/norgetråden/

Oyetråd-utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nWamaMcvbeo
youtube.com/watch?v=242ZSyCaTZo
youtube.com/watch?v=wwyXQn9g40I
youtube.com/watch?v=bCodVbucTbo
youtube.com/watch?v=j7yCFBCZ6yA
twitter.com/SFWRedditImages

youtube.com/watch?v=nWamaMcvbeo

Ræva utgave
Heng deg

får vell sove litt jeg da

>PST-utgaven

>fortsatt ikke i midten
>oyeposene er klippet bort
E N J O B B

har faen ikke blåe oyne gutta faen slutt å mobb faeEEEEEEEEEEEEN

At hǫ́rum þul
hlæ þú aldrigi,
opt es gótt þats gamlir kveða,
opt ór skǫrpum bęlg
skilin orð koma
þęims hangir með hǫ́m
ok skollir með skrǫ́m,
ok váfir með vílmǫgum.

Han ba selv om å få et nytt bilde.

Den evig rike Gud, han oss fremdeles unne sin glede og sin fred! Han give at vi kunne i nåden alltid stå, og hva oss enn skal skje, få hjelp i nod og dod, til sist hans åsyn se!

Gud Fader og Guds Sonn og deg, Guds Ånd, skje ære! Din skapnings lov og pris skal vi for tronen bære! Velsignet Guddom, du som var og er og blir vi deg i ydmykhet vårt takkeoffer gir.

Ditta der he far min skreve

Kek the fact is u cum skins are subhumans

Mediteranian master race

dfn ingen kristen jv

Jeg har vanligvis sibirsomre her på vestlandet. Fǿles vondt.

flott brev 1940-talls Japan

...

Ikke svar utlendinger

I dont understand you

t. albaner som bor i ghetto og setter fyr på plenen

nr to overst fra hoyre ser italiensk ut...

min vagina har sin egen stemme

Jeg savner tiden da jeg ikke var redd for å bli gamlere, tide går for fort nå.

>every single one of them have thin cuck eyebrows
Top kek

slutt å slippe båtflyktninger inn i europa

Sorry for slurvingen med oyeposene

Nä.

...

Hvem andre negrer seg til jul?

Regnet ga seg ikke for i Gobi-Orkenen i Mongolia fåvæ

Slutt å poste jödisk propaganda din jævla jöde.

>dfn du aldri vil ha jödenese

Stop being antisemitic.

Hva slags togtur er dette egentlig?

Faen så lei jeg er av denne dritten
youtube.com/watch?v=242ZSyCaTZo

Our nation is full of statues of Jews, how can we be antisemitic?

10/10

Trans-Mongolske fra Moskva til Beijing via Mongolia.
Fin tur

...

Glad for at dere stǿtter min humor, men dere burde photoshoppe en neger inn i bilder, geleidet av armen til trollet "her ta denne mannen inn"

Stilig, så du bare sitter på toget og nyter hele den turen der? Fortell mer. Vil du anbefale?

brev litt koselig musikk da gutta
youtube.com/watch?v=wwyXQn9g40I

youtube.com/watch?v=bCodVbucTbo

Hva skjedde med anime egentlig?
Hvorfor er det så degenerate?

Reiste flere år tilbake. Har skrevet om det i tråden for.
6 dager på tog om ikke du vil hoppe av underveis (og vente noen dager på neste tog).
Det du har av fasiliteter er en felles vask, ingen A/C, men en olåpner under bordet. Fem av dagene er sibirsk skog med en og annen millionby, for landskapet tar seg opp betraktelig i Mongolia.

Anbefales om du er flink til å sosialisere med andre turister (stort sett de som reiser den ruten).

Hǿres bra ut.

...

Daniel Brun er en æresarier fåvæ. Vær grei med han og boll med en annen neger i stedet

med tekst

Jeg visste ikke hvem det var, sökte bokstavelig talt på "ugly nigger png"

Hvorfor mener du at han er det?

>han har ikke snöring på hvem den beste rapperen fra 10åra er
fy faen anonsen...
men uansett, slutt med å plage Daniel
mannen har diskografien med mest kvalitet fra det siste tiåret sdm. i tillegg virker han som en grei kar

hvor mye brukte du?

>mannen har diskografien
Hvilken sjanger? Rap? Da går det rett i boss.

>dae rap=crap XdxD
ganske enkelt erisk

Jeg liker svært lite av rap. Det er jo alltid om dop og sex og hva verre er.

> boi

Husker ikke helt, men bare tog+fly+hotell var rundt 10.000. Tilbrakte riktignok en uke i Beijing og noen dager i Moskva.

du ville ikke latt negere bo i huset ditt
ikke la dem bo i hodet ditt
slutt å hore på rapp

Er denne ǿrkenen også skogen det eneste du ser av natur?

Nå skal jeg ikke virke som en stereotypisk ryggsekk rap fan her, men Danny Brown har mye musikk som omhandler alle problemene han har fått pågrunn av dopmisbruket til han og folk han kjenner. Selv om det er mye "poppa mollyen og pulte hora" kan han også være serios om det

men men bare noe jeg tenkte på da....

Fy faen, kreft

>meningsfylt erfaring om livets harde skole lyrikk megmeg
Du må være over 18 bla bla

Nei, siste del av Russland + halve Mongolia er et merkelig steppelandskap rundt 2000 meter over havet.

Ulaanbator er en svært merkelig by hvor de fleste enten bor i commie-blocks eller i sånne telt (Yurt)

Hahah, den BESTE rapperen du vet om rapper bokstavelig talt om det samme som alle andre rappere. Fyfaen så jeg hater rap. Du fikk meg til å bare hate det enda mer nå.

10,000
er jo ikke så galt det

foler at ved å bare reise rundt i europa alene hadde jeg bare gått rundt og kjedet meg hele tiden
Hva var det du gjorde, når du var i byene?
horer?

det er utrolig aktuelt for meg, det du snakker om nå, da jeg netopp for forste gang i livet har kommet til et sted okonomisk hvor jeg kan reise, så gi meg så mye tips og info du kan

var klar over at det kanskje kunne virke litt sånn men det var ikke poenget. menmen, skal ikke tvinge dere til å like han
var bare noe jeg tenkte....
>de tror rap bare handler om tematikk og hva som blir rappet om
Moderne rap er 90% gjennomforelse fåvæ. Flyt, vittighet, bra unik produksjon, ordspill. alle ting Danny Brown har i botter og spann
men men... bare noe jeg ville få fram

horer egentlig bare på japansk rap fåvæ

youtube.com/watch?v=j7yCFBCZ6yA

Reiste med en kompis og tok hele togreisen (6 dager) i ett strekk.
Masse fint å se i Moskva (hjelper å kunne litt Russisk samt kunne tyde kyrillisk). Likte veldig godt metroen og de forskjellige stasjonene.
Beijing er veldig typisk turist-destinasjon med tur til den kinesiske mur, den forbudte by etc.

man får vell ikke håndjobber og sånne "kropp mot kropp" massasjer på asiatisk spa her i norge?

Kanskje? Hvem vet.

Nå må jeg faktisk sove fåvæ.

Hvordan ordnet du visum? Hvor lang tid brukte du totalt i hvert land? Har sykt lyst til å ta turen selv. (ikke han du har svart hittil)

(Fölgene brev antar at du har blå öyne)

Natta, sov godt og dröm sött, gullet.

det gjor du så absolutt
hvordan tror du de holder seg i forretning?
tror du det er et til de grader stort marked for varm stein massasje at det begrunner en thai-massasje sjappe i annenhvert bykvartal?

>thai-massasje sjappe i annenhvert bykvartal
Er det seriöst det? Bor i Oslo og har ikke lagt merke til det. Er det skrevet "spa" i vinduet lissom?

Du kan alltids ringe og hore. Noen gjor det, noen gjor det ikke. Er reportasjer i media om det fra tid til annen, og da kommer det fram at det finnes. Bare ikke mot opp og forvent det, det blir fort kleint.

hvis det noengang blir et norgetråden moteopp skal jeg spandere hore på hele gjengen

>hvordan tror du de holder seg i forretning?
gamle kjerringer? fåvæ har jeg aldri sett noen gå inn eller ut av noen av dem
tenker det hadde blitt ekstremt kleint å mote opp som 20-noe mann og sporre "hei jeg skal ha en massasje skal jeg ta av meg trusa" liksom

kan ofte være noe som dette:

thai lotus

vietnam massage

ling tu terapy

osv osv...

Visum i Russland er lett (bare husk at i stedet for 30 dagers visum som alle andre land får du visum for akkurat datoene du setter som inn-og-utreise).

Mongolsk Visum er også lett, men det er dyrt og konsulatet i Oslo holder oppe sånn 3 timer i uka.

Kinesisk Visum er visstnok lett å få tak i nå for tiden, men da jeg reiste var det såpass tett opptil at Liu Xiaobao hadde fått fredsprisen at de var helt anale på alt mulig. Det var litterært sånn at hvis du limte på passbildet på soknad i stedet for å stifte det på, så fikk du blankt avslag.

men faen er det bare thaidamer og sånne som jobber der da?

>du bor i oslo
>har ikke sett de tusen thaimassasje stedene
ja, det er godt mulig det står "spa" på dem

de kommer nok ikke til å sole bonnene over telefon
slik (jeg har hort) det virker er at du går inn for en vanlig massasje, og så tilbyr hun å gjore noe ekstra for mer betaling rundt slutten.

ja, sor asiatere


ikke akkurat noe ut i fra en av dine tegneserier

Er du i Oslo? Det blir nytt treff i löpet av sommeren, han ene prata om et privat sted vi kunne være og sannsynligvis overnatte. Han kunne ikke gi noe detaljer nå, men vet at det er legitimt siden jeg mötte han i vinter.

>slik (jeg har hort) det virker
Godt mulig, jeg har bare gjort det i utlandet (Thailand, Ost-Europa), hvor det er standard. Aner ikke hvordan det funker her, bare tenker at her er faktisk mange seriose aktorer, og da blir det kleint å ligge der med bendern og hoye forventninger mot slutten.

>sor asiatere
sier nei takk til negroid-asiatere ass.

>overnatte

ja ja kan vel gå det, er negeranon invitert?

Absolutt ikke. Er du negeranon?

>Er du i Oslo?
går fly flere ganger om dagen
hvis det er i en uke jeg har fri kunne jeg godt kommet
det er sansynligvis ikke det dog

>bare tenker at her er faktisk mange seriose aktorer, og da blir det kleint å ligge der med bendern og hoye forventninger mot slutten.
det tenker jeg og, personlig har jeg aldri blitt tatt på av en kvinne utenom den gangen hos legen når jeg forestilte meg at jeg hadde ballekreft
så jeg vet ikke hvordan det hadde gått jeg
jaja.....

INGEN APEKATTER I VÅR RENE HVITE NORSKE MOTOPP

Nei, men tenkte på den stakkaren og hvor komisk det eventuelt hadde blitt om fyren hadde mott opp.

når har du fri da? kan spörre han når det er (hvis han vet det). eller, har nr hans men husker faen ikke hva jeg lagret det som

Hva er dere redde for, at en eller annen innvandrerdame fra thailand som ikke snakker norsk skal henge dere ut på facebook?
hvis hun ikke tilbyr så tilbyr hun ikke, og du har brukt 300kr på en massasje.

Det hadde vært rimelig kleint ja.. På det spontan-treffet i vinter var 2 av 3 våkne angående jödespörsmålet og han tredje tror jeg var mild rasist.

jeg faar vel begynne aa pakke jeg daa...

>når har du fri da?
vet ikke, det kommer ann på været
hvis dere hadde fastslått en dato kunne jeg nok fått fri til dess

Hvor mange motte opp forige sommer mot opp?

okei, jeg spör han neste gang jeg tror jeg ser han i tråden. tipper han annonserer treffet i god tid siden det virker som at han legger litt innsats i det, så ville vært kjipt om bare 3-4 mötte opp.

vet ikke, visste ikke at det var treff forrige sommer.

mente vintert mot opp

>for blond

åja, vi var 3 stk bare.