/norgetråden/

oyne-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yPCsqKL2sd0
youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
youtube.com/watch?v=Kli8SAeE2M0
strawpoll.me/13539793
twitter.com/SFWRedditImages

Forste for selvforbedring.

Should I bother learning Norwegian?
How would I ever use it (exept for holidays and shitposting) if I'm not living in Norway?
And even if I decided to move to Norway, chances of getting employed as a foreign barber are 0,0001%

Hilste på Hadia Tajik i dag...

You only learn Norwegian if you want to move here, I guess, because you'll need it.
Other than that, the only other reason would be because you're actually interested in learning our language for no particular reason.

Sa du at hun skulle holde seg unna statsministerjobben?

Ahhahahaha i fuk white bitches

Long live mediteranian race

Gutta en ugle

kul greie

Den er jo uthogd i tre.

Er jo en trebit

Ja
Ja, jeg så jo det da

Wow! Pass opp at den ikke stikker klorene sine i deg.

Ǿstlandet har så dårlig natur at ikke engang ekte ugler orker å bo der, så de må lage egne dyr av tre

Feil bilde

Vi har jo ordentlig natur her også, men dette var jo på en sånn loype med masse benker og sånn. Var også noen utenlandske turister der

Han kan ikke fortsette å komme unna med dette!

...

Hvor er dette? Det så åpent og kjedelig ut, ser ikke sånn ut i skogen rundt der jeg bor

Hvem har dere bilforsikring hos? Driver og ser rundt og det er faen meg droye priser her. DnB skal ha 7 lapper året, trolla 12 lapper året

Östland har fin natur det fåvæ, det er bare ikke like fint som lengre nord.

Oi, dette var flott, har ikke sett slik natur for

Jada, jeg vet. Bare terger litt fåvæ.

HAHAHAHAHAH
*andas in*
HAHAHAHAAHAHA

Förste dagen min på nattskift, gutta. Sto opp halv 12. Knulla jeg meg selv ved å ikke stå opp senere? Hadde en plan om å stå opp i 2 - 3 tiden slik at jeg kunne legge meg etter jobb. Skiftet er fra 12 - 7

>han boikotter ikke alle uselvdrevene biler
Du er kreften som holder samfunnet tilbake

Snakk norsk eller dra deg til helvette bort herfra. Fy faen jeg begynner å bli så jævlig lei av deg. Dog skal jeg tolerere deg om du i det minste forsöker å snakke norsk.

nei fy faen
vestkyst bestkyst

>ser sopranos for förste gangen

fy faen... hvorfor har jeg ikke sett det her för? verdens koseligste intro har det også

nice eyes you have there... you don't mind if i save this picture to my pc and laptop..?
just for some research i'm doing.. i promise!

Grandis i ovnen gutta, det er ikke en osteburger, men når man er i Norge må man klare seg med det som er

Kan du bli min venn?

Dere lurer ikke oss PST! Nei du får ikke lov å lagre bildet.

Dummet deg ut, legg deg igjen og stå opp 09:00.
Hold deg heller våken på dagen i morgen frem til 12 for å stå opp igjen 21.

Hvilken metode kan jeg benytte for å oppleve denne serien?

Nei nå må du gi deg! Jeg blåste ikke 30k på lappen bare for å sitte i en bil uten å gjore noe! Fortell meg hvem som forsikrer bilen din for jeg blir hissig!

Slapp ut en stor bæsj

Ingenting slår vestlandet+nordnorge.

Fy faen har dere bokstavelig talt bare tre forskjellige trådstarterbilder lagret eller? Hersens amatorer!

Fy faen saltet bare flyter over akkurat nå siden trump banna transer fra militæret

sa noen Tajik?

>vesthanreier tror uironisk dette

Slurket nettopp i meg en kopp kaffe fåvæ. Klarer da fint å holde meg våken til 7

>faenboltanker

LOL, som om det skulle vært en konkurranse.

STORE
T
O
R
E

Beklager, trekker tilbake min påstand etter at jeg så du hadde skrevet "nordnorge".

sykehusmat er det verste gutta
lærte nettopp hvorfor
det blir lagd i et kjökken i byen, og så kjört ut til forskjellige sykehus, fengsler osv
fy faen

Hvorfor gjor det det verre?

Hold kjeft a
t. sitter i fengsel

Ja, jeg siktet jo til Ǿstlandet.

Snakte nettopp med en kar i fengsel mens jeg spilte verden av krigkraft fåvæ

hva slags fengsel har vi hvor du får lov å spille wow? Höres ikke så verst ut

oh, i'm so sorry but the damage has been done already

er det en norsk betegnelse for dette billede?

mjǿleluting

Anime = Kreft.

Har 10800 på sommerbilen og 5800 på bruksbilen. Sparebank1.

naatå

dds

fordi maten har ligget i en trailer i 1+ time.. er faen meg lunka

FAEN ER DIGG Å PUMPE JERN GUTTA

FAEN ER DIGG Å PUMPE PIKKEN MIN

Gå vekk, vestkant-snobb!

>dfn ingen jv å hore på synth med
youtube.com/watch?v=yPCsqKL2sd0

youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ

もしもし僕です
norgetråden愛してるぞ

Ching chong til deg også

heng deg simen

Får vel stikke å pule jeg da. Ser dere kanskje senere i kveld.

Onsk meg lykke til da

jeg håper du får en kjonnssykdom

Samma det egentlig, bare glad jeg får fitte.

Æsj, fy faen.

Heng deg, din kommunist. Hater folk med din holdning.

og gjett hva? han hater folk med din holdning (og det gjor jeg også fåvæ)

tar å slurker i meg litt kaffe hvis det er greit

Hva slags holdning er det, egentlig? Bare fordi vi ikke liker ideen om at mat skal ligge i en varebil i en time fǿr vi får den lunket, så er vi liksom snobbete?

Det er ikke greit!!!
SLIPP KOPPEN NÅ!!!!

Jeg vil ha en norsk versjon av dette.

wææææ jeg får ikke hummer og kryddersmor fra skattebetalerens lomme wæææ

jeg beklager jeg provde egentlig bare å være kontrær fåvhæmd

>dfn ingen jv å hore på slam med
youtube.com/watch?v=Kli8SAeE2M0

Jeg har en nær venninne som er gudaktig pen. 10/10. Vi ser av og til film sammen, og noen ganger siden jeg er alene med henne så pleier hun å tillate seg å fjerte, lydlǿst. Vet ikke om hun er klar over det, men jeg merker de fjertene godt. De lukter helt motbydelig. Det er så rart når slike fantastisk vakre jenter kan slippe noe så jævlig og illeluktene, akkurat som om de skulle vært en av dere feite jævler. Bare noe jeg har tenkt på, d

Du tenker de store tankene, du

Jeg er klar over det, fåvæ. Jeg burde blitt filosof.

>dfn ingen jv å hore på baroque pop med

kanskje jeg...

burde begå...

stopp ikke gjor det

3...

gjor det

ehhhh.... gidder ikke idag

På tide med en poll
>strawpoll.me/13539793

eg e jo berre ein liten gut eg då

får vel gamble litt jeg da

gronntekster en link av ingen grunn og bare gjor det vanskeligere å åpne den hva FAEN er det du DRIVER MED MANN

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

er det lurt å bynne å royke vis jeg skal slanke meg

*slurk*

Hvorfor i helvete skal du begynne å rǿyke? Det er aldri lurt fåvæ.

de sier man skal bytte ut en avhengighet med en annen

Hva slags avhengighet har du?