/danmarkstråden/

It's now decided. Denmark will have a shitty general like every other shitty unimportant country on this site. Also, this thread is anime related, because every fucker who visits this site and don't expect this to be an anime site is a fucking idiot. Now, please share and discuss whatever you want, people from other countries are allowed, but only if they swear their loyalty to the danish crown and admit that Denmark is a superior country to every other shitty non-aryan country on earth.

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/watch?v=1ZNyGK6zYgU
twitter.com/NSFWRedditGif

Lycka till, Danmark.

Danmark är söt

Danmark the strongest

/skandi/

Good start

!!!

Du har ju redan misslyckats när du inte skrev på danska hur fan tänkte du.

This is now an english thred :DD

Bottenlöst är finemang!

haha nä

sage

like ikje anime eg då

Imo ALL threads should be anime related

slå dig selv ihjel din forbandede autist, for satan hvor jeg hader danske brevere i er alle så fucking hjernedǿde og spastiske, gå ud og bliv dræbt af en neger for det er det eneste i fortjener i dette gudsforladte lorte land

Vidste ikke at det kunne lade sig gore at hade ens eget land så meget. Er du virkelig så autistisk at en anime tos gor dig så sur?

Fuck you, keep your autism in Sup Forums, /jp/, /h/, /d/ or whatever containment board M00t set up for your miserable kind.

...

Så hur många danskar har vi ens här på 4chun?

2
mig og autisten som brever anime, må han fǿle allahs vrede og brænde i helvede i al evighed

Ik' en skid. Har set en sutte pik på Canada, men det er det.

Er du den der lesbiske pædofil?

Jag tycker dansken som brevar anime är söt. Jag vill ha henne som flickvän :3

already a better thread than the last one

Here, have another to cure the gayness

Nej, og nej, medmindre du definere lolicon som pædofili.

>tråden er allerede dǿd
LOL!

Norgetråden er heller ikke så veldig aktiv så tidlig på dagen. Vent til i kveld.

det gor jeg faktisk

>dkn Sverigetråden är aktiv dygnet runt

danmarktråden vil være dǿd uanset tidspunktet

Det er vel bare i det siste at den er blitt så inaktiv. Det har seg sånn at folk i Norgetråden begynner å få seg jv og et liv.

Jeg er blevet optaget på min anden prioritet

Jeg skal studere programmering og elektronik

>anden prioritet
For dum til din forste?

Rigtig dansk musik
m.youtube.com/watch?v=1ZNyGK6zYgU

Varför finns det inga söta danska 2dbrevare?

>Danmark försöker göra en egen tråd trots att Danmark endast har 2 brevare, ahahaha!

3 måske 4 faktisk.
Er det altid den samme svensker der har kaldt mig sod 5 gange? Jeg lavede en lignende tråd for en halv uge siden eller sådan noget da jeg var småfuld, og der blev jeg også kaldt sod.