/mämmi/

Mikko Alatalo ampumassa mummon-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=uUyDcGSMPEQ
youtube.com/watch?v=qEUw2iyEx-U
youtube.com/watch?v=2AZr5YTxH0U
youtube.com/watch?v=vGKfm2rr06Q
youtube.com/watch?v=OY6Kp5-naEU
twitter.com/AnonBabble

Hyvä Mikko! Teilaa se vitun rusina!

juon alkoholi

Paina sitä naurunappulaa!

mistä ihmisten (kirjoitettu) historia alkaa? 4000 eaa??

HALUUN PAIJATA

Minä juon viiniä punaista

Oon ollu 3 viikkoo lomal, mut en kertaakaan kännissä täs loman aikan

...

Duuuud

7 postia sisällä, ja meillä on tuplat, tuplatuplat ja neloset

how do I get a finnish gf?

Mä paiskin 20 päivän jokapäiväistä työputkea. Aikaa ei oo mutta massia tulee ihan vitusti jotta voin sluibailla pari kuukautta.

Aijotteko saada ittenne historian kirjoihin?

Eks olis siistii jos olis joku Napoleon ja skidit lukis sust vuosisatojen jälkeenki

Breivikkiä onnisti tän suhteen.

Oon jo.

>ilmeeni kun TÖI kahtena perättäisenä viikkona

toivottavasti sossu ei suutu

>ja tänään opimme nyymistä, sammakosta joka myi suomen venäjälle korista kaljaa

Se runkkari unohtuu samalla tavalla kuin satunnaiset Punaisen Prikaatin räiskijät.

Tää niin vitusti

tsekattu

Kenet ottaisitte tyty-ydeksi?

Joo, teen Suomesta mahtavan ensimmäistä kertaa, mutta ensin Suomen pitää:

1. hävittää muun kuin europidisen rodun edustajat (tähän kategoriaan laskettakoon semi-europidisen itä-balttialaisen rodun edustajat)
2. evätä äänioikeus naisilta ja niiltä, jotka eivät ole armeijaa ja korkeinta koulutusastetta suorittaneet
3. kumota schengenin sopimuksen ratifiointi, sulkea rajat rakentamalla vähintään 4 metriä paksu ja 10 metriä korkea teräksellä vahvistettu ja piikitetty betonimuuri koko maarajan pituudelle ja tiukentamalla aseellista rajavalvontaa
4. poistaa mahdollisuus vapaaehtoiseen siviilipalvelukseen ja mahdollistaa se vain heille, jotka eivät terveydellisin perustein pysty armeijaa suorittamaan
5. kolminkertaistaa armeijan budjetti
6. pakollistaa peruskoulun jälkeinen yleissivistävä tai ammatillinen koulutus
7. erota EU:sta
8. ottaa käyttöön oma kansallinen valuutta jonka arvo on kiinni Suomen valtion arvometallivarannoissa, eikä kansainvälisten pankkien manipuloitavissa
9. yksikielistyä ja kriminalisoida ruotsin puhuminen julkisella paikalla
10. institutionaalistaa eugeniikka, jonka tähtäimenä ensisijaisesti on tehdä kansasta terveempi, ja toissijaisesti moraalisilta ja älyllisiltä ominaisuuksiltaan kyvykkäämpi
11. aloittaa kaavailut niiden alueiden takaisinvaltaukseen, jotka meille oikeutetusti kuuluu
12. kriminalisoida uskonnot
13. kumota ydinasekieltosopimuksen ratifiointi ja aloittaa ydinsaseohjelma

Ei mulla muuta.

youtube.com/watch?v=uUyDcGSMPEQ

Eikö kukaan pysty pysäyttämään tätä absoluuttista hullumiestä?

...

I

> Juuso 19v ei halua tehdä mitään
> Juuso haluaisi vain skeitata ja kuunnella musiikkia
> työnhaku ei ole käynyt mielessä
> En ajatellut hakea töitä enkä mennä töihin. Välillä voi olla tekemättä yhtään mitään.
t. yle

Moi juuso

>mikko al-atalo
hiekkaneekerit vauhdissa taas

how do i get a finnish girlfriend

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Oon epäironisesti äärioikeistolainen ääriautoritäärinen sadisti fasisti rasisti satanisti ja rodulliselta profiililtani valkoinen lihaa syövä komea/pitkä sinisilmäinen vaaleahipiäinen heteromies

r8

I don't know.

häiritsee kun toi näyttää siltä että sillä ois ratsupiiska kädessä vaikka se onkin joku verhojuttu

>sinisilmäinen
no niimpäs kyllä oletkin, ei kannattais uskoa kaikkea mitä netistä lukee vaan ihan ajatella itse

youtube.com/watch?v=qEUw2iyEx-U

No toi nykyinen säätö on vöhön niinkuin E. muunmuassa 5cm minua pitempi. En vaan tiiä oikeen et tykkääkö se musta ku oon tämmöne, mut kyl se mulle kelpais.

D varmaan silti mieluiten, vaikuttaa tosi sporttiselta ja vihalseta

oho olin unohtanu jopen

ei pitkillä naisilla ole usein valinnan varaa elleivät ole tosi kauniita ja siroja malleja tj, usein pitkät naiset ovat liian maskuliinisia miesten makuun

postatkaa ny vittu jotai

Hyvä ohtuaa :D

>ohtuaa
mitä vittua viro :D

>ilmeeni kun tajusin että olen nussinut ja piiskannut käytännössä kaikkia naispuolisia kavereitani

No sitä mäkin oon miettinyt, meinaan ettei se nyt varmaan ihan jokapäivä törmää itseään huomattavasti pitempiin miehiin jotka huolis sen avosylin, mutta ei se nyt selvästikkään ihan hulluna meitsiin ole mikä on sääli sinänsä. Se on tosiaan 185 pitkä ja aikamoinen luuviulu, mutta jumankauta se synnyttäjän lantio silti damn.

ajattelutavaltani olen puhtaasti kylmän looginen

uskon vain sen minkä pystyy empiirisesti todistamaan, ja pitkän loogisen pohdiskelun jälkeen olen tullut johtopäätökseen että äärioikeistoilaisuus ja autoritäärisyys on nimenomaan meille parhaaksi ja se mikä on meidän parhaaksi on ykkösprioriteetti meidän kannalta

Oispa naispuolisia kavereita jota nussia ja piiskata
Oispa naispuolisia kavereita
Oispa kavereita
Oispa

Ei vittu :DDDD
Tämä sona oli ilta

C on paras.

H

>naispuolisia kavereita
huutista

Dii jokainen nainen haluais itseään reilusti pidemmän miehen mut harvassapa ne on ne kaks metriset äijät tommosille amatsooneille että aina ne joutuu vähän tyytymään omasta mielestä lyhyempiin miehiin, siitä se syy ettei tunnu että hän kauheena susta tykkäis

>ykkösprioriteetti meidän kannalta
>kylmän looginen
semmoset tunnepsykoosi setit siellä

6/10. Korvaa Satanismi kristinuskolla niin oot 10.

miten hyödyt siitä että kannattelet aisaa muille? et mitenkään.

mitä egokeskeisempää sen parempi, ja mitä loogisempi olet sen autoritäärisempi ja oikeistolaisempi olet

Miks vitussa helsingissä on niin pitkiä naisia? Oon 190 ja oon törmänny varmaan yli 10 mua pidempään naiseen yhen päivän aikana

Ei böndellä ole näin pitkää sakkia

enemmän keräät itsellesi resursseja mitä isomman systeemi huipulla olet, Suomi on pieni maa ja jos rajoitat itsesi vain Suomeen et voi koskaan päästä kovin pitkälle elämässäs

Suomen rikkain/pääministeri vs Maailman rikkain/valtias

Mikä tapahtu, /mämmi/?

ohtua = ehtoo = ilta

Voisin tulla nyymin pyllyyn

Ite 196 ja tänään jäin säälittävästi kakkoseksi yhdelle blondille Lidlissä.

En suosittele. Kauhea sotku, enkä saata lihavoitua siivoamaan.

totta, mutta sen pitääkin lähteä suomesta koska suomalaisuus on osa sinua. suomi on pieni maa mutta kuka estää meitä leviämästä?

kaikki on teoriassa mahdollista, sentti on miljoonan alku

= õhtu

>12. kriminalisoida uskonnot
ja kommarille taas potku perseelle ja menolippu neuvostoliittoon.

ilmeeni

mees nyt siitä jo vitun hihhuli

>>naispuolisia kavereita
>huutista
pubivisoissa pitää olla joku joka tietää naisjutut

+ pillunsaanti

>kaikki on teoriassa mahdollista, sentti on miljoonan alku

En siltikään ukso penikseni kasvavan miljoonaa senttiä

paljon hitaampaa yrittää kiskoa koko maata mukanasi, siksi se on epäloogista keskittyä mihinkään ryhmään johon satut kuulumaan, kaikki arvot yleensäkin ovat vain rasite ja hidaste joita muut vaan tulevat käyttämään hyväksy sua vastaan

juuri tämän takia kaikki suurimmat menestyjät ovat sosiopaatteja jotka käyttävät muita ihmisiä vaan hyväkseen ilman mitään tunnon tuskia ja jos et tähän itse pysty niin sitten et ole se kylmästi loogisesti ajatteleva kone

Huutista natsille

Vallankumouksen aamuna tavataan ;)

>musiikin avulla joukkotuhoa
VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA

Te vapaaherrat ette kyllä ikinä saa itseänne ylös ennen puoltapäivää

Postatkaa nostalgiaa

youtube.com/watch?v=2AZr5YTxH0U

sinunlaisesi marxilais-juutalaiset kommunistit tapetaan ensimmäisenä suuressa euroopan rotusodassa

Lahtari joutuu gulagiin

*nauraa*

onneks sunlaisista hihhuilesta päästään kun saadaan älykkyysosamäärä parin eugeniikkageneraation jälkeen kasvamaan

MÄ HALUAN HUUMEITA

hiljaa saasta!

youtube.com/watch?v=vGKfm2rr06Q

youtube.com/watch?v=OY6Kp5-naEU

älykkyysosamäärä on kylläkin jyrkässä laskussa, kylmä totuus on että ihmiset ovat jo saavuttaneet maksiminsa koska ihmiset luonnolliset halut ja himot katoaa älyn noustessa, siksi älykkäimmät ihmiset hankkii vähiten lapsia ja ottaa vähiten riskejä

A.le coq tölkit sopii hyvin yhteen odensin hammastahna purkkien kanssa

>ampuu työkykyisen orjan
huutikset tunne idiooteille jotka eivät ajattele taloudellisesti vaan 100% tunteella

Aika ammattitaidottomasti muokattu kuva.

Latasin tos everwoodin ekan kauden kun tuli sitä katottua äidin ja siskon kanssa sillon kun se tuli aikonaan telkusta ja aattelin kattoa tätä, en tiä kyl et onko tää kuinka selvinny ajanhampaista.

ettei olisi vaan jostain elokuvasta.

Juuso on vitun loinen paskajonne

Mieluummin natsi kuin kommari desu

>orjuuttaa ihmisiä
aika mielenvikaista

semmoset vihervassari humanisti ininät siellä

might makes right

jos ajattelet toisin olet säälittävä beta cuck

>Voi kuinka tetsi riittänee, kun aamut hupenee,
>Ja syöksymatka on suuren suuri~
>Hiekkaloota, hanki ja honkakannot on...

Enemmänkin vitsailin mainitsemalla orjuuttamisen olevan mielenvikaista, mutta sanomatta mitään tappamisesta joka oli alkuperäisen kuvan sisältö.
Ikäänkuin tappaminen olisi sopivaa käytöstä, mutta orjuuttaminen ei.

Oispa kiisupojuyde

>there is a spaniard in tekken 7 while there is no binnish characters
>even sweden got one in the last game and was quite relevant

mielummin kyllä olisin kuollut kuin kenenkään orja jtp

>caring about tekkens past the third one

Do niggers really do this?

semmoset pakittelut siellä, heti poika nielemässä "arvonsa" kun huomaa ettei kelpaakkaan miesten seuraan

huutikset

>muh tekken

try to bash me irl you fat faced spanish manlet

>not playing masters of Teräs Käsi
jölömö

>your countrys fighter is a metrosexual, sister fucking, alcoholic, foul smelling, closet homo
lmao

Finnish are anime sort of people. At least one finnish character every season. While the spanish presence in anime amounts to Tequila Gundam due to your cultural links to Mexico and some 80's glitter guy advertising Los Caballeros del Zodiaco.

Alokas Fogg ja juoksu kasarmin ympäri 180:ssä aamussa.

Pelaan Mughaleilla ja sain kuninkaaksi Osmanoglun. Tää yksi suku hallitsee aika paljon maata atm.

Haluaisin huomattavasti itseäni vahvemman tyttöystävän.

Oot aika iso, aika tulla vieläkin isommaksi.

onko liian vaikea peli opetella

t. vanhempien total war ja civ pelaa_ja