/Norgetråden/

Sandsvaleutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=blOKtDR5_yM
youtube.com/watch?v=1ViQEsoxWfE
youtube.com/watch?v=xnGOnRKUdSs
soundcloud.com/cd_oblongar/xxxx-oblongar-remix-up
youtube.com/watch?v=Ns60aZCynzU
youtube.com/watch?v=r4sTdD0UMDA
twitter.com/NSFWRedditGif

*blokkerer veien din*

youtube.com/watch?v=blOKtDR5_yM

Under 12 timer til jeg er i milla.

Fy

faen

Sot fugl fåvæ

Flott utgåve.

Kanskje jeg skal gjore noe med livet mitt

et liv trenger ikke oppnå noe for å være meningsfult.

>franske innvandrere er ikke velk-

wow....

(halvt norsk halvt nord fransk)

For et sterkt Norge.

ayy

Jeg....

det er sant
ikke fall for "suksess"megmeget
bare vær lykkelig i den posisjonen du befinner deg i

Innafor å lage seg et tunfisksalatsmorbrod til middag?

klokken er elleve.

Ja fåvæ

youtube.com/watch?v=1ViQEsoxWfE

For en sterk årgang.

dette er hvordan det foles å være meg

>2 mongoler er de sjakkrepresentative for Norge

ler ut hoyt

hvordan blir jeg skinhead

vet ikke

De er jo de to beste i Norge, men der Magnus Carlsen er best i verden, er det flere andre nordmenn rett bak Jon Ludvig Hammer på ratinglisten.

Kansje jeg skal bli rasist

Har alle husket å breve oyne, guttååå?

Kanskje jeg skal finne ut om det er ei lokal antifagruppe jeg kan melde meg inn i

slutt med dette

Om man skal ha nazitatoveringer syns jeg man burde gjore som den japanske yakuzaen og bare ha tatoveringer fra skuldra ned.

...

du må se truende og toff ut

siden du brever her så tviler jeg på at du ser toff ut

...

Jodene må være utryddet.

Tror ikke de er det fåvæ

Sitter og drikker her for meg selv og koser meg veldig. Danser alene i stolen min til musikken produsert av KILL ME BABY. youtube.com/watch?v=xnGOnRKUdSs

heng deg

Er Tamako Market verdt å se ? så aldri mer en 2 episoder av den...

kanskje jeg skal ta en pause fra datamaskinen og internett en hel uke...

Nei fysjameien nå må du gi deg! Slutt å mobb!

Personlig synes jeg det, hvis du liker iyashikei. Synes den er meget koselig og sot. Full av uskyldighet. youtube.com/watch?v=xnGOnRKUdSs

Jeg vil gjore det hvis du gjor det :)

Jeg tok en uke uten internett en gang. Var ganske artig. Leste en masse manualsider til programmer på datamaskinen min. Vel verdt det.

Hmm... kansje jeg burde fortsette med den...

Er egentlig ganske dårlig på å se ferdig anime fåvæ

...

Gled deg
Er du på innrykk nå eller er det dit du skal nå om 11 timer? Kan komme med tips.

Jeg og noen ganger, ser ikke på like mye som jeg pleide. Tamako Market er sot/10 da, definitivt verdt det. Her er en koselig anison remix av en av mine favorittartister. soundcloud.com/cd_oblongar/xxxx-oblongar-remix-up

Skal mote opp nå om 11 timer. Hjelp.

>dfn dere sikkert ville mislikt meg fordi jeg er en såkalt "pappagutt"

Noen andre anime anbefalinger ?

så lenge du ikke er pappagutt i sjelen så er det håp for deg.

t.han som brevet om pappagutter i forrige tråd

Bare vær deg selv

Ja, Sora No Woto. Se den. Elsk den.

Vet ikke hva du mener med det å være pappagutt i sjelen fåvæ.
Er meg selv allerede da heldigvis.

Kva meinar du?

tror det, ja

Mener at jeg ofte ser brev som får det til å virke som om majoriteten i tråden misliker "pappagutter".

Er du på collagen allerede med et annet bilde av oyet ditt?

Kva er ein pappagut?

Har starta på den også fåvæ, tror jeg så 6 episoder, var veldig bra, men jeg husker ikke hvorfor jeg stoppet.

Den har også min favoritt OP blant anime jeg har sett fåvæ

ja, er han med oyeposene

...

>Er meg selv allerede da heldigvis.
Mange tror at de er det, men de leter bare overfladisk.

Kan noen forklare oye-megmeget? Det er jo bare creepy som faen. Når skal vi begynne med neseposting?

Innafor å være noen andre enn meg selv på Torsdager ?

er forholdsvis stolt av oynene mine

Det kommer vel kanskje an på hvem du spǿr, men de fleste er vel enige i at en pappagutt er en som vokste opp rik.

Skal du lete etter joder i tråden?

Nå. Post nesen din da.

>Den har også min favoritt OP blant anime jeg har sett fåvæ
OPen er bra den og, men foretrekker EDen.

AI JOU YOU JOU
youtube.com/watch?v=Ns60aZCynzU

Sora No Woto er en sånn anime du kan se orten ganger uten å kjede deg. Må snart se den på nytt selv. DEEPEST LORE.

Eg trudde det ikkje fantes i Noreg, berre på Austlandet

...

Det startet med en som alltid brevet "påminnelse om at dersom dere ikke har blå oyne så er ikke dere norske", så fortsatte det med en annen anonsen som brevet oyet sitt i nesten alle trådene og ba andre om å gjore det samme, og mange har nå brevet oynene sine.

Det finnes jo overalt.

slurker littegranne vodka jeg
må jo være lov det nå som det har vært 5 hvite dager på rad

Sjekk ut mitt nye kjeledyr, gutta.

Her er mine

>furu
bra mann

Kan dere gradboye ordet negere som om det var et adjektiv?

Takk, takk.

Det var et negroidisk spǿrsmål fåvæ.

neger - negrare- dei som utan spott lager lyd når dei gjespar

>horer på jævla bra sang
>finner den bare i en albumopplastning på youtube
>må manuelt stille tilbake hver gang jeg skal hore på den

fy faen slutta vi ikke med dette på 80-tallet?

Den var bra den også, men Rebuild of Evangelion 1.0 har min favoritt ED blant anime fåvæ

youtube.com/watch?v=r4sTdD0UMDA

>men de fleste er vel enige i at en pappagutt er en som vokste opp rik.

Jeg har ikke noe problemer med folk som er rike fåvæ, så lenge du gjör noe nyttig som resten av oss plebeiere ikke kan gjöre.

Du som person kan fortsatt være helt ålreit uansett fåvæ.

dette fåvæ, er i samme båt
hva i helvete er greia

Neger - negrere- negrest?

Det går fint
Er du langt unna?
Oppmote som folger fåvæ
Siden du skal i Arty har du innrykk sammen med samband, noen vil få tilbud om å velge samband isteden, hvis ingen melder seg blir folk valgt ut.
1: Du moter befal/veiledere/MP på Gardermoen som sender dere med buss til Sessvollmoen
2: Dere tar med bagasje og går gjennom en gymsal som er klargjort for innrullering/stempling og narkotest
3: De spor dere om dere har med alkohol eller rusmidler, hvis ja kan dere levere dem inn uten konsekvenser for sniffing
4: bagasje lines langs midten av hallen, så sitter dere med ansiktet mot veggen. En hund lukter for all bagasjen, folk med narkotiske stoffer blir trukket ut til tisseprove/hjemsendelse/anmeldelse.
5: Alle får bagasjen sin sjekket av befal og narkotestet med "sniffer" verktoy og prove fra bunnen av baggen legges i et slik ror som blir blått ved utslag osv.
6: Dere marsjerer til infomote ingen husker grunnet slitsom reise osv (husker litterært ingenting fra motet, foruten at du må fylle ut en erklæring med bankkontoinfo og mye annet(lonn))
7: Alle går gjennom helsesjekk og tannsjekk, med tilbud om psykolog/prest om en onsker det. Veldig enkel test med kun syn, blodprove og vaksinering. Skippa vaksinering da jeg hadde fra for og kunne vise vaksinasjonskort.
8: Middag i Messa, maten på Sessvollmoen er dritt. Dere får baguetter i lopet av dagen, disse er kjopt og bedre enn maten i messa.
9: Dere får slappe av på området rundt velferden fram til flyet går, prov bli litt kjent med andre som skal til din BN.
10: Dere kjores til forsvarets "flyplass", som er som en helt vanlig terminal, men mindre, og kun for forsvaret. Her må dere vente en GOD STUND og fylle ut et skjema for hvilken tropp innenfor din BN du onsker bli del av. LES om troppene for du prioriteter, spor befal om du lurer.
11: Dere tar flyet til Bardufoss og i lopet av turen har troppssjefene bestemt hvem som havner hvor. Deretter buss til Setermoen.

Jeg har enda ikke sett rebuildsa, men har spilt den der på Osu en haug med ganger.

Hva faen så jeg nettopp?

>så lenge du gjör noe nyttig som resten av oss plebeiere ikke kan gjöre.
Jeg gjǿr noe som vanlige folk også kan gjǿre fåvæ.

Hvordan er det å leve med autisme?

Hvordan er hans brev autistisk? Bare fordi han kan breve et godt informativt brev? Fyfaen.

er det homo å si god natt, eller "good night" til en internettvenn for man legger seg?
og hvis man gjor det skal man vente på svar for man logger av og faktisk legger seg?

Det er alldeles ikke homo. Jeg ville gjort det. Vent i et par minutter men ikke lenger.

Nei da, det er ikke homo.

Hvor sensitive er de hundene? Si at jeg var i utlandet et sted det var lovlig å royke og royka pot en gang eller to en måned for, kommer hunden til å markere?
Hvor vanskelig er det å komme i den onskede troppen? Antar at de aller fleste vil til kanontroppen... Er lokaliseringsbatteriet kult? Hva er stabsbatteriet? Er sanitetstroppen noe å velge for en som ikke har mye erfaring med forstehjelp? Er litt keen på å lære hvordan å hjelpe folk.

dfn ingen korjv

Det er helt ok å gjore det. Spors hva slags forhold dere har avgjor hvor lenge du venter.

>good night
natta
seng deg

begå busselalle

Rebuildsa er verdt å se, men de er ikke like bra som originalen. Og nå fikke jeg litt lyst til å se End of Evangelion igjen, er min favoritt anime fåvæ.

Hvis du liker " Hva faen så jeg nå" type serier kan jeg anbefale FLCL hvis du ikke har sett den enda 9/10 serie og 10/10 lydspor

Ikke homo, men veldig dumt.
"God natt" referer ofte til at du onsker at mottakeren skal sove godt.
Om man virkelig mener at natten er så god, hvorfor er man ikke våken for å oppleve den?

>seng deg

>ingen korjv

Jeg trenger ikke disse emosjonelle utslagene klokka tolv om natta.