/mämmi/

Puoluegallup painos
poal.me/6vdp7r
poal.me/6vdp7r
poal.me/6vdp7r

Other urls found in this thread:

kaleva.fi/uutiset/kotimaa/soldiers-of-odinin-tilojen-lahella-ammuttiin-laukauksia-kohti-autoja-kemissa-nelja-otettu-kiinni/769535/
poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/kemissa_ammuttiin_lauantai-iltana_63270
iltalehti.fi/ulkomaat/201709032200368582_ul.shtml
twitter.com/SFWRedditImages

oispa loli

ilmoitin poistettavaksi koska virus linkki, joku tekee paremman langan nyt

Oispa anna

no eipä ollut

Epäilen että ne kuuntelee sun autistista ulinaa

Huomenna kouluun...

...

Apua, mun kissa riehuu ja hyppii seiniä pitkin

Äänestin satunnaislukugeneraattorin ehdottamaa puoluetta pilatakseni tutkimustyösi.

Vois tehdä saman kolmella eri laitteella.

laitoit äänes siniselle tulevaisuudelle
t. tietäjä

No nyt päästiin asian ytimeen.

nyt kyllä Kannattaa jtp

*Selittää jotain ihan paskavammaista*

*on paskavammaisesti sanaa mieltä*

*yrjöää*

Kuka tää o?

Mistä löysit tämän kuvan minusta?

Tässä makaa Nyymi, hän ei koskaan saanut

Tulin tänne vaan ton AP:n kuvan takia.

Pääsispä Kannan ytimiin

Miksi monet ihmiset eivät suostu juomaan kahvia mikä on seissyt pannussa yli tunnin? Mitä helvetin aromeita sieltä muka katoaa ja mitä makuelämyksiä siinä menettää kun tarkoitus on vain napata nopea (((kofeiini))) fixi sanotaan vaikka nyt jossain huoltoasemalla tai nyymin kotona ja valikoiman hienoin brändi on tyylin Juhlamokka?

Onhan se nyt aika järeää tavaraa kun sitä tosiaan on tislattu kasaan se tunti tai pari. Kyllä sen juoda pystyy, mutta ei se mikään nautinto ole.

i went in the kitchen and put the cooker on, then put some oil into a pan and left it there to get warm

then my uncle and mum came in and they're just in the kitchen chatting now so i cant go in

its going to start a fire but its not my fault

Wrong girl. Only dragons with thick thighs allowed in this thread.

koska se on seissy siinä sen tunnin?

Itehän nautin myös paskasta ja kitkerästä kahvista koska olen semi masokisti

hnnggg

ja? pelkäätkö pinnalle kertynyttä pölyä vai hä?
homo

Feministinen puolue selkeästi kovassa nousussa.

No sieltä häviää kaikki polyfenolit ja polygonit ja pikselit ja fentanyylit kun se kahvi keittyy kokoon siinä

homo homo homo hintti paska perse homo

Mun kyrpäni on selkeästi kovassa nousussa nyt kun sää postasit lankaan.

miksi kukaan äänestäisi natseja? Tapa ittes persujen äänestäjä

Miks mulla on niin vitun paska muisti?
Voiko muistia mitenkään parantaa?
Ei siis tietokoneen muistia

>

:)

työnhaku ollut voimassa jo kaks ja puol kuukautta eikä mua oo kutsuttu vieläkään mihinkään toimistoon
enkä oo myöskään saanut rahaa
alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että kusin jotain

minkä ikäinen oot? Aivot sopeutuu ympäristöönsä ja neuroplastisuutta riittää 25-vuotiaanksi asti ja senkin jälkeen muutos kestää vain tavallista kauemmin.
Sun työmuistis on varmaan pilalla liiallisen netin käytön takia. Lue kirjoja ym. pitkiä tekstejä, opettele uusi kieli.

Oon 23, ja joo istun kuitenkin koneella kaikki päivät niin varmaan johtuu sit siitä.

what goes on in these threads and why is there so much animetses faggotry being posted here?

MEE TÖI_HIN

kyl mä itte väitän että riittää paljon vanhemmaksi asti mutta ongelmana on että suurin osa menee töihin tossa iässä

Oletko tehnyt Kelalle hyvän hakemuksen?

hahää lälläslää anime päästää animea

mene kunnan/kaupungin sossutoimistoon ja kysy missä on työtoiminta.
niillä on sitten se 4 tuntia päivässä 1-4 päivää viikossa tekemistä ja kasa lähistöllä olevien työpaikkojen lappuja

mä yritän koko ajan ssaaaaatana
ei näissä tietokonehommissa saa töitä millään
mut vaa ohjattii ilmoittaa itteni työttömäks tai jotain ja sit ne kuulemma kutsuis mut toimistoon

No jos Kelalle on tullut työkkäristä ilmoitus, ettei "työmarkkinatuen maksamiselle ole estettä" tms., niin voit hakea sitä tukea. Selvitäs se homma

Voi vitun keharit kolme mämmiä
no tehää jumatsuikka neljäskin

uus

>*nistinen puolue
>Persut
lälläslää, galluppi kusi meemeihin

JJJ, eli jylhä jättijööti

Hienoa

juu sun aivot on tottunu etsimään pieniä tiedon murusia sieltä täältä ja tuskin koskaan sisäistät suuria kokonaisuuksia.
Itellä samoja ongelmia mut oonki tällane kusipää joka kertoo vaan muille miten elää elämäänsä kuitenkaan noudattamatta samoja ohjeita itse.

Oon mämmänyt kaikkiin mämmeihin

Rollicn sticky vaan näille

laitan kuvaa kun käyn aikuisten oikeasti äänestämässa feminististä puoluetta, oikeasti ihan hyviä ideoita.

Muistan, että tämä 80-vuotias entinen merimies puhui minulle toisena päivänä siitä, kuinka hän oli "nam ja koreassa", sanoi, että hän meni päiviä ja viikkoa ilman asianmukaisia aterioita ja joutui syömään lehtiä. Kertoi minulle, että hän joutui taistelemaan niin monta vetoketjupäitä päivittäin, että se hautaa häntä edelleen. Kun hän oli tehnyt, nauroin vain ja sanoin: "Luulet että se on taistelu?" "Joku yrittää tehdä kuukausittain hakemuksen sosiaalietuuksista Kelalle". Sitten puhalsi e-cigar-savua hänen kasvoille ja rullaluistelin pois.

>oikeasti ihan hyviä ideoita

Näistä voisimmekin kuulla esimerkkejä

tuet vaan 30-vuotiaiden ala-asteelaisten maahanmuuttoa kun menevät vaaliliittoon vihreiden ja vassujen kanssa.

no esim. naisten eläke on pienempi koska naisilla ei ennen ollut samaa mahdollisuutta töihin

Ei TE-toimisto mitään rahaa jaa.

>Huomenna kouluun...
pitäis lähteä mettään verkostoitumaan noiden kanssa

päihteet?

miten tämä vaikuttaa nykyään?
menköön töihin ja mummot saa sossua kun eläke ei riitä

Huomenna ei mihinkään

Ajattelin lopettaa alkoholin juonnin kokonaan

Omasta mielestä se maistuu paremmalle silloi

syöm maito, protestiini jauhe, papua

piernustaa kovin prööt pröt

jaa se on vormulat kohta
kannattaa kattua lähtö, saattaa kolista vähän kun kaks paskaa ajajaa alkupaikoilla

Onko koulut takana?

Hänen suu on pieni

Millä tavalla benis edes mahtuis siihen?

kassa jonossa oli edellä semmonen 170cm läski karvanen pallero jolla 180cm vaalea eloveena vaimo ja muksu rattaissa

turha miehisten itkeä ettei naista muka saa

>miehisten
tää on aika hyvä
onko oma_keksimä?

Pitäs vielä löytyä jonkin sortin persoona eikä olla tämmönen ujo homo

t.180cm manlet

se näytti kyl aika ujo homolta, kunnon vässykkä luuseri, seiso ja möllötti siinä vaan naisen vieressä ja kuunteli kun se komensi

Kuitenki jonkun muun kakara ja äijä vaan elättää.

Onks toi miehinen vähän niinkuin maahinen?

vitun uushomot toi on ainakin kaks vuotta vanha

En puhu böndeä niin en voi tietää

Yleensä se on miehikäinen

*miehinkäinen

12 tuntia.

Jos synnin palkka on kuolema ja Paavi kuolee, tarkoittaako tämä sitä että Paavi oli syntinen?

mee vittuun

Ka to li set us koo et tä syn ti set kin pää see tai vaa seen

Tuleekohan huomenna postia

Tulispa postia

Tulee, kertaukseen

Vaimo?

bang and olufsen beoplay a9

Tulispa

kaleva.fi/uutiset/kotimaa/soldiers-of-odinin-tilojen-lahella-ammuttiin-laukauksia-kohti-autoja-kemissa-nelja-otettu-kiinni/769535/

Miks hommahopot ampuu autoja?

>Kemi

Poronnussijoita ei suomalaisia

kemissä ei oo poroja

Turpa kiinni bönde

Pilaatte meidän maineen

siel on islamistit iskeneet viimeisien suomalaisten puolustajien kimppuun, toivottavasti pojat selvis hengissä

oho

poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/kemissa_ammuttiin_lauantai-iltana_63270

kemissä paukkuu, onkohan olleet samat islamistit asialla?

iltalehti.fi/ulkomaat/201709032200368582_ul.shtml

Meemipressa kohta oikeesti ajaa jenkit sotaan

Ois jo aikakin saaha vähä actionia