Öyeutgaven
Forrige:
Öyeutgaven
Forrige:
forstemann xD
andremannen
si hei
I dag?
for russiske sotnosjver
for norrǿnt
>tre negrer
æsj
Er vi allerede etnisk renset?
Må innromme at jeg kodda med deg en gang forrige semester da jeg så jeg også studerte Historie på UiO. Fant svaret på sporsm. du tok som bevis på nettet, og beskrev meg selv som generisk SV-stemmende hanrei og antok bare at det var minst en sånn på historie på UiB.
Bor ikke engang i Oslo, hadde om jeg hadde.
you never were and you never will be
takk samer
Nei, den får du finne selv. Det er ikke bare bare å bestille slikt altså. Du må nesten sette deg litt inn i det. Sjekk ut redditen som anonsen lenket til i forrige tråd.
Narkomane er mennesker de og, herregud hva feiler deg.
>dfn ingen frekk hijab-bekledd muslimsk jv
"VALHALLA LAR DEG IKKE TA UT PENGER OG DET RYKTES OM EXIT-SCAM"
Uff da.
Dere kan kalle meg Chad
>hanrei
Slutt å bruke buzzord.
Foretrekker arisk jeg da.
Er det deg J? Ja, sikkert. Er ikke så mye her nå men vi kan jo bare chille og drittbreve litt sammen.
Såklart finnes det generiske SV folk på blindern. Litt synd, du burde slutte med det. Jeg hang med NAV-anonsen da, og vi hygget oss fortsatt litt.
har feber og er utrolig kvalm gutta
fy faen så slitsomt
antyder at hanrei ikke er det beste ordet i nyere tid
Gutta, skal på dato med ei söt jente som faktisk liker bil og slikt, håper at det skal bli noe ut av dette da vi faktisk har felles interesser.
Hvor germansk fra 1-10?
brev slektstre
Ja ja gutta, da tar jeg og anonsen oss litt vodka da. Hvis noen vil være med, kom til majorstua. Alle er velkomne.
>jente som liker bil
pass på så ikke en annen jente stjeler henne fra deg da
>Litt synd, du burde slutte med det.
Ville se om jeg klarte å katte-fiske deg. Du spurte hvor dere dro på hyttetur i begynnelsen av sem. Det fant jeg på nettet. Har ikke dårlig sammvittighet fåvæ. Synes ikke det var for slemt. Er dog ikke en dårlig person.
>et ord som slenges rundt av hoyresiden hver gang de er tomme for argumenter og som er like misbrukt som "rasisme"
>det beste ordet i nyere tid
Ja joss.
er ikke de ganske liberale da (haram)
jeg vet bare at jeg er 1/8 nasjonalsosialist(tysk). Ellers tror jeg resten er norske
VIL HA FELLEJV
>dfn ingen treningsjv
Faktisk er det en veldig god metafor, men jeg skjönner at du pröver å riste den av deg for det må jo være flaut å innse at man er en hanrei.
STOLTE MENN STOTTER AFRIKANSKE KONGERS RETT TIL EUROPA
Hvis noen pröver så må jeg nok kjöpe tjenester på det mörke nettet
Jeg så jo frem imot å hygge meg med anonsen, men så viste det seg at du far med logn. Det er jo ikke noe hyggelig gjort av deg.
Buskigt ögonbryn - icke-nordiskt element
Må jo være gode og mette for de fyller dagens voldtektskvote. :-)
germanske jenter
VI ER IKKE HANREIER EKTE MENN KAN TILGI
Mens vi snakker om afrikanske konger: Bassem Amin fra Egypt hadde sjansen til å bli Afrikas fǿrste sjakkspiller over 2700 i rating, men motspilleren klarte å lure ham i en remisfelle i tårnsluttspillet. Med det går de til omspill i morgen.
Magnus Carlsen spilte også mot en afrikansk spiller, Oluwafemi Balogun fra Nigeria, men Carlsen vant greit 2-0.
oi litt kjedelig at du må betale en annen mann for å gjöre noe du ikke klarer å gjöre selv da
Må jo se ut som det er tilfeldig, jeg kan fortsette med å konkurrere mens konkurransen blir fjernet uten at jeg er involvert.
Dette har jo ikke noe med "hanreieri" å gjore og viser nok en gang at folk ikke vet hva ordet egentlig betyr. En person som onsker en morder loslatt er ikke en hanrei, men en jævla idiot.
*vet hva du gjorde i stad*
guttåå, pröv å spå valget
Rödt: 2,9
SV: 4,6
MdG: 3,8
AP: 25,7
SP: 12,4
V: 3,4
KrF: 3,0
H: 26,0
FrP: 16,7
Alliansen: 0,1
Andre: 1,4
100% til Alliansen
...ellers smeller det!
FrP! FrP! FrP! FrP! FrP! FrP!
12,5% germansk (tysk)
87,5% germansk (skandinavisk)
BRAAAAPPP!
Jeg tror faktisk Liberalistene kan få opptil et helt prosent. Vi ble målt til 0,9 prosent idag, som jo er helt fantastisk. Vi har okt og okt i de siste dagene, og responsen vi har hatt på stand har vært overvelmende positivt.
>opptil et helt prosent
Alle vet hva en hanrei er (en gift mann med en utro kone) men det du ikke vet, eventuelt nekter å anerkjenne, er at hanrei nå også er blitt en metafor for å beskrive en viss patetisk oppförsel blandt venstresiden i den vestlige verden.
>et helt prosent
ahahaha
>4kanalen med ansvar for å utvikle språket
se -> andre: 1,4
Lysglimt er overlykkelig over at Alliansen fikk 5,1% av stemmene ved en skole i More og Roms:
twitter.com
>dfn ingen sexdverg
Finnes det noe mer degenerert enn å runke til dverg-jenter?
Jeg drömmer om å impregnere Sandra.
Med tanke på at Rodt (som kommer fra Rod Valgallianse) har holdt på siden tidlig 70'tall, og at de forst nå er der de er med sine skarve tre prosent, mens Liberalistene har holdt på siden 2014 og allerede gjor det så bra som de gjor, ville jeg latt være å kjimse av hva Lib holder på med nå.
Samtidig har Liberalistene fått over 10% på flere skoler. Vi fikk 16 prosent på en skole i Rogaland.
BROOOAAARCH
Dere gjor det bra på vgs fordi WEEEED xD
>tar skolevalg alvorlig
fytti kringlepingle
dette, hva faen. det er ikke de 18-åringene som snylter på foreldrene sine som styrer samfunnet
minner om at Piratpartiet fikk 4,3% av stemmene ved forrige skolevalg i 2013
samfunnsveven.no
Faktisk ikke. De fleste skolene jeg har vært på har de fleste vært svært lite opptatt av det. Tror det som fanger stemmer (spesielt i rogaland) er at man snakker om at folk skal få skape sin egen fremtid, fritt skolevalg over hele landet, osv. Når jeg snakker om ruspolitikk pleier jeg ikke å snakke om hasj, jeg mener at det er heroin det haster med mtp at så mange dor av overdoser. Marijuana dreper ingen, sterkere stoffer derimot...
...
bra brev
>mfn blir vodka med anonsen alikavel
Sosialiser rasehygiene.
Du snakker om han utlendingen, ikke sant? er han hvit? hvor er han fra? Er han snill?
jeg kan:
1. legge meg veldig tidlig og trene og gjǿre skolearbeid i morgen tidlig
2. drittbreve halve natten lang, henge langt bak på skolen og hate meg selv
Jeg får en jente (1993) på besǿk om tre kvarter, gutta.
>93
Gammel kjerring.
>skolen
det er 18-årsgrense på Sup Forums
Har jo fortsatt skolearbeid selv om jeg går på universitetet.
>Sverigeanon er pedofil
Hvorfor er jeg ikke overrasket?
Hva er det du vil frem til her?
Nei, en annen kar fra tråden. Vi har mottes noen ganger for. Trivlig kar, hvit som bare det. Si ifra hvis noen andre vil bli med og ta noen ol/skrutrekkere i Oslo.
hvem faen bryr seg?
skulle gjerne imprignert en jente fǿdt etter tusenårsskiftet
>finner nye venner på Sup Forums
>imprignert
Alle jenter fǿdt i 1999 eller tidligere er vel minst tre år eldre enn deg?
>jenter fodt forrige årtusen
Ikke gjor dette.
jeg ser hun gir han en kjapp håndjeger
Hvorfor ikke?
folk som er sosialister
Fordi dere er alle psykopater (utenom meg)
BARE
noen som tilfeldigvis har nummeret hennes?
Jeg har mott en masse hyggelige folk fra kanalen. Ser ikke problemet.
>rasist
>hyggelig
Da er du psykopat selv.
De fleste er jo snille her. Dere to er tullinger og burde dra.
Er ikke rasist selv, men rasister er jo mennesker de og. Folk må lære seg å putte politiske forskjeller til side og snakke med folk som de ikke er enige med som om de er mennesker.
Er ikke psykopat, har blitt testet for det.
Kva tenkjer tråden om Haram kyrkje?
nn.wikipedia.org
youtube.com
Skiljið þið norðmenn þetta?
...
jæja
Nei vi gjör egentlig ikke det vi