Oispa Shaquira - painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
xDD
oispa loli
...
Oisoa pierun hajunen nyymi jonka vaippoja sniffailla
Luukun takaa paljastuu, yllätys yllätys, yh-äiti + suklaaunelma. Vasta 9 000 000 esimerkki aiheesta!
oispa yde jonka kanssa viettää talviriehaa
how do I get a finnish gf?
oispa tyty niin ei tarvii viettää joulua yksin taas :(
grab them by the pussy son.
Tän päivän saavutukset:
Nukuin melkeen koko päivän, luin yhen sarjakuvan ja meen kohta takas nukkuu.
ihanaa kun tollasia suklaayllätyksiä paljastuu blondeilta bimboilta
Minua ei oikeastaan haittaisi viettää koko loppuelämääni yksin jos ihmiset eivät kuulustelisi minua suunnitelmistani.
Mietitkö missä piippusi voisi olla?
miksi pidät semmosia ihmisiä elämässäs?
Ei kait sitä miehiä varten tarvitsekaan mitään heidän olla.
Luulisi vain heistä itsestäkin tuntuvan hyvältä kun peilikuvasta katsoisi takaisin oman itsensä näköinen, tasapainoinen ja täten onnellinen henkilö eikä mikään samaan massamuottiin puristettu hirviö.
>itsensä näköinen, tasapainoin
nää on just niitä patriarkkaalisia ihanteita joita vastaan ne taistelee
Tää
En nyt oikein kehtaa tai edes halua suksituttaa vittuun perhettäni, sukulaisiani ja niitä vähiä kavereita mitä minulla on, vaikken juuri aikaani heidän kanssaan vietäkkään.
Semmoista edistystä tänään, mietiskelin torneja ja räjähdyksiä
Tytynyymi paikalla. Elämä vakaa, entä muut?
>vihaa sukulaisiaan
>mutta ei halua päästä heistä eroon ja pahoittaa heidän mieltään
varmaan rankkaa olla munaton mies
Melkoisen ristiriitaista menoa.
Tietääkö ne lopulta itsekään mitä lopputulosta he haikailevat?
>nainen
>tietää mitä haluaa
valitse yksi
ei, se on uskonlahko, ei siinä järki kovin suuressa osassa ole
Saiko se psykiantres sun seksuaalisuuteen mitään tolkkua
Missä kohtaa sanoin vihaavani heitä? Lähinnä vaan tulee sellainen saamaton olo kun joku kyselee suunnitelmistani ja saavutuksistani, vaikken siis mihinkään pyri.
Et ole mikää tyty etkä tule koskaa olemaan vaikka syöt jotain tissipillereitä vitun sekopää
Se on vasta torstaina. Joo se tais olla ihan hetken psykoosi, koska koko päivän ajan ajattelin jotain urosta joka alottaisi hellästi ja sit siirtyis raskaampiin otteisiin. Kikattelin joka toinen minuutti tyyliin.
Mitä kullu?
Ootko sellanen kikattava kakkiainen?
sama homma, kyselly joka kerta.. "Koska töihi? Koska autokortti? Koska muutat pois? Koska muija? Koska muksuja?"
>koulukiusaajat pieksee nyymiä
>nyymillä elämä pilalla koulukiusaajien takia
>ei silti vihaa heitä eikä halua päästä eroon heistä
oisit onnellisempi ilman niiden kyselyjä ja ainoa tapa saavuttaa se on lopettaa niille juttelu
Sori, siis olen cis valkoroska tytynyymi. Käykö?
Sinä voit kyllä suksia vittuun noiden ö-luokan olettamuksiesi kanssa. Yleensä arvaamalla menee edes jotain oikein.
Ihan jees.
No en yleensä, mutta tänään oli semmonen olo. Tuli söpösteltyä
miksi kaikki muijat haluaa ilmoittaa että ovat muijia? vittu sentää TOUCHé
>jaahas uusi kämppis kokkailee jotain
>käynpäs vilkaisemassa mitä porisee
>nisti_vitun_pataa - extra dry edition pelkällä ketsupilla
>noniin
vitun vittu
Eh, alkaa olla tapana jo niin ei kiinnosta.
Moi
Ketä on nisti vitun pata?
Paskempaa selitystä saa ettii pelle >_> tän takii osaa muijista just vihataan
halvin makaryllix + halvin jauheliha
koska ei niille muuten kukaan puhuis
Tuohan on maukasta ja ravitsevaa
> >_>
Ulos
Sittenhän te voittekin tehdä aina ruokaa yhdessä.
En
Sydämeni herää hiljaisuuden ääneen
Mikä neekereissä on naisille niin vastustamatonta?
Se paskan haju ja köyhyys
Juu utareet tiskiin niin tarkistetaan
Sehän sinun pitäisi tietää kun niistä mustista miehistä niin tykkäät, että jatkuvasti niistä ääneen ajattelet
Kuulostaa paskalta. Tässä olis ihan simppeli italianpata ohje:
-Valmis italianpata pussi
-yksi purkki paseerattua tomaattia
-yksi pussi hernemaissipaprikaa
-vettä
-mausteita
-jauhelihaa
Laita vesi kiehumaan erilliseen kattilaan ja laita sinne paseerattu tomaatti, se valmis italianpatapaketti ja hernemaissipaprika. Ruskista jauheliha ja mausta ainakin maustepippurilla, pizzamausteella, chilillä, paprikajauheella ja jollain maustesekoituksella (piri piri on tosi jees). Kun se seos on vähän aikaa saanut olla kiehumassa niin lisäät vaan ne jauhelihat sinne ja annat hautua 20-30min. Sen jälkeen vaan annat vetäytyä ja walah, hemmetin hyvä ja nopea ruoka valmis.
äo samalla tasolla (eli erittäin alhainen)
eläimellisyys ja sen tuoma jännitys ja valloittaminen
jos ne ei eläis näin turvallisessa maassa niin ne vihais niitä koska niillä ois oikeasti jotain pelättävää mut täällä niillä ei ole mitään pelättävää niin voivat rauhassa pitää hauskaa tommosten barbaarien kanssa
Kuinka pöpi on jos juttelee itsellensä ääneen? Poikani puolesta kyselen.
Ihan ok mutta korvaisin hmp:n pelkillä herneillä
Itekki aina. Oon tosin yrittäny päästä siitä eroon
>hernemaissipaprikaa
Maistuu lamavuodet
Itse harrastan tota kanssa.
>pizzamaustetta ja hernemaissipaprikaa valmispaskaan
ei jumalauta tapa ittes
Oon pilvessä
Minä juttelenkin itseni kanssa telepaattisesti!
Se on oikeesti ihan jees. Kokeile niin näet
No kuule ihan samat setit saat tekemällä ite.
kohta alan pelaan tätä, onko paska/vinkkejä?
HMP pois ja tuoretta paprikaa tilalle
Ton takia hommataan se lemmikki ja höpistään sille, niin ei luulla ihan yhtä höperöksi
vitun paska pelisarja
Pelasin vain ensimmäistä ja ainoa vinkkini sen perusteella on, ettei kannata hakeutua konfliktiin minkään kanssa mikä on yli 5lvl itseäsi korkeammalla.
Oispa lemmikkinyymi jolle höpistä
itehän lopetin puhumisen tyystin, kassalla saa sitten aina arpoa mimmonen älähdys irti lähteekään
Miksi yksin ääneen puhuminen on outoa kun kaikki puhuu päänsä sisällä kuitenkin itelleen?
Oisko nyt psykoosilääkitys paikallaan
elämän pilaaminen tulevilta lapsiltaan ja itseltään? normaalit ihmiset pitävät kauniista asioista, haluavat itselleen kauniita lapsia. tämän tyyliset naiset eivät ajattele kovinkaan pitkälle, sillä heidän tulevia lapsiaan jatkuvasti koulukiusataan ja he ovat niin kovin ruman näköisiä paskiaisia. itsekeskeisiä huoria ovat.
no just sen takia, miksi joku ajattelis ääneen yhtäkkiä?
1883 bonaria vailla 100 gigan upload lisäykseen
eiköhän neekerit ole kuitenkin niitä jotka koulukiusaavat
>Juu, mun mies on somaliasta
>HAHAHAHA NEEKERI :D
>Juu, kyl mä tykkään mun miehistä valkosina
>RÄÄÄHH RASSISMI
Mulla ainakin helpottaa keskittymistä enkä ole varmaan edes ainoa. Ei siinä pitäis olla mitää outoa
Oispa
Wanna hear something funny?
mä karkaan tylsää elämääni mielikuvitusmaailmoihin jo niin suuren osan päivästä ettei pieni itsekseen juttelu enää tunnu niin oudolta.
Miks noi syö pelkkiä mustia karkkeja?
ö.
olet mitä syöt
>joku nyymi on hommannut itselleen viidakkokuumeen
mee hesaan siitä, siellä on paljon nekettimiä
So I work at construction site and there is a finn and japanese guy working with me in a group.
So at lunch, the finn was talking about the rain he said "Ukko is making the clouds shed tears" and the japanese guy started to laugh hysterically.
The finn got red as a tomato and upset, he demanded the japanese guy to explain his behavior.
The japanese guy said "You said Unko makes cloud shed tears, haha!", "Unko in japanese is poop! You believe in poop, haha".
The finn didn't get the joke but neither did I, so we could only "pretend to laugh with him".
Was very awkward and I could see the finn holding his fist and tears.
VITTU!!!!!!!! EN MÄ ANSAITSE TÄMMÖSTÄ PASKAA!!!! MÄ EN OO TEHNYT VITTU YHTÄÄN MITÄÄN ANSAITAKSENI TÄTÄ!!!! VITUN VITTU!!!!!!!!!!! SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neljäs hammas hajosi?
Etkö ole edes paskaa ansainnut?
No ehkäpä pitäis sit tehdä jotain joskus?
Sanokaa joku hyvä ja halpa peli ps4:lle.
Se on kerännyt tossa laatikossaan pölyä jo vuoden päivät.
Toinen vaihtoehto olis myydä se pois kun siitä vielä saa edes jotain.
pip-peli
Kumminki ansaitset elä rupee vänkäämään
Kysykää miespuoliselta lastenhoitaja-päiväkotisedältä mitä vaan.
Ennakkovastaus: en pidä juustopitsasta.
Tahtoisin berserian tarinat ja viimeinen fantasia viidentoista, mutta ei sille vieläkään pysty warettamaan, eikä taida muita hyviä pelejä edes olla
Mut jos mustana perjantaina sais halvalla niin vois semmosen ostaa, nuo kaks peliä ja sit pelattua myydä poies