Sverigetråden - Tvådetråden

...

Other urls found in this thread:

nordfront.se/rn-direkt40-jonas-de-geer-heilningen-pa-swedish-open-och-attacken-oskarshamn.smr
spreaker.com/user/radionordfront/rn-direkt-40-jonas-de-geer-heilningen-pa
youtube.com/watch?v=tgVAcT2o8dI
youtube.com/watch?v=PaXy5o1WFxs
youtube.com/watch?v=aYDfwUJzYQg
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/

knulpojke OwO

/fr/

Dubbla 2d-upplagor?
Fan vad fett

det giver jo håb: hvis hon kan få uddannelse som 24-årig och senere komme i jævla regeringen så kan hvilken som helst kaos-NEET (mand) ocksa

Lithuanitwn twink OwO

nordfront.se/rn-direkt40-jonas-de-geer-heilningen-pa-swedish-open-och-attacken-oskarshamn.smr

>Visst lycka till... det är ändå samma personer på toppen

Menar du det är 'köpmännen bakom skynket' som håller dig tillbaka från att avancera i livet?

spreaker.com/user/radionordfront/rn-direkt-40-jonas-de-geer-heilningen-pa

>dkn ingen pv
>dkn ingen fv
>dkn ingen v

You need to be anally fucked :3

ja, eller "marknadens osynliga hand" om du ska tolka Adam Smith pessimistiskt (vad han egentligen menade med det)

>dkn pv

Vi hade nyss en jävla 2dupplaga din jävla bög

>youtube.com/watch?v=tgVAcT2o8dI
>dkn ingen söt storbrystet nordfront fv

är opinionsbildare det fina namnet för professionella bete brevare?

vill ta han om en söt kille ;_; klappa och hålla om och sånt

På vilket/vilka sätt håller kapitalism i Sverige dig tillbaka? Vore rätt nyfiken på att höra några konkreta exempel och ett bättre alternativ.

Kumo?

2D ÄR EN DEL AV Sup Forums!!!!!11111111111

Jag bryr mig inte om att "avancera", jag räknar inte ens deras typ av poäng. Om jag gjorde det skulle jag vara ganska mentalt bruten vid detta laget.

Jag vill bara bli motiverad att göra mitt bästa, att nå min fulla potential. Det är inget som ett avancemangs- eller poängplockarsystem kan fixa åt mig.

anal

påminnelse

> dkn ingen fv(futav)

Gör sverige3dn om det stör dig så mycket.
>sverige2den
>inte sverige2d1

dybt... wow...

...

>du kommer aldrig få mata den tjejen

Jag kringgås ständigt och alla snackar med chef / vänner / familj för att försöka hålla mig i schack vilket naturligtvis gör mig oerhört omotiverad att göra mitt bästa i Sverige.

mm

Stop making me hard. I don't even know why a hungarian cuteboy comes here.

Svenske brǿdre.

Blir det i Sverige publisert statistikker om når dere kommer til å bli en minoritet i eget land? For eksempel hvor mange etniske svensker som vil være i 2050?

>att nå min fulla potential

Väldigt filosofiskt!

Vad menas?

Nej, omöjligt

whoa...

hehe imblying i am not trolling by looking like a such a fag xP

Chocoraito.
Anime.

Alla som bor i Sverige är etniska svenskar, därför kommer de aldrig att bli minoritet.
t. staten

Om du är min lärare så vet du precis vad som menas. Om du inte är det så är det irrelevant :)

Are there femboys available for me?

Forgot my pic ...

>dkn ingen 2d fv

YOU'RE TOO CUTE

Stop being gay

Maybe.

alle i sverige är svensk, rasist
tycker de har samma lov om det i frankrig

But being bi is the best. I can either get a femboy or a femgirl.
Be mine, I will treasure you!

Jajaja, men seriǿst nå da. Publiseres det statistikk om når innvandrere i Sverige blir majoritet eller ikke?

Sex.

>alla snackar med chef / vänner / familj för att försöka hålla mig i schack

Jaja.

Låter flummigt, om sanningen ska fram.

Värre än MP.

>dkn turkögonbryn men inte turk

I belong to God.

Nej, invandrare räknas som svenskar när de har medborgarskap. Du kan räkna ut det själv genom att extrapolera siffror om anhöriginvandring, utländsk bakgrund, invandring, antal nya medborgare per år, födda per år, och så vidare.

S-sex?!
Like super gay perverted sex?!

>Publiseres det statistikk om når innvandrere i Sverige blir majoritet eller ikke?
Tror det teknisk set er ulovligt for dem. Race og etnicitet er jo en jagjag-opfindelse.

Kom med till Vikingatiden

youtube.com/watch?v=PaXy5o1WFxs

Om sanningen ska fram? :D Haha, du är rolig du. Kan du själv något av värde utom att desperat försöka leka med folks känslor?

...

Vif Reicucken

Vad tycker tråden om Primus?
youtube.com/watch?v=aYDfwUJzYQg

>For a long time, the exceptional working capacity and excessive punctuality of people from East Asia remained without scientific explanation. Various psychologists argued that only blame for education, but scientists found more substantial evidence at the gene level. It turned out that all people have a special area of 5-HTTLPR, occurring in a long and short form. It depends on it whether the person will be more optimistic or depressed, respectively.

>The analysis, which involved more than 50 thousand people from 29 countries, showed that the Japanese and Chinese are the most common form of this gene. Thus, they are more depressed individuals and, in order to avoid the severe consequences of the disorder, are completely devoted to work. This helps people to shift their attention to something essential and useful for society.

hmmm

Då är det nog att en av dina släkt är turkiska

Anime sex.

påminner om den här favä

>du inte sensei-san! inte prata med dig!

Omöjligt favä.

Eh...so you don't want me to hold onto you

har du inte hort? tykke ojenbryn är in och f1h1

bästa polaren spydde blod igår kväll, är på sjukhus nu. han är seg som fan på att svara, så jävla orolig

idéer på vad man kan göra för att distrahera sig?

Eris is my God.

Vad menade han med detta?

...

Det var ju vad du kunde tolka förra brevet jag skrev som, nu får du hålla ordning på breven tycker jag.

Inte på killar.

så europæere är mere optimistiske (pga. detta gen) och har derfor været mere kreative gennem menneskets historie osv.?
interessant alligevel
læste noget som i bund och grund var: mange asiater har et gen som gor dem koresyge

VI

>dkn ingen polisflickvän

Ok.
Men det gjǿr vi faktisk her i Norge.

Siden Sverige vil oppleve dette fǿr Norge, så burde dere lytte nå.

Hvis man regner med 3 gen og 4 gen innvandrere så har SSB gjort en prognose (gitt at innvandringen fortsetter som den har gjort de siste årene) at vi i Norge blir en minoritet i 2070. Da kommer 1, 2, 3, og 4-generasjons innvandrere til å være 51% av befolkningen. 80% av disse kommer til å være ikke-vestlig.

Svensker og Dansker blir minoritet en stund fǿr dette, etter all sannsynlighet.

jo da
>tynde ojenbryn på killar är f1h1
vad..?

vad har han på ryggen? vad är tattoveringen af?

>polisfv kommer aldrig til at knulla dig i uniform
BARA

Alla poliser är horungar med peniskomplex

Fortsätt tyck synd om dig själv, det kommer säkert hjälpa dig nå din sista form.

...

I'm Son Goku.

GAAAAAAAAAAAAAAMBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

>fet rullstolsbunden (troligen diabetes) snubbe på min fb gillar "polyamorievent sverige"

Not gonna talk to you anymore, you broke my heart.

håll käften mohammed

I'm sorry, I'm too manly to be your girlfriend (male).

vem fan bryr sig 2dfjant, stick och böla någon annanstans

>dkn vores generation är generationen inden Europa forsvinder
>dkn ocksa generationen som just gik glip av Europa inden globalisering hanrejede de Europæiske landes kultur
j-jaha..

Ironiskt nog är jag nog svenskare än du.

It's okay, we can be friends.

>polyamorievent

Vad tycker tråden om SCP-stiftelsen?

cuckfetishgrej skulle jag tro

I like friends.

När slutade man säga swingers-fest?

Svensk sedan 100 generationer och vit som mjölk din jävla blatte

glemte at sporge:
har norge (politikerne) tænkt sig at gore noget ved det eller siger de bara "ja det är okej at vi bliver minoriteter och bliver et tredje verdensland!"?