Sverigetråden - Svensk 2dupplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=irdHSmRrdh0
youtube.com/watch?v=JzVQKs6nMMg
youtube.com/watch?v=JtFJLuFA3Q8
youtube.com/user/johnwaynegacy/videos
youtube.com/watch?v=XKHa9ldznx8¨
steamcommunity.com/groups/specksunreal
twitter.com/SFWRedditGifs

>dkn ska köpa en flaska rom imorgon

Jag gillar den nya trådstarts-chan.

Rom + Dr. Pepper är den bästa drinken som är lätt att göra.

...

du är inte rolig.

Tredje för HeRaKr!

inte du heller

Jag dricker det rent favä

>dkn kan inte tjata om >dkn ingen pv

HELL SEGER

>dkn ingen att spela fps med

>stormsnorrar med ansvar för att räkna rätt

...

hej snsd har du tröttnat på tomte-personligheten eller?

det har snart gått en vecka sedan du sist brevade som honom och nu har plötsligt som av en händelse det här nya oliversnubblet dykt upp från ingenstans.

MOBA > FPS

vilka fps spelar du?

youtube.com/watch?v=irdHSmRrdh0

Men hur kan något som har så svag energi, färdas så långt och omderigeras så många gånger?


Och du menar alltså att en telefonmast som står kanske flera mil bort ska kunna färdas hela vägen till min mobil när den inte ens kan penetrera en cell. Hur tar sig signalerna fram till min mobil då? Det måste ju vara flera quadrillioner signaler om man tänker hur många signaler som bara studsar iväg någonstans. Tänk dig hur många objekt signalen måste passera på vägen till min mobil. Det är ju som filter efter filter efter filter. Hur många % av signalen lyckades studsa miljardtals gånger inne i cellstrukturerna av objektet för att sedan inneha samma kurs? Sen ska det repeteras för nästa objekt av 2/10000, har väldigt svårt att tro på detta

hej nojjanon hoppas du kan sova gott trots alla hjärnspöken om en och samma Sup Forums-tråd

>dkn glömde alltid bort att cykla när man gjorde detta

Sen så får jag ont i rumpan och skrevet av att cykla på motionscykel.

Moba är lågenergi.
Alla

>inte vara lågenergi

?

youtube.com/watch?v=JzVQKs6nMMg

>"This video makes me proud to be a European. You can sense the relief when they arrive because they see us as the land of democracy and human rights. I wish Sweden was on the mediterranean coast so I could personally do more to help, but to all those arriving I say Welcome! This is your home now and you are safe from famine, persecution and wars."

...

Joey?

youtube.com/watch?v=JtFJLuFA3Q8

Det är bekräftat strålningen från mobilen är på riktigt, var försiktiga annons

>dkn mest lågenergi i tråden

Bara för man är lågenergi måste man ju inte spela lågenergispel

Bättre än att fullständigt knulla upp fötter, ben och leder med den belastning som det innebär att springa

Strålningen som når dina pungkulor har inte nog med energi för att kunna skada dem, telefonen har en väldigt känslig mottagare som troligen kostar några hundra vilket är VÄLDIGT mycket för mikroelektronik.

youtube.com/user/johnwaynegacy/videos

>those uploads

yeah not at all a Sup Forums troll account

>Liquid WW

källa?

Inte destinationstid jag ifrågasätter, utan hur de kan kvarhålla kurs .

adolf brann nog jävligt fint när man eldade upp hans skrumpna lekamen strax efter han satt en kula i pallet på sig själv :^)

Simmar oftast favä. Men du har rätt i att knäna slits.

Det är ju uppenbart att inte en enda mobil hade haft mottagning såvida man inte stod brevid masten om signalen var oförmögen att penetrera ens celler.

sluta använd wifi
sluta ha mobilen i byxfickan
isolera ditt levnadskvarter med metall

youtube.com/watch?v=XKHa9ldznx8¨

BLAST FROM THE PAST, NUVARANDE ÅRET MINUS ETT

>antyder att han inte stack på solsemester till Argentina

Låg iq

>utan hur de kan kvarhålla kurs .
eftersom att allting sker på en storleksnivå som är mindre än mikroskopisk nivå

en foton har inte ens en fysisk storlek eller geometrisk form som en atom har

>metall

Detta, matallen bly för att vara exakt

vore kul favä
nä asgeir jag kan ju inte mäta mig med dig och dina polare i nmr direkt

Han brann för europas synder.

Signalen kan penetrera dina celler men den är inte stark nog att göra någon skada. Är du bekant med den omvända kvadratlagen (inverse square law)?

>Alla
Jag tror dig inte.
Vilket är ditt favoritfps, om du bara fick spela ett resten av livet?

man kan definitivt argumentera för att 2016 var året då internet peakade i ren galenskap

Ja, det spelar ingen roll. Som du sa själv hur tar ljuset sig igenom glas, det bryts, igenom att det studsar på partiklar och byter därmed riktning. Precis som man placerar många glasskivor på rad och ljuset aldrig når fram till den postion ljuset hade gjort om det inte fanns något glas, så blir det med radiosignalen.

Quake

Ifall du tyckte 2016 var galet är det inget emot vad 2018 kommer bli.

vadårå?

Oironiskt bra brev eftersom det avtrycker stormnissarna att få den här mentala bilden.

om du syftar på den svenskar valrörelsen så kommer det ju bara påverka det svenska internet.

såvida det inte händer något annat stort 2018 som jag missat. kongressval i usa? är inte så jävla stort favä.

vilken e sämsta dota-gubben?

Ja, men merparten håller fortfarande kurs. Tänd en lampa, gå någon kilometer bort, du kommer fortfarande se att den lyser. Det är väldigt många partiklar vi pratar om. Är du bekant med inversa kvadratlagen?

Spelat jättelite quake favä... Men brukade lira en hel del Unreal Tournament 2003 i min ungdom, vad jag förstått är väl det typ Quake fast långsammare(?)

bulba

Ingen som är åt höger bryr sig om Hitler längre. Jag är inte stormsnorre. Jag vill bara ha jävligt seriösa resultat för nationen Sverige.
Det är mycket som kommer hända då. Du har många val att bevaka. USA framför allt. Sverige m.m.

Börskrasch.

Såhär

*påstående*
*lågenergetisk*

>Har nog energi för att överleva biljoner stutsningar
>färdas i ljusetshastighet

*kan penetrera celler men inte skada och når ändå fram med rätt kurs*


>Ska färdas igenom hundratusentals objekt som varje innehar en quntiljon kursändring

Inte han du pratar med men tycker Unreal Tournament är roligare.

Quake är kanske lite bättre om du bara tittar på spelen i hardcore tävlingssyfte men UT har större mångfald av banor, vapen, spellägen, soundtrack osv.

Hela världen tittar.

Ja och tråkigare vapen.

Tänd en lampa gå bakom 200hundratusen fönster är vad vi pratar om i korrekt storleksordning

>Det är mycket som kommer hända då.
större än "donald trump ställer upp i amerikanska presidentvalet"? tveksamt va
på med sn0bblet dala

jag tror inte ens att gemene man i annat europeiskt land eller amerika för den delen ens vet att vi har valår 2018.

sen att det kommer vara lite nissar på Sup Forums som kommer jagjaga valet precis som de gjorde med franska valet är en annan sak.

Är UT fortfarande aktivt? Spelade trean typ 2 matcher men tyckte inte det var lika kul som 2003, men kanske bara är nostalgiskadad.
>tråkigare vapen
Exempelvis? Vad har Quake för spännande vapen?

>(((666)))

juden

>Exempelvis? Vad har Quake för spännande vapen?

trean var ju en flopp som typ ingen gillade

finns en Sup Forums steamgrupp som arrangerar spel i UT99 och UT2K4 men aktiviteten på evenemangen varierar rätt mycket. det är inte ovanligt att ingen dyker upp, och ibland kan det vara 6-7 pers som dyker upp.

steamcommunity.com/groups/specksunreal

Flak-kanonen från UT utklassar ju bara det varenda vapen som Quake erbjuder.

Jag vann igen

>>Har nog energi för att överleva biljoner stutsningar
Den studsar inte så mycket, den går rakt igenom det mesta beroende på våglängden.
>>färdas i ljusetshastighet
Det är elektromagnetisk strålning precis som ljus.
>*kan penetrera celler men inte skada och når ändå fram med rätt kurs*
Vad menar du? En del av energin absorberas av cellerna, men den mesta går bara rätt igenom utan att påverkas eller påverka cellerna.
>>Ska färdas igenom hundratusentals objekt som varje innehar en quntiljon kursändring
Det mesta är luft.
Nej, det är det inte alls. Du kan själv experimentera dig fram till hur mycket olika material absorberar radiovågor.

Fast shock rifle är ju det roligaste.

D-det där är ju inte ett svar på frågan, jag vet ju inte vad Quake har ;-;
Får kolla in den.
Flak-kanonen i mitt hjärta. En av de mest tillfredsställande vapnen jag använt i ett spel.

>inte uteslutande använda skaft och räls

Varför snackar jag fps med en OW-bebis

>nej det gör de inte alls

precis detta jag ville komma fram till, för de slår sig igenom och förintar allt i sin väg. Pungkolurna dör rätt så fort vid mobilen i fickan.

Så det är lagligt att knulla 15 åriga skoltjejer. Men vart hittar man dessa? Ska jag campa utanför BUP? Vad har ni för tips?

du har redan brevat ditt dåliga bete i tråden

kom med något nytt

>det mesta går igenom EN cell

Irrelevant när vi pratar om kvantiteten de måste passera

är jag banad

Nej, det är inte så det funkar. Radiovågor är inte joniserande.

internet.

...

Det mesta är ju bara luft. Det fungerar som trådlöst nät gör, men eftersom att det är en kortare våglängd passerar det igenom saker (har du en längre våglängd stannas det enklare, ljus stannas av i princip vad som helst)

Ja det kan man ju undra. När jag spelade OW försvann ju ALL min erfarenhet jag haft i alla andra förstapersonsskjutare, såklart.
Eller? Har jag missuppfattat?

Nu får du välja antningen slår de igenom eller så når de aldrig fram

Ja man rostar ju bort när man spelar mercy.

BFG10K (Q3)
Gauntlet (Q3)
Grenade Launcher (Q3)
Lightning Gun (Q3)
Machine Gun (Q3)
Plasma Gun
Railgun (Q3)
Rocket Launcher (Q3)
Shotgun (Q3)

f1h1

>hjärnkultingar med ansvar för att förstå elektromagnetisk strålning
nån borde oironiskt förslava er

>dkn ingen ordentligt gl i quake champions

Ja kortare våglängd innebär högenergetisk för att slå sig igenom saker och ting.

Varför tror du att det är skillnad på lång och kortvåglängd i potentiell färdsträcka? Tror du att kort glider runt atomerna medan lång bara krockar in i allt?

Svaret är för att korta har kraften att slå igenom.

Jag tror att det är en user i tråden som betar genom att låtsas vara dum i huvudet.

man vet aldrig med stormbögar

Kanske rostat lite, men min smak är oförändrad! :3
Är nya Quake bra? Är det ute eller är det β fortfarande?

De når inte fram om de är bakom ett berg av pungkulor, mycket riktigt.