktisk folk som hate seg selv så mye
trist

Dette går skattepengene mine til?! Sett det på Bjornoya

Gamlinger ut.

Kom deg på NAV. Vi må sulte systemet.

Faen gutta!
Når jeg våknet opp i morres hadde jeg masse kviser bak den ene skulderen.
Hva skal dette bety? Hvorfor dukker de opp så plutselig på et slikt sted

>pung-grevling
ja så da er jeg liksom homo nå da eller

Hva? Det er godt.

Slutt med bol.

spis bedre

boler ikke

Kan slikt skje over bare en natt da?
Desuten har jeg egentlig spist bedre i det siste enn til vanlig, så merkelig timing

Det er midden i sengetrekket, du må bare skifte laken og dynetrekk. Skjer spesielt om sommeren når en ligger gjerne å svetter.

det kan skje. spis bedre.

skift dynetrekk fåvæ, kan være basiller

kanskje det
Litt suspekt om det er tilfellet, siden jeg sov i senga som vanligvis blir brukt av ungen til kompissen min sin dame

>gakkgakkene tror de er noe
Kansje på homsebar med den LATTERLIGE lua dere har. Til og med luft sin pyramidehatt har mer respekt av seg.

noen andre her som spiser innholdet i kvisene??

tvi tvi da anonsen

dette fåvhæ

>min kones sonn

>driver å småerter noen på goy
>leken tone hele veien
>de begynner å gråte
Fy faen gutta....

Påminner om at moraler er subjektiv