/mämmi/

Touhotus kuuluu mämmiin painos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/ulkomaat/201708022200301147_ul.shtml
youtube.com/watch?v=P7gBOxWySN0
twitter.com/AnonBabble

peate lähevad

juuh jaah

9

yhdeksän

Meen nyt nukkuu moikka moi!

Tuhti Cirno.

Itelle ei ruskettuminen ole koskaan iskenyt

Menen nyt nukkumaan, hyvää yötä nyymit

Mee nukkuu

Tarveskopukkän ysketti nysetilainon senalle yhkedoisen skaskupiista neelja on kareva murkelle uksipoista kaksoispiste dededede

Juuh, alkas varmaan olemaan nukkumaanmenoaika

Kiskaisin puoli purkillista turkkilaista jugurttia tuoreiden mansikoiden ja kahvin kera aamiaseksi.

Kohta toimii vatsa

finland is best

Islantinyymi

En voi nukkua.

Yleensä sanotaan "en saa unta"

riippuupi kyllä asiayhteydestä jtp

"I can't be always kind.
I have no time."

No joo, mut ei

Kiitos, puhun vähän suomea. Haluan puhua hyvin.

No, jos se sua yhtään lohduttaa, niin mä puhun ihan hyvin amerikkaa.

Juuh, Windows 10 tuli asennettuu vuonna 70

Not hiding anything?

>>>>>>>windows 10

Oispa tämmönen ;_;

Menin sittenkin vasta nyt nukkumaa

Heräsin ukkoseen halityyny lusikassa. Tuntui tosi hyvältä :3

iltalehti.fi/ulkomaat/201708022200301147_ul.shtml
>Ruotsin Pilbossa, lähellä Tierpiä iäkäs mies ajoi tiistaina kuuden lapsen päälle autolla
>turman olosuhteet olivat hyvin epäselvät, eikä poliisilla ollut kunnon käsitystä tapahtumien kulusta
>Lisäksi kielimuuri hankaloittaa tutkintaa
Ruotsi taas vauhdissa

Vois hommata pötösrönttösen
paitsi
>ei baariin koska en juo
>ei tinderiin koska naamakirja
>deittisaitit olis ok mutta siellä ei ole tötöjä kun kaikki siirtyi tinderiin
>mikään totoja täynnä oleva harrastus ei kiinnosta
>ei kavereita joiden kanssa hengaamalla törmäisi teteihin
Mistä vitusta niitä löytää

Mee pyörii ostoskeskuksiin ja iskemään yläasteikäisiä t. Ali-Muhammad

Täällähän niitä, voit valita joko tytynyymin tai ribale rupsuttimen
Jos kumpikaan ei kelpaa niin sit varmaan pitää mennä ulos

>kielimuuri
oho, mites se nyt tolleensa

> mene ulos
> kävele päämäärättömästi naapurustossa ja metsässä
> kohtaa 0 ihmistä

mitä sie sen tötön kans ajattelit tehdä kun mikään ei kiinnosta sua?

Panna ja paijata

Vois sen kanssa pelata ja kattoa leffoja/animea jos sitä kiinnostaa

okei no haittaako sua jos se on ruma ja/tai lihava?

>Savon linja
>Kohteena Savonlinna
>Pitää odottaa tunti Juvalla välissä
No voi vittu. Tän takiahan se lippu on halpa, mutta kyllähän tää vituttaa silti. Toivottavasti olis ainakin pistorasia ja wifi.

Suunnilleen ainoa standardi on ettei saa olla lihava, siitä ei tingitä. Ei edes pikkuisen pulska/"muodokas". Joku 4/10 ulkonäkö riittäis ihan hyvin (mut on yleensä arvioitu 7)

ja suomi24 ei löydy tyttöjä jotka haluaa katsoa leffoja/animea ja pelata pelejä?

Ne on kaikki lihavia, yh-äitejä tai mt-potilaita. Katsoin viimeksi viime viikolla kaupungin tarjonnan sieltä

Juuh en maininnut lapsista tai mielenterveydestä, mutta noi on vittu itsestään selviä

miksi ne pitää olla samasta kaupungista? ainahan toinen voi muuttaa

Kaukosuhteet ei vaan toimi, se on liian vaivalloista. Ja sen vaatiminen että toinen muuttaa sen työn/ympäristön luota on musta liikaa
>implikoi että syöpä24-tarjonta olisi missään päin suomea parempaa

Juuh, etsä seuraa tule koskaan saamaan koska et sä jaksa tehdä mitään sen eteen

Mikset vaan mene autolla :DD

>ehdottaa että etsi koko suomesta ja deittaa jotain viidensadan kilometrin päässä olevaa
>kun koko deittaamisen pointti on läheisyys

Chiruno more like cute, you know.

tunne puolen voi jo rakentaa ennen kun tapaa, siitä on sitten helppo jatkaa kun vihdoin tapaa ja vaikka sä oisitkin autisti joka ei koskaan halua poistua kotikaupungistaan niin moni nainen varmaan lähtis rakkauden perään, mut se vaatii sen että ekana rakentaa sen rakkauden ja sitä varten pitää pystyä pitkänmatkan suhteeseen, mut sua tosiaan kiinnostaa vaan paneminen niin et sä ole naista saamassa muuten kuin maksullista

mitä sä teet päivisin? etkö käy töissä tai opiskele? mä kävin töissä ja sit tauolla kävin kahvilassa ja siellä työskentelevä rönötönttö oli kattonu mun pankkikortista nimen ja otti yhteyttä muhun, silleen niitä hommataan

tämä, kerran koulussa aamulla oli tyttöjä aulassa jakamassa haleja ja karkkia, oisko ollut ystävänpäivä tai jotain, nooh illalla sit yks niistä tytöistä jota halasin pisti facebookissa ystävä pyyntöä ja sit pyys mua ulos
aina kun poistuu kotoa niin joku nainen on jututtamassa ja ulos pyytämässä, ei nyt joka päivä mut kerran viikossa tai kahdessa keskimäärin

Teen kotoa töitä t. yrittäjä

Oot varmaan reilusti paremman näkönen kun minä, mulle ei oo kukaan koskaan tullu juttelemaan missään, kumpaakaan sukupuolta. Postaa kuva, toi taitaa varsinkin suomessa olla niin harvinaista että jätkä on joku Brad Pitt-klooni

Eikä mulla todellakaan ole vakoilujuutalaista

tjoo jos sulla ei ole naamakirjaa niin eihän ne tytöt sitten suhun voi ottaa yhteyttä, en mä ole kun 6/10 parhaana päivänä, helposti lähestyttävä vaan, tai niin aina kaikki sanoo että mulle on helppo tulla jutteleen kun aina tunnun olevan hyvällä tuulella

> nainen on pyytämässä ulos kerran viikossa
> tämmönen make postaa mämmiin

muhun toi muija otti whatsappis yhteyttä

oli se kyllä vähän kummallista mutta se oli näpäkkä vasta täyttänyt 18v typy niin en pistänyt pahaksi

en kyllä itteäni makeksi sanois kun en ole komea, korkeintaan pukeudun siististi
naisille voi tuo komea ulkomuoto olla estekkin kun monella on aika huono itsetunto ettei ne usko että ne ansaitse edes komeaa miestä, tämmönen tavallinen pullaposki möhömaha on turvallisempi niille ja kun on siistit vaatteet ja hiukset niin olen kummiskin miellyttävää seuraa

Mistä se sai sun numeron? Whatsjuutalaistahan käytetään numerolla eikä nimellä

Koska hän on poika. /坊やだからさ。
youtube.com/watch?v=P7gBOxWySN0

fonectasta otti numeron ja laitto viestiä

>hänellä ei ole salainen numero
nauti puhelinmyyjistäs

pieni hinta siitä että saa pesää

>älä vastaa tuntemattomiin
>soita aina heti takaisin kun lopettavat
>estolistalle jos "numero ei ole käytössä" tai joku puhelinmyyjä automaattivastaaja

>mämmissä yhtäkkiä useampi make
>niin hyvännäköisiä että röntöt stalkkaa ne esiin jälkeenpäin
röööö

>1:10 naisesta tykkää susta tarkottaa että olet turbomake

no totta helvetissä kun keskivertojampan tulos on reilusti huonompi, ja perusnyymin tulos on yksi miljoonasta jos sitäkään

>aina kun poistuu kotoa niin joku nainen on jututtamassa ja ulos pyytämässä, ei nyt joka päivä mut kerran viikossa tai kahdessa keskimäärin
juuh elikkäs paskapuhetta enkä usko

tornionyymi = MAKE

>1/10 mies on make mämmissä
siis mä tapaan varmaan joku 20-30 mun ikäistä naista per työpäivä niin onko se nyt ihmekkään että joku päivä joku niistä tykkää musta sen verran että alkaa jutteleen?

...

ootko jossain kynsisalongissa töissä

>siis mä tapaan varmaan joku 20-30 mun ikäistä naista per työpäivä
Saattoi jäädä tämä kohta mainitsematta tossa aiemmin? Mulla on ainakin sellanen työ että tapaan 0-0 naista kuukaudessa. Ei nuo sentään ruokakaupassa kimppuun käy vaikka siellä niitä näkeekin.

>1/10 mies on make mämmissä
jos 1 kymmenestä naisesta tykkää siitä, se on vähintään 7/10 ellei 8/10

naisten vaatimukset ei ole lähellekään lineaarista tai edes kellokäyrää, vaan pahasti vinoutuneet

oisko toi siwan kassa

en usko, ei ne jää jutteleen edes söpöille kassoille
antti tuisku oli siwan kassa ja se joskus kerto siitä

no en mutta asiakaspalvelua kummiskin
no sitähän mä tarkotin, en mä ole make, mä en vaan istu kotona koko päivää, ei se tötön hankkiminen vaadi muuta kun että tapaa tarpeksi naisia
ei nyt ihan näin, unohdit laskea mukaan sen faktan että nää naiset on vaan niitä jotka tekee alotteen joka vaatii jo aika paljon extraa koska ei naiset näin yleensä tee, eli kyl naiset tykkää useammasta miehestä mutta eivät vaan sitä yleensä osoita sitä mitenkään joten jos tarkastelet vaan niitä kertoja kun nainen on tehnyt aloitteen niin ei ole kummakaan jos päädyt johonkin 1:1000 tulokseen

Nyt vittu hessu. Eikö tässä just puhuttu siitä ettei perus nyymi niitä tapaa missään. Sit sä vastaat että sua koitetaan iskeä lähes päivittäin, koska tapaat kymmeniä tyttöjä joka päivä.

Maken järki.

ei se vaadi muuta kun menee TÖI
eli ei se ole naamasta kiinni vaan omista valinnoista, jos ette istuis kotona joka päivä niin teilläkin olis tötöjä

> kätevästi unohtaa postaukset jotka ovat TÖI mutteivat kohtaa naisia
Ei taida missään hyvissä TÖI edes tavata naisia, asiakaspalvelu on paskaduunia pienellä palkalla

Ei mun työpaikalla ravaa mitään tötöjä mua iskemässä. Eikä varmaan kovin monen muunkaan.

valintoja valintoja, jos tekee kova palkkasia töitä mut ei sit sen rahankaan avulla saa naista niin ehkä silloin se paskempi palkkanen työ josta saa naista onkin se parempi vaihtoehto?

>miten niin te ette tapaa tytyjä jotka iskee teitä, menkää vaan töihin
t. baarimikko

no esim. baarimikko, ite on kyl ihan toimisto työssä
työkkäri, opiskelutoimistot kouluissa, vuokrafirmat jne. on varmaan niitä parhaimpia paikkoja
se on se tilanne kun ne tulee sun luo apua hakemaan ja sitten sä pystyt sitä tarjoamaan, usein olet myös vanhempi ja sulla on elämä paremmin raiteillaan kun työpaikka kun ne on opiskelijoita tai työttömiä niin helposti mies kuin mies näyttää naisesta hyvältä

>Juva
>Pankkiautomaatille menossa
>Vanha pervo äijä rupee kehumaan mimmonen nainen oon
>"Ah, joo kiva kiitti eh"
No jee, kylläpäs nostatti itsetuntoa. Mitäs nyt?

postaat sen perseen

ai sieltäkö tytynyymi on
mämmimiitti illalla juvassa

annat persettä

jokainen mies ois onneissaan jos joku vanha täti kehuis sitä komeaksi tai seksikkääksi
naiset vaan loukkaantuu tommosesta kunniasta

Musta ainakin tuntuis tosi väärältä jos oisin työkkäri_ukko ja joku tyty jolle annoin työttömyyskorvausta tulis kinuamaan munaa. Olettaisin että se yrittää kiivetä reittä ja lahjoa

no siis kaikki naisethan haluaa jotain mieheltä, rahaa yleensä et ei toi ole mitenkään erikoista
yhtä ilmeistä kuin että miehet haluaa panna

Ei vittu minkälaisia "neuvoja" sää annat täällä

t. katkera neitsyt

Meinaatko että sanojen merkitys riippuu puhujan ulkonäöstä?
Miksi naiset on näin ameeban tasoisia olentoja?

>astu /mämmi/in
>lanka täynnä pokailuvinkkejä ja yksityisyrittäjiä
>ei yhtään animekuvia

Mitä vittua mihin rinnakkaistodellisuuteen olen joutunut??

RRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPSSSS

Nnnuuuuuuuuuhhhhhh.... oi kyllä rakas.... nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh... oikein pistävä kerrassaan.... onko tuo... jos sallinet minun sanoa..... nnnuuuuhhh.... munia joka noin tuoksuu?........... nuuh nuuh....hmmmm....kyllä...juuri niin kultaseni......niisk....oikein pistävä muna-aromi kyllä juuri niin ........nnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh.....ah kyllä....ja vielä....hitusen....nuuuh.....juustoa.....kovin märkää kultaseni......nuuuh....mutta kyllä....tämä kelpaa......nuuh.....vielä yksi rakas.....pyydän....oikein iso tällä kertaa.....

BRBRRRUUUUUAAPPPPPPHPPPPFLLLLLLÖLPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Oi kyllä...oikein hyvä!....oikein vetelä ja märkä rakas....hmmmm.....onko tuo pieni hippunen reunalla?....hnmmm....annas....annas minulle pieni maistiainen ennen nuuhkaisua kultaseni........hmmmmmmmm....hmmmm..kyllä......onko tuo hento suklaan aromi kultaseni.....oi kyllä.....annas kun arvaan....currya illalliseksi?....oi aivan oikeassa...olinhan?....ok.....ja nyt nuuskuttelemaan.....nnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh.....hmmm....hhhmmmmmmmmm aivan...kyllä....kyllä aivan curryahan tuo on....hmmm....tuo tuoksahdus on aika silmiinpistävä.....kyllä....sipuli-valkosipulikastike eikö niin kulta?....hmmm...kyllä vain.....

RRRRRRRRRRUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTT Oi en odottanutkaan moista....moista tuulahdusta kultaseni……yllätit minut oikein…kyllä…hyvin hento se kuitenkin oli…hmmmm……maistampas tätä pientä…vain pieni nuuhkaisu…...nuuuh…ah……nnnnnnuuuuhhhhhhh…kuitenkin…niin tuju…niin…haju….nuuh nuuh…hmmm…onko tuo….nuuuuh….melkein maistan sen rakkaani…..kyllä….vain…nuuh….hento pieni henkäys vielä… . .nnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh…oi juuri niin… .kyllä oikein… .hhhhmmmmmmmmm maukas rakkaani…..aivan ainutlaatuista kyllä…..julkenenko sanoa…nuuuh….kaikkein pistävin tähänmennessä rakkaani….nnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh….kyllä….

Varmaan ne vakio animepostaajat vaan larppaa makeja

harrastukset ja työt kannattaa pitää erillään useammastakin syystä

Ai animet tulille vai?

arvioikaa mun waifu

Sille on kyllä ihan oma lauta.

Siit vaan sit

>komea rikas make kehuu
>pinpi kostuu

>ruma lihava nyymi kehuu
>raiskaus