Sweden YAY!

Sweden asylum center female boss is charged for having sexual relations to minor asylum seekers.

dagbladet.no/nyheter/kvinnelig-sjef-for-asylmottak-i-sverige-anmeldt-for-seksuelt-misbruk-av-gutter/60239673

Other urls found in this thread:

imgur.com/a/DRktU
twitter.com/SFWRedditVideos

- She said that "if you do not have sex with me, I call Migration Board [the Swedish Immigration] and you get penalized, says one of the boys told the newspaper.

(Dagbladet): A female boss for a private reception centers in central Sweden are reviewed for assaulting two boys on reception. She should have filmed abuse and threatened the boys with expulsion if they did not obey, writes Eskilstuna-Kuriren .

Just let it end.

kek you can't make this shit up

>come to sweden as a refugee
>get raped
>be in sweden
>get raped by a refugee

There's no escape.

För fan Sverige!
Stop making us look bad.

>making "us" look
no friend, there is no "us".

JUST

Women are truly the destructors of worlds. That's not even indoctrination or sexual liberation. That's flat out being a gorgonic slut.

I have not given up on them yet.
They are kin, whether you like it or not.

THERE IS LITERALLY NO ESCAPE FROM BEING RAPED IN SWEDEN


>MFW

Fuck off you degenerate

Even the rapists get raped in Sweden.

Just nuke us already

Hvordan er det jeg som er utartet? Sveensker og Nordmenn har samme historie, samme språk, samme kultur, samme forfedre, samme vakre natur. Ja, vi er forskjellige. Ja, vi har mer til felles med Islendinger for eksempel. Men Nordmenn, Islendinger, Færoyinger, Dansker og Svensker er samme folk. Det er du som er utartet som gir opp på dine brodre.

>samme språk
skulle inte tro det ditt mongo

7. Juni 1905 ble vi uavhengige fra de, og nå vil du din skrulling omtrent slå deg sammen med de igjen? Heldigvis ble jeg ikke fodt i Sverige, uheldigvis ble jeg ikke fodt på Island

Sweden is a filthy and disgusting place

It's like the Middle East but without laws

Oslo is one of the most multicultural cities in Europe.

Except from Husby, Rinkeby and atleast 53 other places in Sweden

Slå meg sammen? Ikke faen.
Stotte de? Ja!

lol

kan jo være rett ut logner og at det er de som har pressa hu for sex. hvem veit. får vente å se til saken kommer opp, men jeg tviler vi får hore særlig med detaljer.
uansett en situasjon som aldri skulle ha oppstått.

Nei, vi er ikke samme folk. De er soppel.

Ikke glem det.

Käften

ςηατ τηε φθψk

imgur.com/a/DRktU

>minor asylum seekers
So 24-year-olds?

>minor asylum seekers

She'll be cleared of all charges once they realise those 'minors' are really 29 years old

Absolutely this