Sverigetråden - Söthetsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jjoqwJdtdKc
youtube.com/watch?v=zYpDJw7fThU
youtube.com/watch?v=tYjTRIDkD_c
youtube.com/watch?v=vupHdbcogNo
youtube.com/watch?v=B55FkQrXx24
youtube.com/watch?v=xum60Elsy8Y
youtube.com/watch?v=oIscL-Bjsq4
youtube.com/watch?v=wFvfJjxde4c
youtube.com/watch?v=TNsSBhl_2LI
youtube.com/watch?v=P_npIlHq9QU
youtube.com/watch?v=uFchJQWdzCU
youtube.com/watch?v=QzdvlZF22ec
youtube.com/watch?v=EVbu8bh7SWk
youtube.com/watch?v=hGBuNvxjJJ8
youtube.com/watch?v=BYvivcUE1nU
youtube.com/watch?v=6EU0ISo996A
youtube.com/watch?v=BzQv5KdF7Ro
youtu.be/lXaHq--nT0o?t=352
exhentai.org/g/1090832/7002c577cf/
twitter.com/SFWRedditImages

my ancestors :)

snälla låt det bli så

folte intet favä

samma

Lyssnat på denna 100 gånger i rad nu

youtube.com/watch?v=jjoqwJdtdKc

>vaknar
>använder kunskapen du har lärt dig för att få dig en tolvårig fv
>får lagligt ha sex med barn
om ändå

youtube.com/watch?v=zYpDJw7fThU

youtube.com/watch?v=tYjTRIDkD_c

inte dåligt favä
fik mig til at tænke på youtube.com/watch?v=vupHdbcogNo

söthet

dakka...

hva' så?

youtube.com/watch?v=B55FkQrXx24

youtube.com/watch?v=xum60Elsy8Y

youtube.com/watch?v=oIscL-Bjsq4
är detta den bästa 2d låt som har gjorts?

... idag är dagen.
Stal min pappars jaktgevär (som han precis har köpt) och jag ska äntligen göra det som jag väntat med i åratal. Jag har ärligt talat ingen aning hur jag ska ladda/plocka ihop den men jag ska knycka ammunition från kassaskåpet snart. Om någon är i Karlskronaområdet och vill kolla på (eller göra det åt mig för jag bryr mig inte) kan jag köra till dig, skulle vara skönt att rensa tankarna med en biltur. Jag har ingenting att leva för längre och min framtid skulle vara mycket värre än att bara avsluta det nu.

Tack för att ha varit den enda platsen där jag har funnit tröst Sverigetråden, även när jag inte kunde hitta det någon annanstans.

Vet någon om sidf är neet?

youtube.com/watch?v=wFvfJjxde4c

youtube.com/watch?v=TNsSBhl_2LI

...

>bilden
Detta är för nära sanningen för att det ska vara bekvämt.

fel facking låtjävel
youtube.com/watch?v=P_npIlHq9QU

Den är skitbra i alla fall.

youtube.com/watch?v=uFchJQWdzCU

youtube.com/watch?v=QzdvlZF22ec

youtube.com/watch?v=EVbu8bh7SWk
fan hur mysigt
och fan en sötpaj
hvis bara videoen inte var filmen på en potatis, men måske är det bedre sådan fordi forestillingen om hvordan hon ser ut är nok bedre end virkeligheden

jaha....

youtube.com/watch?v=hGBuNvxjJJ8

han gjorde inget fel
youtube.com/watch?v=BYvivcUE1nU

>"""""personer""""" som ser kinestecknat efter EoE

hur jävla dum får man vara?

Nu är det läggdags. Godnatt vänner.

Låter precis som goodbye yellow brick road.

ses inom tio minuter

youtube.com/watch?v=6EU0ISo996A

Sov gott

godnat

g*d natt libanon

godnatt

Har sett varenda Anime förutom den

Kommer du ihåg den där gången då du gjorde bort dig totalt inför massor med folk? Jag tänkte att du kunde få ligga och reflektera över det när du försöker somna.

sidfman

Låter inte ens i närheten.

Hur fan är dina öron egentligen?

Jag förstår inte, jag har hört den här långt innan jag såg NGE, innan 2010. Var den med i någon annan film? Det var vissa scener i NGE som jag fick en känsla av att jag kände igen vagt, har den visats på svensk TV som barnprogram någon gång?

>Kommer du ihåg den där gången då du gjorde bort dig totalt inför massor med folk?
nej, men jag husker oplevelserne med mina HONs och nu har jag det dåligt
tak så mycket, bög

Om jag brydde mig ett dugg om all skit jag har gjort i livet så skulle jag inte sova om nätterna.
Men bra försök ändå. Hoppas du kvävs i sömnen ditt äckliga fitta.

Se

Introt, jo. Resten låter som Beatles.

försök att undvika att svara på libbehataranons brev

user BTFO

>det där brevet var också riktat till mig
AAAH HUR FAN HÄNDER DET
>gör ett brev på ett forum om ett specifikt ämne
>~20 minuter senare
>får (du) i en tråd jag har skapat på kanalen som uppenbarligen var ett svar på det
>snubblade inte eller någonting, båda var bildbräden
Jag börjar fan tro att någon är efter mig. Jag har hört röster som har sagt mitt namn lite då och då när jag har varit ensam, är det så här det börjar?

Sök hjälp

Ingen risk. Till skillnad från dig så kan jag andas liggandes på rygg.

youtube.com/watch?v=BzQv5KdF7Ro
i 1440p på låg volym med
youtu.be/lXaHq--nT0o?t=352
=mys

gå i seng

Sluta knarka, sov ordentligt och ät näringsrik mat så blir det bättre.

>Till skillnad från dig så kan jag andas liggandes på rygg.
Det är ju betydligt skönare att ligga på rygg om man är fet.

Sov oftast på mage innan jag blev fet men nu sover jag främst på rygg eftersom det inte är bekvämt att lägga tryck på magen.

...

musikken får mig bara til at tænke på westerns favä

är hon till vänster samma person som detta??

Detta har jag dock upplevt sen jag var väldigt liten. Tar inga droger. Jag är inte trött än, dygnsrytmen är uppknulad och jag sover ~10 timmar om dagen så det är inte det heller. Det brukar vara folk jag känner och aldrig tydligt, typ om jag tvättar händerna hör jag ibland svagt "-on" precis när jag stänger kranen.

Har du psykisk sjukdom i släkten?

sök hjälp i seng knarka

Fetton brukar först få problemet att de inte kan ligga på mage för att magen är i vägen, sedan när de blir ännu lite fetare så får de svårt att andas under allt fettet om de ligger på rygg. Då kvarstår bara att ligga på sida, men eftersom de har så feta och äckliga lår så tenderar de att få utslag i ljumskarna och på insidan låren där de ligger emot varandra.

Ja.

Jag har en BMI på 16,5 och sover på sidan.

Du borde skaffa medicin för det innan det blir illa då.

spis

För vad exakt? Det enda symptomet jag har är att jag ibland hör väldigt otydliga röster av folk jag känner som skulle kunna vara där säga mitt namn när de halvt blockeras av annat, det är inte så att jag hör tydliga röster som ber mig att göra något eller musik.

Länkade så att den skulle starta med låten vid 5:52 ju. Dags att du skaffar 4kanalX.

You boys are up late ;)
don't you have work in the morning

Fuck you nigger I have worked all weekend I'm gonna enjoy my one free evening however I want to.

>work

kanada

Ja, är man normal- eller underviktig så brukar det inte vara några problem. Du borde dock äta mat och lyfta vikter. Det är inte mycket till karl man får på 16,5 i BMI.

we're all neets or people who are on break from school

Jag menar bara att det var möjligt och bekvämt även om man är underviktig.
>ba ät mer xD
>ba träna xD
mm strax

undskyld lagde inte mærke til det
mere mysigt men stadig, är bara så lyst i videoen på en eller anden måde
>Dags att du skaffar 4kanalX.
næj

stop talking, mutt

spis mere.. langsomt..

Din "värld" är skapad i ditt huvud. Allt är en dröm.

snälla vakna upp detta är ditt undermedvetna som gör allt som det kan för att avsluta detta lidande hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp hjälp

För att om det är schizofreni kommer symtomen blir värre och det kommer andra symtom som kognitiva störningar som kommer att göra ditt liv väldigt sorgligt för dig och alla i din närhet.

Han måste besegra judarna i drömvärlden för att vakna upp. Judarna är symbolen för vad som håller honom i koma. Om han besegrar judarna så kommer han vakna.

Dags för Anime

den animen är tråkig

gick ifrån 28 bmi till 20, du kan göra det om du verkligen vill, handlar om att ändra på sina vanor i grund och botten, gör det successivt.

Fate Apocrypha

Förklaras det varför alla som är bra på att spela är tjejer?

Jag skulle vilja det.

Värderar tråden sin personliga integritet?
Vad gör ni för att skydda den på internet?

använder eldräv istället för krom

det får räcka

giv eksempel

t.ex webbläsare, tillägg, vanor

Inom äldrevården brukar man ha en massa olivolja i all mat man ger till gamlingar som tappat aptiten och håller på att tyna bort. Om du har svårt att öka ditt kaloriintag så kan du ju försöka dig på det. När du har kommit upp i normalvikt så kan du börja fundera på träning.

lyder som meget besvær når det allerede är for sent, hvis du vet vad jag menar
"de" må ju allerede have profiler på alle IP addresser inte? vad fan är pointen i at bry sig om privatliv nu
har google eller andet nogensinde brugt sådan noget information mod nogen?

exhentai.org/g/1090832/7002c577cf/

...

har du åtminstone reklamblockerare som också blockerar spårningskakor?

reklamblock ja, spårningskakor tror jag? har disconnect tilfojelsen
vad är pointen

>använder inga konton
>brevar bara på kanalen
>använder torwebbläsaren (js av, security high) till i stort sett allt annat utom några få sidor jag verkligen litar på
>kör debian (men har ofri mjukvara och så vidare)
>tillägg: Decentraleyes, FoxyProxy (för att köra recaptcha igenom tor), Greasemonkey (för 4kanal-x), HTTPS Everywhere, Load from Cache (använder inte), Self-Destructing Cookies. uBlock Origin, uMatrix
>krypterar hårddisk
Det är dock mest för att jag har träffat diverse riktigt krypiga psykfall som var obehagligt bra på google, vill judarna åt mig är det bara att använda hårdvarubakdörrarna i processorn
De profiler som byggs upp görs det av ekonomiska skäl, oftast av Google Analytics för marknadsföring (sök på google analytics buckets). Så det hjälper dig en bra bit med såna säkerhetsråd. Eftersom att Det Är 2017(TM) så är IP-addresser inte så bra för att spåra folk på det sättet.
Nej, men de kan komma att göra det. Tänk dig de ekonomiska möjligheterna, försäkringsbolag höjer din livförsäkringspremie för att du enligt Google™ har en 26% högre sannolikhet att ta livet av dig.
Judarna har inte råd att bygga upp profiler av alla i förväg, det är om du antingen är ett hot på individnivå eller om det är lönsamt att slentrianmässigt samla in informationen.

så det er egentlig bara bajs til at kunne sælge en, inte vad man har været inde på av hjemmeside som sådan? altså: de gemmer kun bajs-information som kan bruges til at sælge ting (markedsfore til dig gennem reklamer, och til andre)?

för att blocka företag som profilerar dig genom sidor du besöker för att sedan sälja denna info till vem som helst