/mämmi/

pekan painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=o79m2xnYD3k
youtube.com/watch?v=HtAd78dWUlA
twitter.com/SFWRedditVideos

Oon natsi

eka eestille

Rääää täällä haisee

>moe (minä oikeassa elämässä)

Oispa kaljaa.

...

youtube.com/watch?v=o79m2xnYD3k

>kaikki mediat kertoo lööpeissä ukon olleen ulkomaalainen
Suvakit servattu

muistutus

voi poloista kun me ei olla tehty tarpeeksi heidän vuokseen, kyl nyt pitää suomalaisten katsoa itseensä

Varos vain huomenna ne jo kertoo kuinka se mutiainen oli kielteisen päätöksen saanut "pakolainen" ja kuinka meidän pitää tämän seurauksena päästää kaikki tänne tulevat lihapatojen ääreen pysyvästi.

UEFI

>joku päästään sekasin oleva neekeri alkaa riehuun
>nyt kaikki väärän väriset pois suomesta t: Iltalehti

Onneks on kaljaa

oispa poju-yde

No oliko niitä nyt perkele yksi vai useampi?

Tää om hyvö painos

En oo muuten lauennut kahteen viikkoon.

...

Kyllähän se suomalainen haistakaa vittu mentaliteetti puskee mediassakin esille nyt kun jotain tapahtui omalla maaperällä.

Oon ollu aika yksinäinen nyt pidemmän aikaa mut tapasin erään pariskunnan ja meistä tuli heti todella hyviä ystäviä.

Erittäin mukavaa. Yksinäisyys tappaa.

What means "noni" ?

Synonym for "nonnii".

NONNNIII

HALUUN PAIJATA

jasså

SUUTU JO

NONI KUSIPÄÄ

VEDÄ!! VEDÄ!!! VEDÄ!!!!

Ai miestäkö?

VITUN HINTTI SUUTU JO

no vaikka

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

binland yes :)

Tunge takas perseeseen

...

Minua voisi kyllä paijata :3

onko shopattu?

otin päikkärit kun vitutti turun uutiset niin paljon ja nyt vituttaa entistä enemmän

voi vittu, tässähän muuttuu rasistiksi

lot of things

nonii means something like "a-ha!" or "what do we have here"

Watch and learn, Kalevipoeg
youtube.com/watch?v=HtAd78dWUlA

Juuh. Ei nyt mitään ajojahteja tarvita mutta kunhan jotain tapahtuis eikä vain hyssytellä ja rukoilla twitterissä.

...

Thanks

he is wrong

how do I get a finnish gf?

>ruotsalaisesta ählämistä yritetään nyt leipoa jotain sankaria mediassa

i dont know
you tell me

It's the same word, same context and everything wow......

Finnish is the ultimate meme language though. The pronunciation just gets to me every time. I might start learning it just to speak it to impress people when I'm drunk.

stab one and her baby

leivon sitä turpaan ja leivon samalla kaikkia suvakkeja turpaan jotka yrittää leipoa siitä sankaria

No, eesti is the ultimate meme language. It's pretty much spurdotalk

>seebivesi :D

Please accept my sincere sympathy.....

>Oulun poliisi lisää partioiden määrää Turun tapahtumien vuoksi – Rotuaarille tuotiin betoniporsaita
Tästä se lähtee

nyt on sitten suomessakin aseistettuja poliiseja katukuvassa, ei tarvi enää pariisiin asti matkustaa

>search for Estonian language videos on Youtube
>it's a bunch of foreigners roleplaying as Estonians

Are you dealing with this?

>seebivesi

I accept it

Seebivesi is just soapy water

Seebivesi tuleb, kui võtad ämbri, lased kraanist sinna vett ja paned mõne tilga seepi. Ongi seebivesi :)

Ämbri :DD

t. devilish

see on pisut kortsus :DDDDD ei viddu

I love Eesti.

virohomo vois vaikka mennä vittuun

Islami on kyllä ihan vitun jonne uskonto
>ei vittu make, kato kun mä puukotan noi vääräuskoiset xDDD

Mida sa vitt just mulle ütlesid?

Runkkaan nyt. Olkaa hiljaa.

ÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NYYMI RUNKKAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Mitä vittua sanoit minusta, sinä pikku narttu? Sinun kuuluu tietää että olen kouluttautunut suomen maavoimien huippujoukoissa, olen ollut osallisena useisiin salaisiin raideihin, myös parissa Al-Qaida tehtävässä, ai niin ja minulla on yli 300 varmistettua osumaa. Minut koulutettiin sissi sodankäynnissä, ja olen koko suomen paras tarkka-ampuja. Et ole minulle mitään muuta kuin uusi kohde. Minä tulen pyyhkimään sinut vittuun täältä sellaisella tavalla jota ei ole ennen nähty tällä planeetalla, muista minun vitun sanani. Luulet pääseväsi eroon tästä kun sanoit sen internetissä? Arvaa uudelleen, runkkari. Kun me puhumme, olen järjestämässä salaisia vakoilijoitani, ympäri suomea ja sinun IP-osoitteesi on paikannuksessa juuri nyt, joten sinun on parempi valmistautua myrskyyn, mato. Myrskyyn joka pyyhkii pois sen pikkuisen pateettisen asian jota kutsut elämäksesi. Olet vitun kuollut, lapsi. Voin olla missä tahansa, milloin tahansa, voin tappaa sinut yli seitsemällä sadalla eri tavalla, ja nuokin pelkillä käsilläni. En ole pelkästään kalliisti koulutettu aseettomassa taistelussa, mutta minulla on pääsy koko suomen ase arsenaaliin, ja minä tulen käyttämään sen koko voiman sinua vastaan ihan vain saadakseni perseesi pois alueeltani, sinä pikkuinen osa ripulia. Jos oisit vain tiennyt millaisen synnin uudelleen vastauksesi "viisaalla" pikku kommentillasi olisi sinulle suonut, olisit luultavasti hallinnut kieltäsi. Mutta et voinut, et tiennyt ja nyt maksat sen hinnan, sinä senkin idiootti. Minä paskon ympäri sinua ja hukutan sinut siihen. Olet vitun kuollut, lapsukainen.

SV: Rasismi, poliisi, Turun tapahtumat (puukotus, murha), islamofobia, ampuminen

Tämän hetkisten tietojen mukaan on vain yksi tekijä, jonka poliisi ampui ja joka on nyt sairaalahoidossa. Tämän hetkisten tietojen perusteella ei ole mitään syytä epäillä laajempaa organisoitumista tämän teon taustalla. Tekijän taustoja tai motiiveja ei tiedetä. Ylen uutisissa ääneen vahvistettiin ettei oikeasti edes tiedetä onko henkilö esim. suomen kansalainen tai Suomessa syntynyt vai ei - hänet on rasistisesti profiloitu ulkomaalaiseksi kokonaan hänen ulkonäkönsä perusteella.

Silti tämä teko on jo profiloitu terrorismiksi. Poliisi on heti tarttunut tilaisuuteen käyttää tätä tekosyynä lisätä ulkomaalaisvalvontaa ja rajavalvontaa. Myös Helsinki-Vantaan lentokentällä (kentällä, jolta toteutetaan tp-hakijoiden ja paperittomien käännytykset vaarallisiin maihin) ja sinne johtavilla rautatieasemilla on lisätty valvontaa.

Myös muut rasistit on innostuneet tästä ja levittävät valeuutisia muka huudetuista asioista yms. ja muutenkin yleisesti yrittävät lisätä rasistista ja islamofobista hysteriaa.

Oli tän tekijän taustat ja motiivi mikä tahansa, se ei oikeuta poliisin harrastamaa rasistista vallankäyttöä tähänasti tai tästä eteenpäin.

Nyt on ihan erityisen tärkeää puuttua rasistiseen profilointiin, käännytyksiin ja paperittomien ja tp-hakijoiden yleisesti epäinhimilliseen kohteluun Suomessa.Toisin kuin tällaiset puukotukset, nää on väkivaltaa mitä tapahtuu KOKOAJAN ja josta tekijät ei joudu vastuuseen.

Most of them are by exchange students talking in funny accents.

Siitä tietää että asiat on hyvin kun jonkun parin äijän puukotuksen takia koko turun keskusta eristetään rynnäkköpoliiseilla.

>half of mämmi is gonna go out tonite and bang 5 different girl each one while i will rot here tonite

hopefully i will go out tomorrow

>Nyt on ihan erityisen tärkeää puuttua rasistiseen profilointiin, käännytyksiin ja paperittomien ja tp-hakijoiden yleisesti epäinhimilliseen kohteluun Suomessa.Toisin kuin tällaiset puukotukset, nää on väkivaltaa mitä tapahtuu KOKOAJAN ja josta tekijät ei joudu vastuuseen.

Vittu kun näille joskus kävis henkilökohtainen yksittäistapaus.

...

Eikö auvinen ampunu ittensä?

have a better one

kiisud :3

>nää
>tämän x10
>oli
>tähänasti
jos aikoo kirjoittaa "vakavaa" tekstiä, niin vois tyty opetella edes sopivan kielen

Niin paitsi että poliisi on joka vaiheessa sanonut ettei voida sanoa onko kyseessä terroriteko.

>Tapahtuu väkivaltainen puukkohyökkäys, jossa kuolee kaksi ja haavoittuu kuusi
>"Mut hei oikeesti kun nää turvapaikanhakijat ei tykkää ruoista joita niille annetaan. Siis ihan kauheaa kidutusta."

Vittu et panee vihaks nää sekopäät.

Damn, I must be in the other 50%

Tallennettu'd

ilmeeni kun asun Oulussa enkä koskaan käy keskustassa paitsi kun matkustan johonkin vittuun täältä

onko kisu suuri vai tyty pieni?

isot tisut kummiskin

Samat mulla jos totta puhutaan.

t. kaijo

Mee nukkuun Arman

>kunnon kouluampujalookki tolla
>hetkinen
>poliisi vieressä
>luotiliivi päällä
>taitaapi olla stereotyyppiä perpetuoiva kouluampuja
t. eriarvoisuudesta ja stereotypioiden vahingoittavuudesta tietoinen

Kirkossa se vaan vähän ammuskeli, tosin ilman putlerin naamaa.

Noh, onneksi oli yksittäistapaus.

Ei vittu meidän prikaatilta on lähtenyt porukkaa turkuun sulkemaan alueita ja tutkimaan tilannetta, vittu jos mä joudun sinne.

ootko virka-apustuksessa?

spol?

En mut siis porukka joka lähti on mun käsittääkseni ihan perus spollea ja viestiä

Miks? Kyl mä ainakin otin aina kaikki nakit, joissa pääsi vittuun kasarmialueelta.

eli et oo gineksessä? lomat voi palaa?

En ole ja mullihuhu on just että ei päästäkkään lomille

Huomenna pitäisi alkaa loma.

Juuh nakki napsahti
aamuja!

No se tietty vituttaa aina. En kyllä tiiä mitä valvomista täällä tarvittais, jos tekijä on jo kiinni.