/mämmi/

piratismin vastainen -painos

Other urls found in this thread:

dailystar.co.uk/news/latest-news/633323/sex-robot-prostitutes-brothel-more-popular-real-girls-Vienna-Austria
youtu.be/spn1Yu3jBjY
owasp.org/index.php/Security_by_Design_Principles
twitter.com/AnonBabble

Oispa kaljaa.

Ansat homottaa

Jos löydätte jostain ansan, niin muistakaa laukaista se

Jeesus täällä vaan muistuttamassa että ansoissa ei ole MITÄÄN homoa. t. jeesus

Aika homoa

Ansa ja Oiva

Kävin just paskalla.

jos te nukkuisitte jonkun nyymin kanssa lusikassa niin miten kestäisitte sen seisokin teitä vastaan?

Hetkonen, jos 37/38 mämmiläisistä diggaa animesta, kolme viidestä mämmiläisestä tykkää ansoista ja puolet rakastaa loleja, eiks noissa kahdessa jälkimmäisessä ryhmässä oo aika paljon päällekkäisyyttä?

melkoista naistutkimusta, tuo rauhallisten perheellisten ihmisten kiristäminen arvalla heitetyillä perintäkirjeillä ja oikeuteen viemisellä uhkailu.
jos joni ei ole luonnostaan paha ihminen, niin taitaa omatunto vaatia päihteitä että pysyy hiljaa

En nukkuisi enkä kestäisi.

Alkais homottaan liikaa.

>finpoop

Kävin kaupassa
Ostin kaliaa
Nyt odottelen sen kylmenemistä
Mitä tehdä?

>ei se ole mun vika vaan niiden jotka sallii tämmösen :^)

Kannattaako puhelimen sormenjälki tunnistinta käyttää? Tosi kätevä, mut onko siinä jotain jutkutusta takana?

Dildota

runkkaa loleille

Laitat kaljan pintaan kosteutta ja sen pakkaseen et voi korkkaa aikasemmin

Kysyin kaverilta haluaako hengata ja sano et voin tulla niille. Lähetin sit et niin milläs pysäkillä pitikään jäädä ku oon käyny niilla vaan kerran aiemmin. Se ei sitten 1,5 tuntiin vastannu takas mitään. Istuin sielä bussiasemalla sen koko vitun 1,5h. Oisin kyllä oikeasti varmaan osannut mennä niille mutta ajattelin että ois vähän outoa jos vaan menisin sinne noin vaan. Sit 1,5h jälkeen ku se ei vastannu lähin menee kotiin niin se vihdoinkin vastas. Oisko mun oikeesti vaan pitäny marssia sinne samantien omin nokkineni pimputtamaan oveen? Vittu kun pitää kaiken olla niin vaikeeta

Ovat helppoja ohittaa, ja lähettävät sun sormenjäljen isoveljelle

Austrian local media reported the unusual story of "Fanny", a sex doll which has become the top-selling superstar of the "Kontakthof" brothel in capital Vienna.

It left Austrian newspapers wondering what men see in Fanny, which costs 80 EUR (£71.60) for an hour to rent.

At the weekend, we revealed the first pictures inside a new sex robot factory making human-like dolls.

Online, Fanny introduces herself saying: "Hi! I am Fanny, a Japanese silicon doll."

According to the website, Fanny does not leave a single sexual wish unfulfilled as she is very flexible and can be put in any position desired by the customer.

Psychologist Gerti Senger explained why some men are more interested in sleeping with Fanny instead of real women.

Senger said: "First, the man can do anything with the doll. Second, every intention is turned off, which can be a factor with a prostitute."

Yet Senger, a co-chair at the Austrian Society for Sexual Research (OeGS), said that she was shocked by Fanny being more popular than real prostitutes and called it "a real autistic tendency".

dailystar.co.uk/news/latest-news/633323/sex-robot-prostitutes-brothel-more-popular-real-girls-Vienna-Austria

oliks sillä seksuaalinen hätätilanne

Se odotti sua siellä kortsut valmiina

>helppo ohittaa
Kuinka? Ja lähinnä aattelin käyttää tota nettipankkia varten.

toi oli siis sulle

Mallista riippuen nallekarkilla tai sormenjäljen kuvalla

Älä ihmeessä laita ainoaksi vaatimukseksi päästä mihinkään, mut jos se on lisänä niin ei se haittaa

Juuh. Pin ja sormenjälki ois aika kätevä.

how do I get a finnish gf?

tai vähintäänkin teet jotain odottamatonta ja laitat siihen vasemman nimettömän varpaan

Miks minusta piti tulla tämmöinen vähä-älyinen luuseri.
Onneksi sentään kaikki muut sisarukseni on elämässään onnistuneita, vaikka heille tästä syystä aina kateellinen olenkin.

*nappaa nyymin lusikkaan*
:3

Ois aika vituttavaa avaa aina puhelin pikkuvarpaalla, mut juuh, jos laitan pikkuvarpaan nettipankkiin ja sormenjäljen ja pinin puhelimeen.

Järjestelmä infrastruktuurin osalta mieti sitä tällä tavalla:

Salasana: 1234

Järkevä rakennelma:
Pomo-ohjelma: Annan tolle sen tarvitsemat oikeudet jos se sanoo salasanan
*1234*
Pomo-ohjelma: Okei, nyt annan sun tehdä mitä sun tarvii

Sormenjälkirakennelma
Pomo-ohjelma: Annan jollekulle sen tarvitsemat oikeudet jos tämä paska ulkoinen päällerakennettu paska niin päättää
Sormenjälki-ohjelma:$fondrequest 256-276 OOOOooo=)(2456 Piipaa *lähetän sulle jutun jonka mukaan mulle on annettu oikea tunniste, ihan varmana!!!*
Pomo-ohjelma: No kai se on pakko antaa root access kun toi sentään firmwarena tuli

Ei nyt oteta huomioon että suurin osa sormenjälki-ohjelmistoista hyväksyy suoraan kännyn rasvasormenjäljistä kopsatut paskat.

Tässä ei lusikat eikä kapustat auta.

Kaikki jotka tukee robotti-seksiä on pedoja.

youtu.be/spn1Yu3jBjY

Koita toimisko munanjälki

Voisitko linkka jotain lähteitä noille? Siis en epäile sua mut haluisin ittekki lukee et miten turvallista toi on. Ja jos ei muuten niin pistän siihen sit vaik pinkoodin, kuviolukituksen ja sit viel sormenjäljen niin on ainakin turvassa.

oispa nyymi joka sopis mun lusikkaan

Itsellänihän ei ole mitään lukituksia koska en ole kallusammakko joka hävittää omaisuuttaan

Onko vakkarineekeri ruvennu homostelemaan?

Juuh mut mut on kerran ryöstetty niin mielelläni pidän kännykkäni turvallisuuden kunnossa.

moi :33333333

no moi vaan sinnekkin :3

Löysättää
*löysäilee*

Jaa, en asu myöskään missään neekerighetossa ja kuljen omalla autolla

Huh hels onpas täällä paljon söpöilijöitä

Tossa puhuttiin lähinnä ohjelmistosuunnittelun ihan perusasioista, kato vaikka
owasp.org/index.php/Security_by_Design_Principles

kato jostain sensaatiomediahommellista paniikinlietsontaa ja tiedonantoa siitä miten minkä ja minkä yksittäisen sovelluksen voi väärinkäyttää. Mut joo, sanoisin että sun tapauksessa monikerroksisnen turvallisuussysteemi on hyvä jos ei mitään muuta niin ainakin auttaa hengenahdistukseen.

Pörisyttää
*pörisee*

Juuh. Mut on itseasias ryöstetty montakin kertaa mut kerran vaan vietiin puhelin.

Miks kaikki näissä langoissa on aina homoja?

mut sen pitäis sit olla aina samankokonen
aika vaikeeta saada aina just 73% kiihotus että pääsee pankkiin

missäpäin suomea on tällänen meno?

Vantaa ja Helsinki.

Kyseessä on kylläkin ehdat heteroneitsyet jotka ois valmiita myös kyntämään mitä tahansa about naiselta (tai pikkutytöltä) näyttävää.

Koivukylä ja Korso.

se on luontainen kehityspolku
>nyymit eivät saa pillua
>oispatus kasvaa noin olymposvuoren kokoisiin mittoihin
>ansat ja söpönyymit alkaa kiinnostaa tytynpuutteessa
parissa vuodessa täällä ei muita olekaan, ellei uushomoja eksy paikalle

koska homoseksuaalisuus ei tule yksin, sen mukana tulee yleensä muita mielisairauksia ja syrjäytymistä, ja 4kaani vetää syrjäytyneitä puoleensa niin kuin paska kärpäsiä
eli miau :3 vaan

minkä puhelimen hankkisin?
tää G4 ainakin on hirveän buginen kapistus

kraateri

Koivukylä? Epäironisesti oon muuttamassa sinne koulua varten koska suhteellisen halvat vuokrat PK-seudulla. Onko se muka niin paha paikka?

Ne homoilee täällä koska kadulla saavat turpaan. Pitäisi varmaan sääliä noita kehitysvammaisia mutta lähinnä vituttaa.

Myyrmäessä on aika paljon neekereitä mutta mua ei ole ikinä ryöstetty, en tosin kulje öisin ulkona

mut sit on myös meitä aitoja homoneekereitä joita ei ansat paljoa kiinnosta

Onko Shadow Warrior mistään kotosin? Latasin sen ilmaiseksi humblebundlesta eikä ole tullut edes vielä pelattua.

Mikä budjetti?
Myyrmäessä ei ole ollenkaan neekereitä verrattuna koivikseen.

One Plus 5

Doogee X5 tai 6 tai 7 pro

Ootko homoneekeri vai sellanen neekerihomo?

se on aika hyvä peli, vähän niin kuin painkiller tai mad maxit

Redmi note 4 nothing else

Also please listen to me play and rate.

nokia 3310
vertu

Jotenkin jatkuvasti semmonen ärsyttävät olo kun en saa mitään tehtyä, olis pelejä ja pari kirjaa mitä olis menossa tossa mutta ei jaksa keskittyä mihinkään

max ~350€

valkoihoinen homoneekeri

Oon parasiitti

Ei oo niin paha radan toisella puolella.

Mihin aikaan toi uusin valtaistuinpeli jakso on katottavissa hbopohjolassa?

Oon saanut mun unirytmin aika päin persettä tässä niin mietin että valvonko vaan sinne asti.

Voinko tulla elämään sisääsi parasiitin parasiittinä, vaikka jonkinlaisena bakteerina matoseen tai kvantti-sähköeliönä bakteeriin?

Voit tulla sisääni :3

Itehän oon neekeri "homoneekeri" homo

lenovo p2 tai honor 8

Ootko söpö "tyty"nyymi joka käyttää pippelihäkkiä?

Guys,how much money someone needs to gain for living a decent life in Helsinki? and in a rural area which has decent seperated homes rahter than apartments?

hmmh juuh jaksoinkin googlettaa ja se on kello neljältä yöllä

...

Ala kuuntelemaan äänikirjoja. Oma duuni on niin yksitoikkoista että pystyn keskittymään niihin ihan hyvin. Ei olisi Kalevalaa tai muita klassikoita tullut muuten ikinä "luettua"

In Helsinki, 1000€/month for an apartment, in rural ares houses are rented for about 300€/month

Hell's sink: 2k/month for a cleaning closet
Bönde: 300/month for a palace

Food and shit is about the same everywhere

Why not seperated house in helsinki?

If you have brown skin you can get as much as 1600 euros for free which is enough for helsinki and luxurious for rest the of the country

ps. please dont come here

Fuck off turk

1000e? Miten iso? Itel 64m2 kaksio 660e Vantaa.

voi vitun vankilahomo, oisko toi ihan normi suomalainen jätkä
vituttaa tää ansajuttu, tuntuu että pitää ittekkin ruveta tyttöilemään kun kaikki janoaa pelkästään jotain lolisuccubuksia eikä normaaleita homomiehiä
kuva liittyy, siinä on Lebbeus ja se oispattaa kovasti

Öö, homot on kyllä homojen hommaa. Oon hetero.

>houses are rented for about 300€/month
Tolla et kyllä saa hikistä kerrostalokoppia kummempaa mistään

...

träpit on homoja

Juuh meen täst nyt sit vaan riippumattoon lukemaan kirjaa koska mulla on näköjään 13v teinitytön keskittymiskyky näiden ruutujen ympäröimänä nyt tässä vaiheessa