/Norgetråden/

Topplerkeutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=k8frd6D2VrI
youtube.com/watch?v=12pGfOXg6X4
youtube.com/watch?v=khmtMmDfOu0
youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI
instagram.com/p/BXLPepojoOO
instagram.com/p/BXL2kFch1Zc/
instagram.com/p/BU8vaWRDHSo/
pki-electronic.com/products/interception-and-monitoring-systems/3g-umts-imsi-catcher/
alibaba.com/product-detail/IMSI-catcher_135958750.html
youtube.com/watch?v=y8VTvy9N5G8
youtube.com/user/kanadajin3/videos?flow=grid&view=0&sort=dd
instagram.com/p/BV_5lfmBo9R
instagram.com/ellenthorsnes/
instagram.com/p/al3liNG-Bg/?taken-by=ellenthorsnes
twitter.com/NSFWRedditVideo

:^)

youtube.com/watch?v=k8frd6D2VrI

Goooid morgen å huttenegtuuuuu
Snart er det juuuul i blå-
*bramlekrangleskrangle*
For det er mammsen og lillegutt! Hoi
Rææ ræ ræææ ræræ ræ ræ
Mammsen og lillegutt!

...

For skjonnheten.

For frelseren

youtube.com/watch?v=12pGfOXg6X4

...

do you own guns in Norway? Do you ever go shooting?

youtube.com/watch?v=khmtMmDfOu0

ABB did ;_;

Yeah. Well we dont have as much firepower as you lads, obviously, but we do go shooting.

>im not allowed to own anything because crasy and all that

Well, yes. We hunt a lot.
Not many fancy automatic guns tho.

Yes we do, but fully automatic weapons are illegal, as are 50. caliber weapons in general.

>tfw you will never go skishooting with american superguns

In Texas, you can legally own a tank. At firing ranges, you can shoot mortars, cannons, 50 cals....etc

youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI

>oppdaget et hulrom i hjertet mitt jeg ikke kan fylle med dataspill, mat, onani, soving eller generell internettbruk
alkohol kanskje?

...

...

Bli radikalisert user. Det hjelper mot depresjon, hjelpelsloshet, hulrom i hjertet og sosial agnst.

Du må nok fylle et annet hull med penis.

Sporsmålet er jo om jeg rekker ta en sykkeltur for regnet begynner

>Du må nok fylle et annet hull med penis.
Jeg vil heller fylle noen andres hull med penis hvis du skjonner hva jeg mener.

dette men uironisk

Du trenger å finne en jv

instagram.com/p/BXLPepojoOO

>impliserer jeg postet ironisk

Når du har funnet din naturlige fiende så kan du lære deg alt du trenger om folgende.

Opsec
Sigint
osint
og basic black hat stuff

Ingenting kan stoppe deg når du har perfeksjonert disse stegene. Pst vill miste deg på steg nr 1. Lykke til videre user!

instagram.com/p/BXL2kFch1Zc/

instagram.com/p/BU8vaWRDHSo/

Hei. Disponibelt på konto ______ er 7.546,55. Belopet er storre enn valgt grense for varsling på 3000,00. Hilsen DNB.

>implisere

pki-electronic.com/products/interception-and-monitoring-systems/3g-umts-imsi-catcher/

alibaba.com/product-detail/IMSI-catcher_135958750.html

user, staten har ikke monopol på etteretning lengere.

Pst rasshola vil ikke at dere skal vite om disse godsakene. Lær dere knepa til wannabe spionene så vil dere forstå kjapt at staten henger langt etter. Forandring skjer forst når vi viser en serios motstand til korrupsjonen.

>du vil kjapt finne tor sidene der spooks handler i dokumenter hvis du trenger litt kapital

Det er 2 type individer i denne verdenen. De ignorante og de opplyste. Hvilken vil du være?

da går jeg da

>Hvilken vil du være?
Ignorant fåvæ

>dfn sitter i telefonko for å snakke med noen i forsvaret

Har hort at det blir mye venting i milla men at det allerede har begynt nå må jeg si er ganske sykt.

...

Er det stort forbruk av alufolie hos deg, eller?

Det er på grunn av ferieavvikling kombinert med innrykk, og at 7/10 som ringer inn spor om ting de kunne funnet ut av på nettet.

Gjorde det sjæl husker jeg

Fant nå nettopp ut av det. Oppmote kl 10 på Sessvollmoen.

d-da b-blir det milla d-da....

Ikke mer en nodvendig!

Nice, kos deg. Havner du rett blir det nok en bra tjeneste. Antar det blir et sted i hæren på deg da eller?

>Vi har utvalget du trenger av laptops, nettrett..
Fy faen gutta, språket vårt er fortapt.

>Antar det blir et sted i hæren på deg da eller?
Jepp, skal nå inn i artilleribataljonen jeg da. Er egentlig bare et feit nakkeskjegg weeb, så rekrutten kommer nok til å bli særdeles vanskelig.

Jeg har forsåvidt også kneskader og autisme, men det loy jeg om... Har veldig lyst til å havne i kanontroppen. Hvor vanskelig er det å havne i det man har lyst til?

Hvem musikk horer dere på nå gutta?

Jeg horer på dette: youtube.com/watch?v=y8VTvy9N5G8

Hvem negrer seg til jul her?

hvem /gammelhomse/ her

>Jepp, skal nå inn i artilleribataljonen jeg da. Er egentlig bare et feit nakkeskjegg weeb, så rekrutten kommer nok til å bli særdeles vanskelig.
>Jeg har forsåvidt også kneskader og autisme, men det loy jeg om... Har veldig lyst til å havne i kanontroppen. Hvor vanskelig er det å havne i det man har lyst til?

Tror du kriteriene er til for moro skyld? Hvorfor lyger du til de?

Hvorfor går alle nazistene i Kristiansand i turbukser?

>Tror du kriteriene er til for moro skyld?
Når jeg tok sesjon del to var jo den kneskaden jeg hadde eldgammel, hadde ikke merket noe til den på flere år. Autisme er et meme, men jeg har nå papirer som sier at jeg har det. Mener at det ikke burde bli noe storre problem enn det er til vanlig. Fikk dog en ny kneskade for noen måneder siden, og den er jeg kanskje smått bekymra for.
>Hvorfor lyger du til de?
Var skolelei når jeg var på sesjon del 2, og nå er jeg NEET og vil egentlig ikke det, så da har jeg ingen planer om å takke nei til betalt arbeide hvor jeg får lov til å komme meg vekk fra der jeg bor.

Har veldig lyst til å gjennomfore dette.

Ok, lykkes til :^)

fordi de er helt på bærtur

>tinger nokre spel frå innenlands på onsdag
>posten si nettside hevdar at pakken kjem fram 1-2 dagar
>kjem fram tirsdag neste veke
kor uheldig er eg?

>Jeg har forsåvidt også kneskader og autisme, men det loy jeg om.

Eneste riktige.

Skulle loyet jeg også.

Skal man like gjerne bare bli chineser nå med det samme? China kommer til å ta over verden så det er bare å starte så snart som mulig.

Det heter kineser og Kina og du kan ikke bli kineser om du ikke ble fodt det.

>Han vil ikke bevare skjonnheter som dette for de kommende generasjoner
nei fytti grisen, nå har jeg hort alt

>å vere SO skrömtet

tok de

Har bæsj mellom skinkene, gikk tom for dopapir, men jeg så det ikke for jeg allerede hadde bæsjet.

Husker jeg hadde masse damer på jippii-chatten

dusj

Har ikke tid, jobber kveld så jeg må dra straks.

jo
alle kan bli alt
hun her ble japansk
youtube.com/user/kanadajin3/videos?flow=grid&view=0&sort=dd

>chineser
>skromtet
heng deg fåvæ, det har ingenting med de dårlige venstrepol megmegene å gjore.
Er du ikke kineser så er du ikke velkommen i Kina, basta bom.

>loy om kneskader
HIF i biter.

Hva slags dyr mener du Svarte Petter er?
Offisielt er han visst en katt, noe jeg ikke synes hores riktig ut. Ser mer ut som en bjorn eller en bulldog.

Om du viser interesse/initiativ og klarer kravene med OK margin, så skal det ikke være noe problem altså. Bor også kunne tilegne deg kunnskap relativt kjapt og være litt praktisk anlagt.

Er seriost ikke noe hokus pokus å lykkes i vanlig fgtj, bare man har litt viljestyrke.

Sporsmål 1. Beste tidspunkt gå ut og lope?
Sporsmål 2. Hvordan skal man gjore det, jogge eller lope, eller gå og hvor lenge/langt?
Sporsmål 3. Hva skal man ha på seg når man gjor det?

>Er du ikkje födt der får du ikkje lov å bu der

Savner Nettby. Fikk flere gode venner der, gjennom felles interesser osv. Skulle onske FB dode og det kunne kommet et nytt Nettby-ish samfunn.

Hvor feit er du? Ikke lop om du faktisk er skikkelig feit, da bor du svomme eller sykle istedet.

Du kan bo der, men du må fornye VISA'en din hvert eneste år, gå gjennom utrolig mye papirarbeid og du vil aldri få permanent oppholdstillatelse eller bli akseptert som en felles landsmann av kineserne.
Det er som om du ikke veit en dritt om Kina, men, du er vel han lille underårige homsegutten Vetle som suger på både fele og tenking.

1. för soloppgang
2. sprint-intervaller
3. vekter

1. Kroppen driter i tidspunkt, gjor det når ledig tid og gjor det til en vane
2. Du kan gå litt forst for oppvarming så varier hastigheten etter hva du orker, hvis du er skikkelig feit bor du gå og passe noye på kostholdet istedenfor, begynn å lop når du er slankere
3. treningsklær

>1. Kroppen driter i tidspunkt, gjor det når ledig tid og gjor det til en vane
Jeg vil helst unngå mennesker.

Tidlig om morgenen

instagram.com/p/BV_5lfmBo9R

Rart valg av navn. Mannen er nederlandsk (?), men nanet er vel ikke normalt der heller?

Det anbefales også å ta tiden/måle lengden du loper, da forbedringen er meget merkbar i den spede begynnelsen

Bekreftet, du kommer aldri til å klare det. Ikke bry deg så mye om at folk MULIGENS ler litt.

>
Hvem er det her og hvorfor bryr du deg?

fy faen så jævlig KREFT slike avlinger er

Ja ja, vi får håpe det. Går inn med instillingen om at jeg skal gjore det jeg blir bedt om og ha kontroll på uniformen så bra som mulig, og det å havne på velferden er det siste jeg vil.

En god rekrutt er ikke en ærlig rekrutt :^)

Det er jo bare en måte å dokumentere tråden på

dette

instagram.com/ellenthorsnes/

bryr meg egentlig ikke da syns ikke valr fin

Både ho og typen ser ut som spanjoler fåvæ.

hva faen er problemet ditt fåvæ

instagram.com/p/al3liNG-Bg/?taken-by=ellenthorsnes

Eg likar at du likar blomar fåvæ

Ja jeg bryr meg om hva andre tenker om meg, og nå vil jeg gjore noe med det. Hva er galt med det?

syns denne pepen blir mörkere, jeg...

Ja, nå har dere begynt med middagen, sant?

kanskje du skal gå ut dora og finne deg en jv istedenfor å jakte ned jenter med utlendingsgv'er på instagram hele dagen? du har drevet på i 2 timer og 15 minutter minst.

>dfn 55kg
hvem /skjelett/ her

t. hanrei-henrik

noen som kan hjelpe meg med printern her? forste laget blir så rææææææææva. Sliter med å vaske hotend.

>dfn ingen liberator

det er vel mer du som er hanrei-henrik som bruker timer på timer av livet ditt til å runke over rasemiksere sine instagram-kontoer.

bilde relatert

Jeg prover bare å si at du kan forbedre deg og slanke deg uten å bry deg om hva andre tenker om deg. Ikke stress med at småbarn ler av deg fordi du er feit.. Vær i aktivitet når det passer, ikke når det er minst folk.

Dryss talkium på varmeplaten, brenner seg ikke fast, samt forhindrer det at modellen setter seg fast.