/norgetråden/

Norge er fint-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=315VDFrYSZs
i.4cdn.org/wsg/1500765561104.webm
twitter.com/SFWRedditVideos

oyasumi

>dfn ingen astrid-jv

God natt, sov godt, dromm om noen sote konefuer

Hva har du gjort i dag da, Anonsen?

...

Hvilken film er dette fra da?

Jeg har egentlig bare lest bok og drittbrevet.

Det må jeg si gutta, hvis dere liker videoer av jenter som blir tvunget til å drikke andre jenters piss mot sin vilje, så er Brasil landet for dere. For en gullgruve jeg har oppdaget her altså

Spiste gul vannmelon fåvæ

Kan noen gi meg en kjapp oppsummering om ASMR?
youtube.com/watch?v=315VDFrYSZs
Hvordan i faen kan noen like dette?

Det er fra filmen Ballerina.

Slurker ned litt kaldt vann og en tine yt

Jævlig irriterende i filmen perfect storm at det er en liten familie på en seilebåt som hele tiden avbryter handlingen. Det sideplottet skulle ikke vært med.

degenerert

Brev sote jenter av typen gutt gutta

>dfn ingen kone og barn

Doktor Underligkjærleik eller: Hvordan Jeg Lærte å Slutte å Stresse og å Elske Bomben var artig film gutta

nei fy f...!

Grafikkort user fra i går her igjen.

Fikk låne en 970 av en kompis mens de var på ferie, ingen krasjer med den, så det viser seg at 980Tien min var grunnen til krasjene. RIP

Får virkelig håpe at Komplett gudene er snille i morgen og kanskje gir meg en 1080Ti.

heng deg

kanskje jeg bare skal bytte navn til Åke Ingemar

Hva burde jeg gjore med 290x kortet jeg har liggende etter at jeg fikk nytt kort gutta? Det samler bare stov. Så mye stress og lage annonse på finn.

Prov å shille det til noen bekjente eller familie.

Ingen bekjente eller familie som trenger et. Er så jævla stress å lage annonse på finn, finne eske å sende det i osv.

Sigrid har bedre stil og er mye sotere

microbolgeovn

Huff. Nei.

Tenk å fått pult henne. Fy faen

overbrukt trådstarterbilde, anonsen
ha litt bedre rotasjon'a

Det blir jo laget så få gode trådstartere fordi dere er så late.

akk, alt var mye bedre for i tiden

Noen som har templaten til trådstarterbilde?

her, men
>template
vennligst snakk norsk i norgetråden

Hva er engang det norske ordet for "template" ?

vel det blir vel "mal", eller noe i den duren
men det du referte til her er en "banner"

Laber respons! Dette må fikses!

Du bruker vel ikke snus, Anonsen?

Lag noen som ikke bare innebærer kjipe megmegs da.

nei
men bilde er veldig relatert

Ja nei det skal jeg prove på. Bare usikker på hvilket bilde jeg skal bruke

FY FAEN TO GANGER PÅ KORT TID HAR JEG GLEMT Å LASTE OPP BILDE FY FAAAEEEEEN

Jeg lagret dette som jeg ikke enda har laget trådstarter av. Synes den har potensiale.

I'm doing some Swedish snus right now lol

Do kids really do that shit in Scandi?

savner donald duck, abbonerte aldri men likte å kjopte nytt donald. Det å lese i donald pocket er faen meg maks koselig også, spesielt om en spiser noe godt mens en leser.

ja, hva faen tror du!
stygge drittsekk

Blir faen meg kjipt med disse Hoiepakkene. Vurderer å kjope meg ett skrin for å ha siggen i fåvæ
Kjenner noen som starta når de var 12. Ellers er det vell vanligst å bynne når man starter på vgs

ja du sigger du ja...liker grönn tobakk jeg...men men....

Har du noensinne hort på noe heftig bra musikk eller hort på en inspirerende tale og opplevd en slags behagelig kilende eller prikkende folelse i hodebunnen og nedover nakken og ryggen? ASMR er altså lyder som er lagd for å skape denne folelsen.
Ikke alle opplever denne prikkende folelsen, jeg opplever det svært sjeldent.

Husker da jeg hadde en ny pocket og satte på vaffeljernet for å steke vafler og lese samtidig.

Ja ja gutta, kan vel fortelle om mine eventyr i skogen igår natt da.

>ut i skogen, sette opp telt laget av presenning hengt fra en grein, god og fin plass til to personer
>legge opp rundt 0.15 gram MDMA i en fallskjerm og gi den til kameraten min
>han tar den, merker forste effekten rundt kl 11
>utforsker skogen litt sammen, jeg var klin edru
>ser et stort tre som har blitt revet opp med rota og falt over
>ber han sette seg ned og spor han "hva skjedde egentlig her?" mens jeg peker på treet
>filosofisk diskusjon om hvorvidt alt skjer for en grunn eller ikke, tilgivelsens natur, sinne, og vennskap.

Jeg liker hvordan psykedelika og natur kan gi så artige opplevelser. Det å se på trær som har ramla over er egentlig ganske syke greier, med tanke på hvor mye energi som var i sving når treet ramla over. Frisk Norsk ungdom i Guds frie natur, det er tingen.

Leste donald daglig fåvæ
Kjǿpte alle blad og alle pockets

kul du

Innafor å kjǿpe et sånt smykke, eller er det altfor fedora?

Elsker snus. Gode greier.

Husk: Smugling er tingen. Hvorfor betale ekstra når du bare kan ta en tur over grensa?

er du jente?

Er du faktisk åsatru eller er det bare megmegs? Er det Tor du tilber eller er det en av de andre gudene? Har du lest mye om Norronn mytologi?

Nei. Ville forresten hatt skinnreim i stedet for lenke.

Hva sier dere gutta, skal vi fortsette å lese donald igjen?

Ikke noe narkotika fyr jeg, men det der hortes interessant ut. Bra ikke onkel politi så dere, ellers kunne det gått riktig så ille om dem fant dere bruke den slags djevelskap.

>dfn du vil aldri igjen oppleve folelsen av å sette deg ned med noen brodskiver, ett glass saft, ett rykende ferskt Donaldblad og ikke en bekymring i verden

Jeg er ikke åsatru, men jeg er litt belest om vikingene og deres tro. Er over gjennomsnittlig interessert i det. Jeg synes de smykkene er ganske stilige, og de er jo replika av ekte smykker som har blitt funnet.

;_;
Men kanskje vi kan gjore det, lese donald og for en stund forlate den ekte verdens plager.

>når du var 10 og syklet til nærbutikken for å kjope nytt donaldblad hver uke

Lurer på om jeg tenkte da hvor ille det kom til å bli fåvæ

>Ikke noe narkotika fyr jeg, men det der hortes interessant ut.
Forfedrene våre har inntatt alskens psykedeliske sopper i tusenvis av år, gjerne ute i guds frie natur. Det å gå barfot i skogen og kjenne på hva dine forfedre gjorde er ganske stilige greier, og gir bra mulighet for selvrefleksjon om hvem du egentlig er.
>Bra ikke onkel politi så dere, ellers kunne det gått riktig så ille om dem fant dere bruke den slags djevelskap.
Ja nei såklart, nok en grunn til at skogen er et godt sted for slike eventyr.

Har du lyst på den? Hadde du kledd den tror du? Hvis ja, gå for det. Kan jo alltids finne deg noen smykker som ikke er basert på religiose ting også fra den perioden, burde da finnes noen.

Noen suicidale i tråden som har tilgang til skytevåpen? Tror ikke jeg hadde greid å motstå fristelsen da altså

>Har du lyst på den?
Ja.
>Hadde du kledd den tror du?
Det spǿrs, jeg har en litt for voksen og "normiss" klesstil tror jeg. Måtte hatt den innapå skjorten. Jeg er kanskje litt for gammel også, 27. Litt usikker på om det ville vært rart.

kanskje jeg skal bli norges förste suicide by cop

Vurdert 3D-printer?

Print en Washbear, så kan du skyte deg selv hele 8 ganger for du må lade om.
Eller bygg en full semi-automatisk Shuty, hvis du har litt enkelt verktoy.

Tar ikke sjansen på å bli retarded. Må være hagle eller noe magnum elns

Kamalasa

>vurderer å ta sitt eget liv
>tror han ikke allerede er retard

Da legger jeg meg.

God natt gutta

Var suicidal og hadde våpen, men frykten for å miste våpnene var hoyere enn lysten for å do.

I dag er jeg frisk og har mine perfekte våpen.

Vent til neste store sjakkbegivenhet i så fall

Hehehe. Kunne gikk det liste på 100 folk som var langt fra retarded men som tok selvmord. Men det gidder jeg ikke, fordi du er ikke så dum som den posten antyder.

Hva om man har vært suicidal i 10 år? Hvor lenge skal jeg vente liksom?

Vente til det blir bra.

Ikke bli psykolog

Natta! Sov godt!

hallo

Ok, jeg mener ikke at folk som tar livet sitt lider av utviklingshemming, men de er faen meg idioter som tar sitt eget liv synes jeg.

Da har du ikke lidd av depresjon og selvmordstanker i årevis. Alle har et knekkepunkt

Har aldri lidd av det i det hele tatt.

Bra for deg anonsen, men da syns jeg du burde slutte å kalle folk som tar selvmord idioter når du ikke har noe personlig erfaring selv.

Kanskje jeg burde sove litt

Er jo trone spillet on 30 minutter

Men har i hvert fall seriǿse mentale problemer, og burde få hjelp. Ingen ved sine fulle fem vurderer selvmord, vil jeg tro.

Menne jeg tenkte se den i morgen med ettermiddagskaffen eg då

>Ingen ved sine fulle fem vurderer selvmord, vil jeg tro
Du tror feil. Depresjon er som et fengsel du ikke kan romme fra. Om det går lenge nok kan det få selv de mest oppegående og vellykkede menneskene til å vurdere desperate utveier.

Ikke han, men det finnes rasjonelle selvmord, livet er ikke verdt å leve for all pris og under alle forhold.

>Ingen ved sine fulle fem vurderer selvmord
LoLolOlOlololoL
>1 gram heroin
>0.1 er nybegynnerdose

i.4cdn.org/wsg/1500765561104.webm
Posta dette i forrige nattråd. Dette er mitt magnus opus

Gutta, jeg har en kompis nede i Tsjekkia som kan sende meg våpendritt.

Kan han si at ett våpenlop er ett "stålror" og sende det?

>rasjonelle selvmord
Jeg er ikke enig i dette. Ja, visse forhold må være helt forjævlige, og innen den tid du vurderer selvmord så vil jeg anta at disse forholdene har gjort at du har mentale lidelser i den grad at du vurderer selvmord.
Du har ett eneste liv med varighet av kanskje 100 år, etter dette blir du og alt som er deg borte for alltid. Du slǿser bort den eneste tiden du har på å eksistere ved å ta selvmord. Det er ikke rasjonelt å begå selvmord, tvert imot.

Vel, depresjon er en mental lidelse. Det betyr ikke man ikke er ved "sine fulle fem" som du sa

Vel, der har du jo en fundamental antagelse om at tiden er verdifull og ens liv er viktig og betyr noe som helst. Kort sagt vet jeg om et par som jeg vil påstå begikk selvmord rasjonelt, det var ikke noe drama rundt det eller noe slikt, men en uttenkt handling. Men litt for sent til at jeg kan ha denne diskusjonen noe videre, må nesten koye.

Ja. Men vet ikke helt hva du regner som depresjon. Jeg vil si at innen den tid du vil begå selvmord så er det ikke lenger snakk om vanlig depresjon i hvert fall.

Godnatt.

brev oyne gutta

Kroatiaanon?

nei. oyeposeanon her

...

Okei.
Jaja, jeg brevet

pent oye, dårlig bilde