smileutgaven
forrige:
smileutgaven
forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
nrk.no
instagram.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
vg.no
nrk.no
vg.no
dagbladet.no
twitter.com
forst
t. "nektarinen" forovrig...
Gutta nå er jeg veldig fornoyd.
Etter å ha bladd litt gjennom utgavene av /norgetråden/ fant jeg en samling blider fra de dagene da det var en mann som konstant spurte om å få se oynene til folk.
Til min store glede var mitt oye inkludert.Jeg håper på å kunne få være med på flere slike utgaver i framtiden.
Jeg la også merke til at en viss discord ble nevnt kan noen av gutta poste en invitasjon til denne?
god morgen
eg sit no på bussen eg då
Så våknet man opp atter en morgen..
Den finnes ikke lenger
Lever ikke dere?
Jo
good morning Norwegian friends
have a good and non-stressful monday
Thank you, Lithuanian friend.
...
Det er vel på tide å negre seg til jul, er det ikke?
Får digge litt til nye Sophie Elise låta jeg!
nrk.no
...Kanskje jeg skal lage en app?
Jeg har egentlig vanskelig for å tro at folk genuint har en "aaaawww" respons til "gonna fuck all your friends"
Dette må være bare for sexappeal og "vi kvinner må stå sammen"
is the Norwegian Savickas fan here?
>Det kommentarfeltet
Fy faen.
Hello, I just came here
Tror det blir skriverier pga det kommentarfeltet fåvæ
Dette fåvæ.
"Disse kommentarene til Sophie Elises nye musikkvideo får Bjornar Moxnes til å se rodt"
"Det er trist å se at vi ikke har kommet lenger" - Ervin Kohn"
MINNER FRA GASSKAMRENE: Ervin Kohn (bildet) sier kommentarfeltet vekker minner fra hans fjerde gassing i Auschwitz.
hey, since I work at newspaper I got some exclusive pics (some shitty event) and one of them was with Z and I think it looks pretty funny with meme potential, just thought I'd share it with you as you immediately came into mind
Oh, wow, thanks!. This is a great pic, looks like he's dying to tear her clothes off. When was this?
lol
>Det var ekte i hodet mitt
sophie elise gir meg livsmotivasjon
Minn meg på hvorfor vi lar slike undermennesker leve.
Kommentarfeltet er akkurat som forventet
>80% Sup Forums troll
>15% hjernedöde tenåringsjenter som bare eeeelsker sangen og videoen
>5% hvite riddere
>annmeld folk for å kalle en video degenerert
>plutselig ikke degenerert lenger
kjeks
>(mixed baby)
>straight up
>Its time to speak up
It was on 29th of July and we are writing about it now. The newspaper is not even printed yet so I gave you very exclusive pic.
There is a village near my town where some couple discovered some important documents about 1917 uprising. We were occupied by the Germans and they were doing a mass seizing of grain in villages, at some point apparently people from that village resisted, there was some uprising (really don't know this history). So now they were celebrating it's 100th anniversary with some newly discovered documents and Savickas is apparently a good friend of that couple, so they in
vited him as the Lithuania's strongest man to put up a flag of that village, symbolically.
>reporta
>(mixed baby)
>straight up
>feedbacken
>its time to speak up
>værste
>hæregud
>rassehat
and this is just from some website
>dette er faktisk hva normisser tenker
Hvorfor bruker dere tid på dette? Les en bok eller noe istedenfor.
>Jeg fikk melding fra min beste venninne @fetishamlynn midt på natten som sa hun gråt, og stilte sporsmålstegn ved hvordan noen kan se ned på henne, fordi hun også har annen hudfarge enn meg. "Hvorfor er jeg mindre verdt?" spurte hun.
>Sophie Elise snakker ut mot rasisme i ny musikkvideo
La oss gjette på hvor lenge det er til dette er toppsaken i avisene.
Jeg gjetter om 3 timer ca (1500)
Rasister blåst til HELVETE ut!
>rassehat
nei lol
For et bredt smil.
Nice, I appreciate it. Good story too, it is good to see such events, good for the people to celebrate things like this, even if small. I hope the readers enjoy the story and pictures as well.
Tipper det går enda fortere - vedder tre internetter på at enten dagbladet eller VG har en sak om det innen 1330
Tenk på at denne dama har mer penger og sosial kapital i vårt moderne samfunn enn hele norgetråden lagt til sammen.
Mitt er der også. Med det onde ǿyenbrynet.
Skulle gjerne hatt enda blåere ǿyne, men jeg tenker det noyer seg med å ha dobbel farge.
>naiv som jeg har vært trodde jeg ikke menneskesyn basert på rase enda eksistere
Har nettopp flyttet inn med kjæresten og hun skulle vaske klærne mine for forste gang.
Samtalen da jeg måtte forklare henne hva "det brune i trusene var" kom litt for tidlig merker jeg...
Kanskje jeg burde lære meg å danse
Får ikke jenter bremsespor?
LOOOOL
>it's time to speak up
Gjor man kneboyen sin så får man litt bremsespor til slutt, sånn er det bare.
Hvordan funker pardans med en rullestoljv da?
>Bremsespor
ikke fått det siden barnehagen
Bare gå på do så slipper du det
>Anal lekasje rammer 1 av 5
null drit, men det kommer jo litt merke en sjelden gang uansett hvor mye jeg har torket sdm
Sophie Elise prover faktisk skape en mer åpen, og likeverdig verden og alt dere gjor her inne er å bare snakke henne ned...
Det avhenger naturligvis av stilarten.
Om hun ikke kan takle kritikk, hvordan kan noen forvente at hun kan "skape en mer åpen og likeverdig verden"?
Så faktisk ganske bra ut
Fuck rasisme, det er faen ikke greit i 2017!!!! You go girl, du har så sykt mange i ryggen. Respekt!
Hvorfor skal absolutt alle norske puppedamer bli "musikere"
youtube.com
youtube.com
etc
De over er i det minste "ironiske"
Fant dessverre ingen videoer av de to avbildet i , men ja, det hadde vært noe.
At folk faen ikke vokser opp. Altså ærlig talt. Vi er faen meg i 2017 og vi er her for å akseptere hverandre. Jeg kjenner at jeg blir så provosert av alle disse hat kommentarene fordi jeg blir så flau ovenfor deres vegne. Skjerp dere assa og begynn å planlegge livet deres for å komme videre, og heller fokusere på dere selv fordi det er virkelig noe som behover å fikses. Ikke hat på andre mennesker fordi de gjor det bedre enn deg. Viser bare en ren sjalusi.. så dere som skriver hat.. dere dreit dere nettopp ut :))
Ja, det hadde vært noe.
Hva skjer nå, norgetråden? Ang sophieelise, mener jeg
noen her brevet den nye musikkvideoen hennes hvor hu danser med en neger på Sup Forums
Dette. Internett, kommentarfelt og anonymitet er noe av det verste mennesket har bidratt med. Jeg skammer meg over menneskeheten. Vi lærer ALDRI av historien.
Dette er tilstanden til språket vårt i det nåværende året.
Nå venter vi bare på:
Og på:
Og noen dager med debatt i avisene om "netthat" sånn at Sophie Elise får enda mer klikk og penger.
Som urverk...
Sanna er tilbake gutta!
vg.no
Haha, aha, ok.
Hahaha hvorfor er det 10x morsommere når det er skrevet på ny norsk
Hvem er er imot /Æ/ og slike apper?
...
B T H U
T
H
U
Nå kommer til og med politikere til å uttale seg.
*gulp*
>SANNA SARROMAA
HAHAHAHA
Hahaha, fy faen.
jeg er imot apper generelt
>blir avfyrt
Amatǿr. Hun har nådd sitt mål nok en gang. Hun må være landets beste profesjonelle troll.
Vent litt..
Innrömmer hun å ha tatt feil?
>I lopet av det siste halve året har jeg altså mott meg selv skikkelig i dora. Ikke engang selvironien har reddet meg når jeg har bannet på instruksjonene til Ikea-mobler eller forsiktig spurt fyren i Statens pensjonskasse om jeg tilfeldigvis hadde lån i den banken. Min feminisme har vært av den teoretiske sorten, praksisen var det så som så med.
Er det den store bakvendt-dagen i dag?
>No vurderer plateselskapet om dei skal melde saka til politiet.
politiet kan jo ikke gjore noe
Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med boter eller fengsel inntil 3 år. Likt med en offentlig fremsatt ytring, jf. § 7 nr. 2, regnes en ytring når den er satt frem slik at den er egnet til å nå et storre antall personer. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.
Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfolgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
b) religion eller livssyn, eller
c) homofile legning, leveform eller orientering.
d) nedsatte funksjonsevne
>Hvis man ikke liker henne betyr det automatisk at man er avfyrt.
Det der er nesten like fin logikk som hun praktiserer selv.
>Skriver et leserinnlegg fullt av faktafeil
>Folk påpeker faktafeilene
>"Hahaha dere reagerer så da beviser det jo at jeg har rett"
Hva kommer til å skje dersom media får tak i Norgetråden?
>nedsatte funksjonsevne
Kjeks
Synd å se at så mange ikke klarer å folge de enkle reglene til #sommerfuglpatruljen
Kan ikke tenke meg noe som er mindre til almen interesse enn /norgetråden/ fåvæ..
>utenlandske folk kommenterer i mitt kommentarfelt
>hei politi gå å ta de!
>OK :-)
...
Kan Sup Forums hamre los på instagrammen hennes også?
du skjönner vel at det var nordmenn som först posta dette på Sup Forums?
Og der var Dagbladet på saken også!
dagbladet.no
Hvor er du Ervin!?
>Dagbladet oppdaterer saken.
Du er på vei ja.
Styrken på reaksjonen (og det at du i det hele tatt giddet å svare) indikerer at du er litt avfyrt ja. Og hun har jo selv innrǿmmet at hun stort sett er ute etter en reaksjon. Du burde ha lært hvordan dette her fungerer her på 4kanalen. Hun spiller jo offentligheten som ei jævla fele hver eneste gang. Det ville vært flaut om det ikke var så morsomt å se på.