/nederdraad/

Tupac editie.

Toegelaten: liefhebbers van g-funk, rap muziek uit de jaren 90 en Henessy
Niet-toegelaten: barbaren

Other urls found in this thread:

hln.be/nieuws/buitenland/bestelwagen-rijdt-in-op-voetgangers-in-barcelona-verschillende-gewonden~a7033769/
youtube.com/watch?v=d0c9_FosS3U
bengreenfieldfitness.com/2016/09/how-to-biohack-your-testosterone/
redlightman.com/blog/red-light-triples-testicle-health-function/
anabolenpower.nl/product/testo-tabs/
ebay.com/itm/3W-High-Power-LED-850nm-940nm-730nm-Infrared-IR-Lamp-Light-/251804947547
anabolenpower.nl/product/nolvadex/
mobile.twitter.com/necatulu21/status/898207593142923264/video/1
pactedescygnes.org/nl/
twitter.com/SFWRedditImages

emily

Waarom is alles uit het westen altijd kanker?

Elke dag is het overleven
Chick dacht ik lig goed en daarom heeft ze hoofd gegeven
Schijn bedriegt hè, shine is wat je ziet hè
Verraden door je mattie hij was altijd al een vieze

Kom van de straat ik zat never in de klas
Praat money met je niffo eind dat is die informant
Ken een gast die speelde mooiboy
Bleek dat hij een snitch was

Hoe kan je zo zijn, niemand is te vertrouwen
Want, mattie, iedereen is fraude
Ik zei, mattie, iedereen is fraude

lmke, ik heb twee vriendengroepen die allebij ongeveer 50/50 gemengd zijn. Superieur, naar mijn mening.

> Een 39-jarige Helmonder heeft een celstraf van negentig dagen, waarvan 88 voorwaardelijk, en 160 uur taakstraf gekregen omdat hij eind vorig jaar het ex-vriendje van zijn dochter had mishandeld en naakt de straat had opgestuurd.

>Hij deed dat omdat zijn dochter had verteld dat de destijds 17-jarige jongen naaktfoto's en -filmpjes van haar op zijn mobiele telefoon had staan.

>De vader was bang dat de jongen die beelden zou verspreiden. Toen het ex-vriendje niet direct zijn telefoon aan de vader gaf, sloeg en duwde hij de jongen, dwong hem zijn kleren uit te doen en zette hem vervolgens naakt op straat.

>De man heeft zich daarmee schuldig heeft gemaakt aan mishandeling, vrijheidsberoving, dwang en diefstal. ''De rechtbank begrijpt dat de man zijn dochter heeft willen beschermen. Maar de eigenrichting die hij heeft gepleegd is binnen de Nederlandse rechtsorde en samenleving volstrekt onacceptabel", luidt het vonnis van de rechtbank in Den Bosch.

Gebaseerd

Herinnering

Homos zijn een indirect gevolg van de invoering van scheidingen.
Het traditioneel gezin met kinderen na het huwelijk wordt steeds meer een uitzondering.
Steeds meer kinderen groeien op zonder een sterke vaderfiguur omdat het hoederecht standaard aan de moeder wordt gegeven.
De gescheiden moeder is van nature jaloers en wil dat het kind háár het liefst ziet, dus verwent ze het te vaak. Mamaskindjes worden bijgevolg homotjes.

wordt er dan ook geneukt?

>alleen seks met vrouwen willen
Bekrompen van je hoor.