/norgetråden/

Nasjonaldagutgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qNdB0JH64Ws
youtube.com/watch?v=uylnpj6zLWw
youtube.com/watch?v=_vRr0tlalZA
youtube.com/watch?v=mLJ1gyIzg78
logan-hudkrem.no/
pastebin.com/7eAvUcVA
twitter.com/NSFWRedditGif

youtube.com/watch?v=qNdB0JH64Ws

Er dette datalureri eller veldig gjennomfort autisme?

tredje for sosialisme
youtube.com/watch?v=uylnpj6zLWw

youtube.com/watch?v=_vRr0tlalZA

>dfn ingen miljobevisst jv

dette
jeg bled jævlig forelsket i partilederdebatten

hadde lett gjort henne som konkubine ved siden av en ekte kone jeg faktisk er glad i.

FALLOUT 3 SUGER
youtube.com/watch?v=mLJ1gyIzg78

Hvem er dette?

Heller dǿd enn rǿd.

MDG partileder.

så denne tidligere i uken og må si meg enig
klarte ikke å kose meg med fallut 3 fordi jeg sympatiserer alt for mye med Enclave fåvæ
gråt litt hver gang jeg måtte drepe en
klarte aldri å spille igjennom odelagt stål DLCen

mens ny vegas er ett av favorittspillene mine.

gi aurora gf

Trodde det var hun asiatiske.

Men men. Viktig med miljo altså, men MDG vil jo sende Norge tilbake til steinalderen til fordel for miljoet og klimaet.

Dark pantyhose is best

Ta vare på fremtiden, user, stem grǿnt.

Hva er gf og hvorfor skal jeg gi henne det?

definitely

Det er strategien til MDG, bruke en slut som ho for å fenge n00bs som dere. Det er rimelig å anta, for de evner ikke å gjennomtenke noe som helst.

Fy faen, tenk litt på ytringsansvaret ditt nå

gi meg min aurora gf, du autist.

...

Hva er sammenhengen her?

vi glemmer ei
vi tilgir ei

nice bottoms

dette er hvorfor jeg hater den trådstarteren
den gjor intet annet enn å tiltrekke kåte utlendigner
attpåtil så skjemmer den ut nasjonalplagget vårt

forstår ikke hvorfor dere insisterer på å bruke den

Hold deg unna Aurora fǿr jeg blir skikkelig sinna.

Dette fåvæ.

Post more, I want to jerk off.

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

>finske brev
nei fy faen

Hva mente hun med dette?

Til vi ses igjen.

Daglig påminnelse om at /jv2017/ er ekte.

ikke for meg.

Kanskje for noen. Ikke for meg.

Broder.

foles godt mann

da legger jeg meg!!!!!!

35 minutter til dere skal opp! Gjör dere klar!

Daglig påminnelse om at jeg eier deg og Du burde drepe deg selv ikke ironisk

jeg vil ha dod

Ikke vekk tråden, de sover fortsatt.

Takk.

fine tall

kanskje jeg skal.... nei det hadde ikke gått....

...

...

...

>Fast Eiendom - Falsk Blues

Er det kanskje litt tidlig på morgenen for å negre seg nå?

Noen som misliker kommunistene her til lands like sterkt som meg, som bor/er i oslo og liker å spraymale ting?

Kommunistene har nemlig en stor rod boks midt på gronland i oslo. Det hadde jo vært synd om kamera tittet en annen vei i de minuttene..

>dfn en jv faktisk liker å snakke med meg
Faen gutta, har aldri kjent disse folelsene for, kjenner det begynner å renne litt..

blir vel ute og pante for meg i dag da

blir vel en femti kroner til sammen tenker jeg

men men

Skal hente forste LPen til Eddie Murphy på posten til platesamlinga mi i dag gutta Ett mesterverk

hvad har du ellers i din pladesamling? jeg er forst lige begyndt, så jeg har kun en 10 stykker i min

hot
H O T
m o r e

Litauen er germansk

er der nordmænd i litauen?

Begynte ikke for så lenge siden selv så jeg har sånn 25 eller så plater.

Det meste av greiene mine er fra '70 gjennom '90. Så har blant annent George Michael, Sade, Prince, Eric Carmen, Phil Collins osv.

Ellers har jeg en del hardcore og post-hardcore fra 2000 og 2010. Og så har jeg en Kyary Pamyu Pamyu plate da haha

richtig

no :/

fedt. Jeg har lidt depeche mode, the cure, iggy pop, husker du og kraftwerk. Kobte for nylig nogle nye hojtalere og det lyder bare godt.

nå ja, og to the clash plader, Combat Rock var den forste plade jeg kobte, på et loppemarked for 300kr

Kult da. Ja det blir noe annet med gode hoytalere. Receiveren min ble odelagt for ikke så lenge siden så må kjope en ny en. Men er litt stor-nese så venter på ett salg aldri kommer.

Discogs er en ganske god nettside for å kjope brukte og nye plater. Det er der jeg har skaffet meg mesteparten av platene mine.

bliver man ikke rovrendt hvis man kober på online brugtsalgsbutikker? De giver vel ingen refunderinger hvis pladen ankommer ridset eller skæv, antager jeg

Jeg er helt sjokkert over at nesten 3% av Norge stemmer på dette partiet som garanterer Norges dǿd.

Kunne vedda på at halvparten av de som stemmer på dem fortsatt bor hjemme hos foreldrene sine og hater den onde kapitalismen fra sine ǿvre middelklasses soverom.

Hiv dem ut, de er parasitter som aldri kommer til å bli noe.

Hvis du betaler gjennom paypal kan du klage gjennom det, ellers har discogs også type måte å klage på tror jeg. Men i min erfaring, når jeg har hatt problemer med plater, gir de som regel pengene tilbake uten særlig problemer. Det er viktigere for dem å beholde ett greit rykte enn at de mister $20. Men det er har vært sjeldent da. De fleste er ganske flittige. Og så kan du alltids se på omtalene til selgerene for du kjoper fra dem. Det gir ett ganske greit inntrykk.

det lyder sgu godt, tak for tippet

Träffade en norsk i Tokyo, han var trevlig.

Aldri stemt för jeg. Tenker at det må jeg nesten gjöre i år.
Hva er noe jeg bör vite? For jeg vet så å si ingenting om dette

Stem på pensjonistpartiet.

Den handler om å ikke klare å ta ansvar eller forbedre seg selv.

Slutt å tulle

Jeg mener slikt som stemmeseddel og andre ting om selve systemet
Tror faktisk ikke jeg har fått en stemmeseddel. skal ikke den komme i posten?

Hvis du vil gi Norge en lysere fremtid, stem Liberalistene.

Eller bare spill trygt og stem FRP, da slipper vi hvertfall å erstattes med tanne tyskere.

hvordan er det norske socialdemokratiske parti? Jeg har googlet mig frem til at det hedder Arbeiderpartiet, men hvordan agerer de når de er ved magten? Hvordan agerer de når de er i opposition?

Stem kystpartiet

Gutta, er det noen som husker Snorre Logan fra Skaperen? Han som visstnok oppfant en krem som nǿytraliserer syre?

Bare lurer med alle disse syreangrepene i blandt annet London om, hvis produktet faktisk fungerer, at det kunne stoppet syreangrep om det ble delt med verden.

logan-hudkrem.no/

Jeg bare synes der er litt rart at produktet er såpass lite utbredt at man fortsatt kontakter Snorre personlig for å bestille.

Eh... jeg trodde vi var enige om at hele tråden skulle stemme på Alliansen?

Gutta, er det ikke noe sånn at man kan stemme på et parti, men gi en sidestemme eller noe til en politikker av et annet parti?

denne tråd er rod, ud med dig, fæle nazist!

skaff deg ǿ-scriptet

joda, det ble vedtatt på styret

Den mest adliga person från Sverigetråden har bestämt sig för att spendera resterande av dagen i eran tråd.

Ser framemot att föra intressanta diskussioner med er.

Nei, du...
Jeg vet dere dansker har en merkelig fiksjon med fargen röd, men nå må du faenmeg gi deg.
Kommunisme har for mange problemer til at det er noen vits i å stresse med det tullet der

Senterpartiet fåvæ

oooooooo

pastebin.com/7eAvUcVA

oooooooo

his wife/gf cheats on him

o

Nei, stem Liberalistene. Alle de innvandrerne som er udugelige forsvinner når de ikke lenger får statlige gibs.

Liberalistene har også hele pakka, og ikke bare noen få punkter de er opptatt av.

hjælp jeg er retarderet

nå må du gi deg, Joakim

Dette

Ut av Skandinavia med deg, jævla kommunist. Flytt til Moldova om du vil være rǿd.

im going to ruin your gene pool by fucking norwegian women and spreading my turkomongolic seed

You'll have to cum through my thicc, juicy ass first. I'll make you a faggot before you get to our women.

I am Joakim - feminist ally.

kanskje jeg skal raseblande

maaaaaaan
ill suck your dick so hard that you'll cum in 5 seconds
I will tickle your butthole with my chesthair that will cause an one of the kind orgasm for you

I like it here
Theybremoved waffles from breakfast too early tho

Hvem er denne lærsofa spermdemonen?