Kattokee Lauran videoita-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
anime
TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ TÖHÖ
...
EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA
Vittu mikä mongoli pottunenällä
Ei näytä vantaalaiselt ainkaan toi muija
Äläpä muuta. Kävelee ulos ovesta niin näkee 1000x nätimpiä rönttösiä.
jap ja
miltähän tuntuu olla tymä?
Ääääk öyh öyh muuuh!
EN HALUA HODARIlNI SRIRACHAA
Menipä toi mämmi nopeeta, viidessä tunnissa, vaikka jonnejen pitäis olla takas koulussa
pryt hyh haisutin
Vituttaa olla hikoilevaa sorttia
Just kävin kaupassa ja t-paita aivan likomärkä
Vaippanyyms
Siellä on 13 astetta ja sataa
Tääl on joku ihme mustamaalaus -kampanja Vantaalaisii kohtaa. Miks?
NÄNNIT
sellanen apina pottunenällä varustettuna
vantaalla ei taida viirusilmiä tai muita vartti intiaaneja löytyä
pruuutt
hyhhmm
Lopeta se mainitseminen että olet vantaalainen, vitun rinkirunkku hinttari
Ei vittu kiinnosta, pysy anonyyminä
prnt höh lemustii
Vantaalainen ilmoittautuu lankaan. Pois tieltä vitun böndemongolit
Sanoinko että oon ees Vantaalta kallu? Opettele lukemaan noita postauksia. Oon Espoosta.
Nyt on vanha lanka töytäisyrajassa ja voin hyvillä mielin siirtyä tänne.
Painu vittuun.
Böndejä vituttaa kun niillä on vinot silmät ja pottunenä niin ne kohdistaa vihansa meitä Vantaalaisia kohtaan
>t. kryptobönde
Vantaalaiset tunnetaan PK-seudulla ihmispaskana
Vantaalaiset on ali-ihmisiä t. Helsinki
Oon kesän aikana tilannut 250 euron edestä pitsaa
Kyl Vantaaki tietää tän.
aattele jos oisit tehny ne pizzat ite
ootko joku pizzan syöjä mies
katotaan lauran videoita sitten parin vuoden päästä ku lihoo enemmän..... ei taida tehä enää (ei siin ihan menevä silti)
Hyvää octa
Eihän psykoosisepari oo edes paljasjalkanen vaan joku keravalta eksynyt maalainen
Eli neliskenkymmentä pizzaa, eli söit pizzaa n. joka kolmas päivä.
Oonko mä ainoo paljasjalkanen heseläinen täällä?
Täällä toinen. Tosin asun tällä hetkellä vantaalla
lisää hentai??? :>
Keskimäärin pizza maksaa 9,50; toimituskulut on laskettu tohon mukaan, jolloin keskimääräinen tilaus maksanut 13€, mikä tekee noin 19 tilausta. Noin joka 5 päivä pitsua
Laita sukat jalkaan ettei tuu kylmä.
Nainen havaittu
sähäkkä höpönassu
Miksi vitussa muuttaisit Helsingistä v*ntaalle? Kirjaimellisesti sama kuin muuttais Sveitsistä Bangladeshiin
>Sveitsistä Bangladeshiin
oisko ennemmin toi rosiksesta rosikseen
t. bönde mestarirotu
Muista bonus ja et välil tilaat pizzan + esim. kebun tai limun.
Helsingissä on kyllä kallista asua.
Vantaan paskaduunarit luonnollisesta tekevät Vantaasta halvan vaikkakin vaarallisen gheton.
Ei kukaan aito paljasjalkanen huutele siitä täällä
Vantaalla joitakin hyviä paikkoja. Stadissa nolla.
Mikä indusoi siemennesteet teidän peniksistä?
>keskimääräinen tilaus maksanut 13€
suoraan sanottuna sairaat setit
Tän päivän kuppalehdessä oli ahtaasta asumisesta, ja siitä kuinka vantaaseen rakennetaan 15 neliön "tilatehokkaita" yksiöitä, ja ne vielä viedään käsistä vaikka vuokra on 500e
Siis mitä helvettiä, siivouskomerosta puoli tonnia ja se on mukamas vielä niin hyvä että siitä kannattaa taistella
Aika kallua jos ei käytä bonuksia tai koskaan tilaa isompia settejä et ei tuu toimituskuluja.
vantaalla ei ainakaan näy savolaisia sianpillu silmiä
täällä on roskakin suht europiidista
Tytyt(pojut).
Helsingissä vuokra tosin olisi tonni tai kaksikin
Jos nyt Tikkurilaa Beverly Hill'sinä pitää
täyttä paskaa. Akkavalta meneillää, tuttu töis päiväkodissa ja sielki opetellaa jo sukupuolineutraaliutta.... ei saa pojat olla prinssei ja tytöt prinsessoi, ei oo nii yksinkertasta! eipä vittu, paras lapsuus ikinä itellä
Juuh bonuksia käyttäny aina silloin ku saa niillä ns. "ilmasen" pizzan, koska se tulevan bonuksen määrä lasketaan siitä loppuhinnasta
Jaa, ite 64 neliön kaksio ja vuokra 600. Ite just kuullu että tääl ois vuokrat paljon halvemmat kuin Helsingissä. Tosin asunu lapsuuteni omakotitaloalueellla niin en tiiä oikeen mihin verrata.
>Vantaa on ollut enemmistöltään suomenkielinen 1900-luvun alun jälkeen. Ruotsinkielisten lukumäärä on pysynyt vuosikymmenien ajan suunnilleen samalla tasolla, mutta paikkakunnalle suuntautuneen muuttoliikkeen myötä ruotsinkielisten osuus väestöstä on ollut jatkuvasti laskusuuntainen. Vuonna 1960 vantaalaisista noin kymmenen prosenttia oli ruotsinkielisiä ja vuonna 1980 viisi prosenttia. Vuonna 2015 ruotsinkielisten osuus vantaalaisista oli 2,7 prosenttia.[22] Vertailuna Helsingissä ruotsinkielisiä on 6,0 % ja Espoossa 8,0 % (v. 2011). Vantaa on kuitenkin yhä virallisesti kaksikielinen, sillä kielilain mukaan kunta on säädettävä kaksikieliseksi, mikäli kielivähemmistön (suomi tai ruotsi) suuruus on vähintään 8 % tai 3 000 asukasta.[23] Väkilukuun suhteutettuna Vantaalla on kaikkein vähiten ruotsinkielisiä kaikista Suomen kaksikielisistä kunnista.
Onko psykoosisepari suomalainen iki? Roolipelaa vantaalaista vaikkei ole paljasjalkanen ja haukkuu ei-vantaalaisia ali-ihmisiksi
1/14
ootan vantaavuokraajan postia jopa enemmän kuin srirachaa
>moi nyymi, lähetsä mun kämpille keitän kahvit
En ymmärrä miks lankeette noihin. Selvästikkää ole minä.
*PPP, eli pelastaa puhumalla poikuutensa*
Olen Vantaalainen.
>kysyy mannea kahville
Ei hajuakaan kuka toi on, ja aika miesnaama, mutta ei näytä läskiltä eli luultavasti panisin
strawpoll.me
Siinä ois VIRALLINEN mämmin doxxaus kysely.
ei tarvi vittu kysellä sitte tämän jälkeen
Olen vantaalainen
ottaiskohan tuo peppuun
veikkaisin että se olisit sinä joka ottaa peppuun
Kysykää mitä vaan naiselta. Kyllä, olen siis nainen ja käyn täällä. Ei, en ole postaamassa tissejäni
Huhhuh.
Voi hyvinkin olla että olin sun alikkis.
Mikä yksikkö, jos viittit sanoa?
t. 1/13 alik
Sanokaa ny vittu jotai
Postaa tissit.
Ootko nainen? Käytkö täällä? Postaa tissit huora
tälle voisit tehdä ihan oman langan
Postaa tissit.
Nami tisseä mmhrhhm sluurrpss runk runk
Ootko vantaalta?
Ootko sama vitun tytynyymi joka huomiohuoraa täällä joka päivä.
Jos et, niin laita kuvaa todisteeksi tai mene vittuun
Hämeenkankaan suot on puhdasta syöpää.
ai buttiin? :^)
Ootko joku suo mies
Kiitos kun selitit oman vitsini minulle
Mietin täs tänään että jos kävis satumainen onni ja saisin tytyn, ja se veis mun neitsyyden, niin panisin sitä varmaan kolmesti päivässä pari kuukautta. Sit kun on patoumat purettu niin jäis jonnekin yhteen kertaan parin päivän välein. Mietin siis et olisko se sille tytylle hirvee shokki kun seksi yhtäkkiä vähenee, luulisko se lihoneensa tai että mulla ois toinen ja homma loppuis siihen
Juuh
ei se olutt vitsu
teenkö ennemmin 2m lisää käytävää vai pistänkö telineet tiivisti toistensa rajoille että seinän ja telineen väliin jää melkein se 2m?
t. ei-insinööri
Olettaen ettet ole huomiotyty
>miksi käyt mämmissä
>kuinka saa tytyn
>jari litmanen
En mää muista. En muista ees mun tupakavereiden nimiä enää. Jos lähet mukesta käveleen kohti portteja ni se on viimeinen yksikkö ennen sotkua.