/nederdraad/

Slimme mensen editie
Welkom: mensen die slimmer zijn dan gemiddeld
Niet welkom: mensen die dommer zijn dan gemiddeld

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OAQ9SIJ6A7s
youtube.com/watch?v=58mqdocBUQY
youtube.com/watch?v=rnTWBrzXB5w
twitter.com/AnonBabble

kanker

Ik zuig echt in Sterrentuig 2. Ik kan alleen met de Zerg overweg. Iedere keer als ik een ander ras wil spelen word ik vierkant ingemaakt.

ik ben slimmer als iedereen.

Ben ik welkom?

> 666
het nummer van het beest

hallo

noob

Salaam alaikum

Sterrenambacht?

youtube.com/watch?v=OAQ9SIJ6A7s

BEN BUNU UNUTMAM

En dan vragen ze zich af waarom Nederlanders liever een crimineel in dienst nemen dan een Moslim.

Benedìcat vos omnipotens Deus, Pater, et Filius et Spìritus Sanctus.

Waar komt die camera angst toch vandaan? Als je niets op je kerfstof hebt dan heb je toch ook geen reden om je als een zotte krapuul te gedragen?

Ik wil geslagen worden :(

Het is ook echt zo'n typische Moslim strategie. Eerst proberen ze de ander te overbluffen. En als dat niet lukt gaan ze het slachtoffer spelen.

Sommige mensen vinden het niet leuk om omgevraagd op televisie te komen.

sorry, domme mensen zijn niet welkom.

>een moslim aannemen
Dat gebeurd echt niet bij ons bedrijf. Mijn opperhoofd komt er gewoon voor uit. En niemand kan er wat tegen doen.
"Past niet in ons bedrijfscultuur" zegt hij. Klopt wel want we zijn een stel kankerlijers die bier achterover gooien met worsten op vrijdag. Een moslim zou zich helemaal niet fijn voelen bij ons,

user, je hebt gelijk, geloof ik.

Waarom reageer je op jezelf

WAAR REAGEER JE OP MIJ FLIKKER?! SCHRIJF HET MAAR LEKKER IN JE BLOG. OPROTTEN MET JE POST!!! IK DOE JE TOCH NIKS. JE DOET ME PIJN!!! IK HEB NIKS GEDAAN JE DOET ME PIJN!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH HEEELLPP MEEE EHEEEEEELPP MEEE!!!!

O jee.
Zijn de hoekige Rooddhet-flikkers van Sup Forums er weer?

JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ LEVENNNNN!!! VUILEE FLIKEEEEEEEEEEERRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Er is een verschil tussen het niet leuk vinden en na de afhandeling met de politie vragen of je onherkenbaar in beeld mag verschijnen en dit soort gedrag. Wat denkt men hiermee te bewerkstelligen?

Ongefundeerde intimidatie van de cameraploeg? Neen, dat zal werken. Controle over je emoties is een kostbaar goed.

Maar ik ben niet dom.

Ik wil alleen maar dat iemand mij helemaal lens slaat.
Is dat teveel gevraagd?

Ben ik het mee eens, maar ja meeste mensen gebruiken eerder hun emoties dan verstand.
Ook als je gecensureerd bent wordt je wel herkend door je naasten hoor.

Je zou maar net aan je baas om 10:30 zeggen
>hallo ik ben ziek doei

En om 11:00 opgenomen worden door wegmisbruikers.

Of tegen je vrouwtje zeggen
>Nee natuurlijk ga ik naar mijn maat en niet om mijn ex nogmaals te volblaffen

En dan wordt je opgenomen in de straat van je ex.

Daar gaat je relatie of je baan.

>je mag ons niet betrappen hoor, want dan moeten wij op de blaren zitten

Het is gewoon kut omdat er geen uitweg is. Je wordt geforceerd om op televisie te komen.voor commerciële doeleinden ten koste van je baan/relatie.

Niet dat ik vreemdgaan of onnodig ziek melden goedkeur maar toch. Principe is dat je gewoon NIET kan weigeren dat je niet op televisie wil komen.

Blijf dan ook Zerg spelen.

E N D O R F I N E

Maar als je normaal doet kan je ook gewoon vragen niet in beeld te komen.

Ik ben een keer op een filmlocatie geweest.
Stonden 3 camera's op mij gericht, zonder dat ik het wist. Ze vroegen mij achteraf of ze beeld materiaal van mij konden gebruiken. Heb toen gezegd dat ik dat liever niet had, dus hebben ze die camera beelden niet gebruikt, al was de "hoofdpersoon" bij mij geweest.

Ja maar zo gaan ze dus niet te werk bij Wegmisbruikers.
Ze zullen hoe dan ook die beelden gebruiken als ze interessant zijn en je hoogstens 'onherkenbaar' maken, maar dat maakt geen kanker uit want iedereen in jouw omgeving herkent je toch wel.

Ik vind Wegmisbruikers om die reden ook wel een misselijkmakend programma. Alles voor de kijkcijfers.

Hebben ze lak aan. Tenzij je een kort geding aanspant kom je gewoon in beeld.
En dan is nog de kans 99% dat je verliest omdat openbaar filmen gewoon is toegestaan.

In jouw geval was de cameraman gewoon vriendelijk genoeg om de beelden eruit te halen, maar hij had er ook lak aan kunnen hebben.

Ja, dit dus.
Ik vind het overigens merkwaardig dat de politie zich leent voor commerciële televisie. Dat is niet hun taak.

Dit is nu een normaaltjesdraad.

Hoi, ik zit in een café naar harde dag werken.

Autisten gelieve niet reageren.

youtube.com/watch?v=58mqdocBUQY

*praat tegen je over chinese tekenfilms en programmeren zonder oogcontact te maken*

Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd, maar als je gewoon normaal "saai" meewerkt ben je helemaal niet interessant voor televisie, en als je daarna vraagt niet in beeld gebracht te worden zullen ze dat heus wel accepteren.

Ja, je mag filmen in de openbaarheid, maar niet voor tv. Als jij gefilmd voor een tv progamma word moeten ze een formulier geven, waarin jij toestemming geeft. Geef je geen toestemming en doen ze het toch, kan je ze aanklagen.

youtube.com/watch?v=rnTWBrzXB5w

kom op

>en als je daarna vraagt niet in beeld gebracht te worden zullen ze dat heus wel accepteren.

Geloof je dit werkelijk?
Denk je nou echt dat iemand die op beeld door het lint gaat achteraf zegt dat het allemaal wel goed is dat ze die beelden uitzenden?

Mooie cijfers.

Leuke autistengrap ook.

>mensen die Sterambacht spelen ipv geld verdienen en wijfen neuken

Er zit een verschil tussen opname en publicatie

Daar lullen we net over; dat doen zij dus niet. In feite hopen ze zelfs stiekem dat je helemaal gek gaat doen omdat de kijkcijfers dan omhoog schieten.

Ook niet in het openbaar? Als ik jou film met mijn mobiele telefoon in het openbaar kun je niets doen.
Maar als een cameraploeg dat doet gelden er ineens andere regels?

Waarom?

Sorry, dit is nu een normaaltjesdraad.

Zouden jullie vriendelijk willen opkankeren?

Kan je lezen? Ik zal het nog even herhalen
>als je gewoon normaal "saai" meewerkt ben je helemaal niet interessant voor televisie

de neuk

Goed genoeg, autist?

Privacy.

Ik ben vandaag in Kusadasi geweest en ga zometeen uit vma

>Carlsberg
Lekker normaal. Goedzo!

Je hebt vandaag toch wel gewerkt?

>Sup Forums X has been updated to version 1.13.10.6.

Yay :D

>Ik ben beter dan alle anderen omdat ik onbekende biertjes bestel

Als er zomaar uit het niets een camera op je gericht wordt kan ik me zeker voorstellen dat sommige mensen daardoor geprikkeld worden en op dát moment verlies je volgens jou de mogelijkheid om niet voor honderdduizenden mensen voor gek te worden gezet op televisie.
En je bent ontzettend naïef om te denken dat ze geen beelden van je uitzenden als je het 'normaal' vraagt. Die lui hebben daar lak aan, zolang ze maar kijkers kunnen trekken.

Ga je straks weer gefrustreerd palen als geen tjikkies je willen neuken?

Ja vast wel

Hoi, autistisch kneusje.

In Zweden is Carlsberg geen exotisch biertje maar een heel normaal. biertje.

Hierom erger ik me aan autisten; ze kennen alleen de binnenkant van hun kamertje.

Reageer niet meer op mij.

Nog 150 kijkers en hij scheert zn haar

Dan kan ik met je meepalen want ik zit als enige in een café achter de bar op vierkant te palen en de krant te lezen.

>dvw iedereen te bang of soft is om jouw seksuele dromen te vervullen

Voelt slecht

>krant
>café

Afgehaakt

>Carlsberg
Staropramen en Tuborg Goud

>Je hebt vandaag toch wel gewerkt?
Zo'n 11 uur zwaar werk

Carlsberg is het Heineken van Zweden

dat zei ik niet oenemeloen

goedzo user

Oh ik zou je mishandelen op een manier waarvan je droomt, maar ik vind je een kankerpersoon en ik ben zogenaamd hetero.

>maar als je gewoon normaal "saai" meewerkt ben je helemaal niet interessant voor televisie, en als je daarna vraagt niet in beeld gebracht te worden zullen ze dat heus wel accepteren.

Dat is het hele punt. Hij pretendeert dat je op een of andere manier beter bent als je iets anders dan een bekend bier bestelt.

>zwaar werk

Fysieke arbeid? Sorry, dat is niet normaal en vrij autistisch.

Reageer niet meer op mij.

Hoe zou je me mishandelen??

Maar
Dat
Gebeurd
Dus
Niet

Dat gebeurd gewoon niet. Je wil niet weten hoe ver de media gaat voor commerciële doeleinden.
Er zijn talloze saaie video's van wegmisbruikers waar degenen die aangehouden zijn rustig meewerken en gecensureerd zijn.
Maar verwijderen? ho maar.

Alles voor de kijkcijfers. Een saaie video levert meer kijkcijfers op dan geen video.

>fysieke arbeid
>voor autisten

nee.

Maar je zou die balknevel wel nodig hebben; ik hou niet van kinderachtige slaven die schreeuwen.

Een gezond normaaltje heeft een kantoorbaan.

Hoe zou je me vastbinden??

wow wtf daar ga ik overmorgen ook naartoe

Kopieer mijn vlag niet kankerproksieflikker

>gebeurd
Je leert het nog wel een keer, inshallah

ik zit nu in Etimesgut district maar het is kanker saai hier

beton

Dat is nogal een afstand maat. Kusadasi is best wel leuk oetz, zowel overdag als het nachtleven. Na 10 uur begon het enorm druk te worden.

Ik ga er zometeen weer naar toe.

Tip: Er is een visrestaurant waarvan ik de naam niet meer weet heel erg dichtbij de kustwacht oorlogsschip. Ga daar NIET eten.
Echt troep oetz en je betaald de hoofdprijs.
Tip 2: Turken kunnen niet rijden, wees op je hoede. Regels bestaan niet in Turkije.

Inshallah

??

mijn tante heeft een villa dus daar overnacht ik en ik weet hoe het is in Turkije, enkele speciale bezienswaardigheden?

>mocro's in de bar
>wat moet ik bestellen????
>neemt biertje
>komt 5 minuten latee terug
>mevrouw mag ik alsjeblieft mijn biertje ruilen (biertje al gekocht)
>probeert biertje te laten betalen van zijn vriend

het gaat gebeuren

Ik heb geen villa's gezien, alleen maar hotels maar goed.
Guvercinada is wel leuk om te zien, stuk geschiedenis. Je kan een uur rondtouren op een boot voor 5 lira.
Mooie stranden, enkele shisha lounges en dat is het zo'n beetje. Er is een bazaar en ongelooflijk druk in de stad.

Veel plezier pik.

Nederlands? Spreek je het moederneuker?

Ik zei: beton. vieze kankerhoer.

Maar bier is haram

>fastforward: 20 minuten
>iemand komt van het terras die de barvrouw kent
>ja die mocro's zeggen dat ze geen geld hebben..

seks is ook haram

denk jij dat alle mocros geen seks hebben

Alleen seks buiten het huwelijk mag niet

Er zijn stammen waarbij het meisje (zover mogelijk) haar boerka aanhoudt tijdens de seks.

Sex buiten huwelijk mag wel, je mag doen met een kuffar meisje wat je wil.

Iemand enig idee waar ik goedkoop clear casting resin kan kopen?

randstad

>mensen die tinderen
vermoorden oetz. Allemaal. De zuiverig.

>sex
>sexxxxx

ik verveel me de kanker.

Geen vrienden, loop soms uit verveling (en beetje beweging) gewoon 1 a 2 uur door de stad met muziek op, heb ik tenminste nog wat te zien

Zelfde hier, maar ondertussen ben ik Pokemon GO aan het doen.

Kom naar Turkije, heb jij en ik vrienden

ik lach om jouw pjjn.