/mämmi/

Vallankumous-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
fi.wikipedia.org/wiki/Bonnier
en.wikipedia.org/wiki/Bonnier_family
en.wikisource.org/wiki/Zionism_versus_Bolshevism
youtube.com/watch?v=X1yON7-6VK8
youtube.com/watch?v=N-UFlHtWrLA
youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg
youtube.com/watch?v=IM_xKbN0CcI
youtube.com/watch?v=s_nufSwU-T8
youtube.com/watch?v=nKL3MsKRtJo
youtube.com/watch?v=IfCOO7Z39j0
youtube.com/watch?v=wE2KHPzUMBU
youtube.com/watch?v=yUEK9KqgRIA
youtube.com/watch?v=DB9oUqIcX-c
twitter.com/AnonBabble

Muistutus siitä, että Hitler oli oikeassa ja että kansakuntamme selviytymisen kannalta on äärimmäisen tärkeää että saamme palautettua maahamme vahvan kansallismielisen mentaliteetin, sekä että eliminoimme ulkomaalaisten ja ei-Suomalaisten vaikutusvallan maassamme kaikin mahdollisin keinoin.

youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s

Meidän valtamediamme ovat lähes kaikki, ei-suomalaisten omistuksessa, esim Bonnierin juutalaisperhe omistaa MTVn, kustannusyhtiö Tammen ja WSOYn, sekä akateemisen kirjakaupan.
fi.wikipedia.org/wiki/Bonnier
en.wikipedia.org/wiki/Bonnier_family
Meidän on ajettava nämä juutalaiset pois maastamme jotta he eivät enää kykene vaikuttamaan kansakuntamme mielipiteisiin ja tulevaisuuteen.

Muistutus myös siitä että Kommunismi on juutalaisten juoni kaikkien ei-juutalaisten alistamiseen. Jopa Winston Churchill tiesi tämän.
en.wikisource.org/wiki/Zionism_versus_Bolshevism
youtube.com/watch?v=X1yON7-6VK8

Vitun jutkut

...

Hyvä fantasia, ei siis millään pahalla. Olin itekkin noin toiveikas kun aloin aluksi foliohattuilemaan. Sun kannattaa perejtyy syvemmälle ja nähdä miten läpimätä koko systeemi on jokaisella tasolla ja et ketk rahoittaa tätä.

Aikamme lähestyy veli.
youtube.com/watch?v=N-UFlHtWrLA
Älä koskaan anna epätoivon ottaa valtaa, ja muista että totuus tulee polttamaan kaikkien valheiden läpi.

No nyt on kyllä taas kovat psykoosit. Juutalaiset ampuu ajatuksiin vaikuttavia lasersäteitä satelliiteilla ja laittaa estrogeenia juomaveteen yms yms. Menkää vaikka töihin

Semmonen cuck beta löyty sieltä

Et kykene demoralisoimaan minua.
Tulevaisuus kuuluu heille, jotka uskovat unelmiensa kauneuteen.
youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg

Kuinka alas kiveksenne laskeutuivat / ovat laskettu laskeutuvan? Itel toi -15cm kullin keskipisteestä.

Mä pyöritän tätä yhteiskuntaa, toisin kuin te harhaiset nistit. Hommaa nainen ja jätä se komero välillä niin kasvat säkin joskus aikuiseksi

Täähän se ois, ainoa toivo on että koko järjestelmä romahtaa.

Semmonen todellisuuden kieltäjä sieltä.

Huomaatteko miten tämä pelle ei kykene mitenkään kieltämään esiin tuotuja faktoja, vaan hyökkää ainoastaan olkiukkoja vastaan?

Sä luuseri pyöritä yhtään mitään. Vedät himassa viinaa ja selaat kännykällä neloskannua. Wau mikä yhteiskunnan tukipylväs.

Muistutus
youtube.com/watch?v=IM_xKbN0CcI

Okei, en yrittääkään sitä, ihan jees et oot tota mieltä. Voispa joku motivoida ja vakuuttaa mut tosta etten ois tällänen "aisankannattaja beta" kun oon luovuttanut. Oon vaan ollu semi toiveikas et kaikki tulee olemaan hyvin joskus aikoinaan mut sit etsin vaan enemmän ja enemmän tietoa ja petyin ja masennuin kun tilanne vaikuttaa toivottomalta ja se taas johti siihen että "hyväksyin" vaan tappion niin nyt oon aika apaattinen mut en ainakaan masentunu ja pettyny joka käänteessä.

youtube.com/watch?v=s_nufSwU-T8

mun tyttö ystävällä on hiekkaneekeri exä

harmin lista

Jos meinasit mua kännykällä seilailevaa vantaanyymiä niin en oo toi. Tää on mun eka postaus tähän lankaan.

aina vaan valkoinen nainen ja musta mies... Onkohan tässä taustalla jotain agendaa?

Ei tietenkään.

Ei siihen ole motivaatiota. Kun oikeesti etit tietoa ihan kunnolla niin ymmärrät sen. Ollaan jo hävitty. Nyt voit vaan valmistautuu tulevaan tai alistua niille.

>Okei, en yrittääkään sitä, ihan jees et oot tota mieltä. Voispa joku motivoida ja vakuuttaa mut tosta etten ois tällänen "aisankannattaja beta" kun oon luovuttanut. Oon vaan ollu semi toiveikas et kaikki tulee olemaan hyvin joskus aikoinaan mut sit etsin vaan enemmän ja enemmän tietoa ja petyin ja masennuin kun tilanne vaikuttaa toivottomalta ja se taas johti siihen että "hyväksyin" vaan tappion niin nyt oon aika apaattinen mut en ainakaan masentunu ja pettyny joka käänteessä.

Tiedän tunteesi. Olen itse kärsinyt masennuksesta useita vuosia, ja vasta hiljattain olen alkanut toipumaan. Jokainen ihminen toipuu masennuksesta eri tavalla, mutta minulle henkilökohtaisesti suurin apu tuli siitä, että sain elämäni osittain järjestykseen, ymmärsin pohjimmaiset arvoni, eli asiat, joiden puolesta olen valmis kuolemaan, ja niistä tärkein oli oma perheeni. Lisäksi päätin, että en enää koskaan, anna epätoivon ottaa valtaa itsestäni. En enää koskaan.
Osaksi hyödyin myös kuuntelemalla Jordan Petersonin luentoja psyykkestä yms muista aiheista, jotka auttoivat minua jäsentämään ajatuksiani paremmin.

Jos olet pahasti masentunut, suosittelen kuitenkin alkuun, että pyrit terapiaan. En itse olisi kykeneyt ensimmäiseenkään niistä askelista joiden kautta pakenin masennuksen syövereistä, ellen olisi hakeutunut terapiaan, ja puhunut asioita selväksi terapeuttini kanssa. Se oli ensimmäinen askel ajatuksieni jäsentelyssä, ja ilman sitä, olisin edelleen masennuksen syövereissä.

Eli lyhyesti, hakeudu terapiaan, pyri saamaan elämääsi rutiinit takas, artikuloi perimmäiset arvosi ääneen, ja hanki itsellesi päämäärä. Nuo olivat ne keinot, joiden avulla pelastauduin masennuksesta.

Sellainen "agenda" että ihmiset voi hyväksyä persoonina, ei pelkän ihonvärin perusteella. Totta kai se täytyy saada sun kaltaisten luupäiden kalloon toistolla.

melkein sain pillua 15 vuotiaalta geneeriseltä ongelmanuorelta, mut jänistin.
Maukuu vielä peräänkin

...

Mitä vitun "faktoja"? Esiin ei ole tuotu minkäännäköistä faktaa, toisteltu pelkkää 70- vuotta vanhaa propagandaa. Juutalaiset "hallitsevat" mediaa ja pankkeja koska niiden isät ja isoisät ovat olleet pioneereja alallaan. Kuka nykyisen valuuttajärjestelmän on kehittänyt? Kuka perusti Disneyn ja muita viihde- ja mediataloja?

>Jordan Petersonin luentoja
Jos oot AP niin huutista

youtube.com/watch?v=nKL3MsKRtJo

...

Jutkut ajavat rotusekoitusta heikentääkseemme kansallista yhtenäisyyttämme.
Juutalaiset aktiivisesti masinoivat afrikkalaisten massamuuttoa Eurooppaan.

youtube.com/watch?v=IfCOO7Z39j0

Tälläiset demoralisoivat pelkurit pyrkivät vetämään kaikki muutkin ihmiset omaan tyhjyyteen ja nihilismiinsä. Heidät pitää jättää omaan arvoonsa mätänemään synkkyydessään.
Toivoa on aina, koska tulevaisuus ei ole kiveen kirjoitettu, ja ennalta määrätty. Ainut keino tappaa toivo paremmasta tulevasta, on jos ihmiset itse menettävät uskonsa siihen. Meidän ei tule koskaan vajota epätoivoon, ja menettää uskomme kansakuntaamme kohtaan.
Meidän on taattava kansakuntamme olemassaolo, ja tulevaisuus suomalaisille lapsille, ja tässä taistelussa emme saa ikinä antaa periksi, tai sallia epätoivon ottaa vallan meistä.
youtube.com/watch?v=wE2KHPzUMBU

Eläköön voitto!

taas jäi käymättä alkossa ja ei innosta hortoilla enää ihmisten ilmoille.
on se vaikeaa rueta alkoholistiksi

En keksiny mitä syön niin ostin sit parsakaalin ja palan savustettua lohta

Have a nice day Pekka, lots of love.

...

>NMR

HELL SEGER PEKKA!

KILL THE JEWS, LEFTIST AND KEEP FINLAND CLEAN!

Liha on pilalla ja kannattaa jättää se ennenku mohamed tulee khattipäissään puukottamaan.

Ite hylkään naisen välittömästi jos tulee ilmi että se edes harkitsis tai on harkinnut paskanahkoja. Saavat mun puolesta pitää mokoman horon.

ah that made me laugh, thanks for sharing.

Mikä vittu sua vaivaa

Isovelilarppaus on ainoa asia mikä Sven-Göranilla on jäljellä

mieti jos oisit joku grandayy tai sapport tai rapid liquid ja tulis joka päivä 500e tilille ku mukulat katsoo sun minuutin pituisia meemivideoita aamusta iltaan.
ammattilaismeemilordit tienaa tällä

>Helstinki

I want you Sven. Truly I want you!!!

>>NMR
A bunch of fucking Germanicist clowns who will never amount to anything.

panisiko /mämmi/ 10 vuotta nuorempaa tytyä, joka ei ole edes vielä lukiossakaan?
Muija on sellainen geneerinen laiska yläasteen ostarilla hengaava lutikka.

Omatunto kohisee, mutta samaan aikaan kulli on puuta pienestä Aasian tytöstä

H-hey don't be rude ;_;

>Mitä vitun "faktoja"?
Tutustuppa muihinkin linkkeihin tästä kuin vaan ensimmäiseen> Esiin ei ole tuotu minkäännäköistä faktaa, toisteltu pelkkää 70- vuotta vanhaa propagandaa.
Se että sanot että informaatio joka osoittaa juutalaisten pahantahtoisen toiminnan maailmassa on "propagandaa" osoittaa vaan sen kuinka aivopesty olet.
youtube.com/watch?v=yUEK9KqgRIA

>Juutalaiset "hallitsevat" mediaa ja pankkeja koska niiden isät ja isoisät ovat olleet pioneereja alallaan.
Eli myönnät sen että juutalaiset pankkiiri ja mediasuvut vaikuttavat maailmaan ja maiden politiikkaan. Miksi hyväksyt sen, että ei-suomalaiset juutalaissuvut vaikuttavat kansakuntamme päätöksentekoon hallitsemalla sekä taloutta että mediaa, ja vapaasti ryöstävät kansamme vaurautta? Miksi hyväksyt sen, että tämän faktan esiin tuominen leimataan välittömästi "antisemiittiseksi?"

>Kuka nykyisen valuuttajärjestelmän on kehittänyt?
Juutalaiset pankkiirisukujen kartellit, joiden päämäärä on oman valtansa ja vauraudensa kasvattaminen. Nykyinen talousjärjestelmä ei aja kansamme intressejä.


>Kuka perusti Disneyn ja muita viihde- ja mediataloja?
Walt Disney ei ollut juutalainen, mutta juutalaiset valloittivat hänen firmansa hänen kuolemansa jälkeen.
Hollywood on juutalaisten kartelli.

good post

En panisi 13v tytyä.

En tiedä. Ei kukaan voi tietää.
On elettävä uskossa siihen, että totuutta puhumalla, ja kansamme hyvää ajamalla, saamme aikaan parhaan mahdollisen lopputuloksen. Me emme saa vajota epätoivoon, tai rukoilla katastrofia joka hajottaa tämän järjestelmän. Meistä on tultava omat vapahtajamme ja meidän on itse taisteltava oman vapautemme puolesta.

>stk mämmi on täynnä punapilleröidyksi nyymeil mut suurin osa niistä on "luovuttanut"

Natsismi ei ole oikein yhteensopiva suomalaisen rotuperimän kanssa.

Jos siihen mennään mukaan, niin luonnollisesti luovumme omasta sekoittuneesta rotuperimästämme ja korvaamme sen germaanisella.
Tämä voidaan toteuttaa esim, germaanimiesten ja suomalaisten naisten pariutumisella useamman sukupolven ajan kunnes alkuperäinen veri on alle sadasosa mikä lienee siedettävä määrä valkoisille nationalisteille.

Hmm

mites 15v?

16.

Kansallissosialismin periaatteita voi hyvin soveltaa kuka tahansa kansa. Se ei vaadi että kansakunta on germaaninen. Hitlerin kansallisosialismi, oli tietysti saksalaisiin keskittynyttä.

Tässä Rockwell selostaa kansallisosialismin periaatteita.
youtube.com/watch?v=DB9oUqIcX-c

>Tsadi

En suostu enää koskaan luovuttamaan. Elin siinä mielentilassa yli 5 vuotta, ja se melkein tappoi minut. En koskaan enää luovuta, en koskaan enää alistu, en koskaan enää anna epätoivolle valtaa, en koskaan enää menetä toivoa tulevasta.

Eläköön voitto!

>kansallissosialismi
>fasismi
>puolet Keski- ja Etelä-Euroopasta oli oman tyylin kansallissosialistifasisteja
>pakko matkia Saksan Saksa-keskeistä saksalaisille tehtyä versiota ja rahoittaa valtiota keräämällä juutalaisten omaisuus pois
juuh.
semmoset juutalaisten kärjistysjuonet.

Semmoset propagandat. Hitler ei koskaan edes halunnut edes mitään sotaan tai tappaa muita rotuja.

Objectively speaking is Finland as cucked as the countries surrounding it?

All the Finnish people i met, at least the men, have been rather nationalistic.

Tämä ei päde koska Eurooppa ei ole meidän mantereemme vaan heidän.

Finland is the least cucked at the moment.

>cucked as the countries surrounding it
>Russia
>Breivikway
>Bestonia
wut?

Mitä jauhat? Suomi on suomalaisten kotimaa, ja ei ole mitään syytä miksei kansallisosialismi toimisi Suomessa.

Jooh multa on aiemmin tullut 14 vuotiaskin vonkaamaan munaa enkä näe sellasen panemisessa mitään moraalisesti väärää, itseä esti ainakin ajatus kiinnijäämisestä, tuomiosta ja pahimmassa tapauksessa julkisesta lynkkaamisesta kun joku pedohuntteri alkaa kaivamaan tietoja

Hitlerin mielestä oli kammottava asia se, että amerikkalaiset tappo melkeen kaikki Amerikan alkuasukkaat loppuun.

Tietääkö kukaan täällä aatusta mitään oikeesti? Aatu ei ikinä halunnu sotaa tai tappaa ketään.

>kansallis (((sosialismi)))
juu ei jatkoon

Suomessa tiedetään olleen indoeurooppalaisia kauan ennen suomalaisia.
Senkin lisäksi, indoeurooppalaiset ovat kieltämättä mantereen itäosan alkuperäiskansaa toisin kuin uralilaiset jotka ovat paljon myöhemmin tulleita.

I meant Sweden, Denmark, Norway etc.

Tottakai

onko teilläki päin nii että Queenin aikasten mielestä Queen on pelkästään homojen hommaa?
jostai syystä jääny aikalaisihmisille päähän vaan Mercuryn aidsneekeröinti ja nuoret vaan popittaa tietämättä

Finland is 100x less cucked at the moment.

Entä sitten?
Kysymys on nyt meidän kansastamme, ja meidän kotimaastamme, ei joistain ikiaikoja sitten kuolleista heimoista joita täällä joskus ehkä eli ja jotka meidän esivanhempamme joskus tuhansia vuosia sitten ehkä hävitti.
Meidän on turvattava OMAN KANSAMME tulevaisuus, keinoja kaihtamatta.

No onneksi en ole mikään "germanisti" vaan ajan oman kansani etua.

Enintään 20% vähemmän cucked jtp

Aadolf Hitleristä on valehdelut eniten sitten Jeesus Kristuksen.

Sepä tässä itseänikin painaa.
Enneminkin mietin sitä, että tyttö tulee puskista syytöstensä kanssa.

sanot että pistää siteet silmille ja otat pikkuveljen 16v tilalles paneskelemaan.
shakki matti, teinitytyt

Suomalaisten etu olisi kyllä jos ruotsalaiset kuolisivat sukupuuttoon ja suomalaiset ottaisivat skandinavian rättipäiltä.

En ole nyt mitannut, mutta kyllä sangen vitjamunainen olen itskekin.

Nyt vittu meet ja panet sitä. Montako kertaa luulet et tulee mahollisuus panna jotain alle 16v

Ehkä voisin 27v tötöä laittaa

>t. nälkäinen pedohuntteri

Tuo tulevaisuus vaikuttaa hyvinkin mahdolliselta ottaen huomioon Ruotsin nykytilanteen.

32-vuotias tyty ei vielä lukiossa? Heikko esitys.

Tein tortillan jossa kebua. Ai että.

Kurkku ei sovi tortilloon mun mielestä

Tässä pitää myös muistaa että Venäjä vetelee viimeisiään. Jossain vaiheessa koko persläpi hajoaa ja voidaankin alkaa tosissaan pohtimaan Suur-Suomea.

Oot vissiin aika köyhä

Suur Suomi idean huono puoli on siinä että karjala on aivan pilalla neukkujen jäljiltä, ja se alue on täynnä ryssiä.
Kuolan niemimaan valtaaminen vois olla hyvä idea kylläkin. Siellä on paljon malmeja, sekä yhteys pohjoiseen jäämereen.

Kuolakin on saastutettu vituiksi. Tosin se ei välttämättä haitta kaikkia.

Itse laitan makeaa suolakurkkua ja maistuu muuten hemmetin hyvältä. Kuulostaa omituiselta, mutta kannattaa kokeilla.

Tänään lepopäivä mutta kävin lenkillä sentään. Oli kyl toinen jalka kipeänä, ja nyt vielä enemmän. Tuossa reidessä aika syvällä, mutta kipu kyl tuntuu ihan haarovälissä asti. Taitaa jäädä kyykyt välistä vähäks aikaa.

Tää sarja on muuten aika hyvä. Kuvassa Ernesti niminen tyttö (poika). Myös löytyy Lauri ja Jantunen, ja kaupunkeina Laihiala ja Kankkunen.

We have stricter immigration policies. We actually send them back to their country of origin with no chance to retry. Thanks to that, we have no 13 yos who have to shave everyday.

Neljä tonnia nyt tilillä. Laitoin tohon viel jalapenoi mut unohtu kuvasta.
Sopii sopii niinku tomaatti ja paprika.

...

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Vitun säälittävä pikku paskatatti olet.

Saasteiden poistosta vois saada itse-asiassa pystyyn hyvän teollisuuden alan.
Aluks puhdistetaan kuola, sitten tarjotaan puhdistuspalveluita muille maille.

Perkule imuri lopetti toimimisen