/Norgetråden/

Torsdagsutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FkwQJd9XilM
dagbladet.no/kultur/norge-bor-oke-asylkvota-na/68557684
nrk.no/kultur/glem-tv_-pa-youtube-skolen-vil-elevene-heller-bli-som-prebz-og-dennis-1.13626670
youtube.com/watch?v=gVBNbjL0PlQ
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=FkwQJd9XilM

Forste for Harald Hardråde

Forst for frossenpizza til middag

>

For slappe jver å være slapp med

femte for Åge Hareide

Er Sjakkanon i tråden?

Sjette for jödiske triks!

Han gikk nok ut en tur for en stund siden

Fy faen gutta jeg så en eldre hvit mann gå ut av en av de thai-massasjesjappene.
Betyr dette at man faktisk... nei....

JÆVLA HVITE MENN SOM PUSHER FEMTI!!!!!

Greit, men når han kommer tilbake vil jeg ha en analyse av stormesterturneringen i St. Louis. Tre stykker vant i går, og Magnus Carlsen var ikke en av dem? Hva faen?

Hvem ville vunnet mellom en hai og en tiger i verdensrommet?

tiger

LOL, din idiot. Kom med dine begrunnelser.

>Norge bor oke asylkvota nå
>Norge bor derfor gå foran, sammen med Tyskland, og oke kvoten relokaliserte flyktninger fra Hellas og Italia. Fordi det er mennesker som har falt om og som trenger hjelp. Fordi det er vår plikt som medmennesker. Fordi vi kan.
>vår plikt
Hva synes dere gutta? Bör vi ta inn noen hundre tusen rakettforskere, leger, ingeniörer, kvinner og barn til?

dagbladet.no/kultur/norge-bor-oke-asylkvota-na/68557684

>På norskkurs b1
>har en spansk man
>kan knapt snakke på norsk, alle andre oss er greit
>hver gang han prove å snakke halv er på "norsk" og andre er helt engelsk ord som han tror er det sammen på norsk
>bli invitert til whatsapp gruppe i kursen. Den spanske mannen skrives "hey hey! here jeg har

Jeg er heller ikke den beste, men prover han i det hele tatt?? fy faen

(((demokrati)))

hvor kommer du fra?

Vil de være bundet sammen med en strikk eller noe? Jeg vil si Tiger, så lenge haien ikke klarer å bit den.

Jeg liker bare demokrati så lenge alle stemmer på det samme som meg fåvæ..

Jeg visste dette kom til å skje. Har visst det lenge nå. Når vi begynner å få igjennom innstrammingene og effektene blir som de blir, så begynner media igjen å snakke om at vi må "gjǿre noe" fordi vi gjǿr så jævlig lite. Nå som ingen kan si "aaah vi må bremse fordi vi tar inn altfor mange" så er det plutselig på'n igjen med "vi kan gjǿre mer".

jeg er gresk

eg gje fan

>håper jeg noe av valgkampen kan fokusere litt mindre på okt offentlig forbruk eller privat kjopekraft hjemme og noe mer på den droye milliarden medmennesker som lever i eller trues av katastrofer, kriger og kriser.

US

fy faen

...

TUT! TUT!
Her kommer en båt med mangfold!
Nå må dere åpne lommebökene, hjemmene og dötrene for dem. Hvis ikke er du en slem rasist, ja kanskje til og med nazist!

eg e en sån en nasist eg då

kom til meg mine barn

Hvem negrer seg til jul, da?

du begynte litt tidlig, du kan liksom ikke holde det gående til jul, den blir jo kullsvart lenge for det

Jeg negrer meg bare til Iuel.

Æ e no nasjonalsosialist æ da

se så mange sultne barn og modre

Det er bare å gjǿre den mindre mǿrk om gangen.

Får vell slenge inn pizzan jeg da.... Ja... Det får jeg....gjore...

ville uironisk fylt båten med bensin opp til knæra deres og kasta en fyrstikk oppi

>Vil öke antallet kvoteflyktninger til Norge og at alle som har vært i landet mer enn to år skal få oppholds- og arbeidstillatelse. At alle som er födt i Norge skal ha rett til statsborgerskap.

Jaja.. får vel stemme på Rödt da, så ingen kan beskylde meg for å være Nazist!

>dfn ingen Lana Lang jv.

Har du tenkt å holde på helt til jul i et forsǿk på å få trådens autismemedalje? Jeg tror slår deg uansett.

Fy faen... Audun er i SV da, ikke rödt

Ikke han, men hvis fyren faktisk brever i hver bidige tråd samtidig som han gjǿr frosken litt og litt mer mǿrk hver gang, helt frem til jul, så er det autismemedalje for han.

Tror du Audun hadde vunnet over Moxnes i ren nevekamp?

Men weeben har et betydelig forsprang.

Faen, så bare på tommelfingerneglen. Han liga så fælt på Moxnes fåvæ..

Vel, samma ulla.

umulig å si uten å möte dem irl fåvæ

Moxnes hadde nok vunnet, han kan sikkert flere skitne kommunistknep.
Men håper på fin omfordeling av slag og spark fra begge parter.

lmao

får vel jobbe litt jeg da

Fikk stemmeseddel i posten i dag, trodde ikke det var noe valg nå snart, tok like greit bare kastet den uansett. Er bare hanrei partier ute og går

stem FrP eller bidra til å oversvomme Norge med negre.

...

Husk dere! Det var tiden da nordmennene flyktet seg i masse til USA blant andre utlendinger i 1800 tallet for å få jobb. Det er faktisk at de meste nordmennene også kom tilbake til Norge senere da ble Norge stabil, så tenkt på at innvandrere skal også kom tilbake til hjemlandene sine i midtostland når de skal bli stabil! Bekymrer dere ikke!

Dette. Eneste reelle valget vi har fåvæ. Det er ingen politiske saker i Norge som haster på samme måte som innvandringen.

har man lov å sykle i sykkelfeltet på "feil" side av veien?

De eneste som faktisk gjor dette er ost-europeere som jobber her for å forsorge familien sin hjemme.

(Jeg vet at dette er agn, men må svare allikevel)
Det stemmer. 50% av nordmennene kom tilbake. Men de hadde nok blitt værende om USA hadde hatt en velferdsstat som betalte livsopphold, utdanning osv for dem..

De er ikke ekstreme nok, bedre å la kollapsen oke i hastighet enn å sette et plaster på kjottsår.

Vil du ikke ha flest mulig nordmenn og færrest mulig niggere om denne kollapsen kommer? Faens idiot

Kun hvis det er midtstripe i feltet tror jeg, ellers ikke.

nrk.no/kultur/glem-tv_-pa-youtube-skolen-vil-elevene-heller-bli-som-prebz-og-dennis-1.13626670

YouTube skolen ja....javel ja....sånn...har....jasså...

o-ok holder meg på fortauet jeg...

negere er kule, jeg har lyst å vere neger...

Hei user. Vil du dra på date med meg?

>Bör vi ta inn noen hundre tusen rakettforskere, leger, ingeniörer, kvinner og barn til?
Å nei, ikke faen. Import på stor skala av fremmede kulturer har alltid hatt grusomme konsekvenser.

Ville ikke latt disse to være i nærheten av barna mine fåvæ..

Vil egentlig ikke det..

Det hele blir bare litt for snevert, immigrantene er et symptom på noe mye dypere og storre. Mye av dette er utenfor Norges kontroll også, som lite land dilter vi etter de storre trendsetterne.
Samvittigheten min hadde blitt skitten om jeg hadde senket meg til å stemme på noen av de nåværende partier.

eiendomsmoguler er kule, jeg har lyst til å være eiendomsmogul...

...

syns folk som brever det samme bildet eller megmeget om og om igjen burde henge seg sdm

Verste typen kapitalist fåvæ.

elsker sånne jenter

Hvis du bryr deg heller for samvittigheten din får du heller gjöre det du kan for å svekke det internasjonale jöderiet, å ikke gjöre en dritt blir for dumt.

Her har du et bilde som aldri for har blitt brevet i tråden.

Dette. Skaper minimalt med verdi sammenlignet med de som faktisk produserer noe og får urimelig mye igjen på investeringene.

Drittanime

youtube.com/watch?v=gVBNbjL0PlQ

Ja, jeg tuller faktisk. Jeg forventet

>midtosten blir stabil

Jeg har bare 3000 bilder, og bare en andel passer her, så noe resirkulering får du tåle.

Brev bilder som aldri har blitt brevet i tråden for.

Jeg gikk gjennom Irynas bilderp å sosiale medier så nå har jeg mange nye så det blir lite resirkulering på en stund

...

okey

...

don't use the Holy Symbol for stupid jokes please

Trenger en rask middagsstatus fra tråden

...

Status: spist
Middag: lasagne fra i går
Drikke: kaldt vann

heng deg
skyt deg

...

...

...

...

...

Bra tall, men husk nå at vann skal være romtemperert!

*kritiserer deg*