/norgetråden/

Hva faen er det jeg leser-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CWuraj1p324
youtube.com/watch?v=4y33h81phKU
youtube.com/watch?v=FiCA45l0UYg
politicalcompass.org/test
en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jews
youtube.com/watch?v=pfto-jwFnlg
twitter.com/SFWRedditVideos

Heil Hitler

gjeninnfor jodeparagrafen

hej

fy faen for en elendig start på tråden
dette er virkelig hva-faen-er-det-jeg-leser-utgaven

jeg er bare en mann som skal legge seg snart

disse men uironisk

var helt uironisk jeg

Stormhomser er ikke velkomne.

niende for enden er nær

SLURKER litt PILS
KNASKER litt DEGRÖRET

Stormvenner er velkomne og oppfordres til å breve hyppigere.

HVORFOR JEG ER FEMINIST

FORDI JEG FORST OG FREMST ER ET MENNESKE, SÅ KVINNE. JEG ER EN DEL AV EN FELLES MENNESKELIGHET.

JEG TROR PÅ LIKESTILLING OG LIKEVERD. AT ALLE MENNESKER, UAVHENGIG AV KJONN, RELIGION, FARGE, SEKSUELL LEGNING, HAR SAMME VERDI OG AT ALLE SKAL GJORE FRIE VALG UTEN AT NOEN AV DE OVERNEVNTE TINGENE SKAL VÆRE HINDER PÅ NOEN MÅTE, ELLER AT DE SKAL BLI TRAKKASERT.

JEG TROR PÅ LONN FOR LIKT ARBEID

DET FINNES STRUKTURER I SAMFUNNET SOM FAVORITISERER MENN

JEG ER FEMINIST FORDI JEG ER I MOT HVERDAGSSEXISME. SLIK SOM KVINNER BLIR UTSATT FOR HVER ENESTE DAG. MENN SOM GNIR SEG ELLER TAFSER PÅ DEG PÅ BUSSEN. PÅ GATA. PÅ PUBEN. PÅ SKOLEN. PÅ JULEBORDET. SLENGER SEXISTISKE KOMMENTARER ELLER SJIKANERER DEG VERBALT. HORE. LUDDER. SOM IKKE REPRESENTERER DEG, DIN KROPP, DINE MENINGER ELLER GRENSER.

JEG ER FEMINIST FORDI JEG MENER KVINNER SKAL HA FULL KONTROLL OVER OG RETTIGHETENE TIL SIN EGEN KROPP GRATULERER MED KVINNE DAGEN TIL ALLE DERE FANTASTISNE KVINNER

Du oppfordres til å henge deg selv.

jeg hyller hitler hver morgen men helt ærlig la oss snakke om noe annet nå

hva er kilden dette megmegeriet

kanskje om jeg brever et bilde av bård

bra brev

h-hei

youtube.com/watch?v=CWuraj1p324

Brev no bra musikk a gutta. Gjerne fra kinesiske tegnefilmer.

"Insecurities/Anger" er jo hva det hele neo-nazi opplegget går ut på. Unge, sinte menn som har ikke har noe å skryte av eller opplevd noe i livet så de tenker på "de gode gamle dagene" og tar ansvar for det forfedrene gjorde.

youtube.com/watch?v=4y33h81phKU

Fytti rakkern nå må du gi deg!
youtube.com/watch?v=FiCA45l0UYg

Jevnt over sant det, neo-nazister er en skam. Selv om jeg tenker det er en sannhet med noen få modifikasjoner, de er mest bare rotlose, forvirrende unge menn, de trenger ledere, og en bevegelse å bli med i, som ikke finnes i dag, og når de tenker selv, så går det ikke så bra, og blir roft rundt kantene.

Men så er det jo uansett er det ekstremt få neo-nazister i dag da.

HENG DEG SA JEG

hei linni meister... ta med deg ungen din og kom deg til helvete ut av dette landet!

kanskje.......jeg........skal.........legge..........meg.......

kan puppene hennes bli?

hvem /tiss/ her

gleder meg til hvite folk er utryddet

Skal jeg se lost eller smallville?

Vad gör du i norgetråden, trudeau?

Sånt såg man i tonåren, väx upp

Men det gjorde jo ikke jeg.

Jaja, ta smallville då. Lost är urtråkig.

Noen liberalister her som har lest Atlas Shrugged? Hva syntes du eventuelt?

Lost är 10/10 förutom slutet. Såg hela lost på bara tre dagar. Blev ganska mysigt fåvä. Skippa det sista avsnittet.

Jeg har lest den, men jeg er ikke liberalist.

Men så hva synes du?

Synes helt ærlig boka var meh. Leste halvparten og når boka ble odelagt i en ulykke var jeg ikke så opptatt av å erstatte den. Ayn Rand er overvurdert på alle mulige måter.

t. står på liste for Lib

Oppskrytt, men helt ålreit. Angrer ikke på at jeg leste den.

Hm, har dere noe si om hvorvidt, jeg, som skitten, ond sosialist, burde jeg lese den?

Adolf hitlers min kamp är den äkta libertarianska bibeln. Hitler älskade den fria marknaden och låg skatt.

Les den for alt jeg bryr meg om, kanskje du kommer på "bedre" tanker. Les heller literatur fra oldtiden som Gilgamesh eller noe slikt. Mye bedre.

Hitler ville jo ha planǿkonomi...

Hva slags sær bruk av kommaer er det du har begitt deg utpå nå?

Det er notert, 1200 sider virker som litt av en hump hvis det ikke skulle være verdt det
JEG BRUKER SÅ MANGE JÆVLA KOMMAER SOM BARE FAEN VIL DET GIR MENING JEG LOVER

T. Shlomo shekelberg
Hitler ville att allt tyskt folk skulle bo på en stor gård med en stor familj och vara självförsörjande - utan statens ingrepp. Han ville dock döda kommunister, homon och judar som hotar kärnfamiljen.
Han trodde på frihet, men inte på social frihet (bögar och annat avskrädes frihet).
I hitlers tyskland kunde man köpa ett hagelgevär i vilken matvarubutik som helst utan (((tillstånd))).

For et bedrittent samfunn han ville ha fåvæ.

skulle onske jeg gikk ut og roykte med de kule guttene i storefri på ungdomskolen
skulle onske jeg hadde gått på fester og drukket i ungdommen
skulle onske jeg engasjerte meg sosialt og viste interesse for det motsatte kjonn når jeg var yngre
men jeg gjorde ikke det
i stedet for satt jeg inne i klasserommet med en gjeng autistiske nerder
i stedet for satt jeg inne og spilte videospill på fredagskvelden
i stedet for engasjerte jeg meg på å slå den siste bossen og viste interesse for teite japanske tegnefilmer

>hitler var en lite kul fyr
jaja man lærer så lenge man lever

heehhhh

vil du ta en royk med meg, anonsen?

Vet ingenting om hvordan hitler var som person, men samfunnet han ǿnsket seg var ikke noe bra. Liker ikke totalitærisme.

interessant,
BREV DITT POLITISKE KART

bokstavelig talt det eneste hitler onsket var et europa der det tysktalende folk kunne leve forent uten å måtte svare til hverken kommunister eller joder, ikke fall for episke megmegs, Hitler var en fin fyr.

Stalin var en finere fyr.

jeg gjorde alt dette.
nå er jeg en odelagt mann.

stalin er ett av de ondeste menneskene som har levd.

Stalin gjorde ingenting galt.

Jeg har ikke et politisk kart, det er altfor megmeg til at jeg bryr meg om å lage et.

jeg og

nei du
tjommi
bare gjor det fåvæ

Ikke fall for logner og megmeg!

ikke glem at det er galt å spise barna dine

Link da.

>hitler på barneskolen var mer alfa enn lenin som voksen
uansett hvem faen bryr seg

>skallig i femtonårsåldern
Bra (((gener))), lenin

var det så vanskelig å finne da?
politicalcompass.org/test

Bokstavelig talt ikke et argument.

...

>skaper en kunstig hungersnod som dreper nte millioner mennesker og driver folk til å kannibalisere sine egne barn
>lager propagandaplakater som sier at det er galt å spise sine egne barn

>ikke et argument

episk ;)

>kunstig hungersnod
jaja sikkert det
hvorfor i helvete skulle én person, på magisk hvis, sulte sitt eget folk?

fordi de ikke var kjempegira på kommunisme? bokstavelig talt les litt historie

ta vekk jodene der så har du bra brev

er jo jodene som gjor det bra

jammen hvordan ble det hungersnod? bokstavelig talt les litt historie

JEG DRITER SÅ JÆVLA LANGT I RELIGIONEN DEMS
DE ER KAPITALISTER FOR FAEN
HVEM FAEN BRYR SEG OM JODEDOMMEN
RELIGION OG OKONOMI ER FORSKJELLIGE TING

"jodedommen" er bare et skalkeskjul for en ond kult

hvorfor det?

det stalinistiske regimet i Sovjetunionen eksporterte 1,72 millioner tonn korn ut fra Ukraina i 1932 og 1,68 millioner tonn året etter, volumer som kunne ha spart livet til millioner, for å fremtvinge en kollektivisering av det ukrainiske landbruket.

fordi så og si alle ashkenazi joder er ateister? er du faen meg 12 år?

en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jews

hadde de dodd uansett? kapitalismen dreper titalls millioner hvert år. han hadde ikke kunnet vite konsekvensene. jeg mener ikke at Stalin gjorde ingenting galt men hva faen annet skulle han gjort? kollektivisering og industrialisering bedret landbruket på samme måte som kapitalistiske samfunn har gjort, for revolusjonen i Russland, dode et utalls mennesker uansett av hungersnod i det foydalske samfunnet

er du faen meg 12 år? klarer du ikke folge ett enkelt argument? hva faen er det du linker? hva er korrelasjonen?

jode er etnisitet(er) forst og fremst, ikke en religion

hva så?

for å si det sånn er det to grupper med "joder" vi snakker om, det er de religiose jodene, det er disse som jobber for zionisme og for å etablere den ulovlige staten israel, og så er det de ateistiske jodene, det er de som sprer marxisme og kommunisme i den vestlige verden, dette gjor de for å svekke nasjonal-og raseidentitet slik at ingen noensinne ser en grunn til å prove å utrydde dem igjen, fåvæ.

dunno, gidder ikke mer

>"jeg vet ikke"
bra argument
tenk litt på det hele imorra, kompis

en annen svarte for meg
takk anonsen

Brev bra musikk gutta
youtube.com/watch?v=pfto-jwFnlg

er dette agn?

jammen så argumenter da

nei? dessuten burde du legge deg anonsen, jeg legger meg nå

fader vår, du som er i himmelen

SÅ SOM I HIMMELEN
så den tre ganger på VGS i forskjellige fag
har blitt brent i minnet

det at folk dor uansett betyr ikke at det er greit å bevisst sulte i hjel millioner av folk, og jo, det var bevisst, dette kan du lese om.

jeg sitter styrevakt og kan ikke legge meg for klokken seks

La ditt navn holdes hellig.
La ditt rike komme.

...