/norgetråden/

Sykkel-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UtseT9zdUn4
youtu.be/VTROCGb5qj8
onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/juaf.12015/abstract
academia.edu/3479330/Does_Ethnic_Diversity_Have_a_Negative_Effect_on_Attitudes_towards_the_Community_A_Longitudinal_Analysis_of_the_Causal_Claims_within_the_Ethnic_Diversity_and_Social_Cohesion_Debate
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15994621
ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1448064/
ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2867623/
twitter.com/NSFWRedditImage

youtube.com/watch?v=UtseT9zdUn4

Takk, OP

forste for snek
>fuck deg anime spammer

...

Hva skal dere spise til middag?

Dette er nå en kristen tråd. Fra nå av er det bare lov å si snille ting om hverandre.

Greit, min gode snille venn.

PRIS HERREN!

Slanger er ikke for å tråkkes på.

Ser ikke grunnen til å begrense antallet venner du kan ha basert på relativt dumme ting som rase og hudfarge. Hvorfor diskriminerer du ikke basert på ting som hvorvidt karen er helt tjukk i hue eller ikke? Det er jo noe som går på tvers av alle raser og hudfarger. Du finner kule folk og kjipe folk i alle grupper. Selv har jeg hatt flere venner som var innvandrere, forste eller annengenerasjons. De var veldig trivlige folk, på lik linje med mine norske venner.

Ikke han, og jeg er enig med deg. Men det er faktisk et problem i Norge at det stadig kommer inn nye mennesker fra de landene. Jeg bryr meg ikke om hvor snille de kan være hvis du blir kjent med dem, jeg bryr meg om at Islam ikke skal få ta over her.

kan ikke vi bare være venner over internett og så kan de holde seg i sine egne land?

Jeg kommer til å være alene hjemme sammen med sǿsteren min i helga, har dere noen gode idéer til noen enkle og velsmakende middagsretter?

Kyllinggryte.

Spaghetti fåvæ

Jeg skjonner hva du mener, men personlig mener jeg at losningen ikke er å kunstig kutte ned innvandringen fra kjipe områder som det. Jeg forstår at det ikke er særlig lurt å ta inn masse menn fra krigsherjede områder som er kjent for å ha en kultur basert på klaner og religios fundamentalisme, men jeg tror at grunnen til at vi har slik innvandring i dag, er at vi har veldig lukrative velferdssystemer for utlendinger. Nordmenn flest er ganske blåoyd når det kommer til innvandring, men den "andre" siden synes jeg ikke nodvendigvis har så mye bedre losninger. Jeg foreslår at vi setter inn en karenstid på 10 år, minst, for en nyankommen flyktning eller okonomisk migrant kan soke velferd eller andre ting. Da blir det opp til hvert individ som kommer hit å være sin egen lykkes smed, litt som USA på 1800-tallet. Jeg vil ha en innvandringspolitikk basert på arbeidsinnvandring, og ikke velferdsinnvandring. Klarer vi det, tror jeg at vi luker ut de som kommer hit av særdeles uetiske grunner.

Og såklart må vi ha full bakgrunnssjekk på alle som kommer. Har de ikke ID er det bare rett hjem, og innen de har fått klarering skal de bo på lukkede mottak.

Ser ikke hvorfor fåvæ.

Spis salaten hennes fåvæ

heng deg

Slutt med dette.

>Spis salaten hennes fåvæ

???

Hva skal hun spise, da?

Hvorfor må vi absolutt ta inn arbeidsinnvandrere fra midtösten og Afrika når det er enorm arbeidsledighet i söreuropa?

>Ser ikke hvorfor fåvæ.
Er dette förste gangen du diskuterer innvandring utenfor reddit eller noe?

Pölsa di

Innvandring fra andre kulturer, etnisiteter og religioner vil alltid være negativt for den originale befolkningen (når befolkningen har en overlegen etnisitet, kultur og religion fra för).

hvorfor må vi ta inn innvandrere i det hele tatt i stedet for å insentivere våres egne kvinner til å fode nok norske barn til å holde fodselsraene bærekraftige?

Jeg sier ikke at vi skal ta inn fra noen spesielle regioner, det kan markedene bestemme. Tror de fleste arbeidsgivere hadde satt pris på om de de ansetter iallefall kan snakke engelsk. Ingenting som skal kunne stoppe oss fra å la folk fra syd-europa komme og jobbe.

Nei, slenger meg titt og ofte med i tråden her når det diskuteres. Kjenner en del nasser personlig selv, trivlige folk. Vi er bare uenige.

>Innvandring fra andre kulturer, etnisiteter og religioner vil alltid være negativt for den originale befolkningen
Hvordan? Underbygg poenget ditt.

norge for nordmenn, hurra.

Jeg er faktisk uenig i det du sier her. Jeg mener at lǿsningen ER å kutte ned innvandring, selv fra slike kjipe områder. Norge blir ikke noe mindre islamifisert fordi muslimene vi tar inn har opplevd kjipe tilstander i hjemlandene sine.
>jeg tror at grunnen til at vi har slik innvandring i dag, er at vi har veldig lukrative velferdssystemer for utlendinger
Ja, det tror jeg også. Det må bli en stopp på at de kommer hit for å snylte på det vi og våre foreldre,besteforeldre,olderforeldre og tippoldeforeldre har skapt. Det er våre skattepenger, det skal gå til oss og ingen andre. Ingen absolutt ingen utenforstående skal få lov til å ta våre skattepenger. Ingen.
Men det med skattepengene våres er én ting, det er like viktig at vi ikke gjǿr norge til et muslimsk land. Arbeidskraft og innovative hjerner fra kristne land er greit og kanskje veldig nyttig, men vi burde faktisk stenge helt for Islam uansett hva disse menneskene har i hodene sine -for de tar med seg islam i koffertene sine.

>det kan markedene bestemme
Ja, la oss åpne norge fullstendig for alle. Så kan det komme en million kinesere hit som alle bor i en brakke, jobber et år, bruker minimalt med penger og drar hjem igjen med alle pengene.
La oss undergrave lönna til de fastboende med sesongarbeidere.

ALL AKBR!!!!!

Har diskutert dette så mange ganger för at jeg er ganske lei, men kort oppsummert, tillitssamfunnet so er Norge vil erodere jo flere ulike typer folk det er her. Fåvæ er dette helt åpenbart i mitt hode, det sier jo seg selv at man stoler mindre på folk av annen rase, religion og kultur. I tillegg er negere dummere og styggere enn oss, hvorfor risikere å forsöple det vakre norske gen-bassenget?

Denne videoen forklarer det sinnsykt bra:
youtu.be/VTROCGb5qj8

Og her er noen vitenskaplige kilder:

ETHNIC DIVERSITY AND ITS IMPACT ON COMMUNITY SOCIAL COHESION AND NEIGHBORLY EXCHANGE
onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/juaf.12015/abstract

Does Ethnic Diversity Have a Negative Effect on Attitudes towards the Community? A Longitudinal Analysis of the Causal Claims within the Ethnic Diversity and Social Cohesion Debate
academia.edu/3479330/Does_Ethnic_Diversity_Have_a_Negative_Effect_on_Attitudes_towards_the_Community_A_Longitudinal_Analysis_of_the_Causal_Claims_within_the_Ethnic_Diversity_and_Social_Cohesion_Debate

Mixed race couples are more likely to have stillborn babies than same-race couples.
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15994621

Mixed race kids suffer from low self-esteem, social isolation, and poor family dynamics.
ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1448064/

White/Black babies are less healthy than White babies.
ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2867623/

slutt å stotte noen som helst innvandring

tråd uten innvandringskrangel, for de som vil ha det.

Kjeften din Varg, din lille homo. Du flykta til Frankrike.

Nei, dette er den rette tråden. Sorry kompis, du kan lage en ny tråd neste gang som ikke har den trådstarteren der.

Jeg stotter all innvandring fra Island, Jemtland og Herjedalen (men ingen negre).

Synes ikke noe særlig om Islam selv, men jeg mener at religionsfrihet er ganske viktig. Synes det hadde blitt ganske ille hvis vi skal begynne å bestemme hva folk får lov til å tro og mene. Men ja ja.

Jeg tror kanskje det er en misforståelse noe sted, jeg er enig med de i at det ikke er noen god ide å ta inn masse folk som har opplevd krig og elende når vi har en velferdsstat, men hvis vi fjerner den tror jeg nok at det hadde blitt veldig mye mindre fristende å flytte til det kalde nord for de fleste innvandrere.

Så lenge vi har en veldig klar og god grunnlov, som begrenser lovgivende forsamlings makt, og forsikrer at alle har rett til liv eiendom og selvråderett, ser jeg ingen problemer med å slippe inn folk med andre kulturer. Med allmenn bevæpning tror jeg det hadde blitt fryktelig lite fristende å rane og voldta folk, med tanke på at man da risikerer livet hver eneste gang man prover seg på noe tull.

Hvis kinesere kan jobbe billigere og bedre enn de fastboende, er det ingenting galt med å ansette de fremfor de fastboende. For ovrig, en okonomi er summen av alle frivillige transaksjoner innenfor et område. Hvis folk jobber for pengene sine, ved å skape verdier for andre, skal de såklart få ta med pengene sine hvor de vil.

Den beste måten å beholde et hoytillitssamfunn er ikke å ta vekk friheten til folk og dermed de riskene som er nodvendige for å ha tillit til folk.
Det beste er derimot å gi folk ansvar for eget liv.
Det at folk av visse raser i gjennomsnitt har lavere IQ enn andre spiller ingen rolle, da en skal domme folk som individer og ikke som medlemmer av en gruppe.
Folk må få pule hvem de vil, så lenge det er frivillig.

Videoen du brevet er 17 minutter lang, kanskje jeg ser på den senere. Vet hva red letter media er og kan ca. gjette hva budskapet i videoen er.

>ikkje færoyane
hmmm....

Flytting internt i det norske riket teller ikke som innvandring.

>men jeg mener at religionsfrihet er ganske viktig.
Det går an å ha religionsfrihet her i landet uten å importere flere folk fra den religionen.
Men jeg ville stǿttet ideen med et stort og fornǿyd smil at vi skulle hatt de 10 fǿrste årene helt uten velferdsstǿtte til de som kommer hit. Dog jeg synes likevel idealet er å stenge ute innvandring fra den verden.

Færoyane er ikkje ein del av kongeriket Noreg lenger, nett slik som Island.

>red letter media
Er ikke dem.

Liker ikke helt at du bruker ordet "importere", det er ikke snakk om henting av noen som helst. Er bare snakk om at de som er villige til å komme hit og jobbe skal få lov til det.

Hvis vi hadde deregulert norsk industri, og hatt tilgang til skitbillig arbeidskraft, kunne Norge lett blitt til en industriell stormakt.

Ah, sorry. Tenkte feil. Black Pigeon ja, er kjent med de og. Jeg har sett litt på de forskjellige alt-right mediasidene, men det er ikke helt min greie.

Jeg anerkjenner ikke Danmarks krav på Færoyene. I mitt hjerte tilhorer de fortsatt Norge.

Nå som trådkrigen raser er det vel passende å sitte her og negre seg, eller hva?

>Hvis kinesere kan jobbe billigere og bedre enn de fastboende, er det ingenting galt med å ansette de fremfor de fastboende. For ovrig, en okonomi er summen av alle frivillige transaksjoner innenfor et område. Hvis folk jobber for pengene sine, ved å skape verdier for andre, skal de såklart få ta med pengene sine hvor de vil.

Så de fastboende som har familie og hus der skal bare sulte fordi det kom en gjeng kinesere som var villige til å jobbe for slavelönn i noen månder for så å ta med seg penge tilbake til Kina.
Alternativet for den norske familien blir da å selge alt de har og bo i telt for å kunne konkurere med de som ikke er fastboende i et höykostland?

Rettmessig norsk leire.

NGO skip (delvis finansiert av Soros hvis jeg husker rett) henter negere fra kysten av Libya til Italia.

/norgetråden/ er mer bipolar en meg i dag.

>Oslo
>Rikets hovedstad

>iker ikke helt at du bruker ordet "importere"
Greit, vi importerer dem kanskje ikke, men vi har jo (med unntak av denne lille perioden vi er i nå) hatt vidåpne grenser, og vi er fremdeles veldig snille på familiegjenforening.
Jeg skal ikke si meg uenig i en hǿyreorientert ǿkonomi, jeg er medlem i hǿyre og i utgangspunktet er deres saker de som desidert passer meg best. Men jeg tror likevel jeg kommer til å stemme Frp (et parti jeg misliker) i år, fordi jeg synes det med innvandring haster fryktelig nå. Jeg tror jeg kan si meg enig med deg med unntak av muslimer - de ville jeg faktisk stengt grensene for. Det ville sikkert gjort Norge til en skikkelig slemming her i vesten, men det er sånn jeg mener vi ideelt kunne forhindret at islam ikke får et altfor stort fotfeste i samfunnet vårt.

Da gutta
Skal jeg sette sammen mopedmotoren min igjen
Så kansje det blir en aldri så liten fredagstur

romantiseringen av færoyene og island i tråden er faen meg irriterende

e9

Det er en del av denne nazi og "alt var bedre för" - "ariere er best" - mentaliteten.

Så drar du på ferie til Island eller Færöyene, så er alle folk akkurat helt like som ellers i verden. De drar på jobb, de spiser mat, og de knuller kanskje kona si på söndag.

Hva er feil med trådstarteren? ikke politisk korrekt nok?

Okei, forstår nå. Du snakker ut fra et ideelt libertarianer perspektiv, hvor alle er snille og greie med hverandre. Og statens eneste oppgave er å drive forsvar, politi og domstoler.
Jada, det er fint å forestille seg at man bor i kardemommeby, men vi må forholde oss til realiteten. Regner med at du stemmer liberalistene.

Joda, kartet har sine feil, skal gå med på det, men utstrekningen av riket er greit illustrert (et par feil der også, men men)

Rimelig sikker på at han er medlem fåvæ

Jeg kjenner ikke meg igjen her. Jeg er en som alltid har vært glad i Færǿyene og Island, fordi jeg synes det er veldig flotte steder og det handler nok også litt om vår felles historie - at de har rǿtter i Norge. Det har ingen verdens ting å gjǿre med nazisme eller "alt var bedre fǿr" osv. Jeg er ikke nasse uansett, men Island er jo enda mer liberale enn Norge. Hadde Island vært i fastlandseuropa ville de hatt jævlig mange innvandrere nå, vil jeg tro.

Det er jo berre det at Island og Færoyane er rettmesseg norsk leire, ikkje noko meir.

Den antyder at det var /norgetråden/ som hetset sophieelise og den svidde negeren, når det egentlig var Sup Forums som gjorde det. Synes det blir tåpelig å pålegge /norgetråden/ æren for det som hendte, og i verste fall får mediene og andre innsatser opp ǿynene for tråden vår og begynner å tro at vi er en slags fare for det multikulturelle samfunnet. Da blir det nok mye leven. Derfor ba jeg noen om å lage en ny.

>Så de fastboende som har familie og hus der skal bare sulte fordi det kom en gjeng kinesere som var villige til å jobbe for slavelönn i noen månder for så å ta med seg penge tilbake til Kina.

>Så veverne som har familie og hus skal bare sulte fordi det er kommet en ny maskin kalt spinning jenny som bare spinner vev uten å ta betalt for så å bare erstatte vevere totalt?

Bare fordi det kommer nye krefter på arbeidsmarkeder, betyr ikke at de som allerede er i det plutselig er verdilose. Omstillinger betyr ikke dod og fordervelse på storstilt skala, bare at folk må finne seg andre mer produktive ting å gjore. Jeg sier ikke at du er en luditt, men jeg ser mye av den samme tankegangen. Nye innovasjoner, ny arbeidskraft, og nye driftsmåter, gir som regel hoyere velstandsnivå på både kort og lang sikt.

>Greit, vi importerer dem kanskje ikke, men vi har jo (med unntak av denne lille perioden vi er i nå) hatt vidåpne grenser, og vi er fremdeles veldig snille på familiegjenforening.
Dages innvandring er jo i ganske stor grad velferdsinnvandring, men der er vi jo enige om en ganske grei losning. Null statlige utbetalinger til innvandrere for de har jobbet og betalt skatt i 10 år minst.

>Jeg tror jeg kan si meg enig med deg med unntak av muslimer - de ville jeg faktisk stengt grensene for.
Jeg ser hva du tenker, men tror kanskje du krisemaksimerer litt.

Hva, spesifikt, er det du tror kommer til å skje hvis vi slipper inn flere muslimer? Husk, nå snakker vi om arbeidsinnvandring og ikke om velferdsinnvandring.

>Du snakker ut fra et ideelt libertarianer perspektiv, hvor alle er snille og greie med hverandre. Og statens eneste oppgave er å drive forsvar, politi og domstoler.
Stråmann, jeg er libertarianer ikke fordi jeg tror folk er enten slemme eller snille. Jeg tror du finner råtne egg overalt, men at losningen ikke da er å domme folk basert på handlingene til andre.

Og ja, jeg er medlem.

Storre mangfold er én av mange positive konsekvenser av et liberalistisk samfunn. For liberalister dreier ikke mangfold seg bare om hudfarge og ulike kulturelle uttrykk, men om alle typer mennesker, om helt ulike ideologier og om et fargerikt tilbud innen stort sett alt som tenkes kan.

Siden individet er den minste minoriteten av dem alle, er det dette liberalismen forsvarer. Folgene er at ulike typer mennesker, enten de er heterofile, homofile, lyse i huden, morke i huden, har en kollektivistisk ideologi eller en individualistisk ideologi, eller har ekstremt forskjellige interesser, kan leve side om side – så lenge de respekterer andres rett til å leve i fred.

>minst.
Ja, minst. Og det må ha blitt skattet til Norge i disse 10+ årene også, naturligvis.

>Ja, minst. Og det må ha blitt skattet til Norge i disse 10+ årene også, naturligvis.
Kan vi ikke bare bli enige om ingen statlige utbetalninger til noen som kommer til Norge, noensinne? Når vi forst er igang liksom?

Og da er det jo plutselig rom for skattekutt også, spiller ingen rolle for meg hvem vi starter med så lenge det totale avgiftsnivået i Norge går ned.

Får en liten frihetsboner bare ved å tenke på dette fåvæ

>Hva, spesifikt, er det du tror kommer til å skje hvis vi slipper inn flere muslimer
Glemte å svare på dette. Det burde jeg vel ikke behǿve å svare på, men ganske enkelt sagt: med flere muslimer blir islam en stǿrre kraft i samfunnet vårt. Du må forstå at jeg snakker med utgangspunkt at jeg misliker Islam og dets ideologi.

>Kan vi ikke bare bli enige om ingen statlige utbetalninger til noen som kommer til Norge, noensinne?
Tja, jeg skulle gjerne sagt meg enig men dette blir litt egoistisk av oss. Tenk deg hvis en arbeidsinnvandrer kommer hit, bosetter seg, arbeider - og skatter til vårt fellessamfunn. Jeg mener etter 10 år med skatting så har han/hun gjort seg fortjent til å få litt tilbake av disse skattepengene.

>men Island er jo enda mer liberale enn Norge
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår. Hva mener du egentlig med dette?
Den politiske situasjonen på Island er sær (det henger sammen med det lave folketallet), men vurder fǿlgende: Sjálfstæðisflokkurinn (et konservativt parti) har styrt Island like mye som Ap har styrt Norge.
Hvis du sikter til radikalsosialister når du sier "liberal" tror jeg du begår et grovt semantisk feilsteg.

Jeg mener den venstrevridde tankegangen.

Altså SJW-kulturen.

>Så veverne som har familie og hus skal bare sulte fordi det er kommet en ny maskin kalt spinning jenny som bare spinner vev uten å ta betalt for så å bare erstatte vevere totalt?

Ikke et argument, som Stefan hadde sagt. Det er forskjell på at den lokale fabrikken automatiseres enn at de sparker de faste ansatte og leier inn billige sesongarbeidere i stedet.
Du snakker ut fra et ideologisk perspektiv, det er greit.
Men det er ikke realiteten sånn den er i dag.

Så klart det ikke hadde kommet masse analfabeter fra den 3. verden hit om vi hadde lagt ned velferdsstaten.

>Og ja, jeg er medlem.
Har lagt merke til at selv de har blitt mye mer strenge på innvandring i det siste. Eller er det bare valgflesk?

>Nyttar eit bilete av Ivar Aasen
>Skriv ikkje på nynorsk
SKAM

>grovt semantisk feilsteg.
kek, dette skal jeg begynne å si

Kanskje jeg skal kjope meg pistol

3 år siden Robin Williams hengte seg.

Alle i /norgetråden/ er på PSTs liste. Så du får nok ikke kjöpt lovlig..

Syntes du heller burde kjopt deg en semi-automatisk rifle fåvæ.

De vil jo ikke innromme at de overvåker alle ulovlig. Han får nok kjopt våpen lovlig fåvæ

Tror du ville blitt overrasket om du visste hvor lite PST bryr seg om Sup Forums. Om du ikke kommer med konkrete trusler mot noen er ikke drittbreving noe de bryr seg om.

>dfn ingen rǿd lǿper-jv

De trenger bare å si at Sup Forums er en ekstremistisk side når de avslår söknaden din.

>Syntes du heller burde kjopt deg en semi-automatisk rifle fåvæ.
Dette er lettere fåvæ. Ta jegerpröva og kjöp deg en Mini14. Pistol tar minst 6 månder og få ervervet.

(((Jeg))) har ventet på deg, user... vi to må ta oss en prat, vi.

lmao
elsker ervinbreving

>Tror du ville blitt overrasket om du visste hvor lite PST bryr seg om Sup Forums
Akkurat det jeg ville sagt om jeg var PST...

Hvis du stemmer på Rodt, SV, AP, SP, MDG, Venstre, KRF, Hoyre eller FRP stemmer du for systematisk overvåkning av /Norgetråden/

Og hvis du stemmer på Alliansen så stemmer du på absolutt ingenting.

Nordiske motstandsbevegelsen?

Tror jeg skal stemme Hoyre til hosten jeg.

>med flere muslimer blir islam en stǿrre kraft i samfunnet vårt.
Og hvilke spesifikke problemer forer dette med seg? Tror vi kommer til å slippe de verste tullingene som et resultat av at de ikke bare kan nave og lese koranen hele dagen, og de ovrige kommer til å integrere seg til en viss grad i det Norske samfunn som resultat av at de må ta jobber og jobbe sammen med nordmenn. Dette forer til at vi slipper paralellsamfunn hvor vonde ideer vokser seg storre som resultat av isolasjon og "de/vi" tankegang. Mener du at dette er negativt i seg selv?
>Du må forstå at jeg snakker med utgangspunkt at jeg misliker Islam og dets ideologi.
Samme her, ingen stor fan for å si det sånn. Men jeg mener dog at hvis det er vold og fanteri du er redd for har liberalismen losningen, og den er allmenn bevæpning.

>Tja, jeg skulle gjerne sagt meg enig men dette blir litt egoistisk av oss. Tenk deg hvis en arbeidsinnvandrer kommer hit, bosetter seg, arbeider - og skatter til vårt fellessamfunn. Jeg mener etter 10 år med skatting så har han/hun gjort seg fortjent til å få litt tilbake av disse skattepengene.
OK da, hva med friborgerskap? Folk kan komme hit, skatte i en stund, for de gradvis betaler mindre og mindre skatt. De får jo spare til egen pensjon osv osv, deres liv, deres ansvar.

>Det er forskjell på at den lokale fabrikken automatiseres enn at de sparker de faste ansatte og leier inn billige sesongarbeidere i stedet.
Hvordan?
>Så klart det ikke hadde kommet masse analfabeter fra den 3. verden hit om vi hadde lagt ned velferdsstaten.
Så hva er da problemet?

1/2

>norske riket
>sorlige polar regionen

2/2
>Har lagt merke til at selv de har blitt mye mer strenge på innvandring i det siste. Eller er det bare valgflesk?
Nå skal du få litt god gammeldags Inside Info fra en som sitter i noen styrer her og der :^)

Problemet er at når vi sier at vi står for fri innvandring, som vi faktisk gjor, så trekker det særdeles mange negative reaksjoner, spesielt fra de som ikke vet hva vi står for for ovrig. Det er lett å si "herregud så dumme dere er??? vil dere bare slippe inn hvemsomhelst så de kan nave?", og de har jo forsåvidt helt rett i at det hadde vært buksene-på-hue tilbakestående, men så dumme er vi da faktisk ikke. Hvis du leser igjennom valgprogrammet vårt, kommer du til å se at vi mener:
A) Grensekontroll. Alle som kommer skal bo på lukka mottak frem til identitet og sikkerhet er ordnet. Hvis du utgjor en trussel for sikkerheten for riket Norge, er det rett hjem og innreiseforbud.
B) Når du forst kommer hit, skal det være en periode på 10 år hvor du må opparbeide deg norske rettigheter. Dette betyr at i de forste 10 årene skal du få lov til å jobbe, bo, og betale skatt. Du skal derimot ikke få lov til å få overforinger fra staten, tilgang på Norske statlige helsetjenester, eller andre Norske "goder".
C) Hvis du så mye som fjerter feil, er det på hue og rævva hjem. Stjeler en snickers fra coop? Hjem. Pisser offentlig etter en god tur på byen? Hjem. Prover å svindle noen i et spill poker? Hjem. Lovlydighet er et meget sterkt krav for at en fortsatt skal kunne bo her i Norge.

Sånt sett, er vi på veldig mange måter strengere enn andre partier. Men det er jo dette med helhetsinntrykket, vi sier: Du kan komme hit til Norge og jobbe, men da må du oppfore deg som et sivilisert menneske og ikke snylte. Jeg er usikker på om selv FRP har baller nok til å si "ingen statlige overforinger til innvandrere, dermed basta". Dette er det fri innvandring handler om, ikke "kom hit og ta pengene våre pls".

s-sendte matchen en melding gutta... åpna med klassikern
>Den industrielle revolusjon var en kulturell katastrofe for vesten uten like

n-nå b-blir det ligg p-på meg gutta!

...

kanskje jeg skal kjǿre vannscooter

Nå kommer nrk gutta

...

kan noen sende disse til twitteren hans? eller alliansen, lol

>ein anonym brukar hevdar å stå bak netthetsen
ja da må det jo være sant

Dette er dårlig språketikette igjen. Når man siterer skriftlig skal man IKKE forandre språket fra bokmål til nynorsk eller omvendt. Man lærer vel ingenting på universitetene lenger.

Det er oversatt fra engelsk.

For en isbryter, må prove denne en gang.

...å-åja...
...VEL. jeg ser det ofte uansett. plager alltid vettet av meg fåvæ.