/mämmi/

/mämmi/

Vittu mun pippeli ei kestä kun tuolla on nyt kadut täynnä lukiotyttöjä minishortseissa. Oispattaa.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=k863HRZW4nw
youtu.be/kgMcIj-Ofco
youtube.com/watch?v=6J5msvoiRs8
en.wikipedia.org/wiki/Paska,_Germany
twitter.com/AnonBabble

söt tjej

Varasin ajan sukupuolitauti testeihin

...

se on aika alffa testi, oon itekkin käynyt ja heti oli tytöillä punaset posket ja hymy herkässä

Ajattelin vain tulla ilmoittamaan että olen /mämmi/n kaikkien aikojen vanhoin vanhahomo. Lähenen keski-ikää kiihtyvää vauhtia ja tuntuu oudolta postata täällä lasten keskuudessa.

Eli toistan vielä kerran: olen kaikista vanhin postaaja /mämmi/ssä.

t. 27v vanhusnyymi

Nooh onneksi et enää pelaa videopelejä, ois ihan vitun noloa jos ois yli 21v ja pelais jotain pelejä lol

Juu et ole

Ja sitten hoitaja poistuu huoneesta ja samalla ovenavauksella sisään marssii lääkäri Jorma Pulkkunen tai vastaava ja käskee laskemaan housut alas

Pelaan myös videopelejä ja tunnen kyllä kauheaa häpeää tästä lapsellisesta tavasta jonka olen pitänyt yllä aikuisikään asti.

Olen ihan oikeasti näin vanha, teidän on pakko uskoa.

t. 27v raihnainen vanhusmies

Eikös tästä ole moneen kertaan puhuttu. Ei tommoinen alta kolmenkymmenen ole vielä edes vanhahomo, korkeintaan normihomo

Riippuu testistä, ei mun pippeliä kukaan tarkastanu, veri ja kusitesti vaan

Täällä on sekä neli- että viiskymppisiä, että silleen

Juuh oon ollut kasista asti töissä ja oon ehkä tunnin tehnyt töitä, pitäskö sitä vielä yrittää vai jättää ensi viikolle

benis

>alle kolmikymppinen
>vanha
huutista jonnelle

...

...

Oon muuten käynyt tuolla.

...

Oliko hyviä Beppuja?

Ei ollut kyllä kauheasti nuorisoa ainakaan.

(((Godmorgon)))

Juu ei siellä japanissa taida olla enää nuorisoa jäljellä, kaikki istuu kotona ja syntyvyys on joku 1.2

Kyssätkää mut sisältä

Mulla on kassit ulkona

Toivon todella että tämä on feikki

Et ole läheskään vanhin. Saatat olla typerin.

Niin mullakin. Lähes kaikissa kalsareissa on valtavat tuuletusaukot munien tai peräaukon kohdalla mutta en ole raaskinut heittää pois
Pitäisi varmaan hankkia ehjiä

Kanna sisälle ettei mene ruuat pilalle

Tulispa Kannan sisälle.

Mietis, onko sillä väliä että onko toi oikeasti godmorgonin mainos kun tommonen video clippi on kummiskin tehty syystä tai toisesta?

odotan raitiovaunua, tästä menee nykyään neljä

itse en koskaan uskalla puhua muusta kuin raitiovaunuista

Odotan raitiovaunua, ne räjäyttelee tietä raiteille tossa naapurissa.

Kusin, paskoin ja ajoin kaulapartani samaan aikaan.
Pystyisittekö te samaan? Ai ette vai? Niin luulinkin, oon teitä kaikkia parempi. Kumartakaa jumalallenne.

No julkisesti esitetyllä mainoksella, jota levitetään rahan avulla, on yleensä hieman laajempi katsojakunta kuin randomilla 4kanuukki meemillä. Joten kyllä sillä on väliä

Miepä istun tuolissa, hengitän ja oispattelen korea tytyille

youtube.com/watch?v=k863HRZW4nw

sit välillä pidän taukoa hengityksestä ja nielaisen hiukan sylkeä, tykkään elää reunalla

ei vittu meil samit

ootko ruskeahiuksinen laiha kaveri joka kattonut kännykkää nyt 10 minuuttia putkeen

>4kanuukki meemi
niin luulet että 4chanin nörtit ovat tehneet ton videon? juuh aikamoisia ammattilaisia nää nykyajan nettiröllit

Pääsen vasta maanantaina kusemaan kuppiin ja tuloksissa kestää viikon verran.

Huomenna pitäs lähteä heinolaan lykkimään yhtä tyttöä, oon jo toisaalta harrastanu sen kanssa suojaamatonta seksiä pari kertaa.
Niin ei kai sil nii väliä oo jos vielä kerran ennen tuloksia?

Oispa nyymi kenen kaulaparran ajaa

oisko tuo raskauden vaara kummiskin? mitäs jos tyty tulee raskaaksi, onko kiva maksaa 18 vuotta elatusmaksuja?

Oispa nyymi jonka suoleen mällätä

Mikä on e-pilleri?

Meinaan siis etten käytä kumia, se ahdistaa kullia liikaa.

Hello

"oho unohdin xD mut tykkään lapsista anyway!"

...

Älä kuumottele

ite en viisaana miehenä kyllä jotain 100 000e laskua pistäis random tytyn vastuulle

Tota noin, yks uppopaistettu tuplajuusto sokerilitkulla

Se on terve!

No onhan niitä editoituja meemuvideoita ihan vitusti, osa jopa ammattitaitoisempia kuin tuo.
Ps. Lopeta vänkääminen

HOMOTTAA

Oon miettiny et mikäköhä ton naapurin rempan tarkoitus on kun se koskaan valmistu.

hyvä maku

tarkotin tota "alkuperästä" videota, siis jonkun on pitänyt sijoittaa tuhansia et tommonen video tehdään, ihan sama sille mihin tarkotukseen loppu peleissä
ei meemeilijät mitään omaan videomateriaalia nauhota, ei voi tehdä edittiä ilman materiaalia ja siitä tässä oli kyse

Ei VITTU meil samit!

mitäs jos se on kotiopiskeja amiksesta?

Joko pojat on kuunnelleet Tuure Boreliuksen uuden singlen? Sanoisin että olisi kesähitti 2017 jos ei olisi näin pahasti myöhässä.

youtu.be/kgMcIj-Ofco

Uliuli
Vitun apina

Oikea näyttäisi olevan.

youtube.com/watch?v=6J5msvoiRs8

Meinasinkin lähinnä että onkohan tuo synnytys sekamelska otettu jostain ruotsalaisesta tv-draamasta ja mehufirman logot editoitu alkuun ja loppuun. On tuo vaan niin käsittämätön mainos ettei tahdo todeksi uskoa

Mitä hän tarkoitti tällä

Dii ja mun pointti oli että onko siinä nyt eroa et onko se tv ohjelmasta vai mainoksesta? hirveetä paskaahan se on anyway

Postaan töistä.

Voi vittu tätä menoa. Miten herra Schlomon villistä kyydistä pääsee pois?

ootko postissa töissä?

Onhan silläkin eroja. Onko mainos näytetty suomessa tv:ssä, ruotsissa jämäohjelmapaikalla tai onko se komposiittina olemassa vain internetvälitteisenä. Eri kokoiset ja laatuiset katsojakunnat.

Ei, teen uhrausmetalleja paatteihin.
Robottimaista hommaa mut ihan hyvä palkka.

Voin vain kuvitella sitä suvakkien paska myrskyä, jos kyseisessä mainoksessa olisi ollut valkoinen mies ja aasialainen nainen.

Aika mitätön ero koska kohdeyleisö on aivan sama, koska ero aidon ja feikin luoman efektin välillä on vähäinen voidaan tästä päätellä että on hyvin todennäköistä ettei se ole feikki vaan aito, mut sehän jo tossa tuli todistettua, mutta jatkossa vinkkinä että kannattaa käyttää tälläistä loogista päättelyä.

Matumbaman said last night that the arabs on his team were very loud. Why is he so racist

Mites se ois nyt onnistunut? Aasialainen nainen synnyttämässä ja valkonen mies vierellä, sitten sisään juoksee sen miehen valkonen vaimo? vai oisko se valkonen vaimo sen aasialaisen naisen vieressä ja aviomies ryntäis sisään?

Jos ette huomanneet niin se valkonen mies tossa videolla ei ole mikään lääkäri vaan sen naisen mies koska siviili vaatteet

One Double Quarter Pounder with Cheese meal and a coke please

Tai sitten ne kaks miestä ovat homopari koska ovat niin lähellä toisiaan siinä lopussa ja se nainen on vaan sijaisäiti

>10000 aisurikatsojaa ruotsissa
Vs
>50000 satunnaista primetime katsojaa suomessa
Vs
>1-5000 meemi katsojaa 4chanilla
Mitätön?

Taisi nyymin ideana olla, että musta äijä olisi se aisankannattaja, valkoinen se biologinen isä ja aasialainen muija se äiti.

please stop perpetuating the amerifat meme. I am not fat and it is very hurtful

Oon bi

LEAVE /mämmi/ IMMEDIATELY AND NEVER COME BACK

Halajatko kyrpää?

Ei jokaisen mainoksen tai propagandan tarkotus ole saavuttaa miljoonia katselijoita, silti ne voivat olla osa suurempaa vaikutus strategiaa ja siitä tässä on kyse että tommosta viestiä halutaan levittää.

No kylläpäs on värikästä, mutta se aisurin pitäisi olla valkoinen nainen jotta tilanne olisi todella pyöräytetty toisinpäin

>vaan sen naisen mies
Voi vitun joonas

yritäs uudelleen argumentin kanssa

but I just want to be your friend

>vaimo tulee katsomaan kun aviomiehen rakastaja synnyttää miehellensä lapsen
Huutista.

HALUUN PAIJATA

good pic, my sami friend.
post moar. :^)

Paijaa itteäs vitun homo

Tässä mainoksen vitsinä oli että nainen näyttäisi ensin olevan harrastaneen aviorikosta, mies hymyilee joka herättää hämmästystä, mutta paljastuu että nainen olikin vain sijaissynnyttäjä.
Luulitko että ne kaksi miestä siinä lopussa ihan muuten vaan lähestelisi toisiaan, urpo.

FUCK Fins

Hyi saatana homoja

Iha jees

Miten menee nyymit? Kans viiko pääst kouluu.

This desu

ei itseään voi paijata
ps. en oo homo myöskään

>hyvä palkka
En usko

Mutta oletkos käynyt Paskassa :DD
en.wikipedia.org/wiki/Paska,_Germany

Ihan hyvin oisivat voineet olla polyamo suhteessa tai se mies on vaikka sen naisen veli tai muuten vaan cuckystävä

>sijaissynnyttäjä
kuka vittu tämmöseen ryhtyy?
aika nais-aisuri meininkiä