Biledani -painos
youtube.com
/mämmi/
Paska painos
Kuuntelen Noitanallisia Hallusinaatioita
youtube.com
Oispa nyymi jolla löysä raiskattu
pojupillu joka vuotais kakkaa
Oisko jollain kätevää pakkausta Jintai reaktiokuvia
Miten lopettaa aivoissa hokevan dialogin "tapa ittes" ilman että tekee sitä, alkaa jo vähä rasittaa. Ainii, yksin baariin vai dxm? Tai vaan Sup Forums ja indifferency.
Älä turhaan baariin maksaa vaan ylimäärästä
how do I get a finnish gf?
Tää. Itekki ryyppään yksi himas.
toivottavasti kuolet :)
Tapa ittes ;)
...
Miks kännis kakka on aina kointeetä mut darras lierua?
Mut ei oo enää ku 4 olutta ja pitäis saada blackout kun ei ole unilääkkeitä. Nyt on kyllä jo myöhäistä joten Sup Forums it is taas, jutellaan sitte vaikka saatana. Ostin huutonetistä brainbashin ja kuuntelen sitä täs luupilla scorpionsin yms seassa. Mitäs kullu sinne?
Kakkaat liian usein. Voimista kegeleitä. Hopsansaa.
wtf I thought Finns were pure..
Finns are the sluttiest
lel.
but you guys are supposed to be incredibly socially autistic and isolated
FINLAND NO
>New Zealand 2
>Slovenia 3
what the fuck?
yeah, we have slutty women, apparently
I have missed this phenomenon lel
so we get drunk and fuck strangers
>NZ has a population of almost 5 million
what the fuck
well not anyone on Sup Forums
>but you guys are supposed to be incredibly socially autistic and isolated
Memes arent really true. An autist here suffers since normies are all turbo normies.
I always thought it was easier being an autist in Finland, at least compared to Denmark
what's wrong with having sex?
Maybe its easier, but Finnish normies are tur o normies. Still its suffering for an autist here.
vitun normaalihomot
...
stay safe
Olen ikiliikkuja; en aijo kuolla koskaan.
Aina kun pieren nii tavallaa kiihotun. Tulee mielee ex-rönttö siitä lemusta. Onko tää tervettä?
Ei.
Muijan pierut ja paskat hais aina tosi hirveeltä mut aina kun sängys väänsin kunnon lemuuvan laakin joka tuoksu ruusuilta ja tyty suuttu nii se vaa tuo muistoi mielee ö.
toivottavasti kuolet :)
Eiköhä me kaikki aikanaan.
oho
Onko joku nähnyt OLDBOY-leffan? Haluatteko selittää mikä saatana tuossa oli ideana? Katsoin juuri enkä ymmärtänyt yhtään vittu mitään.
Tänään oli tarkoitus katsoa klassikkoja ja alla on jo viimeinen samurai ja tohtori outolempi. Muistan että joku joskus kehui tuota oldboyta ja tekisi kyllä tällä hetkellä mieli noiden hyvien leffojen jälkeen tuollaista ripulia katsottuani hirttää kehuja palleista parvekkeelle.
Seuraavaksi Rita Hayworth - avain pakoon. P.S oon totta kai kännissä.
Täs mun ilme kun katsoin oldboyta.
Vittu oispa kuollut.
Siis lähinnä että kuolispa unissansa koska en edelleenkään uskalla tappaa itseäni
t. luuseri
Eläminen kannattaa monestakin syystä. Vaikka elämänois surkeeta nii on se sen arvsosta. Meil kaikil o yks wlämä ja ollaan tarjotuksel tän maan päällä.
>Eläminen kannattaa monestakin syystä. Vaikka elämänois surkeeta nii on se sen arvsosta. Meil kaikil o yks wlämä ja ollaan tarjotuksel tän maan päällä.
#deep #inspirational
HALAAN RÖNTTÖSEN JOKA EI OLE HUORA!! MISTÄ NIITÄ OIKEEN SAA????
Nää 3e minisikarit on kyllä iha jees jos sisällä polttaa
Hyi vittu ku hikoilen ku mehujanne konsanaan (rauha hänen sielulleen)
who dat
Mulla tulee hikeä vitusti kans säästä huolimatta kun laihduin 10kg, tuhosin termostaattini ta jotain. t.oyyhin hikeä 19c otsa pisaroita täynnä..
Ikkuna sepposen selällään ja patteri ei muutenkaan toimi en ymmärrä
Juuh, samit. Yli 15 astet lämpöö nii oon iha hiestä märkä. Vituttavaa kesäl varsinki ku jengi kyselee et miks hikoon noi vituati.
Koton oon yleesä nakuna ja parveke ovi auki kesäl.
elämä on ihan vitun paskaa
Nosiis sama ja tuuletin hyrrää, voi vittu kun vaatteetkin kastuu päivällä, enkä ole mikään sami. Onneksi on kaljaa ja tämä langgggu.
give me a source on the Black woman you goddamn perkeles!
Vuotaako teillä nokka ku ryyppäätte? Vai onko tää joku heinäallergia ku ikkunat auki. Kokoaja räkää puskee vituttavasti. Onneks on bissee.
Wish I knew
Go to /r/ and link thread
miten olla oksentamatta kun vetää viinaa?
ive never actually thought about fucking a black girl. now i want so fuck that girls brains out
Vois mennä alasti katolle vilvoittelemaan
Ainiin ei IDeitä mut
Mä, ei sillä että väliä. Kai ryyppäätte tms? Käyn parvekkeella 15min välein, onneksi pimeä loppukesä on lempikeli. Bongannut jo kaksi lepakkoa.
Mämmit on muute melki nopeimpia lankoja intisdä
Ootko darras vai amatööri?
Opi dokaa
99% of them are aids ridden monkeys tvough. The webm user posted is an exception
Tekemällä drinkkejä ensin, tai ei ikinä. Ala ensin alkoholistiksi.
amatööri. aina kun vedän viinaa meinaa lentää laatta sillä hetkellä kun nielaisee
Pakene kun vielä voit.
Jaa, kokeile eri viinoja, itellä tulee yrttilitkuista aina hetkellinen oksennusreflexi
mites vodka? sitä täs yritän vedellä mut vittu kun on vaikeeta
Kyllä se siitä pojat, ylitte niin että heilahtaa! Olen ylpeä teistä!
Drinkkejä.
Rommikola, Gin-Tonic, Mojito tai sitte jotai easycorea esmes, likööriä lantrattuna kivennäisveteen.
Vinkki amatööreille, ota huikkaa viinasta ja sit juo päälle jotain mehua/limua.
Kyllä miä vodkaa, jallua ja sun muita pystyn hyvin vetää, mutta jekku/valhalla ja vastaava on välitön semmonen parin sekunnin paha olo
Ööööö vettä? :d jäitä ja yms, laimenna niin paljon kunnes onnistuu, sit vaan kyse tahdista. Voit kokeilla myös syvökurkuttaa banaania.
Musta blandaamine ei oo hyvä tapa. Paras on ku ottaa huikkaa viinast ja sit juo heti päälle jotai limua.
Vodka on ihan hyvää, toki aina voit appelsiinimehuun sekoitella jos löytyy
Ei vittu naaouri heitti omalta parvekkeeltaan mun parvelle bongin, siellä on poliisit. Wat do, täs on vielä polttoakin?
Ei enään ikinä parvekkeelle
Kuvia, hyvä nyymi, kuvia
Toimii vaan jos juo jotain tosi paskaa, ha sillä myös vaan pitkittää makua. Puhtaat pahat viinat vesikantrinki tai no cigar. Riippuu tietty ihmisestä..
Piilottele sitä ja saa myöhemmin palkkioks pilvet ja kaveri
Älä bustaa naapurias. Mieti jos oisit samas tilantees. Polta ne ite jos tykkäät budist.
Oon alkkis ja käytän tota tapaa. Yleensä mehuu/limuu/kaljaa/siiderii mitä juon heti sen perää ku ottanu huikkaa viinast. Tosin usei menee raakana mut silti...
Katottiin ilta kämppiksen kanssa leffoja ja juotiin viinaa. Olin huolissani että juonko liikaa meidän yhteisestä pullosta että sillekin jää.
Nyt istutaan partsilla ja se tossa meinaa oksentaa ja ite oon hädin tuskin kännissä. Hassuttaa tällänen epäalkoholistien viinatoleranssi. Tulishan se toki halvaksi jos olis noin leppoisat toleranssit ryypiskelyyn.
Juuh, toi tosta tolesta pystyn samaistuu. Ite alkkis ja 0.7 tapsa ja sixi bissee menee helposti ryypätes.
Välil vähä kuumottaa et mis kunnos maksa/munuaiset on mut yolo.
Seuraavan kerran juo yksin, no emt oon ite huono siinä siksi oon täällä. Tässä naapuron bogo pussi tungettu sisään
Nyt kuuluu riitelyä ::::D kannattaa seurustella saatana joo
Ilmaska päihteitä! Älä ny ainakaa luovu niistä.
Joka lerta ku istumas iltaa kaveril nii aina siis AINA tulee riitaa vaik ne ollu yhes 12v.
Turkunyymit tarjotkaa päihteitä niin tarjoan viinaa kjeh.
Onko täällä edes muita Turkuasujia?
>viina
Jos oisit vantaal ni saisit lakkaa ja amfee.
Mulla om vaan nenä nuuskaa
Aika huonoja päihteitä jtp kun oon ite tällänen psykedeelihippi joka haluaa vaan hiisata ja happoilla.
Mihin päihdeaineryhmään lakka kuuluu?
Lakka on siis slanginimi gbl:lle parempi versio alkoholista, tulee jumalalline olo
Eli onko se päihteenä ns. "downer" kuten alkoholi?
Päihdekeskusteluun sanon että joo psykeistä sienet, dissoista keta ja mxe (dxm harvemmin, riippuu mitä siitä hakee), hybridipaja paras ja joskus kun vahingossa törmää puhtaaseen sativaan niin onhan se hassua.
Naapuri sano heittäneensä parvekkeelle vahingossa tyty-yden ruukun, en päästäny ::::D t.naapurit panikoi
> webm
Ei kyllä näyttäny kukkaruukulta
Mikäs tässä videossa oli ideana?
>Poliisit naaouriin
>naapuri heittää pajat ja bongin MUN parvekkeelle
>"hei muija heitti kukkaruukun sun parveketta kohti sori, onkohan se siellä? Vähä riideltiin kuulit varmaan."
>"Joo ei oo kävin just röökillä, öde"
>"Aha, no sit se on just niin"
fin?
Juuh. Mut tuleee tosi fedora olot eli euforiset ku blokkaa dopamiinin takas ottoo. Sit ku viel ottaa amfee päälle nii ai että. Silt tuntuu olla jumala.
Juuh no kun tässä ei oo ääniä niin näkyy vaan kun kädet heiluu.
Oon ite vähän skeptinen noista opiaattimeiningeista koska antaa vaan sen hyvän olon mutta ei mitään intoa tutkia sen olon syvempää syytä niinkuin mämmi tai deelit.
Siis gbl ei oo oppari.
fi.m.wikipedia.org
Ultimate repeemine, kuulu vaan ku naapuri huus "Ihan oma syy"
Minkä biisin laitan soimaan lisävittuiluksi?
Eli siis vaikuttaa kuin opiaatti (euforia) mutta on downer. Vituttaa kun ei tunnu löytyvän päihdekäytöstä yhtään järkevää artikkelia jossa selitettäisiin mitäm miksi ja miten. Tahtoisin vain kouluttautua päihdekasvatuksen saralla.
youtube.com
Jahas niin se kämppis vaan sammu. Mistähän sitä löytäis ryyppykavereita jotka ei tipu ennen aamua?