/mämmi/

Yöllinen 3D painos

Tähän lankaan tervetulleita on vain 3D:tä rakastavat normaalit herrasmiehet.

Animerunkkarit ja muut pedofiilit ilmoitetaan talkkarille oli sille syytä tai ei.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=D5hX5luYGNE
twitter.com/AnonBabble

/katja/

Rakastaisin 3D:tä jos se rakastaisi minua takaisin,

oispa loli

nää 3D animetömöttimet on kyl kivoja

Gud natt Svenska, gud morgon finska!

Haluan ES:ää juovan rönttöpöntön

Tämä paha?

Ei

Hähää!

tää

No se on lihaksiin ja mahdollisesti muihinkin kudoksiin pesiytyvä riisinjyvän kokoinen loinen. Joten vitutuskerroin ehkä siellä kroonisen ripulin ja vatsakalvon puhkeaman välimaastossa sanoisin

luin ton et /kalja/
haha aika korkkaa uus

Eli wörttiä toisinsanoen. Ei kun hirvimehtälle

Sitä kun miettii mitä järkeä on järjestelmällisessä päihtymisessä, päätyy usein pohtimaan mitä järkeä on järjestelmällisessä selvinpäin olemisessa. Mielen kiintoista.

kumpi oli ensin, jonnet vai jonneweb? jonne ei muista.

jonneweb. jonne tuli vasta 2008/2009

mikäköhän mulla on ky yhtäkkii huimaa kuin kevyessä nousuhumalassa vaik mitään en oo ottanu

how do I get a finnish gf?

VITUN KAAKAO EITISLAANNU MAITOON
RÄÄÄÄÄ

Humala on omien kokemuksieni mukaan kolmivaiheinen:

1. Otat pari ja olet juubassa
2. Otat pari lisää ja olet melkein selvänä
3. Otat vielä lisää ja alat humaltua uudestaan siihen pisteeseen kunnes lopetat juomisen.

...

kek

>the country, people, and culture of Finland

Finnish genetic line earliest culture in China;

Kiinalaiset muumiot 100% karjalalaista N1c1-linjaa.

Muumioiden heimoa kutsutaan Chin-kansaksi. Mistähän se China sana on tullut?..

Kuningas ja "Chin" sanojen alkuna voi pitää kunniaa, kunnian kansa, kunnian mies. Suomalaiset ja viikingit korostivat kunniaa, rehellisyyttä ja mainetta kultaa arvokkaammaksi.

Kiinalaisia suomalaisen geenilinjan muumioita

Daktö Haus what are you smirking

Indeed and you don't know even the half of it.

Mitä vittua sä nyt selität vitun vammanen

Painu vittuun saatana, ei kiinnosta tää geenipaskahihhulointi kun on joutunu kirjaimellisesti päivittäin 6 vuoden ajan sitä kattomaa

Tapa ittes

i hate myself

Show her your benis
Works every time

>kukaan ei mainitse mitään meidän geeneistä
>silti joku vammanen pistää mongoolimeemit tulille koska obsessio

Juuh

me too
it's ok

Pitäiskö näihin posteihin nyt iskeä kiinni vai miten ajttelit?

juuh

Tee mitä haluut vitun orjamentaliteettihuora, ei kiinnosta

Se tunne kun paijauslanka poistetaan ja olisin halunnut kysyä missä paijattavat asuu.

Huva huva että ärsytti

Kerrankin talkkari vastas mun reporttiin

Ooks joku ärsyttäjä mies?

Tapa ihtes me ollaan keskieurooppalaisia mutta levinnyt eri puolille ja pistänyt naisia paksuksi siellä täällä joten eri heimoilla eri geenit, samalla lailla kuin slaavitkin. Me ja virolaiset ollaan lähimpiä, erottiin toisistaan vasta vähän aika sitten kun tultiin suomeen ja kappas helvetti täälläkin oli jo saamelaisia eli toinen heimo.

Ei täällä kukaan paijaa tai tule paijatuksi. Joko ollaan kokonaan eri paikkakunnilta ja koko touhu jää siihen tai sitten koko touhu vaan jää siihen.

...

Tässä vastauksesi, toivottavasti tyydyttää.

En tykkää tommosseesta ollenkaan, onko muiden ihmisten paijaus jotenkin sulta pois?

juuh

youtube.com/watch?v=D5hX5luYGNE

>ihtes
Vitun bönde jos sä vaikka tappaisit ittes

>hese mädättäjä ei edes tiedä Suomen historiaa
yllätti

Ei mutta se että mun maamiehet haluaa hurrikyrpää perseeseen on pääasiallinen syy sille miksi suomen historiassa ei ole mitään mistä me voitaisiin ylpeillä. En halua pettää mun lapsenlapsia ja taistelen niitä suomalaisia "miehiä" vastaan jotka ulkopuolisia mielistelee.

montas lasta sulla on?

Ei sillä ole yhtään

Ei vielä yhtään

Tulen hakemaan Rovaniemen oikeustieteelliseen

Hyvä kaupunki, onnea matkaan!

en oo kyl koskaan ymmärtäny mitä ihmiset saa irti näistä.
itseä vaan vituttaa kaikki tollanen maiskuttelun ja kuiskuttelun kuunteleminen

>se että mun maamiehet haluaa hurrikyrpää perseeseen on pääasiallinen syy sille miksi suomen historiassa ei ole mitään mistä me voitaisiin ylpeillä

Tää on kyllä tää. Onneksi meno nyt taas hieman rauhoittunut, mutta kun pahimmillaan 80% katalogista käsitteli finnish boipuccia sen yhden (1) halvatun homon takia, meinasivat isäinmaalliset pottuni posahtaa pahemman kerran.

Nykyään ne posahtelevat isäinmaallisen huomiohuoraamisen tähden, mutta se on eri tarina.

jokku saa jotain värinöitä, ite tykkään vaan siitä seurasta, ei tunnu niin yksinäiseltä kun kuulee elämisen ääniä, joku puhisee ja rapsuttaa vieres niin ei tunnu että eläis yksin

Et tule hakemaan minnekkään vähään aikaan.

Sain selville että KGB/FSB on Suomen alt-right liikkeen taustalla

Vähän jenkki Don't tread on Me tyylii vittu nyt, notta perkelettä tuo siulle kuuluu jos joku tykkääki nukkua miesten kanssa. Ei oo pois siun palkasta eikä runkkusessioista. Tuuppa pohjammaalle vittuilemaan niin tuhat homoa vetää tollasta sinttiä turpaan

Eihän se tullut kenellekään yllätyksenä, että Venäjä pyrkii oikeistolaisia populisteja rahoittamalla horjuttamaan EU:n yhtenäisyyttä ja päätöksentekokykyä

Jos tulisinkin, niin isoin osa teistä lukkiutuisi savupirtteihinne piiloon, kun ette osaisi väitellä sivistyneen Helsingin maaherran kanssa.

Kokoomusnuoret nukkumaan

>siun
>Pohjanmaa
Ei mennyt ihan tuubiin tämä trolli.

Pohjoispohjanmaalla puhutaan itäsuomea jtp

Aa okei. Mä voin helpottaa: Lisää neekereitä ja vähemmän kansallista suvereniteettiä niin kuin tähänkin saakka.

aspergerilla meni se läppä taas pään yli se oli hese rölli koska ne ei tiiä pöndemurteita

Explain

Sillon ei varmaan käytetä "notta".

Oispa Aasialainen pönttö ötökkä

Aim prettu sure that somwwehwre along the line I crossed the line and lined the crooss aliongside with all the infidels. Now the time has come to pay for all the retributions and there stands only one stipulation at the end of the day. Loyalty to our one and only god: the lord of the hammasthans and the peikkomörkö. Aim pretty sure that some of you might disagree with me but you will surely be burned to ashes in the deepest piss of the heck

>hese rölli
lopeta nyt
t. eri

Jotain sekakäyttäjien sekakieltä

oispa aasialainen vaimo jo liuta söpöjä tyttäriä jotka kaikki palvoo ja rakastaa mua

MENE POIS

Es gives super powers

tulin

ite oon tamperelainen ja sanon sekä nääs ja notta, tämä paha?

ai vittu, oon kaivannu näitä postauksia

Tulenko puhdistamaan värkkisi?

Hyi saatana. Böndet sekottelee murteitaan.

ei tarvi enää

Oispa pierun hajunen nyymi jonka vaippoja sniffailla päivät pitkäta

Huh huh. Kohtaa pääsee nukkumaan loputkin krapulat pois. Se hyvä puoli liuotin narkkaamisessa tosiaan on, että pääsee nauttimaan myös selvinpäin olemisesta ihan erillä tavalla. Vähän niinkuin pitäisi liian pieniä kenkiä niiden riisumisen ilosta.

ite puhdistan kyllä omani, just parasta, saa nauttia työnsä hedelmistä

t. vantaalainen bönde

Mulla on kylmä

Vähän niin kihn ois sellainne epäselvä olo joka helvenee silloin kun teet mitä haluat.

Vittu noita naapureita
Melkein joka saatanan yö yläkerrasta kuuluu vitunmoita pauketta ja huutamista.

itel muutti naapuriin joku nuori pari ja ne viime vkl pitivät juhlia ja eilen olikin uudet naapurit tilalla jo lel

>>ispa pierun hajunen nyymi jonka vaippoja sniffailla päivät pitkät

JUmalauta haluan pojun paijattavaksi syliini lusikkaan ihan sama vittu

aika homoa

Onko totta?

Se on panoluukku, ne panee siellä

Tunteeko kukaan Finlandball Ruskataivalta?

Vaikuttaa kovasti siltä että sama heppu tehtailee niitä outoja ketjuja

Siellä on joku saatanan norsuparaati todennäköisesti

Tääl ois yks. ;3

Juu ei tolla kaverilla mene hissi vintille asti.

...

Missä asut?

miksi vaan oudon näköset mongoloid tytyt ihastuu muhun?