/mämmi/

hmmmmh

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SvwP9_3C830
youtube.com/watch?v=s-v16KwZlDY
twitter.com/NSFWRedditImage

Aion ulostaa

Haluan nähdä siemeneni kasvavan ja kantavan hedelmää

aion harkita itseni tappamista

Kalia ei oikein pörise niin kai voin juoda vähän viinaa vaikka huomenna TÖI?

>kaikki ongelmat johtuu teistä itsestänne
juuh se on täysin omaa syytä jos on ruma autisti eikä kelpaa naisille
oishan mun pitänyt tajuta että tekemällä naamakääntöjä 5x10 päivässä saan parannettua naamaa jo parissa kuukaudessa

oon töissä

*iltavuoroilee*

juuh niitä naamakääntöjä kutsutaan näin kansankielellä juoksulenkeiksi

Ei noin kovaa voi pyöriä kaatumatta massan jakautuessa epätasaisesti.

ei naiset välitä miesten ulkonäöstä ja jokainen mies voi olla joko karismaattinen tai työelämässä menestyjä

>kuva
tuolta minusta tuntuu tosi usein

do finns drink the tea

entä jos tuoli on pultattu maahan?

no vittu mee plastiikkakirurgille
ei kenenkään tarvi olla vuonna 2017 ruma jos ei halua
t.yksi tyytyväinen asiakas

no, we drink coffee and milk

Lentäisit vittuun ellet olisi sidottu tuoliin.

Pitäisköhän sitä pitsa tilata

jos oot perusläski niin oisit saanu naamasta unclesampatriotpiirteet pois laihtumalla

Ei sulla nyt kauhean huonosti voi mennä jos muijan puute on ainut mikä häiritsee. Vai keinaatko että naisen saaminen jotenkin ratkaisisi kaikki sun muut ongelmat? Tekisit sen vaan yhtä onnettomaksi

Lisäksi rumatkin miehet saavat helposti naisen, kyseessä on pelkkää numeropeliä. Eikä niitä varmaan kiinnosta kuunnella kenenkään katkeraa valittamista elämänsä paskuudesta

only if im out of coffee or i have stomach ache

kyl

how do I get a finnish gf?

only people who feel like shit if they drink coffee too much. and people with health worries.

1. stick hose in the butt
2. fill until uncomfortable
3. ???
4. female attraction

>Vai keinaatko että naisen saaminen jotenkin ratkaisisi kaikki sun muut ongelmat? Tekisit sen vaan yhtä onnettomaksi
voin varmistaa tämän todeksi, ei kannata
t: epäonnistunut normo

Disgrace

good idea to skip tea if you're surrounded by (wannabe)psychologists.
too much fluoride makes you seem autistically passive.

Menin taas lainailemaan nisteille. Saas nähä menikö hyväntekeväisyyteen vai saanko massit takas koskaan.

elämä oli parempaa ennen kun oli naista, oli jotain mistä unelmoida, sit kun sai tytyn niin unelmat särky ja siitä lähtien ollut vaan apatiaa jatkuvasti

Ei kukaan pakota käymään mämmissä
>inb4 oot fobba ja pomo pakottaa

Kaikkonen nykyään joka valvoo lautailua.
t. fobbalainen

Kuinka kehari voi olla?

peri luonnossa kun sammuvat

Mitä vittua, tänää on maanantai? Luulin että on torstai tai jotain.

Ne tarjos mulle kyl settei ja on mun kavereita. Ainakin luulisin.

juuh naisen puute on mun ainoa ongelma
>ei kauhean huonosti
se syö miestä aivan vitusti että kaikki muut kelpaa mutta sä et, kun kukaan tyttö ei oo koskaan pitänyt susta

>numeropeliä
>juuh pyydät tuhatta naista ulos niin ainakin se viimeinen suostuu
ei mun itsetunto kestä, tappaisin itteni jossain toisten pakkien kohdalla, se ois nimittäin varmistus sille etten ansaitse edes hengittää samaa ilmaa
>ei pari vielä tarkota mitään
todennäkösyydet, jos todennäkösyys on ennalta huono, todennäkösyydet on sen puolella että hylsy tuli siks ettet kelpaa eikä siks että sillä oli huono päivä tms

mä luulin että tänään on sunnuntai
tiistaina pitäis päihdepalvelusäätiölle mut en taida krapulassa mennä
voi vittu

Oispa paskanhajunen nyymi jonka jarrutusjälkien peitossa olevia kalsareita sniffailla

...

*nappaa nyymin lusikkaan*

>yhyy en ole make mun elämä on rankkaa
mitäs jos vaikka tappaisit itses pusi pusi?

Vittu nää suomi "meemit" on paskoja

Minkälainen kehari postaa tällästä sontaa?

Tajusin just että mämmiläisiä toinen yhdistävä internetsivun neloskanavan lisäksihän on kela.fi

Ootteko koskaan miettiny, että jos Lehmanin aiheuttama dominoefekti ois kaatanu AIG:n tarpeeks äkkiä, niin meillä ei ois modernia markkinataloutta?

joo ja google.fi ja youtube com

ei joku normo voi tajuta miltä tuntuu olla lähes velho, ilman että on kokenut läheisyyttä kertaakaan elämässä

En oo runkannu sen jälkeen nun vedin viimeks viikko sit 10h putkeen handuun pireis

ei tule kyllä käytyä kelan sivuilla usein. t. haalarihemmo työukkeli

>käyttää googlen palveluita

lul

et oo vaan yrittänyt, turha itkeä

ja unohda tommonen lapsellinen unelma että sun pitäis olla maailman seksikkäin mies jonku naisen mielestä et alkaisit sen kanssa suhteeseen, kelpaa sulle ittellekkin nainen vaikkei se susta olekkaan 10/10

0-4 kaljaa
5-9 ei kaljaa

Pitääks mun roottaa et androidi pystyy ccleanoroimaan noi kaikki turhat sonnat jotka pyörii tuolla taustalla?

Onko roottauksessa riskejä?

tell me about nordic culture
youtube.com/watch?v=SvwP9_3C830

>ja unohda tommonen lapsellinen unelma että sun pitäis olla maailman seksikkäin mies jonku naisen mielestä et alkaisit sen kanssa suhteeseen
naisten vaatimustaso on itse asiassa aika kova eikä ne tingi niistä

Täytitkö kaptsan kun postasit tuon?

Sun ongelmat ei johdu mistään ulkoisesta asiasta. Treenaa itsetuntoos ja yritä uudestaan.
Kuulostat kyllä siltä että rakastat sitä paskaa oloa mikä tosta aiheutuu, muutenhan olisit tehnyt sille jotain

ei ole ollut ketään jota yrittää, kun siihen tarvittaisiin se että ne näyttäis kiinnostusta edes jotenkin
sitä ei oo koskaan tapahtunu

ja naisten standardeja ei voi ollenkaan verrata miesten vastaaviin, ne odottaa prinssiä valkohevosella, listalla jossa sata ruksattavaa kohtaa

kyl joku 5/10 jätkä kelpaa suurimmalle osalle naisista

Takuu menee mut sen voi palauttaa takas jos jokin menee pieleen.

no jos laatutaso emännällä on luokkaa 30v puhkiajettu kissaneiti ni ehkä sitten

>hakkaa päätä seinään vähän lisää
Kyllä se on musta ulkoinen asia jos se ei ole koskaan saanut mitään kiinnostuksen merkkejä, mä en ole mikään 5/5 ja silti on naiset lähestyny

>yhyy liian vaikeeta en edes yritä
Jos et veikkaa et voi voittaa

Hauskaa velhoutta vaan

Brikkasin oman Lenovoni rootatessa. Onhan siinä pieni riski mutta täysin ohjeiden mukaan toimiessa ei PITÄISI olla mitään erityistä vaaraa. Custom romeilla näpertely on ihan hauskaa eikä tarvitse enää ikinä katsoa mainoksia

Herkkusieni, Paprika, Mozzarella, Punasipuli, Naudanliha, Majoneesi

Ketä sille kävi?

miten ne naiset voi osoittaa kiinnostusta jos ne ei edes tiedä susta? miehen pitää laittaa itsensä esille ja naiset sit valitsee sut

ei naiset tiedä mitä ne haluaa, kaikista tärkeintä miehessä on että sä olet siinä, kun sen prinssi taaskin on mielikuvitus maailmassa tai hollywoodissa

En ole

ei ole, tää nyymi ei ole koskaan jutellut naisille ja luulee että naiset tulee iskeen sen kadulla

>tarvittaisiin se että ne näyttäis kiinnostusta edes jotenkin
Ei tarvita. Mee juttelemaan niille.

tjuuh hain vielä pitsun, jalapenoa, leivinarkkeja ja pari litraa lonkeroa

en ois mennyt kauppaan ellei leivinpaperi oiskin ollut yllättäen loppu, huomenna töihin

t. ryypännyt muutaman päivän enkä syönyt tänään mitään

tämä, naiset pitää ottaa, hurmata, ei ne tule hakemaan sua

Miks? Jos AIG ois laskenu alleen ilman jenkkilän hätävaippojen asentamista meillä ei ois EU:ta, globalismia eikä pakolaiskriisiä.

Tarkoitin siis että en ole ajatellut

Boottasi enää custom recoveryyn eikä itse androidiin. Kaikkeni annoin mutta tällä hetkellä se on tuolla jossain kaapin perällä ja mulla on uus luuri. Soft brikatun luurin pystyy vielä fiksaamaan kyllä, täytyy katsoa jos sille vielä jaksaisi yrittää tehdä jotain

youtube.com/watch?v=s-v16KwZlDY

Nii-i, sen takia kysyinkin että miks et oo koska se on hieno kela

En tajunnut ajatella. Anteeksi Sensei.

Ai että.

porvari/5

No ens kerralla ku tulee 2008-tierin kriisi ni ajattele ja toivo ainakin Deutsche Bankin kuolonkorinaa

lottovoiton todennäköisyys oli yksi 175 miljoonaan = vain typerys lottoaa

kyllä mä jauhoin lukiossa paskaa kaikkien kanssa, puolet ryhmästä oli tytyjä

se on varma pakki jos ne ei näytä kiinnostusta ensin

ai kun sen pöytä on täynnä laskuja?
hienot triplat muute

Itekki oon peräkammarin omega ja on tytyjä jotka arvostaa mua ja mulla on ollu rönttönen. En ymmärrä tätä oispatus ulinaa töttöröötööteistä.

>mulla on ollu rönttönen

Ja tämän takia ne vaipat kaivettiin pikapikaa. Jutkujen juonia muutenkin koko talouskriisi

aika samit jtp

edellinen tyty jätti kun en halunnut leikkiä kotia päivittäin vaan juoda kaljaa ja katsoa twitchiä, iso kyrpä kelpaa silti

>se on varma pakki jos ne ei näytä kiinnostusta ensin
Olet synnynnäinen velho

juuh

miks normot on niin vammasia "juuh oon turbo make mut silti jotenki muka oon beta" ???

normot pitäis amputoida

miks betat on niin vammasia "juuh voisin saada rönttösen jos ees yrittäisin mut mielummin ulisen siitä internetissä" ???

betat pitäis amputoida

Milloin suomalaiset möttöset omaksuvat söpömukavan pukeutumistyylin?

ei vaan nainen, sil on naisen mentaliteetti että odottaa että joku mies tulee iskeen sit ja jos ei tuu niin sit se olettaa ettei kelpaa kellekkään

No otetaas esimerkki jonka normokin ymmärtää, tinder. Keskivertomies saa vetää satoja naisia oikealle ennen kuin pääsee näkemään ensimmäistäkään, huomionhakumatcheja tulee kyllä muutama. Mutta jos nainen laittaa ensimmäisen viestin, niin siinä on aika vitun paljon paremman mahdollisuudet

mistä niitä akkoja löytää nyt ku oon töissä ja koulut käyny

Klubit, baarit yms. "kohtalo"

Ei kukaan ole permavirgin.

nyt niitä vinkkejä miten saan näyttämään itteni mahdollisimman hyvältä kuvassa

>Klubit, baarit
juuh joo ei

kenen kaa käyn baareissa vai käyks ihmiset muka ihan itsekseen siellä ryyppäämässä. kotona on kivempi ryypätä.

>tinder
Ihan nyt vittu oikeesti

Kävisit joskus ulkona