Sverigetråden dödåt2d-upplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/opinion/elisabet-hoglund-om-korkort
svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/bil-har-kort-in-i-flera-personer-i-hogdalen
youtube.com/watch?v=jPWXZ1aA8OI
nyheteridag.se/sveriges-kulturarv-forstors-systematiskt-foremal-fran-jarnaldern-skickas-for-metallatervinning/
youtube.com/watch?v=dThCwV2wpIA
twitter.com/NSFWRedditGif

>dkn ingen pv
>dkn ingen fv

Nä ska göra det vuxna och sluta svara på bete och gå ut och röka

jag äter

INGEN VÄN

>göra det vuxna
>röka
LOOOL

Kanske man ska skaffa sig en fransk tjej

HELL SEG-

...

Sverigetråden:
>anime og homser

>Norgetråden:
>nynazister og rullestoljenter

Dere er tilbakestående hele gjengen, men hvordan endte dere opp med så splittede kulturer her på 4kanalen?

Bögarna och animemissfostren är nycancer.

öh... 90% av tråden är NMR:are

Stormfrontapene er jo også et ganske "nytt" og svulst-aktig fenomen på Sup Forums


>NMR:are
Hva fåvæ?

...

2d har bokstavligen varit i tråden sedan 2013.
Eller minns du inte när SNSD brukade spamma tråden med ?

Det här var det mest nybögigaste brevet jag läst på länge.

Stick! Jävla turkfetto

Häng dig istället.

>dkn ingen fårfv att avla lamm med

>Hva fåvæ?
NMR = Nordiska Motståndsrörelsen

Snacka inte med han. Han är mentalt handikappad som de flesta norrbaggar.

Tänkte säga detsamma, men repet skulle inte hålla

jag vaknade
var är du, min man?

oooooooooo

haha

...

Har hen rätt?

Hodlar ni eller sålde ni era BCC/BCH?

>dkn försökte förstå vad en flyktong var alldeles för länge för att klassas som mentalt icke handikappad

Bra! Tur att vapen är omöjligt att få tillgång till utan jaktlicens. Tur att deras vänner i öst inte har vana av att smuggla in sin skit till undermänniskan i Norden.

>hen

v-vad är det där på hennes ansikte

svt.se/opinion/elisabet-hoglund-om-korkort

>Unga manliga bilförare överskattar sin förmåga, kör ofta vårdslöst, saknar erfarenhet av trafiken och är inte sällan alkohol- eller drogpåverkade. Dessa unga kaxiga män med höga testosteronnivåer utgör en stor trafikfara.

>Försäkringsbolaget Folksam gjorde för några år sen en studie som visade att unga män i BMW är tio gånger så ofta inblandade i trafikolyckor som förare av Toyota-bilar.

>Manliga förare löper samtidigt generellt tio gånger så stor risk att krocka än kvinnliga bilförare. Den allra högsta risken löper unga manliga bilförare. Risken för denna åldersgrupp att krocka är fem gånger större än för bilförare i 45-50-årsåldern, allt enligt Folksams studie.

okej, statistik kan jag gå med på, men
>Om man verkligen vill få ner antalet trafikolyckor med dödlig utgång vore det bästa att drastiskt höja körkortsåldern från 18 till 25 år! Då försvinner direkt den grupp som förorsakar så många trafikolyckor.

>25åringarna kommer fortfarande sakna erfarenhet i trafiken
schack fucking matt feminister

är du full?

har psyktransan flyttat till finland? känner igen den där animekaraktären som missfostret brukade breva

>försöker breva på /fit/
>You forgot to solve the CAPTCHA tio gånger i rad
vafaaaan

alltså hon har fel men jag förstår att hon blir arg över att folk vill att äldre ska få körkort indraget. Vad fan liksom ta inte ifrån dem deras frihet. Ja olyckor kommer ske då och då men sånt e livet

låt äldre göra tester där de kan visa att de fortfarande kan köra i värsta fall

du håller på att få en stroke

>han har inte ett pass

Jag gjorde den rätt ju din dumme fan, hur hade jag annars kunnat breva här?

vem talar du om?

>han är frivilligt med på ett register som kopplas direkt till 4kanalen
LOOOOL

Pedo

Hur och var ska man bo när skiten slår fläkten?

Inte i en stad är uppenbart

>den fete smygbögen är självbelåten över att spendera 200 spänn på luft när han inte tillför något av värde till tråden eller kanalen

*tippar foliehatten*

Polisen: ”Att inneha skjutvapen är ingen medborgerlig rättighet”

Unga är idioter. Låt dem dö! 7 år är ändå inte tillräckligt för att sätta dem i säkerhet från sin egen vårdslöshet ändå.

Uppe i Norrland. Köp en stuga nära en ström eller nåt och skaffa jaktlicens.

vad fan

>t. tror på stormbögsfantasier om att judarna förtrycker oss

Tycker det är ironiskt att generationen som tagit ifrån yngre mest rättigheter får skit tillbaka

hatar pensionärer

I thought we were friends, Sweden.

Klois, ta fram länken med kärringen som körde på tre personer häromdagen

häng dig, weebcuck

>dkn ska på fest

>>>/AFA/
Den evige har förgiftat hela världen med sin skräp, bara hjärntvättade idioter tror att judar är oskyldiga.

Ny säsong när?

är han här?

>dkn ska på arbetsintervju på donken imorgon

Åland så klart

Pedo

Norrland är ju dock väldigt kallt på vintrarna

Är inte kylan ett större hot än befolkningstätheten i syd? Det mesta av södra Sverige är också väldigt tomt. Man kan lätt isolera sig

>inte supa sig redlös varje dag
vgh

detta favä. det mest rimliga är att var 10:e år måste ALLA göra en uppkörning och teoriprov.

Visst, den överrepresenterade gruppen som består av unga män i en bmw med tonade rutor slutar vid 25 och berörs inte av detta men det är fortfarande ett rimligt förslag som inte innebär några förbud och gör att de som förtjänar sitt körkort får behålla det.

Och som hon själv skriver i artikeln beror felet på att män är aggresiva, vårdslösa och förfärliga av deras natur, så vad fan ska man göra? förbjuda män från att ta körkort? det är bokstavligen bara att sätta på sig en peruk, lite smink säga till trafikverket att du är en kvinna numera för att ta det då. något annat vore transfobi.

>han BETALAR för att breva på kanalen
att jag gör det gratis är inte ett argument för övrigt

precis, önskar att alla 15åriga mopedister kunde köpa en elmoppe med kopiös acceleration och krocka, det låter mindre iallafall.

>t. skolskjutare

det är dock en sanning, varför tror du att hiroshima köpte kanalen egentligen? sluta vara en hycklare. antingen ger du upp dina >le judar eller så inser du att vem som helst kan bete sig på det viset.

svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/bil-har-kort-in-i-flera-personer-i-hogdalen

den finns bokstavligen i artikeln jag l1kade

>donken har redan ett jobb så slipper jobba på donken

...

prata inte med kloanon

Prata inte med Murad heller

vad fan norge
hur i helvete är jag bög?

>jag gör det gratis

flytta till en av de mest SDtäta kommunerna bara.

>dkn ingen oni att röka med

Ikke bǿg. Pedofil. Å breve animerte småjenter som du ellers runker til, det får meg til å tro at du er pedofil.

Min 100-åriga häxa fv

>216 cm lång

>södra Sverige
Skåne är klaustrofobiskt för någon som bara har hyreslägenheter att välja på. Borde flytta lite högre upp innan invandrarna får råd att köpa hus...

>Norrland är ju dock väldigt kallt på vintrarna
Det är ju därför man jagar ren och björnar. Deras päls kommer hålla din stuga varm.
>Det mesta av södra Sverige är också väldigt tomt. Man kan lätt isolera sig
Ja men om det blir krig så kommer krigarna/babbarna gömma sig i skogen, så som ISIS gör i Syrien. En stor del av marken som de kontrollerar är tomma öknen. Bäst att åka norr då. Babbarna skulle inte vilja vara norrut eftersom det är kallt.

alle som brever japanske tegnefilmspiger er pedofile og ikke raske i hovedet

L A S S E
A
S
S
E

>dkn bor i Lomma Kommun

Bokstavligen rasrent med övre medelklass och överklass som flytt soptippen Malmö. 10 minuter till Sveriges bästa stad Lund och 5 minuter från havet. Allt jag ser är blonda, vackra människor och de Skånska viddarna. Plus billig slavarbetskraft från Malmö, svartskallarna städar våra toaletter och suger våra kukar. Dessutom är alla stormiga som fan och röstar SD.

>t. metapratar med mig
bokstavligen mer av ett (du), tack så mycket

har redan konstaterat att det inte är ett argument, och att det inte är ett argument är det slutgiltiga och mest objektiva argumentet som inte går att bemöta med något annat än inte ett argument.

detta

Om det är nån som driver gerillakrigföring i Sverige så är det svenskarna. Babbarna kan inte området så de skulle inte klara av det.

youtube.com/watch?v=jPWXZ1aA8OI

Hvorfor bor ikke dere i koselige Norge?

Kina kommer vinna TI7

Va? Kan inte förstå din månerunor...

>man babbar är bokstavligen rädda för skogen

neeej

Våra grabbar vätska kommer göra det.

NEJ
NEJ
NEJ
>Liquid mot Empire
NEEEJ

Om ni är så jävla stormiga, varför slänger ni bort vårt kulturarv då?
nyheteridag.se/sveriges-kulturarv-forstors-systematiskt-foremal-fran-jarnaldern-skickas-for-metallatervinning/

youtube.com/watch?v=dThCwV2wpIA

>dkn du inte är bra på basket

IS kan bara kontrollera öknen (knappt) eftersom de har olja. Med vägspärrar och bensin för 1000kr litern kommer bokstavligen ingen orka sig ut i den svenska skogen om man inte redan har en gård

>Liquid har KoTL som first pick

De har redan vunnit.

Fy fan vad jag hatar kloanon. Dum jävla man som bara strömmar och gycklar. Det enda han bryr sig om är sig själv och sin jävla "vän" sidf vilket innebär en lina från en sidfs kuk eller varför inte resa in till USA med sidf. Jag gillar faktiskt de som hatar på Kloanon för dom gör så att kloanon mår skit och slutar strömmar och breva. Hell fucking Tomte

Fyfan vad tråkigt DotA blivit. Det gick åt helvete efter 2014 någon gång.

Skulle du?

>allt detta snack om sidf
aasúúh sidf

Jag hatar Kloanon! HATAR HATAR HATAR!

FY FAN